Trekkies.cz StarTrek.cz Sickbay CZ Kontinuum StarTrekKnihy.cz WARP TrekCORE TrekCollective Memory Alpha Memory Beta Ex Astris Scientia Treknews.de


 

   ARCHÍV FÓR

 
 REGISTRACE
 
Nick: 
Heslo: 
  
 Zaslání hesla
 

ARCHÍV=> WDK Games

Spravuje: Mr.Spock
Počet příspěvků: 3834
Bývalá veřejná diskuse členů vývojářského týmu WDK Games, do které se mohl zapojit opravdu ka?dý, dnes "jen" nejnav?těvovaněj?í fórum s řadou hybridních bytostí bez mozku...




Autor:  Text:     
Nejnovější   Novější 3086 - 3105 / 3834Starší   Nejstarší

happz - 05. červen 2002 13:45sipka
ZAMĚŘIT
happz
jirka: aha. no, mozno ulozit kdekoliv, ale bez toho nekontrolovaneho prisutpu. To bysme v tom za chvili nasli dost zajimavejch pridavku neznamych autoru.
Jirka006 - 05. červen 2002 12:32sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
naku: jaký "tukani" ? ;-)))
Jirka006 - 05. červen 2002 12:27sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
happz: No, mel jsem namysli souborky typu:slovníček, features, ... mo?ná by to bylo prostě přehledněj?í...
happz - 05. červen 2002 09:12sipka
ZAMĚŘIT
happz
Jirka: no, za prve - spolehat, ze o nich nikdo nebude vedet, je s prminutim blbost. Jakmile jsou verejne pristupny, tak je ejn otazka casu, kdy se v nich nekdo zacne hrabat. Tak, a ted ty soubory: jaky presne mas na mysli?
happz - 05. červen 2002 09:08sipka
ZAMĚŘIT
happz
ad ty adresare: to je jen prozatimni - nema cenu neco presne urcovat, kdyz se stejne vyroji spousta souboru, ktery se nema nebudou nikam hodit.
ad typy: hm, jen includuje GNU a POSIX typy - jo, a asi se priklonime k tem u_int8_t apod. ptze __u32 pouziva jadro, a co vic u_int32_t je primo POSIX norma, takze to by melo byt uplne v klidu. Co ty na to?
Jirka006 - 05. červen 2002 09:07sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
Tak mne napada... nebylo by lepsi udelat proste nejake stranky treba na startekgames.cz a tam ukladat soubory? mozna ze by to bylo vic bez problemu... krom toho, kdyz o tom nikdo nebude vedet, ani se k tomu nedostane...
Naku - 04. červen 2002 21:20sipka
ZAMĚŘIT
Naku
Hmmm... OK

BTW - ta struktura adresaru je nejaka podivna...

BTW2. - definice typu je opravdu "strucna" :)

BTW3. - Po reinstalaci systemu nejsem sto CVS vubec rozbehat... we'll see
happz - 04. červen 2002 20:04sipka
ZAMĚŘIT
happz
Naku: hm, tak to budeme muset jeste nejaky cas bez sebe vydrzet - ja budu v pze k dispozici az pristi ctvrtek, driv urcite ne, mam zkousky. Do te doby musime holt jet pres nejaka fora atd. Jinak, na SF jsem uploadnul zdrojacky, male pekne sympaticke.
Naku - 04. červen 2002 19:33sipka
ZAMĚŘIT
Naku
Tukani ? Sem dost pro... ale kdy ? Maximalne ve stredu... zejtra.
PVH - 04. červen 2002 19:14sipka
ZAMĚŘIT
PVH
rozhhraní: pár nápadů mám tak mi někdo nakreslete to rozvr?ení (nebo aspoň prvky....) jak ste si ho představovali, a já s toho vytvořim LCARSy (na ty jsem IMHO celkem odborník) a/nebo to rozhraní z filmů...mo?ná i klingonskej skin....ale těma jinejma rasama ne? federací, si nejsem tak úplně jistej....

BTW bude se pou?ívat tohle IMHO přezeleněný logo, nebo mám zkusit svý...?
happz - 04. červen 2002 18:03sipka
ZAMĚŘIT
happz
uni: no, vsak tam take to tlacitko bude. Ale jak se budou lode behem te automaticke bitvy chovat, to si rozhodne skript. Ale nic to nemeni na tom, ze ta moznost bude - abych pravdu rekl, ani me nenapadlo, ze bysme nedali moznost automaticke bitvy :)

Jo, a z phy nejsem, ale neni problem se tam dostavit - ted uz ale nebudu mit - po cervnu - kde bydlet, a ze by se mi chtelo kazdy den do phy a vecer zase zpet, to spis se mi nechce nez chec (btw. kdopak mi proplati jizdne? mame uz sponzora? ze bych si za nim skocil... :) Nicmene ten meeting by byl fajn, ale jako programatori uz mame v podstate jasno (ne hotovo) pro verzi 1.

naku: no, dneska jsem uploadnul prvni zdrojove kody (protokol, zatim bez udalosti - nahraval jsem ze skoly, z domova mi nejde 'cvs import' a netusim proc - nevite nekdo?; a datove typy. dneska bych jeste rad pridal ty udalosti, alespon jejich nahled) A nekdy bysme se zase meli sejit a pekne si to rozkreslit a zacit tukat.
Jirka006 - 04. červen 2002 17:05sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
Mate nekdo neco jeste k slovnicku a rozdeleni map (GALSCREEN/GALMAP v. MAPSEC)?

Grafici: Mate uz nejake napady na rozhrani? (GALSCREEN, MAPSEC, SYSCON, DIPCON,...)
Jirka006 - 04. červen 2002 16:28sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
Uni: Obávám se, ze tydenni mitink je dost nerealny...

Ad automatika: jsem pro!

Ad pravnicina: kouknu se na to!
Anonym: Unimatrix325 - 04. červen 2002 13:40sipka
ZAMĚŘIT
0
Já bych navrhoval naprosto nezávislý meeting jeden týden o prázdninách... např. 10-17 července atd. v Praze. Je tu je?tě někdo kdo neni z Prahy ?
Anonym: Unimatrix325 - 04. červen 2002 13:37sipka
ZAMĚŘIT
0
Vzhledem k tomu, ?e budete muset programovat kompletní AI tak nevidím důvod proč nemít ve hře tlačítko typu : "AUTORESULT" které by automaticky vyře?ilo bitvu popř. i ovládalo i dal?í věci co musí dělat normání NPC hráč...
Naku - 04. červen 2002 12:41sipka
ZAMĚŘIT
Naku
Sakra, ale melo by se konecne zacit neco dit ! (Nez odjedu...)
happz - 04. červen 2002 09:18sipka
ZAMĚŘIT
happz
btw Jirka: koukni se pls na ty pravnicky klicky, ja bych rovnou soupnul na SF.net ke zdrojakum neco o tech ochranych znamkach, aby nas nesezrali hnedka dneska.
happz - 04. červen 2002 09:16sipka
ZAMĚŘIT
happz
Taky ze ted nejim :) A hlavne nikam nejedu, budu travit cas patrne u pocitace, praci na ST:E :)
Jirka006 - 04. červen 2002 09:04sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
PVH: Napis mi na jirka006@seznam.cz a domluvime se.

ad Eurocon: Nejedu.

ad krvácení u pana Donalda: Tos měl happzi říct... a nebo nejíst ;-))
happz - 04. červen 2002 08:48sipka
ZAMĚŘIT
happz
Sheedeee: no, sice nevim, jak velky adresovy prostor ma program na WinXX k dispozici, ale predpokladam, ze pouziva standardni tabulky adres. Takze ma k dispozici rovnych 4 GB prostoru. Z toho nejakou cast ukousne jadro systemu, takze dejme tomu 3GB zbyde. No, nejake ty knihovny a vlastni kod programu a data knihoven, nebude toho vic nez 1GB, takze nas programek ma teda pro data prostor kolem 2GB - zkus to zaplnit real polem, vychazi to na cca 357 913 941 polozek. Takze tim bych to uzavrel z hlediska naseho - z tveho pohledu to muze vypadat jako blbost, ptze se ti to opravdu stalo (nepochybuju o tom, je to celkem realne), ale to asi bezelo pod DOSem, a tam jsi opravdu omezen velikosti haldy - standardne je to mnohem mene, nez tech 2GB, ptze DOS jaksi neumi pracovat s tabuklami stranek, o virtualni pameti ani nemluve. Zlata platforma Intel a jeho siiilene segmentove registry :)

Spatne jsem to pochopil - ja myslel, ze chces ukladat ty hodnoty ve tvaru jakesi mnoziny [-10 .. 10]. Tohle C neumi - ani jsem to nejak nepostradal - a IMHO je to tak lepsi. Pro zobrazeni staci pak odecitat, a na phasery se silou -8 dojit proste nemuze: hodnota sily phaseru je zcela evidentne cele cislo, navic je blbost delat ji zapornou, budiz tedy datovym typem teto promenne nejaky typ unsigned int, popr. short (__u32, __u16)

Eurocon nenavstivim, moje financni situace je zasadne proti nejakym vyletum - zvlast po posledni schuzce, kdy jsem u pana Donalda tezce vykrvacel...

Automaticka bitva bude (asi) resena (zatim jsem ji vubec nepromyslel, Naku asi taky ne) klasickym kodem, proste "na bude funkce", jak me tu citoval Jirka :) Ale ty formace a veskera ta automatika (kde bude mit smysl nejaka uzivatelem provedena zmena! Pokud to bude zbytecne, tak zadny skript.) bude pres skript, hlavne a predevsim ta prace s nahodnymi udalostmi.

PVH: no, happz se asi sklonuje. Ja vlastne ani poradne nevim jak. Musim se nekoho zeptat...

Nejnovější   Novější 3086 - 3105 / 3834Starší   Nejstarší
HLAVNÍ STRÁNKA

UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE

NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV ]


Sponzoruje KRAXNET spol. s r.o