|
Spravuje: Mr.Spock
Počet příspěvků: 3834
|
Bývalá veřejná diskuse členů vývojářského týmu WDK Games, do které se mohl zapojit opravdu ka?dý, dnes "jen" nejnav?těvovaněj?í fórum s řadou hybridních bytostí bez mozku...
|
|
|
| No, a jeste budou dynamicke vypisy do policek sektoru - jmena sektoru a dalsi info, ktere bude chtit hrac videt. |
|
|
|
| PVH: no, generovat se bude vic veci - minimapa, potom obsahy polozek v tom listboxu vpravo - poskytnes podklad, a galscreen obsluha vykresli fontem zadany text - tady bude potiz s tim fontem, jak ho zapasovat do Allegra, ale na allegro.cc jsem neco zahlidnul, a Naku stejne o necem vi (zatim vzdycky vedel :) Pak se budou generovat ty vyplne car mrizky pri zobrazeni zvyraznovace systemu, a to je zatim tak vsechno, co jsem vycetl ze screenshotu.
Jeste postradam to popup menu, o kterem jsi mluvil - uz vim, jak na nej, za predpokladu, ze se bude chovat slusne :) - a ktere ma vyskakovat nekde stranou listboxu.
No, a seznam vytek: nevyrazne oznaceni posuvnych tlacitek u mapy a listboxu. Nez jsem stahnul komentovanou verzi, dost jsem badal, cim se budou posouvat. Pravda, windozi tlacitka si dovolit nemuzeme. Takze asi help nebo tak. No, potom se mi zda, ze v policku pro jeden sektor je malo mista - co kdyz v sektoru bude 5 ras, kazda s nejakou lodi. Kam se umisti jejich ikonky? A v listboxu by to mozna chtelo odlisit ikonkou rasy prislusnost jednotlivych objektu, pokud jich bude od vice ras. No, a pak uz snad jenom bych ti byl neskonale vdecen, kdybys netrval na tom, aby plocha pro mapu nezobrazovala cely pocet sektoru. Pokud by se to dalo udelat tak, ze vsechny viditelne sektory budou cele, bylo by to fajn. Pokud ne, pak beda mi - u jednoho (popr. 2) kraju by se prekryvaly bitmapy a to neni dobry, zvlast, kdyz mapa se vykresluje az na konec, kdyz jsou staticke casti jiz vykreslene, a tak by vlastne prekreslily cast LCRASu.
To je ode me zatim vsechno, necham si to jeste projit hlavou. Ale i pres ten muj seznam nutno uznat - ses skoro buzek :) A jestli spachas stejne dobre i screene pro romulany a dalsi, tak te asi pozlatime. |
|
|
|
| Naku: No jo, mluvis k nam z minulosti. Hele, to je nefer! Naku z nas ted vytaha rozumy a pak prijde s napadem na STEVOL sam. Ale driv nez Mr. Spock a spol. A slava bude jeho! To se nesmi! To se rekne nekomu z casoprostorovy hlidky Federace!
BTW: Mam 196 MB RAM a do novyho compu chci min 256 MB, pokud zbydou prachy tak radsi 512 MB. |
|
|
|
| pánové jsme svědkem první cesty časem (naku vzad a zpět....)
a teď vá?ně: dal jsem na net dva screenshoty GUI. v?echno krmě minimapy(tu bude generovat sám program...) lze brát jvá?ně, tedy definitivně.... |
|
|
|
| Nojo, ale to si tu pamet musis koupit. My, co na ni proste nemame, dozivame se starou, ja osobne na 48 MB |
|
|
|
| Jeste nez se vyslovim k tematu.... pdivejte se pls na datum meho posledniho prispevku. Sali me zrak, nebo je fakt rok starej ?
Ad RAM: No... ja newim. 128MB je ale urcite dnesni minimum. (ja vlastne ani nemuzu za to, ze mam 1GB... :) |
|
|
|
| all: dnes ve večerních hodinách je stanoven termín dokončení GUI tak?e se máte na co tě?it...a sheedeeho asi zabiju, proto?e jsem se chtěl s nim na scénáři k intru zapracovat...no, pozdě |
|
|
Anonym: Unimatrix325 - 22. červen 2002 17:59 | |
| ZAMĚŘIT
|
|
| Jsem zpět z turisťáku, tak?e načtu co je nového a pustím se do práce :-) |
|
|
|
| Naku: Tvuj optimismus ohledne RAMek rovnez nesdilim:-((
ALL:Na Sheedeeho strance najdete dva screenshoty z jedne z filmovych scen a rovnez si muzete stahnout 1,08 MB velkou ukazku z intra. Sheedee rovnez posiluje svoji HW a SW vybavu, takze o kvalitni produkci zrejme nebude nouze! |
|
|
|
| naku: ja teda rozhodne ne. |
|
|
|
| happz
Nemusis se strachovat - 256MB RAM ma dneska uuuplne kazdej.... nekdo i vic :)
|
|
|
|
| ahoooj,
tak jsem zase zpatky. sorry, ze jsem minul nas/vas posledni sraz, ale byl jsem holt na tyden mimo civilizaci. |
|
|
|
| PVH: Tak co, jak to vypada s GUI? Vsichni se na to moc tesime, ze? |
|
|
|
| A tohle by vas mohlo zajimat: mam v podstate promysleny GUI :) I s tema vymyslama ;-) PVH, jako jsou ty listboxy a okenka s prikazama :) I ty dvoustavoy tlacitka, co pri kazdym hnuti mysidlem blikaji jak divy. Jenom jsem zvedavej, jak to bude narocny na hardware... Jestli to nepobezi pekne na mem stroji, tak to budeme muset prepsat pekne znova a co vic, JINAK. |
|
|
|
| No... ja sice BC nemam, tu cestinu taky ne, ale verim, ze je naprosto uzasna!
Taky gratuluju ! |
|
|
|
| Jirka006: Tak jo, jakozto clovek (snad), ktery rozpoutal tzv. "off-topic" diskuzi se timto omlouvam. Mr. Spock se zrejme jeste vali nekde mimo Prahu, protoze se jeste neozval a nezareagoval na vysledky posledniho srazu, ktere se tykaly I-netu a traileru.
No a vam to sice bude asi ukradeny, ale ozval se mi konecne clovek, ktery si velmi pochvaloval cestinu do Bridge Commandera (kdyz teda opominu Jirku006, ktery mi oficialne gratuloval). Tak prozatim konec. |
|
|
|
| Vzdyt to je konstruktivni :) Jasne konstruuju, ze si Naku se svym pristupem ke studiu koleduje :))
Naku: ten sraz bych videl an pristi stredu, nekdy kolem 1300 opet v Dejvicich. |
|
|
|
| ;))))))))
OK...ted konstruktivne. Co srazz PRGu ????? |
|
|
|
| Ale panove, no tak! ;-) Trochu konstruktivní debaty by to chtělo! :-) |
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
[ ARCHÍV ]
|