|
Spravuje: Mr.Spock
Počet příspěvků: 3834
|
Bývalá veřejná diskuse členů vývojářského týmu WDK Games, do které se mohl zapojit opravdu ka?dý, dnes "jen" nejnav?těvovaněj?í fórum s řadou hybridních bytostí bez mozku...
|
|
|
| napadlo mě phoenix games, ale nevim jestli to neni trochu moc okázalý... |
|
|
|
| Nechcete se přejmenovat? na ty tři písmena se hrozně blbě něco vymej?lí.... |
|
|
|
| To bych řek, já vám pak sečtu ten čas kterej jsem u toho strávil, a za ka?dejch deset hodin mi koupíte pivo...:-))
Ale vá?ně, logo zkusim, mů?ete ho čekat zhruba pozejtří...(ale pozor deadliny stanovuju jako Scotty, tak?e pro vás by to mohlo bejt u? dneska večer...:-) |
|
|
|
| PVH: Mr. Spock rikal, ze pro potreby traileru Evolution pro prezentaci na EuroConu (a nejen pro to) citelne chybi nejake logo tymu. Co ty na to? Vytvoris neco?
Mam pocit, ze PVH si jeste pekne makne, nez nase rozmary splni:-))
Jirka006: Hmmm, s tim kodekem netusim. Divam se do vlastnosti videa a tam vubec nic neni - zadny pouzivany kodek nic. Mam nainstalovany Mplayer 7.1 a DivX 5.01 a jede to v pohode. Zkus to. |
|
|
|
| K tomu intru... co je to za kodek.. vzdy mi to shodi Mplayer (6.4). Diky za help. |
|
|
|
| PVH: To GUI vypada fakt dobre! ;-) |
|
|
|
| dík...:-) to si snad ani nezaslou?im... |
|
|
Anonym: Unimatrix325 - 23. červen 2002 22:05 | |
| ZAMĚŘIT
|
|
| Zbě?ně jsem si prohlédl návrh mapy od PVH ... tleskám... klobouk dolů... jednoduché.. geniální... pokud jsem doteď pochyboval, ?e se pohybujeme na profesionální úrovni, tak mi promiňte :-) |
|
|
|
| Jojo, tomu se rika odborne Overkill :))) |
|
|
|
| happz
No jasne ! Nejni nad to delat 2d prostredi v nadupanym 3d enginu :)))
Kovi
Ja bych pridal este Final Frontier ! :)
|
|
|
|
| Hmm. To je zajimavy. Treba preci jen nakonec udelame kombinaci Elite Force + BOTF + Armada + Starfleet Command + Starfleet Academy!! |
|
|
|
| Jo, v tom napiseme pro verzi 2 bojovy sceny na povrchu planety :) |
|
|
|
| no... presneni - zdrojove kody QI+II a vo rendering vorezanej QIII.....
(Osobne bych nebyl proti, kdyby je uvolnili cely - preci jen ST:E v LitTech enginu zni docela hezky :)))) |
|
|
|
| vazeni, sice to sem skoro nepatri, ale preci: byly uvolneny zdrojove kody her Quake I-III pod licenci GPL :) Tak uz vim, odkud opisem sitovou vrstvu... |
|
|
|
| PVH: jo, dabel... ruzky uz jsem nekde prodal :))
Moje pochybnosti kolem posuvniku jsi plne rozptylil, na screenshotu neni zmena barvay poznat :) Pokud je v jednom sektoru dost mista pro 7 znacku lodi, fajn, jsem taky klidny. am se ale vypise (a vubec, jakou formou???) ty infa o populaci a obchodu? No, to se musime jeste presne dohodnout. Jinak starbase bude jenom jedna - i kdyz... :) A bud starbase nebo outpost, ne oba zaroven, no, s tim jsem pocital.
To odliseni pomoci tridy lodi mi prijde neodstatecny - napr v zminovanem botfu muzes klidne vlastnit i cizi lod, a likvidovat jeji puvodni vlastniky :) No, dejme tomu, pridani ikonky je prace na par hodin casu grafika a par hodin prace programatoru - a to hodne prehanim, da se to mnohem rychlejc. Ale radsi prehnat, nez nestihat...
Mapa by se dala vykreslit prvni. To by slo. Sice jsi mi ti par veci zprehazel (opet :) ale zkusim to, nemely by byt vetsi potize.
Tak jo, jsem celkem klidnejsi a jdu ozivovat galscreen, ted uz to zacina vypadat k svetu. |
|
|
|
| ty si ďábel happzi....to označení posuvnýchh tlačítek vznikne tím, ?e při přejetí změní barvu (na světlej?í), to by podle mě mohlo stačit....myslim, ?e místa je akorát, proto?e ras bude cca 6 a kromě základny/outpostu (ten bude jen jedné rasy na jednom poli ne?) je místa asi pro sedm znáčků lodí různých ras.
odli?ení ras v infobaru bych zařídil tím výpisem třídy (tě?ko si někdo bude myslet ?e Vor'cha je federační). A ta mapa by teoreticky ne?la nakresalit předem, třeba o sektor vět?í, a a? pak přes ní vykreslit LCARS? A neříkals ?e Allegro pracuje s vrstvama? Ale netrvámna tom....jen mi to připadá hezčí...třčeba v BOTF je to podobný (u malý mapy). No a to je asi tak v?echno...
K tomu wallpaperu bych to viděl tak, ?e jeden bych dal jenom logo na černou plochu, a dal?í u? by měli mít nějaký 3D objekt, i kdy? mě napadla i dal?í mo?nost 2D wallpaperu. Zkrátka, zchůzku s Scheedeem potřebuju jako sůl....asi mu napí?u emila... |
|
|
|
| PVH moc volna mit nebude... Jen co si rozepisu jednotlivy castiscreenu, hned mu to dam a z screenshotu nastriha jednotlivy obrazky. A jak budou hotovy, tak muzu zacit zkouset rychlost a naroky na pamet. |
|
|
|
| PVH: Vypada to vazne pekne. Co se happzovych vytek tyce, tak s nima souhlasim. Jeste k intru od Sheedeeho: No jo, ja mu zapomnel rict, ze s nim chces o nem mluvit, ale nevim, kolik toho ma hotovyho, tak mu kdyztak napis a domluvte se: sheedee@seznam.cz A jeste jedna vec: Az nebudes mit co delat:-)), tak me napadlo, ze by jako dobra propagacka mohl slouzit nejakej ten wallpaper. To jen tak, ze jsem zrovna nasel wallpapery pro BOTF (jsou na www.startrekgames.cz), tak me to trklo. |
|
|
|
| No, a jeste budou dynamicke vypisy do policek sektoru - jmena sektoru a dalsi info, ktere bude chtit hrac videt. |
|
|
|
| PVH: no, generovat se bude vic veci - minimapa, potom obsahy polozek v tom listboxu vpravo - poskytnes podklad, a galscreen obsluha vykresli fontem zadany text - tady bude potiz s tim fontem, jak ho zapasovat do Allegra, ale na allegro.cc jsem neco zahlidnul, a Naku stejne o necem vi (zatim vzdycky vedel :) Pak se budou generovat ty vyplne car mrizky pri zobrazeni zvyraznovace systemu, a to je zatim tak vsechno, co jsem vycetl ze screenshotu.
Jeste postradam to popup menu, o kterem jsi mluvil - uz vim, jak na nej, za predpokladu, ze se bude chovat slusne :) - a ktere ma vyskakovat nekde stranou listboxu.
No, a seznam vytek: nevyrazne oznaceni posuvnych tlacitek u mapy a listboxu. Nez jsem stahnul komentovanou verzi, dost jsem badal, cim se budou posouvat. Pravda, windozi tlacitka si dovolit nemuzeme. Takze asi help nebo tak. No, potom se mi zda, ze v policku pro jeden sektor je malo mista - co kdyz v sektoru bude 5 ras, kazda s nejakou lodi. Kam se umisti jejich ikonky? A v listboxu by to mozna chtelo odlisit ikonkou rasy prislusnost jednotlivych objektu, pokud jich bude od vice ras. No, a pak uz snad jenom bych ti byl neskonale vdecen, kdybys netrval na tom, aby plocha pro mapu nezobrazovala cely pocet sektoru. Pokud by se to dalo udelat tak, ze vsechny viditelne sektory budou cele, bylo by to fajn. Pokud ne, pak beda mi - u jednoho (popr. 2) kraju by se prekryvaly bitmapy a to neni dobry, zvlast, kdyz mapa se vykresluje az na konec, kdyz jsou staticke casti jiz vykreslene, a tak by vlastne prekreslily cast LCRASu.
To je ode me zatim vsechno, necham si to jeste projit hlavou. Ale i pres ten muj seznam nutno uznat - ses skoro buzek :) A jestli spachas stejne dobre i screene pro romulany a dalsi, tak te asi pozlatime. |
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
[ ARCHÍV ]
|