ARCHÍV=> Válečný ?táb |
Spravuje: Ptaak
Počet příspěvků: 1442
|
Toto fórum je určeno pro ty, kteří se chtějí zabývat (nejen) vesmírným bojem a v?ím, co s tím souvisí. Prosím vás tímto, abyste proto dodr?ovali následující pravdila:
Chovejte se, jako ?tábní důstojníci, k sobě navzájem s jistou decentní úctou. Vyjadřujte se pokud mo?no přesně a konkrétně a politiku nechte jinde, pokud se přímo netýká probíraného tématu. Pokud někde narazíte na zajímavé stránky se SF vojenskou tématikou, nejlépe mi je po?lete na mail, já je sem přidám. Děkuji.
Pacifistům vstup zakázán a pacifistické příspěvky budu bez milosti mazat!
Bendiho ST Military
Grand Fleet Head Quartres - stránky dočasně mimo provoz
happzova TrekBattle
Dedikův vesmír Moje MEF, stará a nová verze
On War - von Clausewitz
Studie galaktické války
|
|
|
| to je pravda, ale energetické zbraně mají zase tu výhodu, ?e nemají omezenou munici a její náklad nezatě?uje stíhačku... |
|
|
|
| Unimatrix325: Jsem se trochu splet, ale i tak bych si vzal raději dne?ní snajperku a zásah mám jistěj?í na? ty jejich pu?ky. Toti? střílet něčím co lítá tak pomalu a je?tě aby nepřítel jasně viděl trasu a výchozí místo palby to neni nic moc. |
|
|
|
| Ptaak : např ?
Markovic : jen?e ony to nejsou lasery, ale blastery... čili projektil není tvořen fotony, ale jinými částicemi, jejich? rychlost mů?e být řádově mnohem men?í ne? C.
Pozemstan : jj... to řekl, ale to je ten nejmen?í problém. |
|
|
|
| A mezi základní pravidla patří ?íření zvuku ve vakuu. Zvuk lodí v ST lze vysvětlit třeba "ruchovými mikrofony" uvnitř apod., ale Lucas tu?ím i v jednom dokumentu výslovně potvrdil, ?e v jeho SW-galaxii se zvuk vakuem ?íří. Tam je tedy mo?né v?e. )) |
|
|
|
| Já vím, laserove pu?ky, jejich? paprsky lítají pomaleji ne? na?e kulky vypovídají o v?wm ;-) |
|
|
|
| Unimatrix: zejména kdy? mají půlně jinou fyziku ne? my, neplatí pro ně například Newtonovy zákony (naprostý základ na?í fyziky) a dal?í základní pravidla. |
|
|
|
| he ;)
to se ale odvíjí od rychlosti projektilu. Pokud jsou ty jejich pulzní zbraně dost pomalé, tak stíhačky smysl mají. |
|
|
|
| Ptaak: Právě na tohle jsem chtěl původně upozornit. Dle mě prostě v době, kdy se lítá po celém vesmíru, nemá ?ádný manévrový boj smysl. neboť zbraně by museli vypadat uplně jinak a jejich dostřel by musel být taky na jiné úrovni o zaměřování a elektronickém boji u? ani nemluvím.
Prostě stíhačka se dostane na dostřel, obraný systém ji zaměří a vypálí = stíhačka je zničená a ani si nebrnkne. |
|
|
|
| Technologie SW jsou dělané tak, aby napodobovaly letecké souboje WW2, tak od toho nečekejte ?ádnou vědu. Je to přesně tak, je to pohádka, která má takové a takové pozadí. Jestli jste někdy hráli nějaký SW simulátor (X-Wing a nějaké jeho pokračování), tak víte, ?e jediná loď, která tam překročí rychlost zvuku, je TIE-Defender, kdy? mu v?echnu energii narvete do motorů. To hovoří samo za sebe - skuste si manévrový souboj v roychlosti 8 km/s se zbraněmi s dosahem 1,5 km a vizuálním zaměřováním. |
|
|
|
| Markovic: To je detail .) |
|
|
|
| Razer: Proto?e kdyby to bylo naopak a těch 95% by bylo divnejch emzáků, tak tu máme nejdra??í film v dějinách a troufám si říct, ?e by to ani dnes nikdo jen tak netrunfnul ;-)) |
|
|
|
| Pozemstan: No ?patně sem to formuloval .) Sw se odehrávájí před dávnýmy časy... Jen?e ta technologie je pro nás budoucností tak?e sem vlastně nebyl a? tak vedle.
Hele ale to mi teda pak řekni proč 3/4 té galaxie a 95% vládnoucí třídy tvoří lidem 100% podobní mimozem?ťamé :? |
|
|
|
| Razer: Z minulosti, a ne na?í, co? mnohé vysvětluje. ))) |
|
|
|
| Markovic: Ehm...Tam jsou nějaké zaměřovače? :) Dysplay pro střílnu za zaměřovač nepova?uju :) |
|
|
|
| Jistě to přece vím, ale kdy? se dnes na ně podívám, tak mi připadají ty zaměřovače k smíchu |
|
|
|
| Přesně tak Sw nejsou o technologii nebo tak, sou čistě pohádkou z budoucnosti. |
|
|
|
| Dal?í taková podivnost. u? jste se někdy zamý?leli nad kvalitou zaměřovacích přístrojů ve hvězdných válkách? Já vím, ?e ty první filmy byly točeny v době, kdy je?tě pořádně neexistovali počítače, ale obrana lodi stylem palba na to co se hýbe (ala bombardéry za drhé svěové) mi nepřipadá moc efektivní. i kdy? ve filmu to působilo dobře. |
|
|
|
| Celkem si dokazu predstavit, ze AI bude postupne prebirat rizeni vetsiny systemu (protoze reaguje rychleji) a posadka ci operator budou vybyrat cile, planovat trasu a podobne. Duvod pro samostatne AI ve stihackach bude, pokud letadlo s clovekem nebude schopno uhnout (kvuli omezeni aby clovek prezil), ale bez nej to zvladne. |
|
|
|
| Predator nemů?e nikoho zabít, kdy? AI sel?e (pokud mu nespadne na hlavu :-)). V podstatě by si měl vystačit s plněním předprogramovaného letového plánu + automatickými úhybnými manévry v případě napadení, časem pak přibude schopnost si letový plán trochu upravit, pokud detekuje něco zajímavého. U verzí s výzbrojí ty Hellfiry bude stejně odpalovat člověk ze země.
Dal?í obrovská výhoda automatiky u průzkumného letadla je to, ?e vět?inu času jen vysílá zaznamenávaná data - předpokládám, ?e pomocí směrového spoje přes satelit, tak?e se bude zatraceně tě?ko zaměřovat. Pokud nebudu nic vysílat já jemu, nepřítel si nemusí ani uvědomit, ?e tam Predator je.
U bojových bezpilotních strojů bude AI je?tě hodně dlouho slou?it hlavně pro úhybné manévry, udr?ování formace, hlídkování na zadané pozici a podobné úkoly. |
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
[ ARCHÍV ]
|