Trekkies.cz StarTrek.cz Sickbay CZ Kontinuum StarTrekKnihy.cz WARP TrekCORE TrekCollective Memory Alpha Memory Beta Ex Astris Scientia Treknews.de


 

   ARCHÍV FÓR

 
 REGISTRACE
 
Nick: 
Heslo: 
  
 Zaslání hesla
 

ARCHÍV=> WDK Games

Spravuje: Mr.Spock
Počet příspěvků: 3834
Bývalá veřejná diskuse členů vývojářského týmu WDK Games, do které se mohl zapojit opravdu ka?dý, dnes "jen" nejnav?těvovaněj?í fórum s řadou hybridních bytostí bez mozku...




Autor:  Text:     
Nejnovější   Novější 2864 - 2883 / 3834Starší   Nejstarší

PVH - 23. červen 2002 22:13sipka
ZAMĚŘIT
PVH
dík...:-) to si snad ani nezaslou?im...
Anonym: Unimatrix325 - 23. červen 2002 22:05sipka
ZAMĚŘIT
0
Zbě?ně jsem si prohlédl návrh mapy od PVH ... tleskám... klobouk dolů... jednoduché.. geniální... pokud jsem doteď pochyboval, ?e se pohybujeme na profesionální úrovni, tak mi promiňte :-)
happz - 23. červen 2002 20:47sipka
ZAMĚŘIT
happz
Jojo, tomu se rika odborne Overkill :)))
Naku - 23. červen 2002 20:29sipka
ZAMĚŘIT
Naku
happz
No jasne ! Nejni nad to delat 2d prostredi v nadupanym 3d enginu :)))

Kovi
Ja bych pridal este Final Frontier ! :)
Kovi - 23. červen 2002 18:11sipka
ZAMĚŘIT
Kovi
Hmm. To je zajimavy. Treba preci jen nakonec udelame kombinaci Elite Force + BOTF + Armada + Starfleet Command + Starfleet Academy!!
happz - 23. červen 2002 16:46sipka
ZAMĚŘIT
happz
Jo, v tom napiseme pro verzi 2 bojovy sceny na povrchu planety :)
Naku - 23. červen 2002 16:35sipka
ZAMĚŘIT
Naku
no... presneni - zdrojove kody QI+II a vo rendering vorezanej QIII.....
(Osobne bych nebyl proti, kdyby je uvolnili cely - preci jen ST:E v LitTech enginu zni docela hezky :))))
happz - 23. červen 2002 15:44sipka
ZAMĚŘIT
happz
vazeni, sice to sem skoro nepatri, ale preci: byly uvolneny zdrojove kody her Quake I-III pod licenci GPL :) Tak uz vim, odkud opisem sitovou vrstvu...
happz - 23. červen 2002 15:12sipka
ZAMĚŘIT
happz
PVH: jo, dabel... ruzky uz jsem nekde prodal :))

Moje pochybnosti kolem posuvniku jsi plne rozptylil, na screenshotu neni zmena barvay poznat :) Pokud je v jednom sektoru dost mista pro 7 znacku lodi, fajn, jsem taky klidny. am se ale vypise (a vubec, jakou formou???) ty infa o populaci a obchodu? No, to se musime jeste presne dohodnout. Jinak starbase bude jenom jedna - i kdyz... :) A bud starbase nebo outpost, ne oba zaroven, no, s tim jsem pocital.

To odliseni pomoci tridy lodi mi prijde neodstatecny - napr v zminovanem botfu muzes klidne vlastnit i cizi lod, a likvidovat jeji puvodni vlastniky :) No, dejme tomu, pridani ikonky je prace na par hodin casu grafika a par hodin prace programatoru - a to hodne prehanim, da se to mnohem rychlejc. Ale radsi prehnat, nez nestihat...

Mapa by se dala vykreslit prvni. To by slo. Sice jsi mi ti par veci zprehazel (opet :) ale zkusim to, nemely by byt vetsi potize.

Tak jo, jsem celkem klidnejsi a jdu ozivovat galscreen, ted uz to zacina vypadat k svetu.
PVH - 23. červen 2002 14:31sipka
ZAMĚŘIT
PVH
ty si ďábel happzi....to označení posuvnýchh tlačítek vznikne tím, ?e při přejetí změní barvu (na světlej?í), to by podle mě mohlo stačit....myslim, ?e místa je akorát, proto?e ras bude cca 6 a kromě základny/outpostu (ten bude jen jedné rasy na jednom poli ne?) je místa asi pro sedm znáčků lodí různých ras. odli?ení ras v infobaru bych zařídil tím výpisem třídy (tě?ko si někdo bude myslet ?e Vor'cha je federační). A ta mapa by teoreticky ne?la nakresalit předem, třeba o sektor vět?í, a a? pak přes ní vykreslit LCARS? A neříkals ?e Allegro pracuje s vrstvama? Ale netrvámna tom....jen mi to připadá hezčí...třčeba v BOTF je to podobný (u malý mapy). No a to je asi tak v?echno...

K tomu wallpaperu bych to viděl tak, ?e jeden bych dal jenom logo na černou plochu, a dal?í u? by měli mít nějaký 3D objekt, i kdy? mě napadla i dal?í mo?nost 2D wallpaperu. Zkrátka, zchůzku s Scheedeem potřebuju jako sůl....asi mu napí?u emila...
happz - 23. červen 2002 11:09sipka
ZAMĚŘIT
happz
PVH moc volna mit nebude... Jen co si rozepisu jednotlivy castiscreenu, hned mu to dam a z screenshotu nastriha jednotlivy obrazky. A jak budou hotovy, tak muzu zacit zkouset rychlost a naroky na pamet.
Kovi - 23. červen 2002 04:56sipka
ZAMĚŘIT
Kovi
PVH: Vypada to vazne pekne. Co se happzovych vytek tyce, tak s nima souhlasim. Jeste k intru od Sheedeeho: No jo, ja mu zapomnel rict, ze s nim chces o nem mluvit, ale nevim, kolik toho ma hotovyho, tak mu kdyztak napis a domluvte se: sheedee@seznam.cz
A jeste jedna vec: Az nebudes mit co delat:-)), tak me napadlo, ze by jako dobra propagacka mohl slouzit nejakej ten wallpaper. To jen tak, ze jsem zrovna nasel wallpapery pro BOTF (jsou na www.startrekgames.cz), tak me to trklo.
happz - 22. červen 2002 23:19sipka
ZAMĚŘIT
happz
No, a jeste budou dynamicke vypisy do policek sektoru - jmena sektoru a dalsi info, ktere bude chtit hrac videt.
happz - 22. červen 2002 23:15sipka
ZAMĚŘIT
happz
PVH: no, generovat se bude vic veci - minimapa, potom obsahy polozek v tom listboxu vpravo - poskytnes podklad, a galscreen obsluha vykresli fontem zadany text - tady bude potiz s tim fontem, jak ho zapasovat do Allegra, ale na allegro.cc jsem neco zahlidnul, a Naku stejne o necem vi (zatim vzdycky vedel :) Pak se budou generovat ty vyplne car mrizky pri zobrazeni zvyraznovace systemu, a to je zatim tak vsechno, co jsem vycetl ze screenshotu.

Jeste postradam to popup menu, o kterem jsi mluvil - uz vim, jak na nej, za predpokladu, ze se bude chovat slusne :) - a ktere ma vyskakovat nekde stranou listboxu.

No, a seznam vytek: nevyrazne oznaceni posuvnych tlacitek u mapy a listboxu. Nez jsem stahnul komentovanou verzi, dost jsem badal, cim se budou posouvat. Pravda, windozi tlacitka si dovolit nemuzeme. Takze asi help nebo tak. No, potom se mi zda, ze v policku pro jeden sektor je malo mista - co kdyz v sektoru bude 5 ras, kazda s nejakou lodi. Kam se umisti jejich ikonky? A v listboxu by to mozna chtelo odlisit ikonkou rasy prislusnost jednotlivych objektu, pokud jich bude od vice ras. No, a pak uz snad jenom bych ti byl neskonale vdecen, kdybys netrval na tom, aby plocha pro mapu nezobrazovala cely pocet sektoru. Pokud by se to dalo udelat tak, ze vsechny viditelne sektory budou cele, bylo by to fajn. Pokud ne, pak beda mi - u jednoho (popr. 2) kraju by se prekryvaly bitmapy a to neni dobry, zvlast, kdyz mapa se vykresluje az na konec, kdyz jsou staticke casti jiz vykreslene, a tak by vlastne prekreslily cast LCRASu.

To je ode me zatim vsechno, necham si to jeste projit hlavou. Ale i pres ten muj seznam nutno uznat - ses skoro buzek :) A jestli spachas stejne dobre i screene pro romulany a dalsi, tak te asi pozlatime.
Kovi - 22. červen 2002 23:07sipka
ZAMĚŘIT
Kovi
Naku: No jo, mluvis k nam z minulosti. Hele, to je nefer! Naku z nas ted vytaha rozumy a pak prijde s napadem na STEVOL sam. Ale driv nez Mr. Spock a spol. A slava bude jeho! To se nesmi! To se rekne nekomu z casoprostorovy hlidky Federace!

BTW: Mam 196 MB RAM a do novyho compu chci min 256 MB, pokud zbydou prachy tak radsi 512 MB.
PVH - 22. červen 2002 21:48sipka
ZAMĚŘIT
PVH
pánové jsme svědkem první cesty časem (naku vzad a zpět....)

a teď vá?ně: dal jsem na net dva screenshoty GUI. v?echno krmě minimapy(tu bude generovat sám program...) lze brát jvá?ně, tedy definitivně....
happz - 22. červen 2002 20:35sipka
ZAMĚŘIT
happz
Nojo, ale to si tu pamet musis koupit. My, co na ni proste nemame, dozivame se starou, ja osobne na 48 MB
Naku - 22. červen 2002 20:14sipka
ZAMĚŘIT
Naku
Jeste nez se vyslovim k tematu.... pdivejte se pls na datum meho posledniho prispevku. Sali me zrak, nebo je fakt rok starej ?

Ad RAM: No... ja newim. 128MB je ale urcite dnesni minimum. (ja vlastne ani nemuzu za to, ze mam 1GB... :)
PVH - 22. červen 2002 18:16sipka
ZAMĚŘIT
PVH
all: dnes ve večerních hodinách je stanoven termín dokončení GUI tak?e se máte na co tě?it...a sheedeeho asi zabiju, proto?e jsem se chtěl s nim na scénáři k intru zapracovat...no, pozdě
Anonym: Unimatrix325 - 22. červen 2002 17:59sipka
ZAMĚŘIT
0
Jsem zpět z turisťáku, tak?e načtu co je nového a pustím se do práce :-)

Nejnovější   Novější 2864 - 2883 / 3834Starší   Nejstarší
HLAVNÍ STRÁNKA

UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE

NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV ]


Sponzoruje KRAXNET spol. s r.o