|
Spravuje: Mr.Spock
Počet příspěvků: 3834
|
Bývalá veřejná diskuse členů vývojářského týmu WDK Games, do které se mohl zapojit opravdu ka?dý, dnes "jen" nejnav?těvovaněj?í fórum s řadou hybridních bytostí bez mozku...
|
|
|
| happz: návrhy na UFPáckej design Galscreen a Mapsec jsem včera hodil na papír, a docela kujónsky jsem vymyslel příkazy k ovládání lodi...jestli má? někdy čas mů?eme to prodiskutovat...
ALL: Udělal jsem NÁVRH NA LOGO, tak se v?ichni mrkněte sem |
|
|
|
| jirka: no, co hodlam pachat... podle toho, co mi Naku jako dalsi programator dovoli :) Ale jestli povoli, tak by to melo byt TEZCE skinovatelne :) A vsechno.
ad GUI: docela by se mi hodil komplet - alespon obrazku, ze kterych bude GUI pro UFP na GALSCREEN - abych si to mohl vyzkouset.
A uz jsem objevil XML parser, takze s tim se psat nemusime... |
|
|
|
| já se do toho pustim, jen co uvidim dsouhlasený logo....a ?ikám to ui? asi postý....nápadů na homepage mám s prominutím plnou pr...eee...hlavu :-)
Jirka006: tak to sfouknem při jednom, já něco črtnu a vezmu to v to pondělí a uvidíme....zatim jsem asi pro LCARS...
P.S. skoro 17... |
|
|
|
| hele, jestli teda nijkdo nedela na ty homepage, ja ji klidne muzu udelat, uz bych mel takovej skromnej navrh - dal by se pouzit treba alepson do zacatku. |
|
|
|
| happzi: a co ohledne GUI mas v umyslu spachat? ...jen tak pro zajímavost ;-) |
|
|
|
| Uni: a nic si z toho nedělej......já si zase připadám nejstar?í... (25) ;-) Přeju v?em hezkej víkend! |
|
|
|
| Uni: Myslím, ?e nejsi... mám dojem, ?e PVH je 17 ;-) |
|
|
Anonym: Unimatrix325 - 07. červen 2002 11:59 | |
| ZAMĚŘIT
|
|
| Tak mě napadá... víte , ?e jsem z vás v?ech asi nejmlad?í ? ;-) (18) |
|
|
Anonym: Unimatrix325 - 07. červen 2002 11:58 | |
| ZAMĚŘIT
|
|
| Btw od 17.6 do 21.6 jsem mimo (turisťák) tak?e doufám, ?e nebudete dělat ?ádná velká rozhodnutí :-) |
|
|
Anonym: Unimatrix325 - 07. červen 2002 11:57 | |
| ZAMĚŘIT
|
|
| hmmm... mo?nosti lodě....warp,phaser, torpedo...taky se pokusim něco dovymyslet... :) |
|
|
|
| PVH:
Jo a jeste treba tlacitka:
CHAT (pro net hru)
SAVE / LOAD
END (ukonceni s volbami ulozit ano/ne)
QUIT TO DESKTOP (pro hrace v kanclu)
OPTIONS /nastaveni hry
K tomu by bylo asi taky dobre navrhnout uvodni a in-game menu, ne?
no a pak navrhnout MANCONy ... (management konzole)
...myslim, ze toho je dost :-)
...klidne si muzeme dat nejakej sraz a prodiskutovat jen GUI |
|
|
|
| PVH: Ad GUI:
Je otázkou, zda-li mají na INFOBARU byt taky tlacítka pro ovladani lodi (prikazy):
WARP OUT
FIRE Phaser
FIRE Torpedoes
INTERCEPT
SELF DESTRUCT
TRANSPORT OUT/IN
...
Co ty/vy na to?
|
|
|
|
| Ad GUI:
GALSCREEN: obsahuje:
- tlacitka k pristupu na MANCONy (SYSCON, INTELCON, DIPCON, STATCON, SCICON)
- vypisove pole (INFOBAR)
- GALMAP
MAPSEC:
- asi taky pristupy na MANCONy
- INFOBAR
- a vlastni mapu
(v pripade skrolovatelnosti jeste MINIMAP) |
|
|
|
| PVH: To pondeli docela ujde... rekneme ve 20:15 u trafiky? Kdyztak mi to posli i mailem (urcite ho dostanu)!
|
|
|
|
| happz: pokusim se tam vse zahrnout... jde jen o to kdy a kde si na to najdu cas (doma mam modem a asi nebudu mit klid na praci - skorozenuska se mi vraci z koleje z Plzne ;-) ) a v praci pres den na to neni moc cas... ale uvidime... fakt se budu snazit (vcera jsem u brachy nakonec zkejsnul az do pulnoci a pak jsem jen lehl a spal...) :-(
PVH: Jukni se na starsi prispevky... nekde dole jsem zhruba popisoval co tam bude... + si musis zkusit domyslet :-)
|
|
|
|
| Jirka: hele, az budes sepisovat, mohl bys tam pridat i ty ruzne prispevky odsud, hlavne co se tyce planet, potazmo systemu a jejich vlastnosti, a vyvojove stromu? nemelo by to byt na moc prochazeni, vetsinou je to v jednom od Uniho. |
|
|
|
| Jirka: vysledek me dnesni prace? vycisteni spousty kody a cast prepsana, tot vse z aucelem umozneni te pakazi, ktera si rika hraci, hru pres IPX site jak pod Linuxem, tak pod WinXX, aniz by programator musel pekelne delat vsechno Xkrat. No, a s GUI jsem si zkousel takovu myslenku ohledne te skinovatelnosti, dokonce me napadlo neco opravdu pekneho, co by mohlo spachat velice pekne veci ohledne GUI :) Mimojine nutim Allegro zobrazovat GIFy, coz zatim neumi. A premyslim nad vhodnym XML parserem, ptze psat se mi to nechce - nevim, jak Nakumovi :)
BTW. jaky je rozdil ve velikostech mezi tga a gif? Staci procentualne. Ktery format by byl vyhodnejsi? Asi zustanem u TGA, pokud me nekdo nepremluvi nebo neutluce argumenty pro GIFy (ptze nutit knihovnu, aby delala neco, co neumi, zvlast kolem obrazku, ktery nejsou compatible, je doscela fuska) |
|
|
|
| mě nejde o LCARS prvky ale o prvky hry, prostě jaký panely a tlačítka tam nesměj chybět....
jirka006: já se omlouvám, ?ádnou odpověď jsem nedostal...tak jsem myslel, ?e to neplatí...fakt sorry...tak teda v pondělí 20:00 trafika...definitivně? tady to snad nemů?u přehlídnout, nebo nedostat.... |
|
|
|
| PVH: Nejaky prvky si muzes klidne pujcit z mejch BOTF stranek :-) Jinak pro inspiraci doporucuju lcarscom.net !!! Tam je toho hafo. |
|
|
|
| happz: Proste mi to zarazilo, ze je tu tak prazdno... no. A výsledek Tve dnesni prace? Na cem jsi delal na GUI?
Ja se snad k tomu prepisu nedostanu. Dneska jsem se na to chtel vrhnout, ale zase mi volal bracha, ze neco potrebuje... ach jo. Ale rad bych do nedele udelal souhrn vseho co se da o ST:Evolution rici... , tj. toho co zde bylo receno: slovnicek, features, zaklady GUI?
PVH: Zkusis udelat LCARS rozhrani? Mimochodem, jestli se chces inspirovat, jak vypada rozhrani KLIN, ROM, FER tak si rekni happzovi nebo mne o BOTF. |
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
[ ARCHÍV ]
|