Trekkies.cz StarTrek.cz Sickbay CZ Kontinuum StarTrekKnihy.cz WARP TrekCORE TrekCollective Memory Alpha Memory Beta Ex Astris Scientia Treknews.de


 

   ARCHÍV FÓR

 
 REGISTRACE
 
Nick: 
Heslo: 
  
 Zaslání hesla
 

ARCHÍV=> WDK Games

Spravuje: Mr.Spock
Počet příspěvků: 3834
Bývalá veřejná diskuse členů vývojářského týmu WDK Games, do které se mohl zapojit opravdu ka?dý, dnes "jen" nejnav?těvovaněj?í fórum s řadou hybridních bytostí bez mozku...




Autor:  Text:     
Nejnovější   Novější 2854 - 2873 / 3834Starší   Nejstarší

Mr.Spock - 24. červen 2002 21:36sipka
ZAMĚŘIT
Mr.Spock
jo, pokud te nenapada, jak by to melo vypadat a uvazovali bychom soucasny nazev, nebranil bych se vubec nejakemu specilane ztvarnenemu otazniku ci necemu podobnemu vzhledem ke skutecnemu vyznamu tohoto troj-pismeni
PVH - 24. červen 2002 21:35sipka
ZAMĚŘIT
PVH
no dbře...byl to jen návrh. A nějakej motiv co by měl bejt v logu?
Mr.Spock - 24. červen 2002 21:32sipka
ZAMĚŘIT
Mr.Spock
ja bych nechal WDK Games jelikoz je to trochu tajemny, nikdo jen tak nevi, co to znamena, prisli jsme na to take celkem zajimavou cestou a vubec se mi zda, ze uz se to nejak tak vzilo.
PVH - 24. červen 2002 21:07sipka
ZAMĚŘIT
PVH
nebo třeba "salamander games/entertainment/softworks/software"
PVH - 24. červen 2002 20:58sipka
ZAMĚŘIT
PVH
napadlo mě phoenix games, ale nevim jestli to neni trochu moc okázalý...
PVH - 24. červen 2002 20:56sipka
ZAMĚŘIT
PVH
Nechcete se přejmenovat? na ty tři písmena se hrozně blbě něco vymej?lí....
PVH - 24. červen 2002 20:34sipka
ZAMĚŘIT
PVH
To bych řek, já vám pak sečtu ten čas kterej jsem u toho strávil, a za ka?dejch deset hodin mi koupíte pivo...:-))

Ale vá?ně, logo zkusim, mů?ete ho čekat zhruba pozejtří...(ale pozor deadliny stanovuju jako Scotty, tak?e pro vás by to mohlo bejt u? dneska večer...:-)
Kovi - 24. červen 2002 19:55sipka
ZAMĚŘIT
Kovi
PVH: Mr. Spock rikal, ze pro potreby traileru Evolution pro prezentaci na EuroConu (a nejen pro to) citelne chybi nejake logo tymu. Co ty na to? Vytvoris neco?

Mam pocit, ze PVH si jeste pekne makne, nez nase rozmary splni:-))

Jirka006: Hmmm, s tim kodekem netusim. Divam se do vlastnosti videa a tam vubec nic neni - zadny pouzivany kodek nic. Mam nainstalovany Mplayer 7.1 a DivX 5.01 a jede to v pohode. Zkus to.
Jirka006 - 24. červen 2002 11:07sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
K tomu intru... co je to za kodek.. vzdy mi to shodi Mplayer (6.4). Diky za help.
Jirka006 - 24. červen 2002 10:35sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
PVH: To GUI vypada fakt dobre! ;-)
PVH - 23. červen 2002 22:13sipka
ZAMĚŘIT
PVH
dík...:-) to si snad ani nezaslou?im...
Anonym: Unimatrix325 - 23. červen 2002 22:05sipka
ZAMĚŘIT
0
Zbě?ně jsem si prohlédl návrh mapy od PVH ... tleskám... klobouk dolů... jednoduché.. geniální... pokud jsem doteď pochyboval, ?e se pohybujeme na profesionální úrovni, tak mi promiňte :-)
happz - 23. červen 2002 20:47sipka
ZAMĚŘIT
happz
Jojo, tomu se rika odborne Overkill :)))
Naku - 23. červen 2002 20:29sipka
ZAMĚŘIT
Naku
happz
No jasne ! Nejni nad to delat 2d prostredi v nadupanym 3d enginu :)))

Kovi
Ja bych pridal este Final Frontier ! :)
Kovi - 23. červen 2002 18:11sipka
ZAMĚŘIT
Kovi
Hmm. To je zajimavy. Treba preci jen nakonec udelame kombinaci Elite Force + BOTF + Armada + Starfleet Command + Starfleet Academy!!
happz - 23. červen 2002 16:46sipka
ZAMĚŘIT
happz
Jo, v tom napiseme pro verzi 2 bojovy sceny na povrchu planety :)
Naku - 23. červen 2002 16:35sipka
ZAMĚŘIT
Naku
no... presneni - zdrojove kody QI+II a vo rendering vorezanej QIII.....
(Osobne bych nebyl proti, kdyby je uvolnili cely - preci jen ST:E v LitTech enginu zni docela hezky :))))
happz - 23. červen 2002 15:44sipka
ZAMĚŘIT
happz
vazeni, sice to sem skoro nepatri, ale preci: byly uvolneny zdrojove kody her Quake I-III pod licenci GPL :) Tak uz vim, odkud opisem sitovou vrstvu...
happz - 23. červen 2002 15:12sipka
ZAMĚŘIT
happz
PVH: jo, dabel... ruzky uz jsem nekde prodal :))

Moje pochybnosti kolem posuvniku jsi plne rozptylil, na screenshotu neni zmena barvay poznat :) Pokud je v jednom sektoru dost mista pro 7 znacku lodi, fajn, jsem taky klidny. am se ale vypise (a vubec, jakou formou???) ty infa o populaci a obchodu? No, to se musime jeste presne dohodnout. Jinak starbase bude jenom jedna - i kdyz... :) A bud starbase nebo outpost, ne oba zaroven, no, s tim jsem pocital.

To odliseni pomoci tridy lodi mi prijde neodstatecny - napr v zminovanem botfu muzes klidne vlastnit i cizi lod, a likvidovat jeji puvodni vlastniky :) No, dejme tomu, pridani ikonky je prace na par hodin casu grafika a par hodin prace programatoru - a to hodne prehanim, da se to mnohem rychlejc. Ale radsi prehnat, nez nestihat...

Mapa by se dala vykreslit prvni. To by slo. Sice jsi mi ti par veci zprehazel (opet :) ale zkusim to, nemely by byt vetsi potize.

Tak jo, jsem celkem klidnejsi a jdu ozivovat galscreen, ted uz to zacina vypadat k svetu.
PVH - 23. červen 2002 14:31sipka
ZAMĚŘIT
PVH
ty si ďábel happzi....to označení posuvnýchh tlačítek vznikne tím, ?e při přejetí změní barvu (na světlej?í), to by podle mě mohlo stačit....myslim, ?e místa je akorát, proto?e ras bude cca 6 a kromě základny/outpostu (ten bude jen jedné rasy na jednom poli ne?) je místa asi pro sedm znáčků lodí různých ras. odli?ení ras v infobaru bych zařídil tím výpisem třídy (tě?ko si někdo bude myslet ?e Vor'cha je federační). A ta mapa by teoreticky ne?la nakresalit předem, třeba o sektor vět?í, a a? pak přes ní vykreslit LCARS? A neříkals ?e Allegro pracuje s vrstvama? Ale netrvámna tom....jen mi to připadá hezčí...třčeba v BOTF je to podobný (u malý mapy). No a to je asi tak v?echno...

K tomu wallpaperu bych to viděl tak, ?e jeden bych dal jenom logo na černou plochu, a dal?í u? by měli mít nějaký 3D objekt, i kdy? mě napadla i dal?í mo?nost 2D wallpaperu. Zkrátka, zchůzku s Scheedeem potřebuju jako sůl....asi mu napí?u emila...

Nejnovější   Novější 2854 - 2873 / 3834Starší   Nejstarší
HLAVNÍ STRÁNKA

UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE

NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV ]


Sponzoruje KRAXNET spol. s r.o