| 
 | 
Spravuje: Mr.Spock 
Počet příspěvků: 3834
 |  
 
Bývalá veřejná diskuse členů vývojářského týmu WDK Games, do které se mohl zapojit opravdu ka?dý, dnes "jen" nejnav?těvovaněj?í fórum s řadou hybridních bytostí bez mozku...
 
 
 
  
 |   
 |  
 
 | 
 |    |   | ad technologie od 3. osoby: Ja myslim, ze to je dulezite... a z hlediska lidskeho hrace by to nemel byt problem, ne?   |  
  |  
  |   
 | 
 |    |   | happz: vezmes mi s sebou do Phy pristi tyden tu BOTFku? (estli ji neparis...)   |  
  |  
  |   
 | 
 |    |   ad GC: pekne, moc se mi libi ta grafika :0 Pokud dokazi grafici neco takoveho nakreslit, tak NENI (opakuji, NENI) problemmit stejne profesionalni look.
 
 
To ziskani technologie od 3. osoby, to bude docela fuska -soucast interakce mezi rasami, a tu jsem jeste nepromyslel(asi nikdo z nas) takze si to jeste nepredstavuji. Momentalne cekam, az mi PVH nebo Sheedee poslou obrazky alespon k jednomu screenu (nejlip GALSCREEN) a ja dodelam to skinovatelne GUI.
 
 
PS: betaverze GC by bodla... Joj, to bych asi svuj TODO list upsal :)   |  
  |  
  |   
 | 
 |    |   | PVH: Tak co, mas uz nejaky graficky navrhy na GUI? (nebo jen paris botf?) ;-))   |  
  |  
  |   
 | 
 |    |   | Kovi: Dobry! Jsem zvedav jak na WDK Games zareaguji herni servery :-))   |  
  |  
  |   
 | 
 |    |   | ALL: Cestina pro Bridge Commandera je venku! Slava! Zajemci mohou vyuzit sluzeb tohoto primeho odkazu, ktery je nasmeruje na 371 kB velky soubor.   |  
  |  
  |   
 | 
 |    |   | Jirka006: Jasne. Souhlasim, ze na inspiraci neni nic spatneho. Ostatne - dela to kazdy a nemusi to byt vubec naskodu. Ted by mozna mohl zapracovat Mr. Spock a ze sve pozice sefredaktora herniho magazinu nam zajistit v predstihu nejakou beta verzi nebo neco podobnyho:-)   |  
  |  
  |   
 | 
 |    |   Kovi: Pekne!
 
Ad GC: To vis, ze ST:E bude lepsi! ;-) A hlavne ST! ;-) To vsak neznamena, ze bychom se u konkurence nemohli v necem pripadne inspirovat ;-) (Nerikam opisovat, ale inspirovat!!!!!)   |  
  |  
  |   
 | 
 |    |   Jirka 006 a ALL: 
WDK Games are: 
============= 
Jiří Bigas (Mr. Spock) - project lead 
Jiří Buchvaldek (Jirka006) - creative coordinator 
Milo? Prchlík (Happz) - programming 
Vit Stepanov (Naku) - programming  
Martin ?imek (Unimatrix325) - technical advisor 
Viktor Charypar (PVH) - 2D art 
Sheedee - 3D art  
Marek Danko (Mae2000) - external advisor 
Martin Kovář (Kovi) - publicity
  
Ad Galactic Civilizations: Tak, jo, musim uznat, ze to vypada dobre, ale STE bude stejne lepsi!!
   |  
  |  
  |   
 | 
 |    |   Kovi: a kdo je Marek Danko?
 
 
Ad Galactic Civilisations: Koukals na to? Mne osobne to pripada zajimave... na tom jednom screenshotu je mimochodem i ziskani technologie od 3.osoby :-)   |  
  |  
  |   
 | 
 |    |   happz: diky za pridani na SourceForge
  
Jirka006: Uni je Martin Simek a jak tu nekde psal, chtel by byt technickym poradcem, tak je z nej technical advisor:-) 
Dal, osobne bych do readme prezdivky lidi nedaval - nevypada to profesionalne, at si rika, kdo chce co chce:-( 
A jeste: bohuzel uz nemam na startrekgames.cz volny e-mail (no, to by se snad nechalo nejak domluvit), ale myslim, ze by tuhle schranku mohl zridat Mr. Spock na Gameplanetu ve tvaru wdk@gameplanet.cz - a bylo by to bez problemu a dohadovani se s majitelem Spideru (muj hostitel). 
Galactic Civilizations? Predem odsouzeno k zaniku!!
  
Mr. Spock: nenechte se vysmat - to je dobry:-)))   |  
  |  
  |   
 | 
 |    |   | Asi byste se meli juknout pro inspiraci taky na tohle   |  
  |  
  |   
 | 
 |    |   happz: ooo... ty govoris po ruski? ;-)
 
i kakoje vremja budet verzia adin? ;-) (jezis, a to jsem se rustinu ucil 5 let!)   |  
  |  
  |   
 | 
 |    |   | happz: Jsi proste jednicka! Numero Uno! Number One! ;-) A verim Ti, ze to je zabava takhle premejslet... znam to ;-))   |  
  |  
  |   
 | 
 |    |   | Teda, vy ani nevite, jaka je to zabava, premyslet nad tim, jak napsat scrolling obrazovky... To si ani neuvedomujete. Coz o to, napsat scrolovanou obrazovku, to umi kazdej druhej. Ale napsat to tak, aby byla rychla (ne jako BOTF) a navic nenarocna na pamet, to je kumst. A asi uz sem na to i prisel, a je to celkem obecny, takze muzeme klidne udelat i scrolovanou jak GALMAP, tak MAPSEC.   |  
  |  
  |   
 | 
 |    |   | stredu nebrat... jinak je to jedno, ukazkovou verzi 1 stejne neprineseme :)   |  
  |  
  |   
 | 
 |    |   | Co takhle dalsi sraz pristi tyden v pondeli nebo stredu (od 18:00) ? ;-)   |  
  |  
  |   
 | 
 |    |   Kovi: Jestli je Uni Marek Danko, tak by si spis zaslouzil titul "structure management developer" nebo tak neco... jeho seznamy a provazanosti jsou neocenitelne!
 
 
Apropos: Uni325: Materialy jsou super. Chci se zeptat, pracujes na dalsich stromech? Bylo by mozne udelat nejaky stromy?
 
Mimochodem: Mozna by nebylo od veci to malinko zestrucnit... je toho opravdu dost a pro hrace to bude zajimace jen do urciteho mnozstvi.   |  
  |  
  |   
 
 |  
  | 
HLAVNÍ STRÁNKA 
UŽIVATELÉ 
DISKUZNÍ FÓRA 
VYHLEDÁVÁNÍ 
STATISTIKY 
AKCE 
NASTAVENÍ 
FAQ 
[ ARCHÍV ]
 
 
   
  |