Trekkies.cz StarTrek.cz Sickbay CZ Kontinuum StarTrekKnihy.cz WARP TrekCORE TrekCollective Memory Alpha Memory Beta Ex Astris Scientia Treknews.de


 

   ARCHÍV FÓR

 
 REGISTRACE
 
Nick: 
Heslo: 
  
 Zaslání hesla
 

ARCHÍV=> WDK Games

Spravuje: Mr.Spock
Počet příspěvků: 3834
Bývalá veřejná diskuse členů vývojářského týmu WDK Games, do které se mohl zapojit opravdu ka?dý, dnes "jen" nejnav?těvovaněj?í fórum s řadou hybridních bytostí bez mozku...




Autor:  Text:     
Nejnovější   Novější 2920 - 2939 / 3834Starší   Nejstarší

happz - 16. červen 2002 19:30sipka
ZAMĚŘIT
happz
naku: no, tga proto, ze jsem nevedel o peknem jinem formatu :) Allegro.cc jsem jeste nestudoval, asi to budu muset udelat - jeee, kdyby tam tak meli knihovnu pro TCP/IP a IPX s jednotnym rozhranim, to bych se na to vyprdnul :)

Ja jsem to totiz nerekl asi dost jasne - ten format musi podporovat pruhlednost :) Jinak jsme v haji.
Naku - 16. červen 2002 18:34sipka
ZAMĚŘIT
Naku
Happz
- allegro podporuje DX na 100%
- ad TGA - stejne jako vsade jinde je podporovana primo v AL 100% "mask" barva (bright pink - 255,0,255) a specialne v 32bit TGA se uklada i ALPHA chanell.
BTW. Proc TGA ? Na Allegro.CC sem objevil (v sekci libraries) zajimavou unitku na PNGcka (BTW. je tam i neco na net - hloubeji sem to ale nestudoval :(...
happz - 16. červen 2002 16:52sipka
ZAMĚŘIT
happz
Naku: snahu ti neupiram :)) A pokud by ty obrazky byly zcasti pruhledny (to snad jde, u tga formatu?) tak je to uplne jedno - a asi to bude i nutny, takovy znacky jako symboly systemu a stanic a outpostu a dalsich by uplne premazaly obrazek mlhoviny na pozadi, ktery treba budou zobrazeny diky typu systemu.
happz - 16. červen 2002 16:50sipka
ZAMĚŘIT
happz
Rozliseni obrazovky neni problem - pokud - nazyvejme tu osobu trba A :) - pokud A prychysta rozlozeni obrazku jak pro 800x600, a treba jeste 1024x768, tak neni problem. Jadro bude obsahovat tabulku nekolika rozumnych rozhrani - i to by se dalo udelat jako nezavisla cast dat, a asi to tak i udelam :) - ale hlavni je: pri pokusu o start v jistem rozhrani si jadro musi nacist rozlozeni obrazku pro to dane rozhrani. K tomu potrebuje popisny soubor (zase XML :) a samotne obrazky. Nacte specifikace rozlozeni, vytvori si vlastni struktury s tim spojene, a vykresluje. Jetse predtim prepne knihovnu, ktera se stara o grafiku, na potrebne rozliseni, a hotovo. Takze jake rozliseni hrac bude moct pouzit, zalezi na tomhle:

a) co zvladne knihovna - allegro ma winech podporu i pro DirectX (mam ten dojem), a na Linuxu zase SVGALib, coz je taky kvalitka.

b) jaka rozliseni budou popsana - musi nekdo nakreslit prislusne obrazky, potom popsat jejich rozlozeni, a dat jadru vedet, kde jsou.

Navic se pri rozliseni jeste hledi na rasu, takze ta struktura adresaru s grafikou GUI muze vypadat nejak takhle:

/gfx_data/800x600/ufp/specifikace+images
/rom/ ...
/fer/ ...
...
/1024x768/ufp/specifikace+images
/rom/ ...
/fer/ ...
...
/640x480/...

Tohle mu umozni stahnout si vlastne i jen jednu sadu - jedna rasa v jednom rozhrani, ptze treba chce hart jenom v 800x600 za romulany, nikdo jiny ho nebavi. Az ho to prestane bavit, a bude chtit hrat za jine, stahne si balicek obrazku s popisnym souborem, rozbali do prislusneho adresare a muze hrat. Zadne nastavovani, zadne upravy konfiguraku - pokud chce hrat za jistou rasu s jistym rozlisenim, tak tam ty obrazky byt musi nebo ma smulu.

Mezi obrazky musi byt takove veci, jako treba obrazky tlacitek, vyplne mezi nima (muze byt jako podklad, zobrazovani umi pracovat s vrstvama), podklad pod mapu, mrizka mapy, obrazky pro jednotlive typy systemu, jednotlive mlhoviny, obrazky pro stanice, outposty a flotily, ktere se zobrazuji v ruzku systemu, potom dalsi znacky, podle toho (jeste nevime) co bude chtit hrac zobrazovat. To je zatim pro GALSCREEN, pro dalsi screeny a konzole je situace dost podobna, ale kolem jinych obrazku :)
Naku - 16. červen 2002 16:41sipka
ZAMĚŘIT
Naku
No... budiz....

BTW. Snahu mi uprit nemuzes, udelam co se daa ;)
happz - 16. červen 2002 16:35sipka
ZAMĚŘIT
happz
Coz o to... Predstav si, ze to musis brat podle toho, co ma co prekryvat. Taky jsem si rikal, ze to vsechno vykreslim, ale pak sem si uvedomil, ze pokud tam budou u sektoru nejaky napisy, jako jmena systemu nebo sumy kreditu u obchodnich tras, ktery se NEKDY nevejdou do okenka jednoho systemu, tak ta mrizka by je v podstate premazala. Proto ji soupu na pozadi. A i kdyby - mapa se bude vykreslovat po tech vrstvach, a muzeme to na vyzkouseni prehodit.

A snaz se to stihnout :)
PVH - 16. červen 2002 16:33sipka
ZAMĚŘIT
PVH
nakonec to vidim tak, ?e si člověk asi nebude moct vybrat, co uvidí a co ne...a mapa bude doufám scrollovatelná, ale vidim to na pevný rozli?ení obrazovky (1024×768)
Naku - 16. červen 2002 14:58sipka
ZAMĚŘIT
Naku
No... prosim, ja vim jak to myslis, ale no.... proste on-top mi pride prirozenejsi.

Ad zejtra: Protoze momentalne nejsem v Pze, hodne zavisi na tom, jakej stihnu vlak :((
happz - 16. červen 2002 14:36sipka
ZAMĚŘIT
happz
PVH: no, jmena systemu, ty jsem ani nezminoval, jak jsou samozrejma :)

Naku: na top? Pokud bude mit ta policka nejakou transparentni barvou tak, aby byly videt bitmapky systemu a napisy a znacky, tak proc ne. IMHO bude dole lepsi, protoze nemusi byt kreslena jako mrizka, ale staci plocha v barve mrizky, kterou ovsem premazou policka se systemy atd. Jeste s mi tam nedari pekne zapasovat ty mlhoviny, ale nejak to udelam. Doufam, ze se zitra dostavis, ja ti to nakreslm.
Naku - 16. červen 2002 09:02sipka
ZAMĚŘIT
Naku
happz
No... ja newim, ale dal bych mrizku uplne na top...
PVH - 15. červen 2002 21:57sipka
ZAMĚŘIT
PVH
jo tak, já maslel něco jako jména systémů a tak, co bude skrejvatelná, abych do toho návrhu (kterej je u? skoro hotovej) mohl dodělat tlačítka....
happz - 15. červen 2002 21:44sipka
ZAMĚŘIT
happz
PVH: vezmu to po vrsvach (GUI v mem podani je vrstevnata zalezitost :)

1. pozadi - patrne cerne, na nem lezi i casti obrazku mlhovin a dalsich

2. mrizka

3. obrazek systemu - prazdno, nebo hvezda, black hole, atd.

4. one sign of fleet per race :)

A dalsi dle moznosti - sam nevim, moc me to nezajimalo, to bude uz (pro me z pohledu programatora) soucasti vykresleni mapy, coz bude taky vrstevnata zalezitost - neni problem pridat dalsi znacku nebo tak nejak. Dohodneme se, co vsechno budete chtit videt na mape (nebo vypnout :) a uplne nejlip - co si nakreslite, to budete mit :)

Napada me jeste znacka obchodu, mozna, starbase (ta bude asi vrstva 4.), mozna produkce, mozna dalsi.
PVH - 15. červen 2002 21:28sipka
ZAMĚŘIT
PVH
Myslim, ?e se ti to bude líbit.....mimochodem co v?echno se bude zobrazovat(a tim pádem bude mo?ný to zobrazení vypnout, na co? bude potřeba tlačítko) na galmap v jednom sektoru?
happz - 15. červen 2002 21:24sipka
ZAMĚŘIT
happz
faaajn, ja si zatim budu kreslit vztahy, a mozna zacnu badat nad - prdlajs, nezacnu.
PVH - 15. červen 2002 21:12sipka
ZAMĚŘIT
PVH
beru....v pondělí tam budu....happz v podstatě mám hotový galmap, a začnu to upravovat pro mapsec....dostane? to (a v?ichni ostatní) někdy po víkendu...
Kovi - 14. červen 2002 20:47sipka
ZAMĚŘIT
Kovi
ALL: Ja bych to nekomplikoval a srazil bych se na miste obvyklem-muzejnim.

happz - 14. červen 2002 19:02sipka
ZAMĚŘIT
happz
NAT? Na co? Na h...o

No, sraz... V pondeli v Pze nejsem (aspon o tom nevim, ale patrne byx se mohl dostavit - musime sehnat nekoho, kdo nam bude proplacet listky na autobus (nebo aspon me :)) A kde tedy?
happz - 14. červen 2002 19:00sipka
ZAMĚŘIT
happz
naku: vsak je taky ten list slohnutej z linux-kernelu :) A krapet mno upravenej, puvodni neumel dobre cykly :)
Naku - 14. červen 2002 18:49sipka
ZAMĚŘIT
Naku
Pondeli je OK. Jen $$$ nejni :(

BTW. Naku, vse nej nej nej k svatku (on je sice az zejtra, ale na oslavu odchazim JUST NOW... :)

BTW2. Tak sem doprostudoval ty zdrojaky. Ten double-headed list je moooc cool :)
Kovi - 14. červen 2002 18:09sipka
ZAMĚŘIT
Kovi
ALL: Tusim, ze Jirka006 tu nahodil tema dalsiho srazu. Nejak to (prekvapive) v ty hromade prispevku zapadlo, ale nastesti jsem si toho vsimnul, takze to ozivim. Mluvil jsem se Sheedeem a tomu by to vyhovovalo v pondeli od 18:00, mne taky, tak se jeste vyjadrete vy ostatni. Mluvim o nejblizsim pondeli, tj. 17.6.? Jo? Sam ted z hlavy nevim, prece nebudu klikat na cas vpravo dole, ach jo. No jo, 17tyho. Tak co vy NATO?

Nejnovější   Novější 2920 - 2939 / 3834Starší   Nejstarší
HLAVNÍ STRÁNKA

UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE

NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV ]


Sponzoruje KRAXNET spol. s r.o