Trekkies.cz StarTrek.cz Sickbay CZ Kontinuum StarTrekKnihy.cz WARP TrekCORE TrekCollective Memory Alpha Memory Beta Ex Astris Scientia Treknews.de


 

   ARCHÍV FÓR

 
 REGISTRACE
 
Nick: 
Heslo: 
  
 Zaslání hesla
 

ARCHÍV=> WDK Games

Spravuje: Mr.Spock
Počet příspěvků: 3834
Bývalá veřejná diskuse členů vývojářského týmu WDK Games, do které se mohl zapojit opravdu ka?dý, dnes "jen" nejnav?těvovaněj?í fórum s řadou hybridních bytostí bez mozku...




Autor:  Text:     
Nejnovější   Novější 3100 - 3119 / 3834Starší   Nejstarší

Anonym: Unimatrix325 - 04. červen 2002 13:37sipka
ZAMĚŘIT
0
Vzhledem k tomu, ?e budete muset programovat kompletní AI tak nevidím důvod proč nemít ve hře tlačítko typu : "AUTORESULT" které by automaticky vyře?ilo bitvu popř. i ovládalo i dal?í věci co musí dělat normání NPC hráč...
Naku - 04. červen 2002 12:41sipka
ZAMĚŘIT
Naku
Sakra, ale melo by se konecne zacit neco dit ! (Nez odjedu...)
happz - 04. červen 2002 09:18sipka
ZAMĚŘIT
happz
btw Jirka: koukni se pls na ty pravnicky klicky, ja bych rovnou soupnul na SF.net ke zdrojakum neco o tech ochranych znamkach, aby nas nesezrali hnedka dneska.
happz - 04. červen 2002 09:16sipka
ZAMĚŘIT
happz
Taky ze ted nejim :) A hlavne nikam nejedu, budu travit cas patrne u pocitace, praci na ST:E :)
Jirka006 - 04. červen 2002 09:04sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
PVH: Napis mi na jirka006@seznam.cz a domluvime se.

ad Eurocon: Nejedu.

ad krvácení u pana Donalda: Tos měl happzi říct... a nebo nejíst ;-))
happz - 04. červen 2002 08:48sipka
ZAMĚŘIT
happz
Sheedeee: no, sice nevim, jak velky adresovy prostor ma program na WinXX k dispozici, ale predpokladam, ze pouziva standardni tabulky adres. Takze ma k dispozici rovnych 4 GB prostoru. Z toho nejakou cast ukousne jadro systemu, takze dejme tomu 3GB zbyde. No, nejake ty knihovny a vlastni kod programu a data knihoven, nebude toho vic nez 1GB, takze nas programek ma teda pro data prostor kolem 2GB - zkus to zaplnit real polem, vychazi to na cca 357 913 941 polozek. Takze tim bych to uzavrel z hlediska naseho - z tveho pohledu to muze vypadat jako blbost, ptze se ti to opravdu stalo (nepochybuju o tom, je to celkem realne), ale to asi bezelo pod DOSem, a tam jsi opravdu omezen velikosti haldy - standardne je to mnohem mene, nez tech 2GB, ptze DOS jaksi neumi pracovat s tabuklami stranek, o virtualni pameti ani nemluve. Zlata platforma Intel a jeho siiilene segmentove registry :)

Spatne jsem to pochopil - ja myslel, ze chces ukladat ty hodnoty ve tvaru jakesi mnoziny [-10 .. 10]. Tohle C neumi - ani jsem to nejak nepostradal - a IMHO je to tak lepsi. Pro zobrazeni staci pak odecitat, a na phasery se silou -8 dojit proste nemuze: hodnota sily phaseru je zcela evidentne cele cislo, navic je blbost delat ji zapornou, budiz tedy datovym typem teto promenne nejaky typ unsigned int, popr. short (__u32, __u16)

Eurocon nenavstivim, moje financni situace je zasadne proti nejakym vyletum - zvlast po posledni schuzce, kdy jsem u pana Donalda tezce vykrvacel...

Automaticka bitva bude (asi) resena (zatim jsem ji vubec nepromyslel, Naku asi taky ne) klasickym kodem, proste "na bude funkce", jak me tu citoval Jirka :) Ale ty formace a veskera ta automatika (kde bude mit smysl nejaka uzivatelem provedena zmena! Pokud to bude zbytecne, tak zadny skript.) bude pres skript, hlavne a predevsim ta prace s nahodnymi udalostmi.

PVH: no, happz se asi sklonuje. Ja vlastne ani poradne nevim jak. Musim se nekoho zeptat...
Naku - 04. červen 2002 07:06sipka
ZAMĚŘIT
Naku
Sheedee
Malinko me podcenujes :)) 10 este odecist umim :)
Ad real - vazne ? Ale to byl asi DOS program - osobne si neumim predstavit, ze by ve Win nekdo naplnil napr. 64MB sestibytovejma hodnotama - to je pole s
11,184,810 polozkama (64 MB 67,108,864 bajtu). Samozrejme je to zkresleny, ale na ilustraci to staci :)
Sheedee - 04. červen 2002 02:15sipka
ZAMĚŘIT
Sheedee
Naku: Pri zobrazovani to samo nejni problem, staci aby program z hodnoty v rozsahu 0-20 odecetl 10 a bude to, ale v programu by ze vsech moznych duvodu (od pameti (Dneska uz to neni problem, ale mne posledne dosla pamet v pulce programu, jen kvuli tomu, ze sem misto promenych integer pouzival real, protoze to bylo pohodlnejsi, prestoze integer stacil...), pres problemy se stack overflow... no delejte si tok jak chcete, me je to jedno a priznam se, ze C++ sem videl jen parkrat v zivote a ovladam z nej asi tak pet prikazu, mne pascal stacil. Ad eurokon; Ja osobne tam nejedu, po trech mesicich u protinozcu uz mam cestovani plny zuby... Atributy lodi byt musi, kazdy komponent musi mit nejaky typ a atributy, ktere urcuji jeho silu, dosah, rychlost... Proste tyhle vecicky. Navic by mohly existovat specialni komponenty, ktere by nepracovali v mezich atributu, ale meli zcela jine ucinky (Treba ja nevim maskovaci zarizeni je dobrej priklad) Otazka je, v jakekch mezich se budou hodnoty tech komponentn pohybovat a treba u zbrani proste zaporne byt nemuzou (Phaser se silou -8, hodne stesti...) No i kdyz mozna, by se mohly treba opravarenske nastroje brat jako opak bojovych a k jejich definii by se pouzila zaporna sila, respektive by se u zbrani mohla pouzit zaporna hodnota schopnosti neco opravit...
PVH - 03. červen 2002 20:47sipka
ZAMĚŘIT
PVH
eurocon neee....já tam asi nejedu....a kvůli ST:E tam nepojedu....nechcete ho rad?i ?oupnout do prahy (měl bych to blí? :)
Naku - 03. červen 2002 20:35sipka
ZAMĚŘIT
Naku
Je tu mala komplikace...
(A) Pristi tejden sem OUT
a (to halvne) za (B)
Hned po Euro©nu jedu na 2,5 mesice do Irska a newim, newim, jak to bude s net-acessem

BTW. Ad ten brainstorming: Co takhle na e-conu ? Idealni prilezitost, tejden...

BTW2. Programatorska prace - proc komplikace (ad -10-10) ? Kdo rika, ze se to v tomhle formatu musi uchovavat ? Staci to tak zobrazit !
PVH - 03. červen 2002 20:33sipka
ZAMĚŘIT
PVH
jirka006: nemá? někdy čas, ?e bysme se srazili, třeba pod nuselákem a pujčil bys mi ty filmy a popř. i BOTF?...řekněme někdy k večeru? třeba zejtra v půl osmý?....co?
PVH - 03. červen 2002 20:21sipka
ZAMĚŘIT
PVH
Sheedee: tu automatickou bitvu a v?echno automatický vůbec (správa planet, uspořádání formací, bojový manévry...) sebude ře?it skriptem.... tak?e zále?í na klientský části jak velkou automatiku bude mít....a taky jak dobrou....řekl jsem to dobře, ?ejo happzi...?(mimochodom Happz se skloňuje nebo ne...?)
Jirka006 - 03. červen 2002 16:26sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
happz: omlouvám se, ale stale jsem se nedostal k tomu, abych to hodil na SF... pokud se k tomu dostanes driv nez ja, tak dík... jinak si na to udelam cas snad dnes vecer.
happz - 03. červen 2002 13:08sipka
ZAMĚŘIT
happz
sheedee: ja ti dam nuda :) Tou nudou se hodlam zivit, kdyz uz nic jinyho...
No,a ty moznosti -10 az 10, to bych nedelal, vsechno bych to nechal 0, jak to popsal Uni.

ad publikovani: hlavne net, tam bude vsechno. Pokud to nekdo dostane na CD nekam do casopisu, taky dobre, a ty vetsi muzeme prichystat pro vypaleni na CD. Ale hlavne to bude balickovany, takze si pak muze kdo chce stahnout co se mu zachce - treba komplet hudbu, a nebrat animace.
Jirka006 - 03. červen 2002 13:00sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
Shedee: Myslím, ?e nejsme ve fázi promej?lení , kde se bude ST:E publikovat... a mimo to jsem je?tě do detailu nekouknul na ty ochranné známky... mohl by to bejt problém.
Krom toho, myslím, u? bylo řečeno, ?e bude nějaká light verze pro sta?ení z Netu a FULL instalace se v?ím v?udy (té? ke sta?ení, ale také na CD přes vypalto...)
Sheedee - 03. červen 2002 12:15sipka
ZAMĚŘIT
Sheedee
NAKU: Ja sem pro, atributy lodi by bylo nejlepsi resit v ramci nejakych bodovacich systemu, ale rozhodne bych nedaval zadny maxima (Ale minima jo). Jo a navic bych rekl, ze programatorum usetris spoustu prace, kdyz to nebude od -10 do 10, alespon mne teda vzdycky delali bordel prepocty (A navic, kdyz ja jsem jeste programoval svoje programky (Treba telefoni seznam), tak sem obcas narazil na omezeni dane promenyma (Integer mi nezral desetiny, word myslim zase nemel zaporny... No v pascalu je jich spousta, ale uz si je moc nepamatuju, programovani moc nezeru, je to celkem nuda (Ne ze bych to neumel...)
Sheedee - 03. červen 2002 12:12sipka
ZAMĚŘIT
Sheedee
Co takhle pridat cudlik s automatickym vybojovanim dane bitvy (Jako ze by to za vas zahral pocitac, kdyz je tech bitev moc, muze to byt otrava...) Jestli tenhle navrh uz padl, tak sem sorry, ale nestiham to vsechno cist... PS. Ke quantovym torpedum: Rozhodne by nemeli vypadat stejne jako photonova, jenom modra, podivej se treba na first contact a potom na dil voyageru ze stejne doby, kde jsou pouzity stejne techniky effectovani. Photonova torpeda jsou proste oranzove koule s par paprskama, kdezto kvantova jsou sisatejsi a krome paprsky maji jeste prstenec a ten velkej zablesk, navic sou obvykla strasne presviceny. Tolik k torpedum. Ted potrebuju vedet, jestli chcete effect pri prechodu na warp Ala Next Generation (Tedy ctyrcipa bila hvezda jejich vertikalni paprsky jsou asi trikrat vetsi nez horizontalni a pri prechodu je sliset takovej vyssi ton), Voyager (Bila hvezda s mnoha paprsky a pravidelnou delkou jednotlivych paprsky a se zvukem podobnym hrom), nebo snad ala TOS (Proste lod rychle uleti a za ni zustanou svetylka, zvukove effecty se ruzni), ci dokonce nejaky uplne jiny? Delal sem jednu animaci s kosmickou lodi a prechod na hyperrychlost sem doprovodil par hezkejm effectama. PS. Budeme ve hre mit vynalezy jako kvantovy slipstream (To samy jako borgskej transwarp (Ten voyagerovskej)) koaxialni hyperpohon (Ten zelenej, co lod zmensi na velikost molekuly a vystreli) a nejaky hvezdy katapulty a podbny kraviny? Jestli jo, mam k nim delat effecty stejny jako ve startreku (Vetsinou podle voyageru a DS9, ty v TNG jsou slabsi...), nebo si vymejslet vlastni? Zvuky asi natahnu z TV Co se tyce vynalezu, cim vic, tim lip, ale prece jen bych uvital omezeni jejich poctu na rozumnych 400-600, kdo to ma vsechno kreslit (A hlavne, kdo to ma potom stahovat z inetu (Verze na LEVEL a SCORE CD by mohla byt hodne vetsi, nez ta inetova (A i na inet muzeme taky dat obe, malou i velkou, sou i lidi, co maj doma optickou linku...) Jestli to budeme davat na LEVEL, nebo SCORE CD, coz bych uvital, protoze se mi tam pak vejde vic mych krasnych obrazku (:-)), tak reknete vcasm budem to muset zaridit. Pokud to tam dame, bude to s nima nekdo muset domluvit (Klidne se hlasim, ale nejak se o to prat nebudu) a taky se budem muset rozhodnout, jestli na LEVEL, nebo SCORE (Prvni bude asi lepsi, cte ho vic lidi a skoro vseci trekies) Tak jo, zatim!
Jirka006 - 02. červen 2002 22:28sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
K té střelbě do 8 směrů: je to jisté zjednodu?ení, ale je v tom přepodklad, ?e ta loď se sama natáčí, tj. střelba vzad a vpřed nemá smysl.

K MAPSECu a BATTLESCREEN (nezkrátíme to na BATSCREEN?): při představě detailního boje s 20 loděma na třech různých místech během jednoho tahu se mi dělá blbě... musí to bejt vyvá?ený... kdy? si uvědomíte, ?e krom bitev musíte dělat management systému, technologií, diplomacii, atd...
...ale hlasování se nabráním :-)
na SF na to je nějakej nástroj... mám dojem..

...více zítra :-)
Naku - 02. červen 2002 19:08sipka
ZAMĚŘIT
Naku
Uni
No... pekny :)
BTW. Nejaky veci bych udelal stylem AD&D - tzn. rozzsah od -10 do +10 (napr. turning ability)
-10 - robustni,pomala lod
0 - normalni
10 - snadno ovladatelna lod...
happz - 02. červen 2002 13:58sipka
ZAMĚŘIT
happz
uni: jo, a pro priojeni na SF nepotrebujes MSIE :) natoz urcity verze. staci podpora SSL pro prihlaseni a cookies. Klidne se tam muzu prihlasovat linksem pod terminalem z Linuxu nebo z ceho, a MSIE to teda neni.

Nejnovější   Novější 3100 - 3119 / 3834Starší   Nejstarší
HLAVNÍ STRÁNKA

UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE

NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV ]


Sponzoruje KRAXNET spol. s r.o