Trekkies.cz StarTrek.cz Sickbay CZ Kontinuum StarTrekKnihy.cz WARP TrekCORE TrekCollective Memory Alpha Memory Beta Ex Astris Scientia Treknews.de


 

   ARCHÍV FÓR

 
 REGISTRACE
 
Nick: 
Heslo: 
  
 Zaslání hesla
 

ARCHÍV=> WDK Games

Spravuje: Mr.Spock
Počet příspěvků: 3834
Bývalá veřejná diskuse členů vývojářského týmu WDK Games, do které se mohl zapojit opravdu ka?dý, dnes "jen" nejnav?těvovaněj?í fórum s řadou hybridních bytostí bez mozku...




Autor:  Text:     
Nejnovější   Novější 3128 - 3147 / 3834Starší   Nejstarší

Anonym: Unimatrix325 - 01. červen 2002 20:15sipka
ZAMĚŘIT
0
BTW neplánujete nějáké prázdninové VELKÉ setkání ?
Popravdě řečeno na schůze dlouhé dvě hodiny asi skutečně nepřijedu (stálo by mě to tři stovky a ?est hodin v autobusu) ale pokud by se dohodlo, ?e se tomu věnuje týden , kdy se budeme v 10 ráno setkávat někde v hospodě a několik hodin brainstormingovat :-), tak bych přijel.Myslím si, ?e za takovýchto kontinuálních podmínek se toho také dost vyře?í a ten týden o prázdninách by jsme tomu věnovat mohli.Popř. týden na začátku a týden na konci.Ubytování u? bych si zařídil.
Co vy na to ?
Anonym: Unimatrix325 - 01. červen 2002 20:11sipka
ZAMĚŘIT
0
Ad pojetí GALMAP a SECMAP, scrolování , velikost atd. + BATTLESCREEN ... rád bych je?tě v?emi demokratickými prostředky protestoval proti uzavření otázky scrolování a TŘETÍ obrazovky (battlescreen). Proto?e mám určité představy o tom jak by to vypadalo s battlescreenem a jak to bude vypadat bez něj (GALMAP + SECMAP a to je?tě nescrolovatelné...). Rád bych aby se tato diskuze je?tě otevřela tady na Starnetu a aby někdo předlo?il důvody a výhody "dvoumapového" systému... já pak sepí?u a předlo?ím výhody "třímapového" systému.A pak navrhuji hlasování.I kdy? chápu, ?e hlasováním u? zřejmě Pra??tí členové WDK pro?li.
Tak jak moc si vá?íte mého názoru, tak moc berte tento návrh vá?ně.
Anonym: Unimatrix325 - 01. červen 2002 20:03sipka
ZAMĚŘIT
0
Sheedee : Teď u? to chce jen závazný, vychytaný a dokonalý scénář :-)
Mr.Spock - 01. červen 2002 09:10sipka
ZAMĚŘIT
Mr.Spock
kovi: nereagoval jsem, protoze jsem to tak uz povazoval za vyrizene, ale pro tvuj klid: je moc dobre, ze vydate preklad k bcomm pod hlavickou wdk games.
Naku - 01. červen 2002 07:37sipka
ZAMĚŘIT
Naku
Jaka prednaska.................?
Kovi - 31. květen 2002 23:17sipka
ZAMĚŘIT
Kovi
Smarja! Co to je? Co mi to delate? Kdyz jsem spatril napis: Pocet novych (rozumej prispevku): 124, tak me malem trefil slak! Tak tim se asi ani do smrti neprokousu. Par dni sem nezaskocim a ted tohle. No nic, par veci, co se netykaj Evolution, ale defacto veci, ktera bude jako prvni vydana pod hlavickou WDK Games.

Kdo hada cestinu do Bridge Commandera, hada spravne. Se Spockem jsme o tom mluvili - teda ja napsal, ze souhlasim, aby to vyslo pod WDK Games a Spock nereagoval, ale snad to plati. Tedy strucne:

happz: TGL Editor je vyresenej a slape. Muzes ty zdrojaky klidne zahodit. Ale stejne diky za zajem.
ALL: Cestina vyjde pocitam tak do 14 dni maximalne, spis driv. Pokud by mel nekdo urgentni zajem si to zahrat cesky uz ted (a pritom se nenapadne zapojit do betatestingu), at se mi ozve na kovi@startrekgames.cz

BTW: Pokud jste to tu uz diskutovali, tak sorrac, ze to opakuju. Nejaky "press release" u prilezitosti Maeho prednasky na EuroConu ohledne ST: Evolution bude? Jen me to zajima.
PVH: Sorry ze jsem nedodal texty na stranky, ale jsem v totalni casovy tisni, takze bych byl vdecny, pokud na to spechate, kdyby to spichnul nekdo jiny. Thanx predem. To bude asi vse. Padaaaaam.
Naku - 31. květen 2002 22:08sipka
ZAMĚŘIT
Naku
Sheedee
IMHO nemusis psat autorum meshu (ok... je to slusnost :), protoze tim, ze poskytli svy meshe ST Meshes dali pravo k jejich non-com uzivani (viz. licence)
happz
No... IMHO je 100x lepsi udelat scrollovatelnou mapu uz pro verzi 1, protoze se jedna o ne nevyznamnej zasah do graf. enginu a tak se vyhneme zbytecnymu prepisovani kodu.
BTW. Jadu bude stejne fuk, jestli bude scrollovat nebo ne a IMHO klient pride na radu az jako 2hej (je potreba grafika etc. etc....)
PVH - 31. květen 2002 21:52sipka
ZAMĚŘIT
PVH
sheedee: na zvuky je nejlep?í www.stinsv.com...
happz - 31. květen 2002 19:37sipka
ZAMĚŘIT
happz
Uni: vzad i vpred, zalezi na tom pro jaky druh boje je lod urcena. Escort, hit-and-run, etc.

ad scrolling MAPSEC - to uz jsme snad zavrhli, ne? okud by se prwci jen delala scrollovatelna - i na to muze dojit, verze 1 patrne noscroll - primlouval bych za malou taktickou situacku nekde v rohu mapsec pri boji, a na ni jenom barvne odlisit tecky, predstavujici lode - tridu + prislusnost.
Sheedee - 31. květen 2002 12:33sipka
ZAMĚŘIT
Sheedee
SEM BACK!!!! Na http://www.mujweb.cz/www/stescreen/index.htm sem vam hodil dalsich par ukazek z me graficke dilny (:-)) Konkretne se jedna o quantove a photonove torpedo, efect pri prechodu na warp a muj navrh na znak oddeleni vyzkumu casove mechaniky Myslim ze by kazdy oddeleni vyzkumu melo mit svuj znak, treba biologie bude mit tu znacku pro biologickou kontaminaci, vojensky technologie muzou mit treba mec, nebo neco takovyho, no proste co si porucite, vam nakreslim. Nevim jestli uz sem to rikal, ale na intro se pouzijou meshe ze st MESHES, uz to mam dohodnuty se spravcem stranky, ted delam seznam modelu ktery budu pouzivat a potom budu muset napsat jednotlivim autorum, ale co jsem zatim videl, problem nebude. Kdyz se nebudu muset zabyvat tvorbou modelu, budu mit vic casu na efecty a stylizaci intra, pripravte se na impozantni bitvy. PS. Uz mam nahystany matemicky definice nekterych efectu (Predevsim zbrani), jeste dodelam nejaej rozumnej efect pro shields a pro pekny vybychy (Udelat vybuch ve 3d studiu neni tezky, proste do sceny placny gizmo kouli a reknu rendering, aby na jejim miste udelalo explozi, ale bude to vypadat spis jako mrkev, nez jako exploze, tvorba dobry exploza trva treba i nekolik dni (jde o balanci barev, koure a hlavne taky prijit na to, jak se to dela, ja sem to jeste nezkousel (Zatim se se bez vybuchu, svete div se, obesel)) Kdyz to pude dobre, ocekavam, ze az se vratim do prahy (asi v polovine cervna), tak kromne toho, ze se zacnu objevovat na srazech, zacnu z inetu stahovat modely (Coz pude pomalu, jeden ma treba i 5mb...) a hazet je do scen, takze nekdy kolem rijna-listopadu by intro melo bejt hotovy a sestrihany, budu jenom potrebovat nejakyho zvukare (Ale jestli zadnyho nemame, myslim ze by mohlo stacit natahnout par zvuku z televize (Na to staci windows, audojack kabel a kazeta s par dilama ST) Tak zatim!
Anonym: Unimatrix325 - 31. květen 2002 12:04sipka
ZAMĚŘIT
0
Směr střílení torpéd by měl být odvozen od směru lodi.Vět?ina lodí mů?e střílet torpéda pouze přímo vpřed a některé i přímo vzad.Teprve a? po vynálezu otočné torpédové vě?e později ve hře by byla mo?nost střílet nezávisle na směru lodi...problém vě?e se tu u? probíral...
Anonym: Unimatrix325 - 31. květen 2002 11:59sipka
ZAMĚŘIT
0
Jirka006: no pokud bude SECMAP scrolovatelná tak tam ta třetí rovina bejt nemusí... já jen aby to bylo přehledné i při bitvě několika desítek lodí...
Jirka006 - 31. květen 2002 10:43sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
happz: A mám pou?ít to RFC styling jak jsi to tam napsal?
happz - 31. květen 2002 10:17sipka
ZAMĚŘIT
happz
jirka: no, nejlip asi, kdybys to zpracoval jako dokument (pure HTML) a vlozil do dokumentace. Trackery ani fora se prot to moc nehodi. Slovnicek je dokument urcite, a features by mel byt dokument take - mel by se rozdelit mozna na vic samostatnych casti - features galscreen, mapsec, techtree, intelligence, ... Myslim, ze by to bohate stacilo.
Jirka006 - 31. květen 2002 08:34sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
Dodatek k MAPSECu:
lode by meli mit jeste nasledujici moznosti:
- selfdestruct
- nouzovy warp ze sektoru
- refit (v pripade, ze se v sektoru nachazi stanice/doky)
Jirka006 - 31. květen 2002 08:31sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
PVH: No s tou strelbou, já nevím... myslel jsem, ze to plati obecne...

happz: Proboha kam na SF to mam vsechno prepsat... je to nejaky chaoticky... vcera jsem to prochazel a nic mne nenapadlo...
...je treba nekde mit:
1) slovnicek terminu
2) to co jsem vcera vyplodil (features?)

Dej mi vedet ASAP... dnes ve 13:00 mizím a na Netu budu az nejdriv v nedeli, spis v pondeli.
happz - 30. květen 2002 20:30sipka
ZAMĚŘIT
happz
Naku: mimo jine proto, ze se mi to nechce psat :) A tobe taky ne! Je to v TODO listu na verzi 2, verze jedna bude jen FUNKCI. Nic vic, nic min. Hot seat, a jestli nekomu budou chybet kudrlinky na pismenkach nebo strelba torpedy vsemi smery, popr. ze se nevypisuji jmena jednotek na GALLSCREENu, tak at si to pise sam. Howg. A az bude verze 1, tak si vsichni sedneme nad TODO a pekne si ho projdeme, ptze behem tvorby V1 se tu urcite shromazdi spousta napadu - uz jsem taky par mel a presunul jsem je na TODO pro V2 - a spachame seznam toho, co pridame do V2.

Je mi lito, ze vam nereknu zadny casovy odhad pro V1, ale toho se bojim jako cert krize. Ja neco placnu a pak budu viset, Ale aspon neco prozradim: rad bych ji spachal do konce prazdnin (letnich, letosnich).

Tenhle prispevek vyzniva dost ultimativne, coz? Ale jinak to asi bohuzel nejde, to by byl za chvili chaos. Holt, musite si sumirovat napady, a my programatori si neco jednodussiho vybereme - pis ne, uz ted je toho asi dost - a to se objevi ve V1. Pak to muzeme rozjet poradne - vsechny ty piplacky a hracicky a podobny vecicky :)
Naku - 30. květen 2002 19:49sipka
ZAMĚŘIT
Naku
Aha........ proc ?
PVH - 30. květen 2002 19:38sipka
ZAMĚŘIT
PVH
je?tě úprava ke zbraním: myslim, ?e jsme dohodli, ?e torpeda budou střílet do osmi směrů a phasery do v?echsměrů, ale do určité vzdálenost...(v podstatě čtverec...)
Jirka006 - 30. květen 2002 17:37sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
Teda dneska je tu nechutne mrtvo... :-)) Zitra a o vikendu toho moc nenamluvim, tak se zatim mejte! Cau Jirka

Nejnovější   Novější 3128 - 3147 / 3834Starší   Nejstarší
HLAVNÍ STRÁNKA

UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE

NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV ]


Sponzoruje KRAXNET spol. s r.o