|
Spravuje: Mr.Spock
Počet příspěvků: 3834
|
Bývalá veřejná diskuse členů vývojářského týmu WDK Games, do které se mohl zapojit opravdu ka?dý, dnes "jen" nejnav?těvovaněj?í fórum s řadou hybridních bytostí bez mozku...
|
|
|
| Hmmm... OK
BTW - ta struktura adresaru je nejaka podivna...
BTW2. - definice typu je opravdu "strucna" :)
BTW3. - Po reinstalaci systemu nejsem sto CVS vubec rozbehat... we'll see |
|
|
|
| Naku: hm, tak to budeme muset jeste nejaky cas bez sebe vydrzet - ja budu v pze k dispozici az pristi ctvrtek, driv urcite ne, mam zkousky. Do te doby musime holt jet pres nejaka fora atd. Jinak, na SF jsem uploadnul zdrojacky, male pekne sympaticke. |
|
|
|
| Tukani ? Sem dost pro... ale kdy ? Maximalne ve stredu... zejtra. |
|
|
|
| rozhhraní: pár nápadů mám tak mi někdo nakreslete to rozvr?ení (nebo aspoň prvky....) jak ste si ho představovali, a já s toho vytvořim LCARSy (na ty jsem IMHO celkem odborník) a/nebo to rozhraní z filmů...mo?ná i klingonskej skin....ale těma jinejma rasama ne? federací, si nejsem tak úplně jistej....
BTW bude se pou?ívat tohle IMHO přezeleněný logo, nebo mám zkusit svý...? |
|
|
|
| uni: no, vsak tam take to tlacitko bude. Ale jak se budou lode behem te automaticke bitvy chovat, to si rozhodne skript. Ale nic to nemeni na tom, ze ta moznost bude - abych pravdu rekl, ani me nenapadlo, ze bysme nedali moznost automaticke bitvy :)
Jo, a z phy nejsem, ale neni problem se tam dostavit - ted uz ale nebudu mit - po cervnu - kde bydlet, a ze by se mi chtelo kazdy den do phy a vecer zase zpet, to spis se mi nechce nez chec (btw. kdopak mi proplati jizdne? mame uz sponzora? ze bych si za nim skocil... :) Nicmene ten meeting by byl fajn, ale jako programatori uz mame v podstate jasno (ne hotovo) pro verzi 1.
naku: no, dneska jsem uploadnul prvni zdrojove kody (protokol, zatim bez udalosti - nahraval jsem ze skoly, z domova mi nejde 'cvs import' a netusim proc - nevite nekdo?; a datove typy. dneska bych jeste rad pridal ty udalosti, alespon jejich nahled) A nekdy bysme se zase meli sejit a pekne si to rozkreslit a zacit tukat. |
|
|
|
| Mate nekdo neco jeste k slovnicku a rozdeleni map (GALSCREEN/GALMAP v. MAPSEC)?
Grafici: Mate uz nejake napady na rozhrani? (GALSCREEN, MAPSEC, SYSCON, DIPCON,...) |
|
|
|
| Uni: Obávám se, ze tydenni mitink je dost nerealny...
Ad automatika: jsem pro!
Ad pravnicina: kouknu se na to! |
|
|
Anonym: Unimatrix325 - 04. červen 2002 13:40 | |
| ZAMĚŘIT
|
|
| Já bych navrhoval naprosto nezávislý meeting jeden týden o prázdninách... např. 10-17 července atd. v Praze. Je tu je?tě někdo kdo neni z Prahy ? |
|
|
Anonym: Unimatrix325 - 04. červen 2002 13:37 | |
| ZAMĚŘIT
|
|
| Vzhledem k tomu, ?e budete muset programovat kompletní AI tak nevidím důvod proč nemít ve hře tlačítko typu : "AUTORESULT" které by automaticky vyře?ilo bitvu popř. i ovládalo i dal?í věci co musí dělat normání NPC hráč... |
|
|
|
| Sakra, ale melo by se konecne zacit neco dit ! (Nez odjedu...) |
|
|
|
| btw Jirka: koukni se pls na ty pravnicky klicky, ja bych rovnou soupnul na SF.net ke zdrojakum neco o tech ochranych znamkach, aby nas nesezrali hnedka dneska. |
|
|
|
| Taky ze ted nejim :) A hlavne nikam nejedu, budu travit cas patrne u pocitace, praci na ST:E :) |
|
|
|
| PVH: Napis mi na jirka006@seznam.cz a domluvime se.
ad Eurocon: Nejedu.
ad krvácení u pana Donalda: Tos měl happzi říct... a nebo nejíst ;-)) |
|
|
|
| Sheedeee: no, sice nevim, jak velky adresovy prostor ma program na WinXX k dispozici, ale predpokladam, ze pouziva standardni tabulky adres. Takze ma k dispozici rovnych 4 GB prostoru. Z toho nejakou cast ukousne jadro systemu, takze dejme tomu 3GB zbyde. No, nejake ty knihovny a vlastni kod programu a data knihoven, nebude toho vic nez 1GB, takze nas programek ma teda pro data prostor kolem 2GB - zkus to zaplnit real polem, vychazi to na cca 357 913 941 polozek. Takze tim bych to uzavrel z hlediska naseho - z tveho pohledu to muze vypadat jako blbost, ptze se ti to opravdu stalo (nepochybuju o tom, je to celkem realne), ale to asi bezelo pod DOSem, a tam jsi opravdu omezen velikosti haldy - standardne je to mnohem mene, nez tech 2GB, ptze DOS jaksi neumi pracovat s tabuklami stranek, o virtualni pameti ani nemluve. Zlata platforma Intel a jeho siiilene segmentove registry :)
Spatne jsem to pochopil - ja myslel, ze chces ukladat ty hodnoty ve tvaru jakesi mnoziny [-10 .. 10]. Tohle C neumi - ani jsem to nejak nepostradal - a IMHO je to tak lepsi. Pro zobrazeni staci pak odecitat, a na phasery se silou -8 dojit proste nemuze: hodnota sily phaseru je zcela evidentne cele cislo, navic je blbost delat ji zapornou, budiz tedy datovym typem teto promenne nejaky typ unsigned int, popr. short (__u32, __u16)
Eurocon nenavstivim, moje financni situace je zasadne proti nejakym vyletum - zvlast po posledni schuzce, kdy jsem u pana Donalda tezce vykrvacel...
Automaticka bitva bude (asi) resena (zatim jsem ji vubec nepromyslel, Naku asi taky ne) klasickym kodem, proste "na bude funkce", jak me tu citoval Jirka :) Ale ty formace a veskera ta automatika (kde bude mit smysl nejaka uzivatelem provedena zmena! Pokud to bude zbytecne, tak zadny skript.) bude pres skript, hlavne a predevsim ta prace s nahodnymi udalostmi.
PVH: no, happz se asi sklonuje. Ja vlastne ani poradne nevim jak. Musim se nekoho zeptat... |
|
|
|
| Sheedee
Malinko me podcenujes :)) 10 este odecist umim :)
Ad real - vazne ? Ale to byl asi DOS program - osobne si neumim predstavit, ze by ve Win nekdo naplnil napr. 64MB sestibytovejma hodnotama - to je pole s
11,184,810 polozkama (64 MB 67,108,864 bajtu). Samozrejme je to zkresleny, ale na ilustraci to staci :) |
|
|
|
| Naku:
Pri zobrazovani to samo nejni problem, staci aby program z hodnoty v rozsahu 0-20 odecetl 10 a bude to, ale v programu by ze vsech moznych duvodu (od pameti (Dneska uz to neni problem, ale mne posledne dosla pamet v pulce programu, jen kvuli tomu, ze sem misto promenych integer pouzival real, protoze to bylo pohodlnejsi, prestoze integer stacil...), pres problemy se stack overflow...
no delejte si tok jak chcete, me je to jedno a priznam se, ze C++ sem videl jen parkrat v zivote a ovladam z nej asi tak pet prikazu, mne pascal stacil.
Ad eurokon;
Ja osobne tam nejedu, po trech mesicich u protinozcu uz mam cestovani plny zuby...
Atributy lodi byt musi, kazdy komponent musi mit nejaky typ a atributy, ktere urcuji jeho silu, dosah, rychlost... Proste tyhle vecicky.
Navic by mohly existovat specialni komponenty, ktere by nepracovali v mezich atributu, ale meli zcela jine ucinky (Treba ja nevim maskovaci zarizeni je dobrej priklad)
Otazka je, v jakekch mezich se budou hodnoty tech komponentn pohybovat a treba u zbrani proste zaporne byt nemuzou (Phaser se silou -8, hodne stesti...)
No i kdyz mozna, by se mohly treba opravarenske nastroje brat jako opak bojovych a k jejich definii by se pouzila zaporna sila, respektive by se u zbrani mohla pouzit zaporna hodnota schopnosti neco opravit...
|
|
|
|
| eurocon neee....já tam asi nejedu....a kvůli ST:E tam nepojedu....nechcete ho rad?i ?oupnout do prahy (měl bych to blí? :) |
|
|
|
| Je tu mala komplikace...
(A) Pristi tejden sem OUT
a (to halvne) za (B)
Hned po Euro©nu jedu na 2,5 mesice do Irska a newim, newim, jak to bude s net-acessem
BTW. Ad ten brainstorming: Co takhle na e-conu ? Idealni prilezitost, tejden...
BTW2. Programatorska prace - proc komplikace (ad -10-10) ? Kdo rika, ze se to v tomhle formatu musi uchovavat ? Staci to tak zobrazit ! |
|
|
|
| jirka006: nemá? někdy čas, ?e bysme se srazili, třeba pod nuselákem a pujčil bys mi ty filmy a popř. i BOTF?...řekněme někdy k večeru? třeba zejtra v půl osmý?....co? |
|
|
|
| Sheedee: tu automatickou bitvu a v?echno automatický vůbec (správa planet, uspořádání formací, bojový manévry...) sebude ře?it skriptem....
tak?e zále?í na klientský části jak velkou automatiku bude mít....a taky jak dobrou....řekl jsem to dobře, ?ejo happzi...?(mimochodom Happz se skloňuje nebo ne...?) |
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
[ ARCHÍV ]
|