Trekkies.cz StarTrek.cz Sickbay CZ Kontinuum StarTrekKnihy.cz WARP TrekCORE TrekCollective Memory Alpha Memory Beta Ex Astris Scientia Treknews.de


 

   ARCHÍV FÓR

 
 REGISTRACE
 
Nick: 
Heslo: 
  
 Zaslání hesla
 

ARCHÍV=> WDK Games

Spravuje: Mr.Spock
Počet příspěvků: 3834
Bývalá veřejná diskuse členů vývojářského týmu WDK Games, do které se mohl zapojit opravdu ka?dý, dnes "jen" nejnav?těvovaněj?í fórum s řadou hybridních bytostí bez mozku...




Autor:  Text:     
Nejnovější   Novější 2958 - 2977 / 3834Starší   Nejstarší

Kovi - 13. červen 2002 00:01sipka
ZAMĚŘIT
Kovi
ALL: Cestina pro Bridge Commandera je venku! Slava! Zajemci mohou vyuzit sluzeb tohoto primeho odkazu, ktery je nasmeruje na 371 kB velky soubor.
Kovi - 12. červen 2002 22:45sipka
ZAMĚŘIT
Kovi
Jirka006: Jasne. Souhlasim, ze na inspiraci neni nic spatneho. Ostatne - dela to kazdy a nemusi to byt vubec naskodu. Ted by mozna mohl zapracovat Mr. Spock a ze sve pozice sefredaktora herniho magazinu nam zajistit v predstihu nejakou beta verzi nebo neco podobnyho:-)
Jirka006 - 12. červen 2002 19:48sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
Kovi: Pekne!
Ad GC: To vis, ze ST:E bude lepsi! ;-) A hlavne ST! ;-) To vsak neznamena, ze bychom se u konkurence nemohli v necem pripadne inspirovat ;-) (Nerikam opisovat, ale inspirovat!!!!!)
Kovi - 12. červen 2002 19:37sipka
ZAMĚŘIT
Kovi
Jirka 006 a ALL:
WDK Games are:
=============
Jiří Bigas (Mr. Spock) - project lead
Jiří Buchvaldek (Jirka006) - creative coordinator
Milo? Prchlík (Happz) - programming
Vit Stepanov (Naku) - programming
Martin ?imek (Unimatrix325) - technical advisor
Viktor Charypar (PVH) - 2D art
Sheedee - 3D art
Marek Danko (Mae2000) - external advisor
Martin Kovář (Kovi) - publicity

Ad Galactic Civilizations: Tak, jo, musim uznat, ze to vypada dobre, ale STE bude stejne lepsi!!
Jirka006 - 12. červen 2002 19:16sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
Kovi: a kdo je Marek Danko?

Ad Galactic Civilisations: Koukals na to? Mne osobne to pripada zajimave... na tom jednom screenshotu je mimochodem i ziskani technologie od 3.osoby :-)
Kovi - 12. červen 2002 19:01sipka
ZAMĚŘIT
Kovi
happz: diky za pridani na SourceForge

Jirka006: Uni je Martin Simek a jak tu nekde psal, chtel by byt technickym poradcem, tak je z nej technical advisor:-)
Dal, osobne bych do readme prezdivky lidi nedaval - nevypada to profesionalne, at si rika, kdo chce co chce:-(
A jeste: bohuzel uz nemam na startrekgames.cz volny e-mail (no, to by se snad nechalo nejak domluvit), ale myslim, ze by tuhle schranku mohl zridat Mr. Spock na Gameplanetu ve tvaru wdk@gameplanet.cz - a bylo by to bez problemu a dohadovani se s majitelem Spideru (muj hostitel).
Galactic Civilizations? Predem odsouzeno k zaniku!!

Mr. Spock: nenechte se vysmat - to je dobry:-)))
Jirka006 - 12. červen 2002 18:25sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
Asi byste se meli juknout pro inspiraci taky na tohle
Jirka006 - 12. červen 2002 17:49sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
happz: ooo... ty govoris po ruski? ;-)
i kakoje vremja budet verzia adin? ;-) (jezis, a to jsem se rustinu ucil 5 let!)
happz - 12. červen 2002 16:26sipka
ZAMĚŘIT
happz
Nomjer adin...
Jirka006 - 12. červen 2002 16:24sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
happz: Jsi proste jednicka! Numero Uno! Number One! ;-) A verim Ti, ze to je zabava takhle premejslet... znam to ;-))
happz - 12. červen 2002 16:18sipka
ZAMĚŘIT
happz
Teda, vy ani nevite, jaka je to zabava, premyslet nad tim, jak napsat scrolling obrazovky... To si ani neuvedomujete. Coz o to, napsat scrolovanou obrazovku, to umi kazdej druhej. Ale napsat to tak, aby byla rychla (ne jako BOTF) a navic nenarocna na pamet, to je kumst. A asi uz sem na to i prisel, a je to celkem obecny, takze muzeme klidne udelat i scrolovanou jak GALMAP, tak MAPSEC.
happz - 12. červen 2002 16:13sipka
ZAMĚŘIT
happz
stredu nebrat... jinak je to jedno, ukazkovou verzi 1 stejne neprineseme :)
Jirka006 - 12. červen 2002 16:09sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
Co takhle dalsi sraz pristi tyden v pondeli nebo stredu (od 18:00) ? ;-)
Jirka006 - 12. červen 2002 16:08sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
Kovi: Jestli je Uni Marek Danko, tak by si spis zaslouzil titul "structure management developer" nebo tak neco... jeho seznamy a provazanosti jsou neocenitelne!

Apropos: Uni325: Materialy jsou super. Chci se zeptat, pracujes na dalsich stromech? Bylo by mozne udelat nejaky stromy?
Mimochodem: Mozna by nebylo od veci to malinko zestrucnit... je toho opravdu dost a pro hrace to bude zajimace jen do urciteho mnozstvi.
happz - 12. červen 2002 11:35sipka
ZAMĚŘIT
happz
pekne, pekne info...
Jirka006 - 12. červen 2002 11:31sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
Kovi: neslo by udelat mail na STG: ve tvaru: wdk@startrekgames.cz ? a maily pak rozesilat vsem clenum tymu?
Jirka006 - 12. červen 2002 11:29sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
UPOZORNENI

Prave jsem na web hodil verzi 1.2 interni projektove informace. Kliknete na link "Evolution - Inter.info" v zahlavi teto diskuze. ;-)
Ocekavam Vase pripominky!

happz: pretahni to, prosim, in SF. Diky.
Jirka006 - 12. červen 2002 10:11sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
Kovi, Uni: Diky za mail. Juknu se na to a neco s tim provedu. ;-)
Jirka006 - 12. červen 2002 10:10sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
happz: proste jsme psali zaroven... a mne se tam tvoje odpoved objevila az s tou moji replikou ;-)))
happz - 12. červen 2002 10:06sipka
ZAMĚŘIT
happz
jirka: no, vsak si ho muzes taky prohlidnout - tomu odkazu je jedno, kdo na nej klika :)

pro jsitotu ho pridam k dokumentaci na SF.

Nejnovější   Novější 2958 - 2977 / 3834Starší   Nejstarší
HLAVNÍ STRÁNKA

UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE

NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV ]


Sponzoruje KRAXNET spol. s r.o