| 
 | 
Spravuje: Mr.Spock 
Počet příspěvků: 3834
 |  
 
Bývalá veřejná diskuse členů vývojářského týmu WDK Games, do které se mohl zapojit opravdu ka?dý, dnes "jen" nejnav?těvovaněj?í fórum s řadou hybridních bytostí bez mozku...
 
 
 
  
 |   
 |  
 
 | 
 |    |   No... prosim, ja vim jak to myslis, ale no.... proste on-top mi pride prirozenejsi.
 
 
Ad zejtra: Protoze momentalne nejsem v Pze, hodne zavisi na tom, jakej stihnu vlak :((   |  
  |  
  |   
 | 
 |    |   PVH: no, jmena systemu, ty jsem ani nezminoval, jak jsou samozrejma :)
 
 
Naku: na top? Pokud bude mit ta policka nejakou transparentni barvou tak, aby byly videt bitmapky systemu a napisy a znacky, tak proc ne. IMHO bude dole lepsi, protoze nemusi byt kreslena jako mrizka, ale staci plocha v barve mrizky, kterou ovsem premazou policka se systemy atd. Jeste s mi tam nedari pekne zapasovat ty mlhoviny, ale nejak to udelam. Doufam, ze se zitra dostavis, ja ti to nakreslm.   |  
  |  
  |   
 | 
 |    |   happz
 
No... ja newim, ale dal bych mrizku uplne na top...   |  
  |  
  |   
 | 
 |    |   | jo tak, já maslel něco jako jména systémů a tak, co bude skrejvatelná, abych do toho návrhu (kterej je u? skoro hotovej) mohl dodělat tlačítka....   |  
  |  
  |   
 | 
 |    |   PVH: vezmu to po vrsvach (GUI v mem podani je vrstevnata zalezitost :)
 
 
1. pozadi - patrne cerne, na nem lezi i casti obrazku mlhovin a dalsich
 
 
2. mrizka
 
 
3. obrazek systemu - prazdno, nebo hvezda, black hole, atd.
 
 
4. one sign of fleet per race :)
 
 
A dalsi dle moznosti - sam nevim, moc me to nezajimalo, to bude uz (pro me z pohledu programatora) soucasti vykresleni mapy, coz bude taky vrstevnata zalezitost - neni problem pridat dalsi znacku nebo tak nejak. Dohodneme se, co vsechno budete chtit videt na mape (nebo vypnout :) a uplne nejlip - co si nakreslite, to budete mit :)
 
 
Napada me jeste znacka obchodu, mozna, starbase (ta bude asi vrstva 4.), mozna produkce, mozna dalsi.   |  
  |  
  |   
 | 
 |    |   | Myslim, ?e se ti to bude líbit.....mimochodem co v?echno se bude zobrazovat(a tim pádem bude mo?ný to zobrazení vypnout, na co? bude potřeba tlačítko) na galmap v jednom sektoru?   |  
  |  
  |   
 | 
 |    |   | faaajn, ja si zatim budu kreslit vztahy, a mozna zacnu badat nad  - prdlajs, nezacnu.   |  
  |  
  |   
 | 
 |    |   | beru....v pondělí tam budu....happz v podstatě mám hotový galmap, a začnu to upravovat pro mapsec....dostane? to (a v?ichni ostatní) někdy po víkendu...   |  
  |  
  |   
 | 
 |    |   ALL: Ja bych to nekomplikoval a srazil bych se na miste obvyklem-muzejnim.
     |  
  |  
  |   
 | 
 |    |   NAT? Na co? Na h...o
 
 
No, sraz... V pondeli v Pze nejsem (aspon o tom nevim, ale patrne byx se mohl dostavit - musime sehnat nekoho, kdo nam bude proplacet listky na autobus (nebo aspon me :)) A kde tedy?   |  
  |  
  |   
 | 
 |    |   | naku: vsak je taky ten list slohnutej z linux-kernelu :) A krapet mno upravenej, puvodni neumel dobre cykly :)   |  
  |  
  |   
 | 
 |    |   Pondeli je OK. Jen $$$ nejni :(
 
 
BTW. Naku, vse nej nej nej k svatku (on je sice az zejtra, ale na oslavu odchazim JUST NOW... :)
 
 
BTW2. Tak sem doprostudoval ty zdrojaky. Ten double-headed list je moooc cool :)   |  
  |  
  |   
 | 
 |    |   | ALL: Tusim, ze Jirka006 tu nahodil tema dalsiho srazu. Nejak to (prekvapive) v ty hromade prispevku zapadlo, ale nastesti jsem si toho vsimnul, takze to ozivim. Mluvil jsem se Sheedeem a tomu by to vyhovovalo v pondeli od 18:00, mne taky, tak se jeste vyjadrete vy ostatni. Mluvim o nejblizsim pondeli, tj. 17.6.? Jo? Sam ted z hlavy nevim, prece nebudu klikat na cas vpravo dole, ach jo. No jo, 17tyho. Tak co vy NATO?   |  
  |  
  |   
 | 
 |    |   dodatek: rozdil mezi ovladanim na GALMAP a MAPSEC je ze na GALMAP nejsou bojove prikazy.
 
 
+ tlacitko stitu (GREEN/RED alert)   |  
  |  
  |   
 | 
 |    |   dodatek: rozdil mezi ovladanim na GALMAP a MAPSEC je ze na GALMAP nejsou bojove prikazy.
 
 
+ tlacitko stitu (GREEN/RED alert)   |  
  |  
  |   
 | 
 |    |   happz, PVH: info k ovládání lodi na MAPSEC je v IPI 1.21 (link nahore). 
 
 
navíc (do IPI to doplním dnes nebo o víkendu): prepnuti mezi lodí a flotilou, ev. mezi bojovymi a nebojovymi prikazy (vyjma MOVE - univerzalni, tj. v obou listach)
 
 
Prchám ted na jednani, vic napisu pozdeji.    |  
  |  
  |   
 | 
 |    |   PVH: fajn. nemusi to ani byt obrazky, zatim potrebuju jen seznam moznosti, na co se da kliknout, a co se ma potom stat, abyh to mohl dopsat do zdrojaku. Az pak dostanu obrazky, tak to muzu zacit ladit, ale to muze pocakt, rad bych sfouknul ty moznosti.
 
 
Jo, a ovladaci paleta lodi je na galmap? Nerozumim - mozna byste mohli vydat nejakej souhrn z te vasi shuzky pod mostem.   |  
  |  
  |   
 | 
 |    |   ak jo po půl hodině jsem dočetl za tři dny naschromá?děné příspěvky, a vidim to takhle:
  
Sheedee: nějak si to musíme rozdělit, a jeliko? si myslim, ?e s 3d grafikou bude? mít práce a? nad hlavu, tak bys mi mohl přenechat 2d, dále jsem se s tebou chtěl domluvit, ?e bychom se někde se?li a propracovali scénář k intru...
  
happz: přes víkend udělám GUI a jeliko? galmap a mapsec (v GUI zatím jako Startegic/tactical view) jsou téměř toto?ný (jako odpohledu) tal ti po?lu komentovanej screenshot taktical view (je tam navíc ovládací paleta lodi....
  
Jirka006: mohl bys mi poslat tvou představu skupin povelů ovládání lodi, jak jsme to nedoře?ili, ale nemusí?, vymyslim si to i sám....
  
All: přestaňte psát tak často, nedá se to stíhat jinak ne? sem chodit denně...:-)   |  
  |  
  |   
 | 
 |    |   Spi sladce :))
 
 
xmlparser je wrapper pres jakykoliv JINY parser, ktery si doda hrac (popr. si ho stahne v balicku). Poskytuje vlastne vnitrni interface pro nas kod, aby se dokazal dohodnout s jakymkoliv XML parserem, ktery uzname za vhdny. Pri kompilaci si pak vybere kazdy, jaky ma (ale prychystame par binarek pro ty zmlsance, kteri si nechteji sami kompilovat :)
 
 
libhio je ta moje knihovnicka, potreboval bych tu tvoji knizku, abych mohl poradne pripsat IPX - TCP/IP je provozuschopny (skoro... jeste vychytat mouchy)
 
 
double-headed list is simple :)
 
 
GUI, no, to neni jeste hotovy. Cekam na navrhy (cekam :) obrazovek, abych mohl popsat jednotlive jejich casti a tlacitka atd. a zacit to testovat. PVH a Sheedee casem dodaji. K jadru GUI potrebuju jeste dopsat konstrukce DIALoGu pro konecne zobrazeni - tady je nutna spoluprace s mapu, a tu jeste nemam - a nejaky ty serepeticky jako hooks pro pozdejsi animace atd.   |  
  |  
  |   
 | 
 |    |   Happz
 
WoW!
 
Projizdel sem CVSko a reknu ti... smekam. Zbezne sem prostudoval libhio (velmi zbezne...) a xmlparser (podrobneji), a malinko sem "vytuh" na double-headed listu (na to se kouknu este jednou.... este nekolikrat :)
 
Na GUI se juknu az zjatra, padz ted se du (uplne mrtev) venovat perinam...   |  
  |  
  |   
 
 |  
  | 
HLAVNÍ STRÁNKA 
UŽIVATELÉ 
DISKUZNÍ FÓRA 
VYHLEDÁVÁNÍ 
STATISTIKY 
AKCE 
NASTAVENÍ 
FAQ 
[ ARCHÍV ]
 
 
   
  |