Trekkies.cz StarTrek.cz Sickbay CZ Kontinuum StarTrekKnihy.cz WARP TrekCORE TrekCollective Memory Alpha Memory Beta Ex Astris Scientia Treknews.de


 

   ARCHÍV FÓR

 
 REGISTRACE
 
Nick: 
Heslo: 
  
 Zaslání hesla
 

ARCHÍV=> WDK Games

Spravuje: Mr.Spock
Počet příspěvků: 3834
Bývalá veřejná diskuse členů vývojářského týmu WDK Games, do které se mohl zapojit opravdu ka?dý, dnes "jen" nejnav?těvovaněj?í fórum s řadou hybridních bytostí bez mozku...




Autor:  Text:     
Nejnovější   Novější 3137 - 3156 / 3834Starší   Nejstarší

Sheedee - 31. květen 2002 12:33sipka
ZAMĚŘIT
Sheedee
SEM BACK!!!! Na http://www.mujweb.cz/www/stescreen/index.htm sem vam hodil dalsich par ukazek z me graficke dilny (:-)) Konkretne se jedna o quantove a photonove torpedo, efect pri prechodu na warp a muj navrh na znak oddeleni vyzkumu casove mechaniky Myslim ze by kazdy oddeleni vyzkumu melo mit svuj znak, treba biologie bude mit tu znacku pro biologickou kontaminaci, vojensky technologie muzou mit treba mec, nebo neco takovyho, no proste co si porucite, vam nakreslim. Nevim jestli uz sem to rikal, ale na intro se pouzijou meshe ze st MESHES, uz to mam dohodnuty se spravcem stranky, ted delam seznam modelu ktery budu pouzivat a potom budu muset napsat jednotlivim autorum, ale co jsem zatim videl, problem nebude. Kdyz se nebudu muset zabyvat tvorbou modelu, budu mit vic casu na efecty a stylizaci intra, pripravte se na impozantni bitvy. PS. Uz mam nahystany matemicky definice nekterych efectu (Predevsim zbrani), jeste dodelam nejaej rozumnej efect pro shields a pro pekny vybychy (Udelat vybuch ve 3d studiu neni tezky, proste do sceny placny gizmo kouli a reknu rendering, aby na jejim miste udelalo explozi, ale bude to vypadat spis jako mrkev, nez jako exploze, tvorba dobry exploza trva treba i nekolik dni (jde o balanci barev, koure a hlavne taky prijit na to, jak se to dela, ja sem to jeste nezkousel (Zatim se se bez vybuchu, svete div se, obesel)) Kdyz to pude dobre, ocekavam, ze az se vratim do prahy (asi v polovine cervna), tak kromne toho, ze se zacnu objevovat na srazech, zacnu z inetu stahovat modely (Coz pude pomalu, jeden ma treba i 5mb...) a hazet je do scen, takze nekdy kolem rijna-listopadu by intro melo bejt hotovy a sestrihany, budu jenom potrebovat nejakyho zvukare (Ale jestli zadnyho nemame, myslim ze by mohlo stacit natahnout par zvuku z televize (Na to staci windows, audojack kabel a kazeta s par dilama ST) Tak zatim!
Anonym: Unimatrix325 - 31. květen 2002 12:04sipka
ZAMĚŘIT
0
Směr střílení torpéd by měl být odvozen od směru lodi.Vět?ina lodí mů?e střílet torpéda pouze přímo vpřed a některé i přímo vzad.Teprve a? po vynálezu otočné torpédové vě?e později ve hře by byla mo?nost střílet nezávisle na směru lodi...problém vě?e se tu u? probíral...
Anonym: Unimatrix325 - 31. květen 2002 11:59sipka
ZAMĚŘIT
0
Jirka006: no pokud bude SECMAP scrolovatelná tak tam ta třetí rovina bejt nemusí... já jen aby to bylo přehledné i při bitvě několika desítek lodí...
Jirka006 - 31. květen 2002 10:43sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
happz: A mám pou?ít to RFC styling jak jsi to tam napsal?
happz - 31. květen 2002 10:17sipka
ZAMĚŘIT
happz
jirka: no, nejlip asi, kdybys to zpracoval jako dokument (pure HTML) a vlozil do dokumentace. Trackery ani fora se prot to moc nehodi. Slovnicek je dokument urcite, a features by mel byt dokument take - mel by se rozdelit mozna na vic samostatnych casti - features galscreen, mapsec, techtree, intelligence, ... Myslim, ze by to bohate stacilo.
Jirka006 - 31. květen 2002 08:34sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
Dodatek k MAPSECu:
lode by meli mit jeste nasledujici moznosti:
- selfdestruct
- nouzovy warp ze sektoru
- refit (v pripade, ze se v sektoru nachazi stanice/doky)
Jirka006 - 31. květen 2002 08:31sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
PVH: No s tou strelbou, já nevím... myslel jsem, ze to plati obecne...

happz: Proboha kam na SF to mam vsechno prepsat... je to nejaky chaoticky... vcera jsem to prochazel a nic mne nenapadlo...
...je treba nekde mit:
1) slovnicek terminu
2) to co jsem vcera vyplodil (features?)

Dej mi vedet ASAP... dnes ve 13:00 mizím a na Netu budu az nejdriv v nedeli, spis v pondeli.
happz - 30. květen 2002 20:30sipka
ZAMĚŘIT
happz
Naku: mimo jine proto, ze se mi to nechce psat :) A tobe taky ne! Je to v TODO listu na verzi 2, verze jedna bude jen FUNKCI. Nic vic, nic min. Hot seat, a jestli nekomu budou chybet kudrlinky na pismenkach nebo strelba torpedy vsemi smery, popr. ze se nevypisuji jmena jednotek na GALLSCREENu, tak at si to pise sam. Howg. A az bude verze 1, tak si vsichni sedneme nad TODO a pekne si ho projdeme, ptze behem tvorby V1 se tu urcite shromazdi spousta napadu - uz jsem taky par mel a presunul jsem je na TODO pro V2 - a spachame seznam toho, co pridame do V2.

Je mi lito, ze vam nereknu zadny casovy odhad pro V1, ale toho se bojim jako cert krize. Ja neco placnu a pak budu viset, Ale aspon neco prozradim: rad bych ji spachal do konce prazdnin (letnich, letosnich).

Tenhle prispevek vyzniva dost ultimativne, coz? Ale jinak to asi bohuzel nejde, to by byl za chvili chaos. Holt, musite si sumirovat napady, a my programatori si neco jednodussiho vybereme - pis ne, uz ted je toho asi dost - a to se objevi ve V1. Pak to muzeme rozjet poradne - vsechny ty piplacky a hracicky a podobny vecicky :)
Naku - 30. květen 2002 19:49sipka
ZAMĚŘIT
Naku
Aha........ proc ?
PVH - 30. květen 2002 19:38sipka
ZAMĚŘIT
PVH
je?tě úprava ke zbraním: myslim, ?e jsme dohodli, ?e torpeda budou střílet do osmi směrů a phasery do v?echsměrů, ale do určité vzdálenost...(v podstatě čtverec...)
Jirka006 - 30. květen 2002 17:37sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
Teda dneska je tu nechutne mrtvo... :-)) Zitra a o vikendu toho moc nenamluvim, tak se zatim mejte! Cau Jirka
Jirka006 - 30. květen 2002 14:17sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
K velikosti MAPSECu: Myslite si, ze by to melo bejt scrollovatelny nebo fixni? Bylo-li by to skrolovatelny, tak je dle meho treba pridat jeste MINIMAP pro orientaci na celem MAPSECu (treba by mohla bejt umistena v INFOBARu).
Jirka006 - 30. květen 2002 14:13sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
Uni: Velikost MAPSECu neni dana... proste to zavisi na tom, aby to bylo hratelne a pritom neutrpela uplne graficka stranka... moje predstava byla tak cca 1x1cm ale to je na grafiku moc malé...ale na hratelnost super... vidis vic poli...
Jirka006 - 30. květen 2002 14:12sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
Uni: ad MAPSEC a BATTLESCREEN: To jsme práve vcera odmítli... :-) Protoze 3 urovne obrazovek je dost síla... jsme si rekli :-)

Jinak jsme si jeste rekli, ze 1 ctverec 1 lod z toho duvodu, abys mohl efektivne manevrovat a efektivne vyuzivat zkusenejsich posadek (predstav si, ze mas zelenace a veterany na jednom ctverci - jak urcis, kdo byl uspesnej/koho zasahlo torpedo?). S tim souvisi omezeni (dle velikosti MAPSECu) poctu lodi v sektoru.
Anonym: Unimatrix325 - 30. květen 2002 13:59sipka
ZAMĚŘIT
0
Měl jsem původně představu, ?e na GALSCREEN by se pohybovalo warpem. Na MAPSEC by se nebojovalo ale pouze pohybovalo impulsem.A teprve pokud by se lodě dostali na stejné pole v MAPSEC tak by se pohled přepnul do BATTLESCREEN , která by zabírala pouze jedno pole MAPSEC a tam by se bitva odehrála...
Anonym: Unimatrix325 - 30. květen 2002 13:51sipka
ZAMĚŘIT
0
Naku : jo...tu oceánskou planetu typ L jsem tam přidělal jen proto, ?e jedna skalnatá u? tam de facto je a vodní tam chybí...
Anonym: Unimatrix325 - 30. květen 2002 13:48sipka
ZAMĚŘIT
0
Jirka006 : proměnné k lodím ? pokusím se opět sepsat nějáké nezávazné základy :-) ve wordu...
Anonym: Unimatrix325 - 30. květen 2002 13:46sipka
ZAMĚŘIT
0
Jirka006 : btw za předpokladu,?e je MAPSAC čtverec ... z kolika polí se skládá strana ?
Anonym: Unimatrix325 - 30. květen 2002 13:43sipka
ZAMĚŘIT
0
Jirka006 : já bych nevylučoval ani přítomnost více lodí na jednom poli, ba dokonce by to mohla bý podmínka pro vytvoření flotily, která by pak figurovala na mapě jako jedna jednotka. Proto?e ačkoliv ve hře tedy skutečně asi nebude několik tisíc lodí, tak v poslední fázi u? by jich pár desítek a mo?ná i stovek být mohlo a taková bitva 80 lodí v jednom systému se pak stává nepřehlednou...a hra , ve které bude limit na jednu rasu 50 lodí je dost nevěrohodná..
Anonym: Unimatrix325 - 30. květen 2002 13:39sipka
ZAMĚŘIT
0
Jirka006 : ad 30.5. 11:30
Ano uvádět jména planet na GALMAP nemá smysl..tam by měly být jen názvy systémů...

Nejnovější   Novější 3137 - 3156 / 3834Starší   Nejstarší
HLAVNÍ STRÁNKA

UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE

NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV ]


Sponzoruje KRAXNET spol. s r.o