Trekkies.cz StarTrek.cz Sickbay CZ Kontinuum StarTrekKnihy.cz WARP TrekCORE TrekCollective Memory Alpha Memory Beta Ex Astris Scientia Treknews.de


 

   ARCHÍV FÓR

 
 REGISTRACE
 
Nick: 
Heslo: 
  
 Zaslání hesla
 

ARCHÍV=> WDK Games

Spravuje: Mr.Spock
Počet příspěvků: 3834
Bývalá veřejná diskuse členů vývojářského týmu WDK Games, do které se mohl zapojit opravdu ka?dý, dnes "jen" nejnav?těvovaněj?í fórum s řadou hybridních bytostí bez mozku...




Autor:  Text:     
Nejnovější   Novější 2950 - 2969 / 3834Starší   Nejstarší

Jirka006 - 13. červen 2002 16:05sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
Dneska je tu teda mrtvo... :-(( ?e by to zkou?kové dělalo tolik?
Jirka006 - 13. červen 2002 13:27sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
Tak si rikam, ze se nam nekam ztratil PVH :-) Uz jsem ho tu dlouho neslysel. :-(
happz - 13. červen 2002 10:04sipka
ZAMĚŘIT
happz
jirka: jojo, vezmu ti ji, snad na to nezapomenu.

Ohledne tech moznosti v diplomacii-zatim si to predstavuju podobne, jako to bylo na tom screenshotu z GC: muzes rase nabidnout prakticky cokoliv -technoligii, hvezdny system, lode, smlouvy, ... Lidsky hrac je sice o neco jednodussi, ale taky musim brat ohled na to, jak takovy obchod zapusobi na stav jeho rasy (moralka, ...) Nemuzu ho nechat, aby si nekde nastavil, ze jeho rasa je 'totalne klidna a naprosto vyrovnana':) Zatimnad tim moc nebadam, ted delam to GUI a zacinam pracovat na space objects - systemy-planety+hvezdy-jejich casti, a flotily-lode-jejich casti. Zatim nic moc, snad se to rozvine.

BTW: jsme na dvacatem miste co se tyce aktivity, mezi vsemi Turn-based startegic games na SF:) A jejich 456...
Jirka006 - 13. červen 2002 09:48sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
ad technologie od 3. osoby: Ja myslim, ze to je dulezite... a z hlediska lidskeho hrace by to nemel byt problem, ne?
Jirka006 - 13. červen 2002 09:47sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
happz: vezmes mi s sebou do Phy pristi tyden tu BOTFku? (estli ji neparis...)
happz - 13. červen 2002 09:17sipka
ZAMĚŘIT
happz
ad GC: pekne, moc se mi libi ta grafika :0 Pokud dokazi grafici neco takoveho nakreslit, tak NENI (opakuji, NENI) problemmit stejne profesionalni look.

To ziskani technologie od 3. osoby, to bude docela fuska -soucast interakce mezi rasami, a tu jsem jeste nepromyslel(asi nikdo z nas) takze si to jeste nepredstavuji. Momentalne cekam, az mi PVH nebo Sheedee poslou obrazky alespon k jednomu screenu (nejlip GALSCREEN) a ja dodelam to skinovatelne GUI.

PS: betaverze GC by bodla... Joj, to bych asi svuj TODO list upsal :)
Jirka006 - 13. červen 2002 08:57sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
PVH: Tak co, mas uz nejaky graficky navrhy na GUI? (nebo jen paris botf?) ;-))
Jirka006 - 13. červen 2002 08:56sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
Kovi: Dobry! Jsem zvedav jak na WDK Games zareaguji herni servery :-))
Kovi - 13. červen 2002 00:01sipka
ZAMĚŘIT
Kovi
ALL: Cestina pro Bridge Commandera je venku! Slava! Zajemci mohou vyuzit sluzeb tohoto primeho odkazu, ktery je nasmeruje na 371 kB velky soubor.
Kovi - 12. červen 2002 22:45sipka
ZAMĚŘIT
Kovi
Jirka006: Jasne. Souhlasim, ze na inspiraci neni nic spatneho. Ostatne - dela to kazdy a nemusi to byt vubec naskodu. Ted by mozna mohl zapracovat Mr. Spock a ze sve pozice sefredaktora herniho magazinu nam zajistit v predstihu nejakou beta verzi nebo neco podobnyho:-)
Jirka006 - 12. červen 2002 19:48sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
Kovi: Pekne!
Ad GC: To vis, ze ST:E bude lepsi! ;-) A hlavne ST! ;-) To vsak neznamena, ze bychom se u konkurence nemohli v necem pripadne inspirovat ;-) (Nerikam opisovat, ale inspirovat!!!!!)
Kovi - 12. červen 2002 19:37sipka
ZAMĚŘIT
Kovi
Jirka 006 a ALL:
WDK Games are:
=============
Jiří Bigas (Mr. Spock) - project lead
Jiří Buchvaldek (Jirka006) - creative coordinator
Milo? Prchlík (Happz) - programming
Vit Stepanov (Naku) - programming
Martin ?imek (Unimatrix325) - technical advisor
Viktor Charypar (PVH) - 2D art
Sheedee - 3D art
Marek Danko (Mae2000) - external advisor
Martin Kovář (Kovi) - publicity

Ad Galactic Civilizations: Tak, jo, musim uznat, ze to vypada dobre, ale STE bude stejne lepsi!!
Jirka006 - 12. červen 2002 19:16sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
Kovi: a kdo je Marek Danko?

Ad Galactic Civilisations: Koukals na to? Mne osobne to pripada zajimave... na tom jednom screenshotu je mimochodem i ziskani technologie od 3.osoby :-)
Kovi - 12. červen 2002 19:01sipka
ZAMĚŘIT
Kovi
happz: diky za pridani na SourceForge

Jirka006: Uni je Martin Simek a jak tu nekde psal, chtel by byt technickym poradcem, tak je z nej technical advisor:-)
Dal, osobne bych do readme prezdivky lidi nedaval - nevypada to profesionalne, at si rika, kdo chce co chce:-(
A jeste: bohuzel uz nemam na startrekgames.cz volny e-mail (no, to by se snad nechalo nejak domluvit), ale myslim, ze by tuhle schranku mohl zridat Mr. Spock na Gameplanetu ve tvaru wdk@gameplanet.cz - a bylo by to bez problemu a dohadovani se s majitelem Spideru (muj hostitel).
Galactic Civilizations? Predem odsouzeno k zaniku!!

Mr. Spock: nenechte se vysmat - to je dobry:-)))
Jirka006 - 12. červen 2002 18:25sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
Asi byste se meli juknout pro inspiraci taky na tohle
Jirka006 - 12. červen 2002 17:49sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
happz: ooo... ty govoris po ruski? ;-)
i kakoje vremja budet verzia adin? ;-) (jezis, a to jsem se rustinu ucil 5 let!)
happz - 12. červen 2002 16:26sipka
ZAMĚŘIT
happz
Nomjer adin...
Jirka006 - 12. červen 2002 16:24sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
happz: Jsi proste jednicka! Numero Uno! Number One! ;-) A verim Ti, ze to je zabava takhle premejslet... znam to ;-))
happz - 12. červen 2002 16:18sipka
ZAMĚŘIT
happz
Teda, vy ani nevite, jaka je to zabava, premyslet nad tim, jak napsat scrolling obrazovky... To si ani neuvedomujete. Coz o to, napsat scrolovanou obrazovku, to umi kazdej druhej. Ale napsat to tak, aby byla rychla (ne jako BOTF) a navic nenarocna na pamet, to je kumst. A asi uz sem na to i prisel, a je to celkem obecny, takze muzeme klidne udelat i scrolovanou jak GALMAP, tak MAPSEC.
happz - 12. červen 2002 16:13sipka
ZAMĚŘIT
happz
stredu nebrat... jinak je to jedno, ukazkovou verzi 1 stejne neprineseme :)

Nejnovější   Novější 2950 - 2969 / 3834Starší   Nejstarší
HLAVNÍ STRÁNKA

UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE

NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV ]


Sponzoruje KRAXNET spol. s r.o