|
Spravuje: Mr.Spock
Počet příspěvků: 3834
|
Bývalá veřejná diskuse členů vývojářského týmu WDK Games, do které se mohl zapojit opravdu ka?dý, dnes "jen" nejnav?těvovaněj?í fórum s řadou hybridních bytostí bez mozku...
|
|
|
| no dbře...byl to jen návrh. A nějakej motiv co by měl bejt v logu? |
|
|
|
| ja bych nechal WDK Games jelikoz je to trochu tajemny, nikdo jen tak nevi, co to znamena, prisli jsme na to take celkem zajimavou cestou a vubec se mi zda, ze uz se to nejak tak vzilo. |
|
|
|
| nebo třeba "salamander games/entertainment/softworks/software" |
|
|
|
| napadlo mě phoenix games, ale nevim jestli to neni trochu moc okázalý... |
|
|
|
| Nechcete se přejmenovat? na ty tři písmena se hrozně blbě něco vymej?lí.... |
|
|
|
| To bych řek, já vám pak sečtu ten čas kterej jsem u toho strávil, a za ka?dejch deset hodin mi koupíte pivo...:-))
Ale vá?ně, logo zkusim, mů?ete ho čekat zhruba pozejtří...(ale pozor deadliny stanovuju jako Scotty, tak?e pro vás by to mohlo bejt u? dneska večer...:-) |
|
|
|
| PVH: Mr. Spock rikal, ze pro potreby traileru Evolution pro prezentaci na EuroConu (a nejen pro to) citelne chybi nejake logo tymu. Co ty na to? Vytvoris neco?
Mam pocit, ze PVH si jeste pekne makne, nez nase rozmary splni:-))
Jirka006: Hmmm, s tim kodekem netusim. Divam se do vlastnosti videa a tam vubec nic neni - zadny pouzivany kodek nic. Mam nainstalovany Mplayer 7.1 a DivX 5.01 a jede to v pohode. Zkus to. |
|
|
|
| K tomu intru... co je to za kodek.. vzdy mi to shodi Mplayer (6.4). Diky za help. |
|
|
|
| PVH: To GUI vypada fakt dobre! ;-) |
|
|
|
| dík...:-) to si snad ani nezaslou?im... |
|
|
Anonym: Unimatrix325 - 23. červen 2002 22:05 | |
| ZAMĚŘIT
|
|
| Zbě?ně jsem si prohlédl návrh mapy od PVH ... tleskám... klobouk dolů... jednoduché.. geniální... pokud jsem doteď pochyboval, ?e se pohybujeme na profesionální úrovni, tak mi promiňte :-) |
|
|
|
| Jojo, tomu se rika odborne Overkill :))) |
|
|
|
| happz
No jasne ! Nejni nad to delat 2d prostredi v nadupanym 3d enginu :)))
Kovi
Ja bych pridal este Final Frontier ! :)
|
|
|
|
| Hmm. To je zajimavy. Treba preci jen nakonec udelame kombinaci Elite Force + BOTF + Armada + Starfleet Command + Starfleet Academy!! |
|
|
|
| Jo, v tom napiseme pro verzi 2 bojovy sceny na povrchu planety :) |
|
|
|
| no... presneni - zdrojove kody QI+II a vo rendering vorezanej QIII.....
(Osobne bych nebyl proti, kdyby je uvolnili cely - preci jen ST:E v LitTech enginu zni docela hezky :)))) |
|
|
|
| vazeni, sice to sem skoro nepatri, ale preci: byly uvolneny zdrojove kody her Quake I-III pod licenci GPL :) Tak uz vim, odkud opisem sitovou vrstvu... |
|
|
|
| PVH: jo, dabel... ruzky uz jsem nekde prodal :))
Moje pochybnosti kolem posuvniku jsi plne rozptylil, na screenshotu neni zmena barvay poznat :) Pokud je v jednom sektoru dost mista pro 7 znacku lodi, fajn, jsem taky klidny. am se ale vypise (a vubec, jakou formou???) ty infa o populaci a obchodu? No, to se musime jeste presne dohodnout. Jinak starbase bude jenom jedna - i kdyz... :) A bud starbase nebo outpost, ne oba zaroven, no, s tim jsem pocital.
To odliseni pomoci tridy lodi mi prijde neodstatecny - napr v zminovanem botfu muzes klidne vlastnit i cizi lod, a likvidovat jeji puvodni vlastniky :) No, dejme tomu, pridani ikonky je prace na par hodin casu grafika a par hodin prace programatoru - a to hodne prehanim, da se to mnohem rychlejc. Ale radsi prehnat, nez nestihat...
Mapa by se dala vykreslit prvni. To by slo. Sice jsi mi ti par veci zprehazel (opet :) ale zkusim to, nemely by byt vetsi potize.
Tak jo, jsem celkem klidnejsi a jdu ozivovat galscreen, ted uz to zacina vypadat k svetu. |
|
|
|
| ty si ďábel happzi....to označení posuvnýchh tlačítek vznikne tím, ?e při přejetí změní barvu (na světlej?í), to by podle mě mohlo stačit....myslim, ?e místa je akorát, proto?e ras bude cca 6 a kromě základny/outpostu (ten bude jen jedné rasy na jednom poli ne?) je místa asi pro sedm znáčků lodí různých ras.
odli?ení ras v infobaru bych zařídil tím výpisem třídy (tě?ko si někdo bude myslet ?e Vor'cha je federační). A ta mapa by teoreticky ne?la nakresalit předem, třeba o sektor vět?í, a a? pak přes ní vykreslit LCARS? A neříkals ?e Allegro pracuje s vrstvama? Ale netrvámna tom....jen mi to připadá hezčí...třčeba v BOTF je to podobný (u malý mapy). No a to je asi tak v?echno...
K tomu wallpaperu bych to viděl tak, ?e jeden bych dal jenom logo na černou plochu, a dal?í u? by měli mít nějaký 3D objekt, i kdy? mě napadla i dal?í mo?nost 2D wallpaperu. Zkrátka, zchůzku s Scheedeem potřebuju jako sůl....asi mu napí?u emila... |
|
|
|
| PVH moc volna mit nebude... Jen co si rozepisu jednotlivy castiscreenu, hned mu to dam a z screenshotu nastriha jednotlivy obrazky. A jak budou hotovy, tak muzu zacit zkouset rychlost a naroky na pamet. |
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
[ ARCHÍV ]
|