Trekkies.cz StarTrek.cz Sickbay CZ Kontinuum StarTrekKnihy.cz WARP TrekCORE TrekCollective Memory Alpha Memory Beta Ex Astris Scientia Treknews.de


 

   ARCHÍV FÓR

 
 REGISTRACE
 
Nick: 
Heslo: 
  
 Zaslání hesla
 

ARCHÍV=> WDK Games

Spravuje: Mr.Spock
Počet příspěvků: 3834
Bývalá veřejná diskuse členů vývojářského týmu WDK Games, do které se mohl zapojit opravdu ka?dý, dnes "jen" nejnav?těvovaněj?í fórum s řadou hybridních bytostí bez mozku...




Autor:  Text:     
Nejnovější   Novější 2905 - 2924 / 3834Starší   Nejstarší

Naku - 17. červen 2002 21:03sipka
ZAMĚŘIT
Naku
NE, TO SE NEVSTŘEBÁ!!!!!!!!!!!
Má bilance účasti na shůzích je OTŘESNÁ!

Happz
Potřenujem se ASAP zas srazit... navrhuj...
PVH - 17. červen 2002 20:52sipka
ZAMĚŘIT
PVH
Kovi: nezapoměls na nic....

Naku: to se vztřebá

sheedee: potřebuju se s tebou domluvit na schůzce grafiků, proto?e to co chci ře?it neni pro ostatní důle?itý....
Naku - 17. červen 2002 20:28sipka
ZAMĚŘIT
Naku
Me neomluvitelne spozdeni (zavinene castecne neomluvitelnym spozdenim spoju CD) je neomluvitelne :((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((
Kovi - 17. červen 2002 20:13sipka
ZAMĚŘIT
Kovi
Report ze srazu WDK:

Kdo dorazil, dorazil. Kdo nedorazil, nedorazil. Pro nedorazivsi trocha zprav ze schuze:

Probralo se par veci kolem Internetove prezentace, takze by se v dohledne dobe mohly rozjet WWW stranky jak tymu tak Evolution.

Je treba dodat, ze tentokrat jsme se vyhnuli zbytecnemu odbihani od tematu (tj. Evolution) a venovali se vyhradne tomuto predmetu.

Velkou cast 1,5hod dlouheho sezeni zabralo dohadovani se happze a PVH o rozhrani, ktere snad zdarne vyresili. Vyrikali si nekolik technickych veci a vcelku se nakonec dohodli. Jejich diskuze byla nekdy tak ziva, ze jsme je s Jirkou006 ani nemohli prerusit:-)

Jeste by se zrejme hodilo dodat, ze pro Maeho pripadnou prednasku o ST hrach na EuroConu se pripravuje novy trailer. Detaily budou sdeleny pozdeji.

Snad jsem na nic duleziteho nezapomnel. Kdyby ano, tak me klidne doplnte (plati samozrejme pouze pro na-schuzi-pritomne!)
Jirka006 - 17. červen 2002 16:45sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
Naku: Drzime ;-)

Ostatni: Mozna se trochu opozdim, tak ne abyste sli nekam jinam nez do kobliharny! ;-)
Naku - 17. červen 2002 14:32sipka
ZAMĚŘIT
Naku
Tak... prave vyrazim z Ostravy, tak mi drzte palze ! :)

happz
Zdrojaky davat nemusime - libpng nejni pod GPL ale pod LGPL.

Jirka
Prave prot se normalne nechavam psat jako Naku, bez Nakuma etc. :)
Jirka006 - 17. červen 2002 09:17sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
Konecne jsem prelouskal zajimavou diskusi mezi Nakuem a happzem (at zije sklonovani) ;-)

PVH: Nemohl bys nekam ty svoje navrhy hodit, abychom se na ne mohli juknout? Zkusil bych je i vytisknout (CB) a vzít na schuzku.

happz: diky za BOTF
naku: neva, tak snad priste ;-)

happz/naku: hlavne aby hra byla zkompilovana pro nas laiky :-)))
happz - 17. červen 2002 08:03sipka
ZAMĚŘIT
happz
jirka: jojo, BOTF snad vezmu - alespon na to porad myslim :)
Naku - 17. červen 2002 06:56sipka
ZAMĚŘIT
Naku
Jirka006
Mooc se omlouvam, ale asi to nepude. Mozna z casti z toho, ze sem momematlne v Ostrave, a az prijdedu do Prahy (snad v cas...}, hned bezim na sraz...
Jirka006 - 16. červen 2002 23:21sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
Potvrzuji přijetí zprávy o schůzce :-)
Naku, vzal bys mi to MOO2?
PVH/happz: Mohl byste mi někdo z Vás zapůjčit/vrátit BOTF?

PVH: Jestli má? přeta?ený ty filmy, tak mi je, prosím vem s sebou. Díky.
happz - 16. červen 2002 22:08sipka
ZAMĚŘIT
happz
To jsi stastny clovek, me se to stahnout nedari...

No, podle GPL musime dat k dispozici zdrojove kody vseho, ceho se dotknem :) Ale nikde se nerika, ze ty zdrojaky MUSI mit na pevnym disku, kdyz chce hrat ST:Evol. Musi je mit k dispozici - tzn. ze na CD verzi by mely zdrojaky byt, a na vsech ostatnich musime uvest linky na homepages ostatnich knihoven - allegro, libpng, zlib, wrapper, (popr. net knihovna), Expat, atd. Na CD verzi urcite i se zdrojakama, na webu umistit posledni verze knihoven (v prostoru pro stazeni, tedy tam, kde bude STE vystavena komplet), na SF v Downloadu uvest odkazy.

A mas recht, binarky staci - jak libpng, tak zlib, allegro a dalsi.
Naku - 16. červen 2002 20:58sipka
ZAMĚŘIT
Naku
No... ja newim. Me sla stahnout bez problemu... jen se to malinko komplikuje - je potreba za a) ten wrapper, za b) libpng (500k zdroju, ale IMHO staci binarne) a c) zlib (no... nic extra extravagantniho, ale preci...). Na druhou stranu je PNG format FAKT MOOOC DOBREJ !
happz - 16. červen 2002 20:13sipka
ZAMĚŘIT
happz
no, prohlid jsem ty knihovny - jedna je skoro patentovana ci co, ta licence je divna, druha umi IPX jenom pod win, a treti je C++ :( Uvidime...

ad ta 'pruhlednost': tak ted uz si rozumime - mask barvu :) To vis, ja se v tom tak nevyznam. A ta PNG knihovna je funkci - prida se k allegru pres register_bitmap ci co, a nahrava uplne stejne. Akorat nejde skoro stahnout, strasne se to seka a kouse.
Naku - 16. červen 2002 20:07sipka
ZAMĚŘIT
Naku
happz
Nejak furt nerozumim, co rozumis pod pojmem pruhlednost ? Pokud jen mask barvu, tak ta je fci knihovny, ne formatu, a jesli alpha-pruhlednost tak budiz, ale imho je lepcejsi pouzivat blending a usetrit tak 1 byte pro kazdej pixel.
BTW. PNG (pokud ta knihovna bude fungovat) my pride super volba - vyborna a nestratova koprese....

BTW2. Tak to s tou knihovnou sorry, ale budiz ti utechou, ze sekci Resource Directory (kde se da vsechno nadherne prehledne najit) zavedli na al.cc pred 4 dny :(
happz - 16. červen 2002 19:31sipka
ZAMĚŘIT
happz
btw v jakem to bude formatu je me vlastne uplne jedno, pokud to zvladne allegro. V GUI pracuju jenom s jejim typem BITMAP, a nahravam obrazky pomoci load_bitmap, a ta si format urcuje sama :)
happz - 16. červen 2002 19:30sipka
ZAMĚŘIT
happz
naku: no, tga proto, ze jsem nevedel o peknem jinem formatu :) Allegro.cc jsem jeste nestudoval, asi to budu muset udelat - jeee, kdyby tam tak meli knihovnu pro TCP/IP a IPX s jednotnym rozhranim, to bych se na to vyprdnul :)

Ja jsem to totiz nerekl asi dost jasne - ten format musi podporovat pruhlednost :) Jinak jsme v haji.
Naku - 16. červen 2002 18:34sipka
ZAMĚŘIT
Naku
Happz
- allegro podporuje DX na 100%
- ad TGA - stejne jako vsade jinde je podporovana primo v AL 100% "mask" barva (bright pink - 255,0,255) a specialne v 32bit TGA se uklada i ALPHA chanell.
BTW. Proc TGA ? Na Allegro.CC sem objevil (v sekci libraries) zajimavou unitku na PNGcka (BTW. je tam i neco na net - hloubeji sem to ale nestudoval :(...
happz - 16. červen 2002 16:52sipka
ZAMĚŘIT
happz
Naku: snahu ti neupiram :)) A pokud by ty obrazky byly zcasti pruhledny (to snad jde, u tga formatu?) tak je to uplne jedno - a asi to bude i nutny, takovy znacky jako symboly systemu a stanic a outpostu a dalsich by uplne premazaly obrazek mlhoviny na pozadi, ktery treba budou zobrazeny diky typu systemu.
happz - 16. červen 2002 16:50sipka
ZAMĚŘIT
happz
Rozliseni obrazovky neni problem - pokud - nazyvejme tu osobu trba A :) - pokud A prychysta rozlozeni obrazku jak pro 800x600, a treba jeste 1024x768, tak neni problem. Jadro bude obsahovat tabulku nekolika rozumnych rozhrani - i to by se dalo udelat jako nezavisla cast dat, a asi to tak i udelam :) - ale hlavni je: pri pokusu o start v jistem rozhrani si jadro musi nacist rozlozeni obrazku pro to dane rozhrani. K tomu potrebuje popisny soubor (zase XML :) a samotne obrazky. Nacte specifikace rozlozeni, vytvori si vlastni struktury s tim spojene, a vykresluje. Jetse predtim prepne knihovnu, ktera se stara o grafiku, na potrebne rozliseni, a hotovo. Takze jake rozliseni hrac bude moct pouzit, zalezi na tomhle:

a) co zvladne knihovna - allegro ma winech podporu i pro DirectX (mam ten dojem), a na Linuxu zase SVGALib, coz je taky kvalitka.

b) jaka rozliseni budou popsana - musi nekdo nakreslit prislusne obrazky, potom popsat jejich rozlozeni, a dat jadru vedet, kde jsou.

Navic se pri rozliseni jeste hledi na rasu, takze ta struktura adresaru s grafikou GUI muze vypadat nejak takhle:

/gfx_data/800x600/ufp/specifikace+images
/rom/ ...
/fer/ ...
...
/1024x768/ufp/specifikace+images
/rom/ ...
/fer/ ...
...
/640x480/...

Tohle mu umozni stahnout si vlastne i jen jednu sadu - jedna rasa v jednom rozhrani, ptze treba chce hart jenom v 800x600 za romulany, nikdo jiny ho nebavi. Az ho to prestane bavit, a bude chtit hrat za jine, stahne si balicek obrazku s popisnym souborem, rozbali do prislusneho adresare a muze hrat. Zadne nastavovani, zadne upravy konfiguraku - pokud chce hrat za jistou rasu s jistym rozlisenim, tak tam ty obrazky byt musi nebo ma smulu.

Mezi obrazky musi byt takove veci, jako treba obrazky tlacitek, vyplne mezi nima (muze byt jako podklad, zobrazovani umi pracovat s vrstvama), podklad pod mapu, mrizka mapy, obrazky pro jednotlive typy systemu, jednotlive mlhoviny, obrazky pro stanice, outposty a flotily, ktere se zobrazuji v ruzku systemu, potom dalsi znacky, podle toho (jeste nevime) co bude chtit hrac zobrazovat. To je zatim pro GALSCREEN, pro dalsi screeny a konzole je situace dost podobna, ale kolem jinych obrazku :)
Naku - 16. červen 2002 16:41sipka
ZAMĚŘIT
Naku
No... budiz....

BTW. Snahu mi uprit nemuzes, udelam co se daa ;)

Nejnovější   Novější 2905 - 2924 / 3834Starší   Nejstarší
HLAVNÍ STRÁNKA

UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE

NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV ]


Sponzoruje KRAXNET spol. s r.o