|
Spravuje: Mr.Spock
Počet příspěvků: 3834
|
Bývalá veřejná diskuse členů vývojářského týmu WDK Games, do které se mohl zapojit opravdu ka?dý, dnes "jen" nejnav?těvovaněj?í fórum s řadou hybridních bytostí bez mozku...
|
|
|
| Jirka: vysledek me dnesni prace? vycisteni spousty kody a cast prepsana, tot vse z aucelem umozneni te pakazi, ktera si rika hraci, hru pres IPX site jak pod Linuxem, tak pod WinXX, aniz by programator musel pekelne delat vsechno Xkrat. No, a s GUI jsem si zkousel takovu myslenku ohledne te skinovatelnosti, dokonce me napadlo neco opravdu pekneho, co by mohlo spachat velice pekne veci ohledne GUI :) Mimojine nutim Allegro zobrazovat GIFy, coz zatim neumi. A premyslim nad vhodnym XML parserem, ptze psat se mi to nechce - nevim, jak Nakumovi :)
BTW. jaky je rozdil ve velikostech mezi tga a gif? Staci procentualne. Ktery format by byl vyhodnejsi? Asi zustanem u TGA, pokud me nekdo nepremluvi nebo neutluce argumenty pro GIFy (ptze nutit knihovnu, aby delala neco, co neumi, zvlast kolem obrazku, ktery nejsou compatible, je doscela fuska) |
|
|
|
| mě nejde o LCARS prvky ale o prvky hry, prostě jaký panely a tlačítka tam nesměj chybět....
jirka006: já se omlouvám, ?ádnou odpověď jsem nedostal...tak jsem myslel, ?e to neplatí...fakt sorry...tak teda v pondělí 20:00 trafika...definitivně? tady to snad nemů?u přehlídnout, nebo nedostat.... |
|
|
|
| PVH: Nejaky prvky si muzes klidne pujcit z mejch BOTF stranek :-) Jinak pro inspiraci doporucuju lcarscom.net !!! Tam je toho hafo. |
|
|
|
| happz: Proste mi to zarazilo, ze je tu tak prazdno... no. A výsledek Tve dnesni prace? Na cem jsi delal na GUI?
Ja se snad k tomu prepisu nedostanu. Dneska jsem se na to chtel vrhnout, ale zase mi volal bracha, ze neco potrebuje... ach jo. Ale rad bych do nedele udelal souhrn vseho co se da o ST:Evolution rici... , tj. toho co zde bylo receno: slovnicek, features, zaklady GUI?
PVH: Zkusis udelat LCARS rozhrani? Mimochodem, jestli se chces inspirovat, jak vypada rozhrani KLIN, ROM, FER tak si rekni happzovi nebo mne o BOTF. |
|
|
|
| No, byl jsem chvili zarazen - ale nejsem zadny becko, ne? A pres den se sem moc nedostanu (inu, dial-up) taxem misto toho pilne pracoval na GUI a siti :) |
|
|
|
| Aha... Mr. Spock změnil ten název...a nikdo to nemů?e najít... ;-)) |
|
|
|
| Jezismarja, co se to tu deje? Proc je tu takove mrtvo? ;-)) |
|
|
|
| Z jiného soudku:
Tak jsem dnes v Levnych Knihach na Andelu zakoupil za 99,- Kc ST klasiku: StarTrek: Judgement Rites. Uz se tesim, az si to zaparim... ...treba mne napadne neco pro ST: Evolution |
|
|
|
| PVH: v mailu jsem ti poslal kontaktni udaje... ale driv nez v pondeli pristi tyden to uz nestiham! |
|
|
|
| happz: to patrilo PVH... uhanel mne o ty ST filmy... a vcera vecer mi poslal maila... abych se dostavil dnes ve 20:00 pod nuselak k trafice... odpovedel jsem mu ze tam budu a byl... a on ne... (grrr) ;-)) |
|
|
|
| jirka: a proc si stal u trafiky? To jsme meli mit enjakou schuzku ci co? |
|
|
|
| PVH: Maily si stahuju předev?ím v práci a 1x-2x týdně doma. V práci jsem v?dy od cca 9:00 do 17:30-18:30. ;-) |
|
|
|
| PVH: Ka?dý den si stahuju v?echny maily! A dnes ve 20:00 jsem stál 1/4 hodiny u trafiky! |
|
|
|
| naku: no, vpodstate pro kazdej ne, jenom pro ty veci, kde potrebujeme mit zarucenou delku promenne, a mame jistotu, ze zrovna TENHLE typ je definovanej na vsech GNU systemech - Win i POSIX, je totiz zaveden primo glibc.
jirka: no, uz jsem si vsimnul, ze na SF se nikdo moc nehrne, ja se snazim prenyst tam aspon co nejvic tu technickou cast diskuze, ale momentalne hlavni problem, ktery nas trapi, je nefunkcnost cvs u nakua. PS.: Ano, opravdu mi slozite nepripada :) Ale to je naturou a vychovou.
ad mezinarodnost: coz o to, idylka je to pekna, ale aby se nekdo pridal, musi byt necim motivovan. A to - pokud vubec - IMHO nastan, az budeme mit jakous takous verzi 1. Pak jim klidne muzeme dat vedet naplno o co jde. |
|
|
|
| jirka006: nemů?u si pomoct, ale jak često si stahuje? maily?(jirka006@seznam.cz) |
|
|
|
| Tady nejde jen o nechut chodit na SF, ale i o nechut CVSka makat :) |
|
|
|
| No... myslis u_int32_t pro kazdej long int ? Uffffffff.....
A co treba teda tu nize zminenou OpenGL normu (uint32) ? |
|
|
|
| Tak mne napadlo, jestli by nestalo za to tenhle projekt udelat mezinarodni... mozna, ze by se nabalilo vic vyvojaru? Treba na Netu jsem objevil skupinky, ktere se snazi modifikovat BOTF - treba by ti lide byli pro se pridat? ...vic hlav vic vi ...co vy na to? |
|
|
|
| happz: vís o co mi slo? preklenout nechut chodit na sf... a takovou jakousi slozitost sf ... já vim, tobe to tak nepripada...
a propos... tohle je 750 prispevek ;-) |
|
|
|
| jirka: aha. no, mozno ulozit kdekoliv, ale bez toho nekontrolovaneho prisutpu. To bysme v tom za chvili nasli dost zajimavejch pridavku neznamych autoru. |
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
[ ARCHÍV ]
|