|
Spravuje: Mr.Spock
Počet příspěvků: 3834
|
Bývalá veřejná diskuse členů vývojářského týmu WDK Games, do které se mohl zapojit opravdu ka?dý, dnes "jen" nejnav?těvovaněj?í fórum s řadou hybridních bytostí bez mozku...
|
|
|
| sheedee: na zvuky je nejlep?í www.stinsv.com... |
|
|
|
| Uni: vzad i vpred, zalezi na tom pro jaky druh boje je lod urcena. Escort, hit-and-run, etc.
ad scrolling MAPSEC - to uz jsme snad zavrhli, ne? okud by se prwci jen delala scrollovatelna - i na to muze dojit, verze 1 patrne noscroll - primlouval bych za malou taktickou situacku nekde v rohu mapsec pri boji, a na ni jenom barvne odlisit tecky, predstavujici lode - tridu + prislusnost. |
|
|
|
| SEM BACK!!!!
Na http://www.mujweb.cz/www/stescreen/index.htm sem vam hodil dalsich par ukazek z me graficke dilny (:-))
Konkretne se jedna o quantove a photonove torpedo, efect pri prechodu na warp a muj navrh na znak oddeleni vyzkumu casove mechaniky
Myslim ze by kazdy oddeleni vyzkumu melo mit svuj znak, treba biologie bude mit tu znacku pro biologickou kontaminaci, vojensky technologie muzou mit treba mec, nebo neco takovyho, no proste co si porucite, vam nakreslim.
Nevim jestli uz sem to rikal, ale na intro se pouzijou meshe ze st MESHES, uz to mam dohodnuty se spravcem stranky, ted delam seznam modelu ktery budu pouzivat a potom budu muset napsat jednotlivim autorum, ale co jsem zatim videl, problem nebude.
Kdyz se nebudu muset zabyvat tvorbou modelu, budu mit vic casu na efecty a stylizaci intra, pripravte se na impozantni bitvy.
PS.
Uz mam nahystany matemicky definice nekterych efectu (Predevsim zbrani), jeste dodelam nejaej rozumnej efect pro shields a pro pekny vybychy (Udelat vybuch ve 3d studiu neni tezky, proste do sceny placny gizmo kouli a reknu rendering, aby na jejim miste udelalo explozi, ale bude to vypadat spis jako mrkev, nez jako exploze, tvorba dobry exploza trva treba i nekolik dni (jde o balanci barev, koure a hlavne taky prijit na to, jak se to dela, ja sem to jeste nezkousel (Zatim se se bez vybuchu, svete div se, obesel))
Kdyz to pude dobre, ocekavam, ze az se vratim do prahy (asi v polovine cervna), tak kromne toho, ze se zacnu objevovat na srazech, zacnu z inetu stahovat modely (Coz pude pomalu, jeden ma treba i 5mb...) a hazet je do scen, takze nekdy kolem rijna-listopadu by intro melo bejt hotovy a sestrihany, budu jenom potrebovat nejakyho zvukare (Ale jestli zadnyho nemame, myslim ze by mohlo stacit natahnout par zvuku z televize (Na to staci windows, audojack kabel a kazeta s par dilama ST)
Tak zatim!
|
|
|
Anonym: Unimatrix325 - 31. květen 2002 12:04 | |
| ZAMĚŘIT
|
|
| Směr střílení torpéd by měl být odvozen od směru lodi.Vět?ina lodí mů?e střílet torpéda pouze přímo vpřed a některé i přímo vzad.Teprve a? po vynálezu otočné torpédové vě?e později ve hře by byla mo?nost střílet nezávisle na směru lodi...problém vě?e se tu u? probíral... |
|
|
Anonym: Unimatrix325 - 31. květen 2002 11:59 | |
| ZAMĚŘIT
|
|
| Jirka006: no pokud bude SECMAP scrolovatelná tak tam ta třetí rovina bejt nemusí... já jen aby to bylo přehledné i při bitvě několika desítek lodí... |
|
|
|
| happz: A mám pou?ít to RFC styling jak jsi to tam napsal? |
|
|
|
| jirka: no, nejlip asi, kdybys to zpracoval jako dokument (pure HTML) a vlozil do dokumentace. Trackery ani fora se prot to moc nehodi. Slovnicek je dokument urcite, a features by mel byt dokument take - mel by se rozdelit mozna na vic samostatnych casti - features galscreen, mapsec, techtree, intelligence, ... Myslim, ze by to bohate stacilo. |
|
|
|
| Dodatek k MAPSECu:
lode by meli mit jeste nasledujici moznosti:
- selfdestruct
- nouzovy warp ze sektoru
- refit (v pripade, ze se v sektoru nachazi stanice/doky)
|
|
|
|
| PVH: No s tou strelbou, já nevím... myslel jsem, ze to plati obecne...
happz: Proboha kam na SF to mam vsechno prepsat... je to nejaky chaoticky... vcera jsem to prochazel a nic mne nenapadlo...
...je treba nekde mit:
1) slovnicek terminu
2) to co jsem vcera vyplodil (features?)
Dej mi vedet ASAP... dnes ve 13:00 mizím a na Netu budu az nejdriv v nedeli, spis v pondeli. |
|
|
|
| Naku: mimo jine proto, ze se mi to nechce psat :) A tobe taky ne! Je to v TODO listu na verzi 2, verze jedna bude jen FUNKCI. Nic vic, nic min. Hot seat, a jestli nekomu budou chybet kudrlinky na pismenkach nebo strelba torpedy vsemi smery, popr. ze se nevypisuji jmena jednotek na GALLSCREENu, tak at si to pise sam. Howg. A az bude verze 1, tak si vsichni sedneme nad TODO a pekne si ho projdeme, ptze behem tvorby V1 se tu urcite shromazdi spousta napadu - uz jsem taky par mel a presunul jsem je na TODO pro V2 - a spachame seznam toho, co pridame do V2.
Je mi lito, ze vam nereknu zadny casovy odhad pro V1, ale toho se bojim jako cert krize. Ja neco placnu a pak budu viset, Ale aspon neco prozradim: rad bych ji spachal do konce prazdnin (letnich, letosnich).
Tenhle prispevek vyzniva dost ultimativne, coz? Ale jinak to asi bohuzel nejde, to by byl za chvili chaos. Holt, musite si sumirovat napady, a my programatori si neco jednodussiho vybereme - pis ne, uz ted je toho asi dost - a to se objevi ve V1. Pak to muzeme rozjet poradne - vsechny ty piplacky a hracicky a podobny vecicky :) |
|
|
|
| je?tě úprava ke zbraním: myslim, ?e jsme dohodli, ?e torpeda budou střílet do osmi směrů a phasery do v?echsměrů, ale do určité vzdálenost...(v podstatě čtverec...)
|
|
|
|
| Teda dneska je tu nechutne mrtvo... :-)) Zitra a o vikendu toho moc nenamluvim, tak se zatim mejte! Cau Jirka |
|
|
|
| K velikosti MAPSECu: Myslite si, ze by to melo bejt scrollovatelny nebo fixni? Bylo-li by to skrolovatelny, tak je dle meho treba pridat jeste MINIMAP pro orientaci na celem MAPSECu (treba by mohla bejt umistena v INFOBARu). |
|
|
|
| Uni: Velikost MAPSECu neni dana... proste to zavisi na tom, aby to bylo hratelne a pritom neutrpela uplne graficka stranka... moje predstava byla tak cca 1x1cm ale to je na grafiku moc malé...ale na hratelnost super... vidis vic poli... |
|
|
|
| Uni: ad MAPSEC a BATTLESCREEN: To jsme práve vcera odmítli... :-) Protoze 3 urovne obrazovek je dost síla... jsme si rekli :-)
Jinak jsme si jeste rekli, ze 1 ctverec 1 lod z toho duvodu, abys mohl efektivne manevrovat a efektivne vyuzivat zkusenejsich posadek (predstav si, ze mas zelenace a veterany na jednom ctverci - jak urcis, kdo byl uspesnej/koho zasahlo torpedo?). S tim souvisi omezeni (dle velikosti MAPSECu) poctu lodi v sektoru. |
|
|
Anonym: Unimatrix325 - 30. květen 2002 13:59 | |
| ZAMĚŘIT
|
|
| Měl jsem původně představu, ?e na GALSCREEN by se pohybovalo warpem. Na MAPSEC by se nebojovalo ale pouze pohybovalo impulsem.A teprve pokud by se lodě dostali na stejné pole v MAPSEC tak by se pohled přepnul do BATTLESCREEN , která by zabírala pouze jedno pole MAPSEC a tam by se bitva odehrála... |
|
|
Anonym: Unimatrix325 - 30. květen 2002 13:51 | |
| ZAMĚŘIT
|
|
| Naku : jo...tu oceánskou planetu typ L jsem tam přidělal jen proto, ?e jedna skalnatá u? tam de facto je a vodní tam chybí... |
|
|
Anonym: Unimatrix325 - 30. květen 2002 13:48 | |
| ZAMĚŘIT
|
|
| Jirka006 : proměnné k lodím ? pokusím se opět sepsat nějáké nezávazné základy :-) ve wordu... |
|
|
Anonym: Unimatrix325 - 30. květen 2002 13:46 | |
| ZAMĚŘIT
|
|
| Jirka006 : btw za předpokladu,?e je MAPSAC čtverec ... z kolika polí se skládá strana ? |
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
[ ARCHÍV ]
|