Trekkies.cz StarTrek.cz Sickbay CZ Kontinuum StarTrekKnihy.cz WARP TrekCORE TrekCollective Memory Alpha Memory Beta Ex Astris Scientia Treknews.de


 

   ARCHÍV FÓR

 
 REGISTRACE
 
Nick: 
Heslo: 
  
 Zaslání hesla
 

ARCHÍV=> Válečný ?táb

Spravuje: Ptaak
Počet příspěvků: 1442
Toto fórum je určeno pro ty, kteří se chtějí zabývat (nejen) vesmírným bojem a v?ím, co s tím souvisí. Prosím vás tímto, abyste proto dodr?ovali následující pravdila:

Chovejte se, jako ?tábní důstojníci, k sobě navzájem s jistou decentní úctou. Vyjadřujte se pokud mo?no přesně a konkrétně a politiku nechte jinde, pokud se přímo netýká probíraného tématu. Pokud někde narazíte na zajímavé stránky se SF vojenskou tématikou, nejlépe mi je po?lete na mail, já je sem přidám. Děkuji.

Pacifistům vstup zakázán a pacifistické příspěvky budu bez milosti mazat!

Bendiho ST Military
Grand Fleet Head Quartres - stránky dočasně mimo provoz
happzova TrekBattle

Dedikův vesmír
Moje MEF, stará a nová verze
On War - von Clausewitz

Studie galaktické války


Autor:  Text:     
Nejnovější   Novější 1309 - 1328 / 1442Starší   Nejstarší

Greywolf - 28. listopad 2001 22:44sipka
ZAMĚŘIT
Greywolf
Bendi: Napřed já, napřed já!
Reginald Barclay - 28. listopad 2001 12:35sipka
ZAMĚŘIT
Reginald Barclay
Bendi: díky, ten TNG manuál by se hodil. Kolik by stálo takové CD?
Bendi - 27. listopad 2001 19:25sipka
ZAMĚŘIT
Bendi
Reginald Barcley: DS manuá mám pouze v kni?ní podobě, ale pokud bys chtěl CD, tak mohu poslou?it TNG manuálem v angličtině (německou verzi mám také pouze v kni?ní podobě).
Bendi - 27. listopad 2001 19:23sipka
ZAMĚŘIT
Bendi
Alpedar: Přesně tak. Velmi podobný systém plánuji pro dal?í fázi projektu flotily rychlé reakce (http://www.stmilitary.com/projects/fleet.htm), ale bude to chtít je?tě čas na nastudováné něco málo kní?ek a pak to snad bude k něčemu vypadat. Jinak ta technologie z Final Fantasy byla úchvatná, jak ten holo-panel vyjel z ruky a ta rychlost a přesnost - proti klasickým ST konzolím úplná nádhera! Jinak ty konzole s hologramy jsou velmi dobrý nápad. Já bych je je?tě doplnil o takoý ten velký monitor jako měli v tom filmu o Marsu (na název si nevzpomenu - byly tam takoví divní brouci a stará ruská sonda). Ty hologramy by byli ideální hlavně na plánování akcí: představ si takovou velkou kruhovou místnost její? střed tvoří velký hologram situace a kolem pobíhají ?tábní důstojníci probírající plán operace - úplná idylka.
Reginald Barclay - 27. listopad 2001 17:34sipka
ZAMĚŘIT
Reginald Barclay
Bendi: Problém je, ?e já nejsem z Prahy, nýbr? z Tábora - nemá? to v nějaké přijatelné formě (pdf..., CD aj.) Díky
Dedik Larzon - 27. listopad 2001 11:17sipka
ZAMĚŘIT
Dedik Larzon
No vite ono by to hlavne vypadalo uplne jinak i z pohledu v kosmu, jestli vidite dve lode letici impulzem, tak ve chvili kdyby se mijeli v protikuzru, tak by to byla jen chvilicka temer nepostrehnutelna a tudiz zadny zajimavy zaber. No a zase jen pohledy na mustek by byly ponekud fadni zvlaste kdyz postradatelny a nahraditelny budou v klidu sedet a ani si nezaletaji:))))
happz - 27. listopad 2001 10:59sipka
ZAMĚŘIT
happz
V knize Endymion od D. Simmonse mely bojove lodi neco podobneho: takticka situace behem boje ve virtualni realite: ovladani zbrani se tvarilo jako klasicka spoust v prstech, vyber pohledem a okolo promitana situace - v pravde stali uprostred boje. To by byla nadhera, prochazet se kolem DS9 nebo pasem asteroidu. Samozrejme k tomu patri komunikace s ostatnimi veliteli - ti jsou promitani do vaseho "mista pobytu" takze vlastne stojite proti sobe uprostred hvezdne soustavy :) Proste nadhera...
Alpedar - 27. listopad 2001 10:00sipka
ZAMĚŘIT
Alpedar
Bendi: Presne tak, velitelsky mustek pro veleni v bitve oddeleny od mustku kde clen posadky Postradateny a Nahraditelny ovladaji lod. (a jsete vylepseni oproti ST - Oddelat miny z mustku, ktere pri zasahu vybuchuji :)))
U mensich lodi by se vsak velky takticky hologram promital na hlavnim mustku (neni dost mista pro dalsi mustek).
Krom toho, videli jste Final Fantasy? Tam meli pocitacovy interface na holograficke bazi. To b take bodlo. Predstavte si ze by kazda konzole umela delat hologramy (omezene velikosti, tedy asi koule o prumeru pul metru, bezpecnostni opatreni by byli zadratovane - neobejitelne. Neslo by tedy posadku pobit pres konzole).
Bendi - 26. listopad 2001 21:20sipka
ZAMĚŘIT
Bendi
Nahodou ano, ale v němčině. Teda teď ho má Pardek ale a? mi ho vrátí, tak Ti ho mů?ů?u půjčit jestli bude? chtít.
Reginald Barclay - 26. listopad 2001 20:31sipka
ZAMĚŘIT
Reginald Barclay
Kdyby jste nekdo chtel podobny obrazky (viz nize) staci rict, neco mozna najdu.
Reginald Barclay - 26. listopad 2001 20:26sipka
ZAMĚŘIT
Reginald Barclay
nemas nahodou ten manual?
Bendi - 26. listopad 2001 20:10sipka
ZAMĚŘIT
Bendi
Tenhle je opravdu sta?ený ze STINSV, ale ti ho naskenovai z DS tech. manuálu :-)
Reginald Barclay - 26. listopad 2001 20:03sipka
ZAMĚŘIT
Reginald Barclay
pokud jde o tyhle obrázky tak se nalézají na www.stinsv.com Nemám pravdu?
Bendi - 26. listopad 2001 19:19sipka
ZAMĚŘIT
Bendi
Alpedar: To by byla nádhera! Jen by to chtělo něco jako "stratehický/taktický můstek", který by byl oddělený od normálního lodního (něco jako velitelství celé flotily) a kde by byly velké mapy (asi jako ta dole, akorát o hodně podrobněj?í), třeba něco ve stylu takových těch velkých vertikálních věcí na které se zakresluje jako jsou na dne?ních válečných lodích nebo je?tě lépe velké 3D hologramy znázorňující celé boji?tě a vůbec by to bylo jako hi-tech dne?ní vojenské velitelské centrum. To by byla nádhera ...
A něco pro potě?ení: Tak takhle vypadal útok na DS-9

Alpedar - 26. listopad 2001 11:21sipka
ZAMĚŘIT
Alpedar
Ohledne realneho vzhledu buju ve ST (i jinde): Podle mne je velmi obtizne natocit prehledny a takticky smysluplny boj lodi. Uz proto, ze by vetsinou probihal na takove vzdalenosti, ze pokud by kamera mela byt dostatecne blizko jedne lodi, aby tato lod byla dobre videt, druha lod bude tak daleko, ze videt nebude. Jedine reseni vidim v zaberech na mustky jednotlivych lodi (hlavne velitelskych) kde by posadka (ze smysluplnych duvodu, ne bezduvodny monolog) popisovala co se vlastne deje a bylo by to doplneno zaberem na takticky hologram. Na nem by byly znazornrny lode, jejich rychlosti, dostrely, dosahy senzoru, odpalene strely atd.
Alpedar - 25. listopad 2001 18:48sipka
ZAMĚŘIT
Alpedar
Zephram: Diky, myslel jsem si ze to nejak tak musi byt vysvetleny, jen jsem si toho nevsiml.

Ted me ale napada dalsi otazka, tu ale napisu do Fyziky ve ST.

Bendi - 24. listopad 2001 13:54sipka
ZAMĚŘIT
Bendi
Zephram: Díky za mail, nechápal jsem o co jde, ale kdy? jsem zjistil, ?e tebou pou?ívaný graf je ten samý jako ten z TNG manuálu, tak mi to do?lo. Trochu jsem pak přemý?lel a dospěl jsem ke stejnému závěru jako Ty. Jenom mi vrtá hlavou, jak jsi se dostal k těm 10 MW - 1 GW, mů?e? mi to prosím něják vysvětlit (moje matika je dosti mizerná). Jinak tu tabulku cochranů a rychlostí tu náhodou mám a je asi takto:

WF 1 = 1 cochrane
WF 2 = 10 cochrane
WF 3 = 39 cochrane
WF 4 = 102 cochrane
WF 5 = 214 cochrane
WF 6 = 392 cochrane
WF 7 = 656 cochrane
WF 8 = 1024 cochrane
WF 9 = 1516 cochrane

Tato čísla jsou sice krásná a zaručeně oficiální, nicméně zřejmě nemají téměř ?ádnou informační hodnotu proto?e si je autoři s největ?í pravděpodobností prostě vymysleli.
Zephram - 24. listopad 2001 12:02sipka
ZAMĚŘIT
Zephram
No a cochrane je jednotka intenzity (síly, mohutnosti, ...) Warp pole. Jeden Cochrane odpovídá distorzi prostoru nutné k dosa?ení rychlosi 1c (tedy rychlosti světla). nevím, zda platí, ?e k dosa?ení rychlosti 700c je potřeba 700 cochranového pole, navíc je více zdrojů a stupnic, kolik je Warp 7 (kolikanásobek c). Tak?e jsem to tak zhuba vydělil. I kdy? teď si uvědomuji, ?e to je asi blbost, nejde o to, aby Warp pole mělo stále sílu 1 cochrane. Ale je nesmysl uvádět spotřebu energie v Joulech, tak jak je to v tom grafu. Tedy dá se předpokládat, ?e to číselně rovno Watům. Musel bych pročíst více textů, které jsem sice u? četl, ale pozapomněl a já zrovna v současné době mám dost málo času a musím se učit přízemněj?í věci do ?koly.
Zephram - 24. listopad 2001 11:53sipka
ZAMĚŘIT
Zephram
bendi: Aááá omyl. Chtěl jsem napsat 10^13 - 10^14 JOULU ne MEGAJOULU. V tom grafu, který mám a který ti posílám na email je to zhruba vidět. Právě ?e těsně před Warpem 7 je to cca 10^9 MJ/cch a poté (při Warpu 7 a? řekněme 7.1) to klesá pod 10^8 MJ/cch. To jest mnou uvedených 10^13-10^14 J/cch
Bendi - 24. listopad 2001 00:46sipka
ZAMĚŘIT
Bendi
Zephram: To je velmi zajímavé. Jak jsi na to při?el? Matikou příli? nevládnu a tak musím vycházet pouze z manuál a kde stojí, ?e zatímco na warp 1 je potřeba asi deset na čtvrtou MJ/Cochrane, tak na Tebou uváděný warp 7 to je ji? skoro deset na devátou MJ/Cochrane a na warp 9 to je něco mezi deset na devátou a deset na desátou MJ/Cochrane a z toho já skoro vůbec nic nechápu.

Nejnovější   Novější 1309 - 1328 / 1442Starší   Nejstarší
HLAVNÍ STRÁNKA

UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE

NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV ]


Sponzoruje KRAXNET spol. s r.o