Trekkies.cz StarTrek.cz Sickbay CZ Kontinuum StarTrekKnihy.cz WARP TrekCORE TrekCollective Memory Alpha Memory Beta Ex Astris Scientia Treknews.de


 

   ARCHÍV FÓR

 
 REGISTRACE
 
Nick: 
Heslo: 
  
 Zaslání hesla
 

ARCHÍV=> WDK Games

Spravuje: Mr.Spock
Počet příspěvků: 3834
Bývalá veřejná diskuse členů vývojářského týmu WDK Games, do které se mohl zapojit opravdu ka?dý, dnes "jen" nejnav?těvovaněj?í fórum s řadou hybridních bytostí bez mozku...




Autor:  Text:     
Nejnovější   Novější 2934 - 2953 / 3834Starší   Nejstarší

PVH - 15. červen 2002 21:12sipka
ZAMĚŘIT
PVH
beru....v pondělí tam budu....happz v podstatě mám hotový galmap, a začnu to upravovat pro mapsec....dostane? to (a v?ichni ostatní) někdy po víkendu...
Kovi - 14. červen 2002 20:47sipka
ZAMĚŘIT
Kovi
ALL: Ja bych to nekomplikoval a srazil bych se na miste obvyklem-muzejnim.

happz - 14. červen 2002 19:02sipka
ZAMĚŘIT
happz
NAT? Na co? Na h...o

No, sraz... V pondeli v Pze nejsem (aspon o tom nevim, ale patrne byx se mohl dostavit - musime sehnat nekoho, kdo nam bude proplacet listky na autobus (nebo aspon me :)) A kde tedy?
happz - 14. červen 2002 19:00sipka
ZAMĚŘIT
happz
naku: vsak je taky ten list slohnutej z linux-kernelu :) A krapet mno upravenej, puvodni neumel dobre cykly :)
Naku - 14. červen 2002 18:49sipka
ZAMĚŘIT
Naku
Pondeli je OK. Jen $$$ nejni :(

BTW. Naku, vse nej nej nej k svatku (on je sice az zejtra, ale na oslavu odchazim JUST NOW... :)

BTW2. Tak sem doprostudoval ty zdrojaky. Ten double-headed list je moooc cool :)
Kovi - 14. červen 2002 18:09sipka
ZAMĚŘIT
Kovi
ALL: Tusim, ze Jirka006 tu nahodil tema dalsiho srazu. Nejak to (prekvapive) v ty hromade prispevku zapadlo, ale nastesti jsem si toho vsimnul, takze to ozivim. Mluvil jsem se Sheedeem a tomu by to vyhovovalo v pondeli od 18:00, mne taky, tak se jeste vyjadrete vy ostatni. Mluvim o nejblizsim pondeli, tj. 17.6.? Jo? Sam ted z hlavy nevim, prece nebudu klikat na cas vpravo dole, ach jo. No jo, 17tyho. Tak co vy NATO?
Jirka006 - 14. červen 2002 08:05sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
dodatek: rozdil mezi ovladanim na GALMAP a MAPSEC je ze na GALMAP nejsou bojove prikazy.

+ tlacitko stitu (GREEN/RED alert)
Jirka006 - 14. červen 2002 08:04sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
dodatek: rozdil mezi ovladanim na GALMAP a MAPSEC je ze na GALMAP nejsou bojove prikazy.

+ tlacitko stitu (GREEN/RED alert)
Jirka006 - 14. červen 2002 08:02sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
happz, PVH: info k ovládání lodi na MAPSEC je v IPI 1.21 (link nahore).

navíc (do IPI to doplním dnes nebo o víkendu): prepnuti mezi lodí a flotilou, ev. mezi bojovymi a nebojovymi prikazy (vyjma MOVE - univerzalni, tj. v obou listach)

Prchám ted na jednani, vic napisu pozdeji.
happz - 13. červen 2002 22:06sipka
ZAMĚŘIT
happz
PVH: fajn. nemusi to ani byt obrazky, zatim potrebuju jen seznam moznosti, na co se da kliknout, a co se ma potom stat, abyh to mohl dopsat do zdrojaku. Az pak dostanu obrazky, tak to muzu zacit ladit, ale to muze pocakt, rad bych sfouknul ty moznosti.

Jo, a ovladaci paleta lodi je na galmap? Nerozumim - mozna byste mohli vydat nejakej souhrn z te vasi shuzky pod mostem.
PVH - 13. červen 2002 22:03sipka
ZAMĚŘIT
PVH
ak jo po půl hodině jsem dočetl za tři dny naschromá?děné příspěvky, a vidim to takhle:

Sheedee: nějak si to musíme rozdělit, a jeliko? si myslim, ?e s 3d grafikou bude? mít práce a? nad hlavu, tak bys mi mohl přenechat 2d, dále jsem se s tebou chtěl domluvit, ?e bychom se někde se?li a propracovali scénář k intru...

happz: přes víkend udělám GUI a jeliko? galmap a mapsec (v GUI zatím jako Startegic/tactical view) jsou téměř toto?ný (jako odpohledu) tal ti po?lu komentovanej screenshot taktical view (je tam navíc ovládací paleta lodi....

Jirka006: mohl bys mi poslat tvou představu skupin povelů ovládání lodi, jak jsme to nedoře?ili, ale nemusí?, vymyslim si to i sám....

All: přestaňte psát tak často, nedá se to stíhat jinak ne? sem chodit denně...:-)
happz - 13. červen 2002 19:47sipka
ZAMĚŘIT
happz
Spi sladce :))

xmlparser je wrapper pres jakykoliv JINY parser, ktery si doda hrac (popr. si ho stahne v balicku). Poskytuje vlastne vnitrni interface pro nas kod, aby se dokazal dohodnout s jakymkoliv XML parserem, ktery uzname za vhdny. Pri kompilaci si pak vybere kazdy, jaky ma (ale prychystame par binarek pro ty zmlsance, kteri si nechteji sami kompilovat :)

libhio je ta moje knihovnicka, potreboval bych tu tvoji knizku, abych mohl poradne pripsat IPX - TCP/IP je provozuschopny (skoro... jeste vychytat mouchy)

double-headed list is simple :)

GUI, no, to neni jeste hotovy. Cekam na navrhy (cekam :) obrazovek, abych mohl popsat jednotlive jejich casti a tlacitka atd. a zacit to testovat. PVH a Sheedee casem dodaji. K jadru GUI potrebuju jeste dopsat konstrukce DIALoGu pro konecne zobrazeni - tady je nutna spoluprace s mapu, a tu jeste nemam - a nejaky ty serepeticky jako hooks pro pozdejsi animace atd.
Naku - 13. červen 2002 19:37sipka
ZAMĚŘIT
Naku
Happz
WoW!
Projizdel sem CVSko a reknu ti... smekam. Zbezne sem prostudoval libhio (velmi zbezne...) a xmlparser (podrobneji), a malinko sem "vytuh" na double-headed listu (na to se kouknu este jednou.... este nekolikrat :)
Na GUI se juknu az zjatra, padz ted se du (uplne mrtev) venovat perinam...
happz - 13. červen 2002 18:32sipka
ZAMĚŘIT
happz
naku: no, aspon ze ses nam vratil :) Gify klidne pouzivat nemusime, TGA ma podporu v Allegru primo, a na allegro.cc je libgif - a ta ma patentovany algoritmy, takze neco jako GPL je neprijatelny. A na libungif sem zkousel allegro naucit, a ted se to tedy jevi zbytecnym. Fajn, aspon ze tak.
Naku - 13. červen 2002 18:12sipka
ZAMĚŘIT
Naku
Ufffff.... vy mi davate....
Ted sem dorazil a hned cist 150 prispevku.
Shrnuti
-------
- Logo je pekny
- GUI - sem pro..
- knihovna na GIFy existuje - skuste www.allegro.cc, ale ja sem spis pro TGA - podporuje TrueColory a prace je s nimi rychlejsi....

Este neco ? Kdyztak mi nfo poslete na tl0fd@centrum.cz
Naku - 13. červen 2002 18:11sipka
ZAMĚŘIT
Naku
Ufffff.... vy mi davate....
Ted sem dorazil a hned cist 150 prispevku.
Shrnuti
-------
- Logo je pekny
- GUI - sem pro..
- knihovna na GIFy existuje - skuste tl0fd@centrum.cz
Jirka006 - 13. červen 2002 16:05sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
Dneska je tu teda mrtvo... :-(( ?e by to zkou?kové dělalo tolik?
Jirka006 - 13. červen 2002 13:27sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
Tak si rikam, ze se nam nekam ztratil PVH :-) Uz jsem ho tu dlouho neslysel. :-(
happz - 13. červen 2002 10:04sipka
ZAMĚŘIT
happz
jirka: jojo, vezmu ti ji, snad na to nezapomenu.

Ohledne tech moznosti v diplomacii-zatim si to predstavuju podobne, jako to bylo na tom screenshotu z GC: muzes rase nabidnout prakticky cokoliv -technoligii, hvezdny system, lode, smlouvy, ... Lidsky hrac je sice o neco jednodussi, ale taky musim brat ohled na to, jak takovy obchod zapusobi na stav jeho rasy (moralka, ...) Nemuzu ho nechat, aby si nekde nastavil, ze jeho rasa je 'totalne klidna a naprosto vyrovnana':) Zatimnad tim moc nebadam, ted delam to GUI a zacinam pracovat na space objects - systemy-planety+hvezdy-jejich casti, a flotily-lode-jejich casti. Zatim nic moc, snad se to rozvine.

BTW: jsme na dvacatem miste co se tyce aktivity, mezi vsemi Turn-based startegic games na SF:) A jejich 456...
Jirka006 - 13. červen 2002 09:48sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
ad technologie od 3. osoby: Ja myslim, ze to je dulezite... a z hlediska lidskeho hrace by to nemel byt problem, ne?

Nejnovější   Novější 2934 - 2953 / 3834Starší   Nejstarší
HLAVNÍ STRÁNKA

UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE

NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV ]


Sponzoruje KRAXNET spol. s r.o