Trekkies.cz StarTrek.cz Sickbay CZ Kontinuum StarTrekKnihy.cz WARP TrekCORE TrekCollective Memory Alpha Memory Beta Ex Astris Scientia Treknews.de


 

   ARCHÍV FÓR

 
 REGISTRACE
 
Nick: 
Heslo: 
  
 Zaslání hesla
 

ARCHÍV=> WDK Games

Spravuje: Mr.Spock
Počet příspěvků: 3834
Bývalá veřejná diskuse členů vývojářského týmu WDK Games, do které se mohl zapojit opravdu ka?dý, dnes "jen" nejnav?těvovaněj?í fórum s řadou hybridních bytostí bez mozku...




Autor:  Text:     
Nejnovější   Novější 2928 - 2947 / 3834Starší   Nejstarší

happz - 16. červen 2002 14:36sipka
ZAMĚŘIT
happz
PVH: no, jmena systemu, ty jsem ani nezminoval, jak jsou samozrejma :)

Naku: na top? Pokud bude mit ta policka nejakou transparentni barvou tak, aby byly videt bitmapky systemu a napisy a znacky, tak proc ne. IMHO bude dole lepsi, protoze nemusi byt kreslena jako mrizka, ale staci plocha v barve mrizky, kterou ovsem premazou policka se systemy atd. Jeste s mi tam nedari pekne zapasovat ty mlhoviny, ale nejak to udelam. Doufam, ze se zitra dostavis, ja ti to nakreslm.
Naku - 16. červen 2002 09:02sipka
ZAMĚŘIT
Naku
happz
No... ja newim, ale dal bych mrizku uplne na top...
PVH - 15. červen 2002 21:57sipka
ZAMĚŘIT
PVH
jo tak, já maslel něco jako jména systémů a tak, co bude skrejvatelná, abych do toho návrhu (kterej je u? skoro hotovej) mohl dodělat tlačítka....
happz - 15. červen 2002 21:44sipka
ZAMĚŘIT
happz
PVH: vezmu to po vrsvach (GUI v mem podani je vrstevnata zalezitost :)

1. pozadi - patrne cerne, na nem lezi i casti obrazku mlhovin a dalsich

2. mrizka

3. obrazek systemu - prazdno, nebo hvezda, black hole, atd.

4. one sign of fleet per race :)

A dalsi dle moznosti - sam nevim, moc me to nezajimalo, to bude uz (pro me z pohledu programatora) soucasti vykresleni mapy, coz bude taky vrstevnata zalezitost - neni problem pridat dalsi znacku nebo tak nejak. Dohodneme se, co vsechno budete chtit videt na mape (nebo vypnout :) a uplne nejlip - co si nakreslite, to budete mit :)

Napada me jeste znacka obchodu, mozna, starbase (ta bude asi vrstva 4.), mozna produkce, mozna dalsi.
PVH - 15. červen 2002 21:28sipka
ZAMĚŘIT
PVH
Myslim, ?e se ti to bude líbit.....mimochodem co v?echno se bude zobrazovat(a tim pádem bude mo?ný to zobrazení vypnout, na co? bude potřeba tlačítko) na galmap v jednom sektoru?
happz - 15. červen 2002 21:24sipka
ZAMĚŘIT
happz
faaajn, ja si zatim budu kreslit vztahy, a mozna zacnu badat nad - prdlajs, nezacnu.
PVH - 15. červen 2002 21:12sipka
ZAMĚŘIT
PVH
beru....v pondělí tam budu....happz v podstatě mám hotový galmap, a začnu to upravovat pro mapsec....dostane? to (a v?ichni ostatní) někdy po víkendu...
Kovi - 14. červen 2002 20:47sipka
ZAMĚŘIT
Kovi
ALL: Ja bych to nekomplikoval a srazil bych se na miste obvyklem-muzejnim.

happz - 14. červen 2002 19:02sipka
ZAMĚŘIT
happz
NAT? Na co? Na h...o

No, sraz... V pondeli v Pze nejsem (aspon o tom nevim, ale patrne byx se mohl dostavit - musime sehnat nekoho, kdo nam bude proplacet listky na autobus (nebo aspon me :)) A kde tedy?
happz - 14. červen 2002 19:00sipka
ZAMĚŘIT
happz
naku: vsak je taky ten list slohnutej z linux-kernelu :) A krapet mno upravenej, puvodni neumel dobre cykly :)
Naku - 14. červen 2002 18:49sipka
ZAMĚŘIT
Naku
Pondeli je OK. Jen $$$ nejni :(

BTW. Naku, vse nej nej nej k svatku (on je sice az zejtra, ale na oslavu odchazim JUST NOW... :)

BTW2. Tak sem doprostudoval ty zdrojaky. Ten double-headed list je moooc cool :)
Kovi - 14. červen 2002 18:09sipka
ZAMĚŘIT
Kovi
ALL: Tusim, ze Jirka006 tu nahodil tema dalsiho srazu. Nejak to (prekvapive) v ty hromade prispevku zapadlo, ale nastesti jsem si toho vsimnul, takze to ozivim. Mluvil jsem se Sheedeem a tomu by to vyhovovalo v pondeli od 18:00, mne taky, tak se jeste vyjadrete vy ostatni. Mluvim o nejblizsim pondeli, tj. 17.6.? Jo? Sam ted z hlavy nevim, prece nebudu klikat na cas vpravo dole, ach jo. No jo, 17tyho. Tak co vy NATO?
Jirka006 - 14. červen 2002 08:05sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
dodatek: rozdil mezi ovladanim na GALMAP a MAPSEC je ze na GALMAP nejsou bojove prikazy.

+ tlacitko stitu (GREEN/RED alert)
Jirka006 - 14. červen 2002 08:04sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
dodatek: rozdil mezi ovladanim na GALMAP a MAPSEC je ze na GALMAP nejsou bojove prikazy.

+ tlacitko stitu (GREEN/RED alert)
Jirka006 - 14. červen 2002 08:02sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
happz, PVH: info k ovládání lodi na MAPSEC je v IPI 1.21 (link nahore).

navíc (do IPI to doplním dnes nebo o víkendu): prepnuti mezi lodí a flotilou, ev. mezi bojovymi a nebojovymi prikazy (vyjma MOVE - univerzalni, tj. v obou listach)

Prchám ted na jednani, vic napisu pozdeji.
happz - 13. červen 2002 22:06sipka
ZAMĚŘIT
happz
PVH: fajn. nemusi to ani byt obrazky, zatim potrebuju jen seznam moznosti, na co se da kliknout, a co se ma potom stat, abyh to mohl dopsat do zdrojaku. Az pak dostanu obrazky, tak to muzu zacit ladit, ale to muze pocakt, rad bych sfouknul ty moznosti.

Jo, a ovladaci paleta lodi je na galmap? Nerozumim - mozna byste mohli vydat nejakej souhrn z te vasi shuzky pod mostem.
PVH - 13. červen 2002 22:03sipka
ZAMĚŘIT
PVH
ak jo po půl hodině jsem dočetl za tři dny naschromá?děné příspěvky, a vidim to takhle:

Sheedee: nějak si to musíme rozdělit, a jeliko? si myslim, ?e s 3d grafikou bude? mít práce a? nad hlavu, tak bys mi mohl přenechat 2d, dále jsem se s tebou chtěl domluvit, ?e bychom se někde se?li a propracovali scénář k intru...

happz: přes víkend udělám GUI a jeliko? galmap a mapsec (v GUI zatím jako Startegic/tactical view) jsou téměř toto?ný (jako odpohledu) tal ti po?lu komentovanej screenshot taktical view (je tam navíc ovládací paleta lodi....

Jirka006: mohl bys mi poslat tvou představu skupin povelů ovládání lodi, jak jsme to nedoře?ili, ale nemusí?, vymyslim si to i sám....

All: přestaňte psát tak často, nedá se to stíhat jinak ne? sem chodit denně...:-)
happz - 13. červen 2002 19:47sipka
ZAMĚŘIT
happz
Spi sladce :))

xmlparser je wrapper pres jakykoliv JINY parser, ktery si doda hrac (popr. si ho stahne v balicku). Poskytuje vlastne vnitrni interface pro nas kod, aby se dokazal dohodnout s jakymkoliv XML parserem, ktery uzname za vhdny. Pri kompilaci si pak vybere kazdy, jaky ma (ale prychystame par binarek pro ty zmlsance, kteri si nechteji sami kompilovat :)

libhio je ta moje knihovnicka, potreboval bych tu tvoji knizku, abych mohl poradne pripsat IPX - TCP/IP je provozuschopny (skoro... jeste vychytat mouchy)

double-headed list is simple :)

GUI, no, to neni jeste hotovy. Cekam na navrhy (cekam :) obrazovek, abych mohl popsat jednotlive jejich casti a tlacitka atd. a zacit to testovat. PVH a Sheedee casem dodaji. K jadru GUI potrebuju jeste dopsat konstrukce DIALoGu pro konecne zobrazeni - tady je nutna spoluprace s mapu, a tu jeste nemam - a nejaky ty serepeticky jako hooks pro pozdejsi animace atd.
Naku - 13. červen 2002 19:37sipka
ZAMĚŘIT
Naku
Happz
WoW!
Projizdel sem CVSko a reknu ti... smekam. Zbezne sem prostudoval libhio (velmi zbezne...) a xmlparser (podrobneji), a malinko sem "vytuh" na double-headed listu (na to se kouknu este jednou.... este nekolikrat :)
Na GUI se juknu az zjatra, padz ted se du (uplne mrtev) venovat perinam...
happz - 13. červen 2002 18:32sipka
ZAMĚŘIT
happz
naku: no, aspon ze ses nam vratil :) Gify klidne pouzivat nemusime, TGA ma podporu v Allegru primo, a na allegro.cc je libgif - a ta ma patentovany algoritmy, takze neco jako GPL je neprijatelny. A na libungif sem zkousel allegro naucit, a ted se to tedy jevi zbytecnym. Fajn, aspon ze tak.

Nejnovější   Novější 2928 - 2947 / 3834Starší   Nejstarší
HLAVNÍ STRÁNKA

UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE

NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV ]


Sponzoruje KRAXNET spol. s r.o