Trekkies.cz StarTrek.cz Sickbay CZ Kontinuum StarTrekKnihy.cz WARP TrekCORE TrekCollective Memory Alpha Memory Beta Ex Astris Scientia Treknews.de


 

   ARCHÍV FÓR

 
 REGISTRACE
 
Nick: 
Heslo: 
  
 Zaslání hesla
 

ARCHÍV=> WDK Games

Spravuje: Mr.Spock
Počet příspěvků: 3834
Bývalá veřejná diskuse členů vývojářského týmu WDK Games, do které se mohl zapojit opravdu ka?dý, dnes "jen" nejnav?těvovaněj?í fórum s řadou hybridních bytostí bez mozku...




Autor:  Text:     
Nejnovější   Novější 3089 - 3108 / 3834Starší   Nejstarší

happz - 05. červen 2002 09:12sipka
ZAMĚŘIT
happz
Jirka: no, za prve - spolehat, ze o nich nikdo nebude vedet, je s prminutim blbost. Jakmile jsou verejne pristupny, tak je ejn otazka casu, kdy se v nich nekdo zacne hrabat. Tak, a ted ty soubory: jaky presne mas na mysli?
happz - 05. červen 2002 09:08sipka
ZAMĚŘIT
happz
ad ty adresare: to je jen prozatimni - nema cenu neco presne urcovat, kdyz se stejne vyroji spousta souboru, ktery se nema nebudou nikam hodit.
ad typy: hm, jen includuje GNU a POSIX typy - jo, a asi se priklonime k tem u_int8_t apod. ptze __u32 pouziva jadro, a co vic u_int32_t je primo POSIX norma, takze to by melo byt uplne v klidu. Co ty na to?
Jirka006 - 05. červen 2002 09:07sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
Tak mne napada... nebylo by lepsi udelat proste nejake stranky treba na startekgames.cz a tam ukladat soubory? mozna ze by to bylo vic bez problemu... krom toho, kdyz o tom nikdo nebude vedet, ani se k tomu nedostane...
Naku - 04. červen 2002 21:20sipka
ZAMĚŘIT
Naku
Hmmm... OK

BTW - ta struktura adresaru je nejaka podivna...

BTW2. - definice typu je opravdu "strucna" :)

BTW3. - Po reinstalaci systemu nejsem sto CVS vubec rozbehat... we'll see
happz - 04. červen 2002 20:04sipka
ZAMĚŘIT
happz
Naku: hm, tak to budeme muset jeste nejaky cas bez sebe vydrzet - ja budu v pze k dispozici az pristi ctvrtek, driv urcite ne, mam zkousky. Do te doby musime holt jet pres nejaka fora atd. Jinak, na SF jsem uploadnul zdrojacky, male pekne sympaticke.
Naku - 04. červen 2002 19:33sipka
ZAMĚŘIT
Naku
Tukani ? Sem dost pro... ale kdy ? Maximalne ve stredu... zejtra.
PVH - 04. červen 2002 19:14sipka
ZAMĚŘIT
PVH
rozhhraní: pár nápadů mám tak mi někdo nakreslete to rozvr?ení (nebo aspoň prvky....) jak ste si ho představovali, a já s toho vytvořim LCARSy (na ty jsem IMHO celkem odborník) a/nebo to rozhraní z filmů...mo?ná i klingonskej skin....ale těma jinejma rasama ne? federací, si nejsem tak úplně jistej....

BTW bude se pou?ívat tohle IMHO přezeleněný logo, nebo mám zkusit svý...?
happz - 04. červen 2002 18:03sipka
ZAMĚŘIT
happz
uni: no, vsak tam take to tlacitko bude. Ale jak se budou lode behem te automaticke bitvy chovat, to si rozhodne skript. Ale nic to nemeni na tom, ze ta moznost bude - abych pravdu rekl, ani me nenapadlo, ze bysme nedali moznost automaticke bitvy :)

Jo, a z phy nejsem, ale neni problem se tam dostavit - ted uz ale nebudu mit - po cervnu - kde bydlet, a ze by se mi chtelo kazdy den do phy a vecer zase zpet, to spis se mi nechce nez chec (btw. kdopak mi proplati jizdne? mame uz sponzora? ze bych si za nim skocil... :) Nicmene ten meeting by byl fajn, ale jako programatori uz mame v podstate jasno (ne hotovo) pro verzi 1.

naku: no, dneska jsem uploadnul prvni zdrojove kody (protokol, zatim bez udalosti - nahraval jsem ze skoly, z domova mi nejde 'cvs import' a netusim proc - nevite nekdo?; a datove typy. dneska bych jeste rad pridal ty udalosti, alespon jejich nahled) A nekdy bysme se zase meli sejit a pekne si to rozkreslit a zacit tukat.
Jirka006 - 04. červen 2002 17:05sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
Mate nekdo neco jeste k slovnicku a rozdeleni map (GALSCREEN/GALMAP v. MAPSEC)?

Grafici: Mate uz nejake napady na rozhrani? (GALSCREEN, MAPSEC, SYSCON, DIPCON,...)
Jirka006 - 04. červen 2002 16:28sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
Uni: Obávám se, ze tydenni mitink je dost nerealny...

Ad automatika: jsem pro!

Ad pravnicina: kouknu se na to!
Anonym: Unimatrix325 - 04. červen 2002 13:40sipka
ZAMĚŘIT
0
Já bych navrhoval naprosto nezávislý meeting jeden týden o prázdninách... např. 10-17 července atd. v Praze. Je tu je?tě někdo kdo neni z Prahy ?
Anonym: Unimatrix325 - 04. červen 2002 13:37sipka
ZAMĚŘIT
0
Vzhledem k tomu, ?e budete muset programovat kompletní AI tak nevidím důvod proč nemít ve hře tlačítko typu : "AUTORESULT" které by automaticky vyře?ilo bitvu popř. i ovládalo i dal?í věci co musí dělat normání NPC hráč...
Naku - 04. červen 2002 12:41sipka
ZAMĚŘIT
Naku
Sakra, ale melo by se konecne zacit neco dit ! (Nez odjedu...)
happz - 04. červen 2002 09:18sipka
ZAMĚŘIT
happz
btw Jirka: koukni se pls na ty pravnicky klicky, ja bych rovnou soupnul na SF.net ke zdrojakum neco o tech ochranych znamkach, aby nas nesezrali hnedka dneska.
happz - 04. červen 2002 09:16sipka
ZAMĚŘIT
happz
Taky ze ted nejim :) A hlavne nikam nejedu, budu travit cas patrne u pocitace, praci na ST:E :)
Jirka006 - 04. červen 2002 09:04sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
PVH: Napis mi na jirka006@seznam.cz a domluvime se.

ad Eurocon: Nejedu.

ad krvácení u pana Donalda: Tos měl happzi říct... a nebo nejíst ;-))
happz - 04. červen 2002 08:48sipka
ZAMĚŘIT
happz
Sheedeee: no, sice nevim, jak velky adresovy prostor ma program na WinXX k dispozici, ale predpokladam, ze pouziva standardni tabulky adres. Takze ma k dispozici rovnych 4 GB prostoru. Z toho nejakou cast ukousne jadro systemu, takze dejme tomu 3GB zbyde. No, nejake ty knihovny a vlastni kod programu a data knihoven, nebude toho vic nez 1GB, takze nas programek ma teda pro data prostor kolem 2GB - zkus to zaplnit real polem, vychazi to na cca 357 913 941 polozek. Takze tim bych to uzavrel z hlediska naseho - z tveho pohledu to muze vypadat jako blbost, ptze se ti to opravdu stalo (nepochybuju o tom, je to celkem realne), ale to asi bezelo pod DOSem, a tam jsi opravdu omezen velikosti haldy - standardne je to mnohem mene, nez tech 2GB, ptze DOS jaksi neumi pracovat s tabuklami stranek, o virtualni pameti ani nemluve. Zlata platforma Intel a jeho siiilene segmentove registry :)

Spatne jsem to pochopil - ja myslel, ze chces ukladat ty hodnoty ve tvaru jakesi mnoziny [-10 .. 10]. Tohle C neumi - ani jsem to nejak nepostradal - a IMHO je to tak lepsi. Pro zobrazeni staci pak odecitat, a na phasery se silou -8 dojit proste nemuze: hodnota sily phaseru je zcela evidentne cele cislo, navic je blbost delat ji zapornou, budiz tedy datovym typem teto promenne nejaky typ unsigned int, popr. short (__u32, __u16)

Eurocon nenavstivim, moje financni situace je zasadne proti nejakym vyletum - zvlast po posledni schuzce, kdy jsem u pana Donalda tezce vykrvacel...

Automaticka bitva bude (asi) resena (zatim jsem ji vubec nepromyslel, Naku asi taky ne) klasickym kodem, proste "na bude funkce", jak me tu citoval Jirka :) Ale ty formace a veskera ta automatika (kde bude mit smysl nejaka uzivatelem provedena zmena! Pokud to bude zbytecne, tak zadny skript.) bude pres skript, hlavne a predevsim ta prace s nahodnymi udalostmi.

PVH: no, happz se asi sklonuje. Ja vlastne ani poradne nevim jak. Musim se nekoho zeptat...
Naku - 04. červen 2002 07:06sipka
ZAMĚŘIT
Naku
Sheedee
Malinko me podcenujes :)) 10 este odecist umim :)
Ad real - vazne ? Ale to byl asi DOS program - osobne si neumim predstavit, ze by ve Win nekdo naplnil napr. 64MB sestibytovejma hodnotama - to je pole s
11,184,810 polozkama (64 MB 67,108,864 bajtu). Samozrejme je to zkresleny, ale na ilustraci to staci :)
Sheedee - 04. červen 2002 02:15sipka
ZAMĚŘIT
Sheedee
Naku: Pri zobrazovani to samo nejni problem, staci aby program z hodnoty v rozsahu 0-20 odecetl 10 a bude to, ale v programu by ze vsech moznych duvodu (od pameti (Dneska uz to neni problem, ale mne posledne dosla pamet v pulce programu, jen kvuli tomu, ze sem misto promenych integer pouzival real, protoze to bylo pohodlnejsi, prestoze integer stacil...), pres problemy se stack overflow... no delejte si tok jak chcete, me je to jedno a priznam se, ze C++ sem videl jen parkrat v zivote a ovladam z nej asi tak pet prikazu, mne pascal stacil. Ad eurokon; Ja osobne tam nejedu, po trech mesicich u protinozcu uz mam cestovani plny zuby... Atributy lodi byt musi, kazdy komponent musi mit nejaky typ a atributy, ktere urcuji jeho silu, dosah, rychlost... Proste tyhle vecicky. Navic by mohly existovat specialni komponenty, ktere by nepracovali v mezich atributu, ale meli zcela jine ucinky (Treba ja nevim maskovaci zarizeni je dobrej priklad) Otazka je, v jakekch mezich se budou hodnoty tech komponentn pohybovat a treba u zbrani proste zaporne byt nemuzou (Phaser se silou -8, hodne stesti...) No i kdyz mozna, by se mohly treba opravarenske nastroje brat jako opak bojovych a k jejich definii by se pouzila zaporna sila, respektive by se u zbrani mohla pouzit zaporna hodnota schopnosti neco opravit...
PVH - 03. červen 2002 20:47sipka
ZAMĚŘIT
PVH
eurocon neee....já tam asi nejedu....a kvůli ST:E tam nepojedu....nechcete ho rad?i ?oupnout do prahy (měl bych to blí? :)

Nejnovější   Novější 3089 - 3108 / 3834Starší   Nejstarší
HLAVNÍ STRÁNKA

UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE

NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV ]


Sponzoruje KRAXNET spol. s r.o