|
Spravuje: Mr.Spock
Počet příspěvků: 3834
|
Bývalá veřejná diskuse členů vývojářského týmu WDK Games, do které se mohl zapojit opravdu ka?dý, dnes "jen" nejnav?těvovaněj?í fórum s řadou hybridních bytostí bez mozku...
|
|
|
| faaajn, ja si zatim budu kreslit vztahy, a mozna zacnu badat nad - prdlajs, nezacnu. |
|
|
|
| beru....v pondělí tam budu....happz v podstatě mám hotový galmap, a začnu to upravovat pro mapsec....dostane? to (a v?ichni ostatní) někdy po víkendu... |
|
|
|
| ALL: Ja bych to nekomplikoval a srazil bych se na miste obvyklem-muzejnim.
|
|
|
|
| NAT? Na co? Na h...o
No, sraz... V pondeli v Pze nejsem (aspon o tom nevim, ale patrne byx se mohl dostavit - musime sehnat nekoho, kdo nam bude proplacet listky na autobus (nebo aspon me :)) A kde tedy? |
|
|
|
| naku: vsak je taky ten list slohnutej z linux-kernelu :) A krapet mno upravenej, puvodni neumel dobre cykly :) |
|
|
|
| Pondeli je OK. Jen $$$ nejni :(
BTW. Naku, vse nej nej nej k svatku (on je sice az zejtra, ale na oslavu odchazim JUST NOW... :)
BTW2. Tak sem doprostudoval ty zdrojaky. Ten double-headed list je moooc cool :) |
|
|
|
| ALL: Tusim, ze Jirka006 tu nahodil tema dalsiho srazu. Nejak to (prekvapive) v ty hromade prispevku zapadlo, ale nastesti jsem si toho vsimnul, takze to ozivim. Mluvil jsem se Sheedeem a tomu by to vyhovovalo v pondeli od 18:00, mne taky, tak se jeste vyjadrete vy ostatni. Mluvim o nejblizsim pondeli, tj. 17.6.? Jo? Sam ted z hlavy nevim, prece nebudu klikat na cas vpravo dole, ach jo. No jo, 17tyho. Tak co vy NATO? |
|
|
|
| dodatek: rozdil mezi ovladanim na GALMAP a MAPSEC je ze na GALMAP nejsou bojove prikazy.
+ tlacitko stitu (GREEN/RED alert) |
|
|
|
| dodatek: rozdil mezi ovladanim na GALMAP a MAPSEC je ze na GALMAP nejsou bojove prikazy.
+ tlacitko stitu (GREEN/RED alert) |
|
|
|
| happz, PVH: info k ovládání lodi na MAPSEC je v IPI 1.21 (link nahore).
navíc (do IPI to doplním dnes nebo o víkendu): prepnuti mezi lodí a flotilou, ev. mezi bojovymi a nebojovymi prikazy (vyjma MOVE - univerzalni, tj. v obou listach)
Prchám ted na jednani, vic napisu pozdeji. |
|
|
|
| PVH: fajn. nemusi to ani byt obrazky, zatim potrebuju jen seznam moznosti, na co se da kliknout, a co se ma potom stat, abyh to mohl dopsat do zdrojaku. Az pak dostanu obrazky, tak to muzu zacit ladit, ale to muze pocakt, rad bych sfouknul ty moznosti.
Jo, a ovladaci paleta lodi je na galmap? Nerozumim - mozna byste mohli vydat nejakej souhrn z te vasi shuzky pod mostem. |
|
|
|
| ak jo po půl hodině jsem dočetl za tři dny naschromá?děné příspěvky, a vidim to takhle:
Sheedee: nějak si to musíme rozdělit, a jeliko? si myslim, ?e s 3d grafikou bude? mít práce a? nad hlavu, tak bys mi mohl přenechat 2d, dále jsem se s tebou chtěl domluvit, ?e bychom se někde se?li a propracovali scénář k intru...
happz: přes víkend udělám GUI a jeliko? galmap a mapsec (v GUI zatím jako Startegic/tactical view) jsou téměř toto?ný (jako odpohledu) tal ti po?lu komentovanej screenshot taktical view (je tam navíc ovládací paleta lodi....
Jirka006: mohl bys mi poslat tvou představu skupin povelů ovládání lodi, jak jsme to nedoře?ili, ale nemusí?, vymyslim si to i sám....
All: přestaňte psát tak často, nedá se to stíhat jinak ne? sem chodit denně...:-) |
|
|
|
| Spi sladce :))
xmlparser je wrapper pres jakykoliv JINY parser, ktery si doda hrac (popr. si ho stahne v balicku). Poskytuje vlastne vnitrni interface pro nas kod, aby se dokazal dohodnout s jakymkoliv XML parserem, ktery uzname za vhdny. Pri kompilaci si pak vybere kazdy, jaky ma (ale prychystame par binarek pro ty zmlsance, kteri si nechteji sami kompilovat :)
libhio je ta moje knihovnicka, potreboval bych tu tvoji knizku, abych mohl poradne pripsat IPX - TCP/IP je provozuschopny (skoro... jeste vychytat mouchy)
double-headed list is simple :)
GUI, no, to neni jeste hotovy. Cekam na navrhy (cekam :) obrazovek, abych mohl popsat jednotlive jejich casti a tlacitka atd. a zacit to testovat. PVH a Sheedee casem dodaji. K jadru GUI potrebuju jeste dopsat konstrukce DIALoGu pro konecne zobrazeni - tady je nutna spoluprace s mapu, a tu jeste nemam - a nejaky ty serepeticky jako hooks pro pozdejsi animace atd. |
|
|
|
| Happz
WoW!
Projizdel sem CVSko a reknu ti... smekam. Zbezne sem prostudoval libhio (velmi zbezne...) a xmlparser (podrobneji), a malinko sem "vytuh" na double-headed listu (na to se kouknu este jednou.... este nekolikrat :)
Na GUI se juknu az zjatra, padz ted se du (uplne mrtev) venovat perinam... |
|
|
|
| naku: no, aspon ze ses nam vratil :) Gify klidne pouzivat nemusime, TGA ma podporu v Allegru primo, a na allegro.cc je libgif - a ta ma patentovany algoritmy, takze neco jako GPL je neprijatelny. A na libungif sem zkousel allegro naucit, a ted se to tedy jevi zbytecnym. Fajn, aspon ze tak. |
|
|
|
| Ufffff.... vy mi davate....
Ted sem dorazil a hned cist 150 prispevku.
Shrnuti
-------
- Logo je pekny
- GUI - sem pro..
- knihovna na GIFy existuje - skuste www.allegro.cc, ale ja sem spis pro TGA - podporuje TrueColory a prace je s nimi rychlejsi....
Este neco ? Kdyztak mi nfo poslete na tl0fd@centrum.cz |
|
|
|
| Ufffff.... vy mi davate....
Ted sem dorazil a hned cist 150 prispevku.
Shrnuti
-------
- Logo je pekny
- GUI - sem pro..
- knihovna na GIFy existuje - skuste tl0fd@centrum.cz |
|
|
|
| Dneska je tu teda mrtvo... :-(( ?e by to zkou?kové dělalo tolik? |
|
|
|
| Tak si rikam, ze se nam nekam ztratil PVH :-) Uz jsem ho tu dlouho neslysel. :-( |
|
|
|
| jirka: jojo, vezmu ti ji, snad na to nezapomenu.
Ohledne tech moznosti v diplomacii-zatim si to predstavuju podobne, jako to bylo na tom screenshotu z GC: muzes rase nabidnout prakticky cokoliv -technoligii, hvezdny system, lode, smlouvy, ... Lidsky hrac je sice o neco jednodussi, ale taky musim brat ohled na to, jak takovy obchod zapusobi na stav jeho rasy (moralka, ...) Nemuzu ho nechat, aby si nekde nastavil, ze jeho rasa je 'totalne klidna a naprosto vyrovnana':) Zatimnad tim moc nebadam, ted delam to GUI a zacinam pracovat na space objects - systemy-planety+hvezdy-jejich casti, a flotily-lode-jejich casti. Zatim nic moc, snad se to rozvine.
BTW: jsme na dvacatem miste co se tyce aktivity, mezi vsemi Turn-based startegic games na SF:) A jejich 456... |
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
[ ARCHÍV ]
|