Trekkies.cz StarTrek.cz Sickbay CZ Kontinuum StarTrekKnihy.cz WARP TrekCORE TrekCollective Memory Alpha Memory Beta Ex Astris Scientia Treknews.de


 

   ARCHÍV FÓR

 
 REGISTRACE
 
Nick: 
Heslo: 
  
 Zaslání hesla
 

ARCHÍV=> WDK Games

Spravuje: Mr.Spock
Počet příspěvků: 3834
Bývalá veřejná diskuse členů vývojářského týmu WDK Games, do které se mohl zapojit opravdu ka?dý, dnes "jen" nejnav?těvovaněj?í fórum s řadou hybridních bytostí bez mozku...




Autor:  Text:     
Nejnovější   Novější 3081 - 3100 / 3834Starší   Nejstarší

PVH - 05. červen 2002 19:11sipka
ZAMĚŘIT
PVH
jirka006: nemů?u si pomoct, ale jak često si stahuje? maily?(jirka006@seznam.cz)
Naku - 05. červen 2002 18:28sipka
ZAMĚŘIT
Naku
Tady nejde jen o nechut chodit na SF, ale i o nechut CVSka makat :)
Naku - 05. červen 2002 18:25sipka
ZAMĚŘIT
Naku
No... myslis u_int32_t pro kazdej long int ? Uffffffff.....
A co treba teda tu nize zminenou OpenGL normu (uint32) ?
Jirka006 - 05. červen 2002 16:45sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
Tak mne napadlo, jestli by nestalo za to tenhle projekt udelat mezinarodni... mozna, ze by se nabalilo vic vyvojaru? Treba na Netu jsem objevil skupinky, ktere se snazi modifikovat BOTF - treba by ti lide byli pro se pridat? ...vic hlav vic vi ...co vy na to?
Jirka006 - 05. červen 2002 16:42sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
happz: vís o co mi slo? preklenout nechut chodit na sf... a takovou jakousi slozitost sf ... já vim, tobe to tak nepripada...

a propos... tohle je 750 prispevek ;-)
happz - 05. červen 2002 13:45sipka
ZAMĚŘIT
happz
jirka: aha. no, mozno ulozit kdekoliv, ale bez toho nekontrolovaneho prisutpu. To bysme v tom za chvili nasli dost zajimavejch pridavku neznamych autoru.
Jirka006 - 05. červen 2002 12:32sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
naku: jaký "tukani" ? ;-)))
Jirka006 - 05. červen 2002 12:27sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
happz: No, mel jsem namysli souborky typu:slovníček, features, ... mo?ná by to bylo prostě přehledněj?í...
happz - 05. červen 2002 09:12sipka
ZAMĚŘIT
happz
Jirka: no, za prve - spolehat, ze o nich nikdo nebude vedet, je s prminutim blbost. Jakmile jsou verejne pristupny, tak je ejn otazka casu, kdy se v nich nekdo zacne hrabat. Tak, a ted ty soubory: jaky presne mas na mysli?
happz - 05. červen 2002 09:08sipka
ZAMĚŘIT
happz
ad ty adresare: to je jen prozatimni - nema cenu neco presne urcovat, kdyz se stejne vyroji spousta souboru, ktery se nema nebudou nikam hodit.
ad typy: hm, jen includuje GNU a POSIX typy - jo, a asi se priklonime k tem u_int8_t apod. ptze __u32 pouziva jadro, a co vic u_int32_t je primo POSIX norma, takze to by melo byt uplne v klidu. Co ty na to?
Jirka006 - 05. červen 2002 09:07sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
Tak mne napada... nebylo by lepsi udelat proste nejake stranky treba na startekgames.cz a tam ukladat soubory? mozna ze by to bylo vic bez problemu... krom toho, kdyz o tom nikdo nebude vedet, ani se k tomu nedostane...
Naku - 04. červen 2002 21:20sipka
ZAMĚŘIT
Naku
Hmmm... OK

BTW - ta struktura adresaru je nejaka podivna...

BTW2. - definice typu je opravdu "strucna" :)

BTW3. - Po reinstalaci systemu nejsem sto CVS vubec rozbehat... we'll see
happz - 04. červen 2002 20:04sipka
ZAMĚŘIT
happz
Naku: hm, tak to budeme muset jeste nejaky cas bez sebe vydrzet - ja budu v pze k dispozici az pristi ctvrtek, driv urcite ne, mam zkousky. Do te doby musime holt jet pres nejaka fora atd. Jinak, na SF jsem uploadnul zdrojacky, male pekne sympaticke.
Naku - 04. červen 2002 19:33sipka
ZAMĚŘIT
Naku
Tukani ? Sem dost pro... ale kdy ? Maximalne ve stredu... zejtra.
PVH - 04. červen 2002 19:14sipka
ZAMĚŘIT
PVH
rozhhraní: pár nápadů mám tak mi někdo nakreslete to rozvr?ení (nebo aspoň prvky....) jak ste si ho představovali, a já s toho vytvořim LCARSy (na ty jsem IMHO celkem odborník) a/nebo to rozhraní z filmů...mo?ná i klingonskej skin....ale těma jinejma rasama ne? federací, si nejsem tak úplně jistej....

BTW bude se pou?ívat tohle IMHO přezeleněný logo, nebo mám zkusit svý...?
happz - 04. červen 2002 18:03sipka
ZAMĚŘIT
happz
uni: no, vsak tam take to tlacitko bude. Ale jak se budou lode behem te automaticke bitvy chovat, to si rozhodne skript. Ale nic to nemeni na tom, ze ta moznost bude - abych pravdu rekl, ani me nenapadlo, ze bysme nedali moznost automaticke bitvy :)

Jo, a z phy nejsem, ale neni problem se tam dostavit - ted uz ale nebudu mit - po cervnu - kde bydlet, a ze by se mi chtelo kazdy den do phy a vecer zase zpet, to spis se mi nechce nez chec (btw. kdopak mi proplati jizdne? mame uz sponzora? ze bych si za nim skocil... :) Nicmene ten meeting by byl fajn, ale jako programatori uz mame v podstate jasno (ne hotovo) pro verzi 1.

naku: no, dneska jsem uploadnul prvni zdrojove kody (protokol, zatim bez udalosti - nahraval jsem ze skoly, z domova mi nejde 'cvs import' a netusim proc - nevite nekdo?; a datove typy. dneska bych jeste rad pridal ty udalosti, alespon jejich nahled) A nekdy bysme se zase meli sejit a pekne si to rozkreslit a zacit tukat.
Jirka006 - 04. červen 2002 17:05sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
Mate nekdo neco jeste k slovnicku a rozdeleni map (GALSCREEN/GALMAP v. MAPSEC)?

Grafici: Mate uz nejake napady na rozhrani? (GALSCREEN, MAPSEC, SYSCON, DIPCON,...)
Jirka006 - 04. červen 2002 16:28sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
Uni: Obávám se, ze tydenni mitink je dost nerealny...

Ad automatika: jsem pro!

Ad pravnicina: kouknu se na to!
Anonym: Unimatrix325 - 04. červen 2002 13:40sipka
ZAMĚŘIT
0
Já bych navrhoval naprosto nezávislý meeting jeden týden o prázdninách... např. 10-17 července atd. v Praze. Je tu je?tě někdo kdo neni z Prahy ?
Anonym: Unimatrix325 - 04. červen 2002 13:37sipka
ZAMĚŘIT
0
Vzhledem k tomu, ?e budete muset programovat kompletní AI tak nevidím důvod proč nemít ve hře tlačítko typu : "AUTORESULT" které by automaticky vyře?ilo bitvu popř. i ovládalo i dal?í věci co musí dělat normání NPC hráč...

Nejnovější   Novější 3081 - 3100 / 3834Starší   Nejstarší
HLAVNÍ STRÁNKA

UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE

NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV ]


Sponzoruje KRAXNET spol. s r.o