Trekkies.cz StarTrek.cz Sickbay CZ Kontinuum StarTrekKnihy.cz WARP TrekCORE TrekCollective Memory Alpha Memory Beta Ex Astris Scientia Treknews.de


 

   ARCHÍV FÓR

 
 REGISTRACE
 
Nick: 
Heslo: 
  
 Zaslání hesla
 

ARCHÍV=> Válečný ?táb

Spravuje: Ptaak
Počet příspěvků: 1442
Toto fórum je určeno pro ty, kteří se chtějí zabývat (nejen) vesmírným bojem a v?ím, co s tím souvisí. Prosím vás tímto, abyste proto dodr?ovali následující pravdila:

Chovejte se, jako ?tábní důstojníci, k sobě navzájem s jistou decentní úctou. Vyjadřujte se pokud mo?no přesně a konkrétně a politiku nechte jinde, pokud se přímo netýká probíraného tématu. Pokud někde narazíte na zajímavé stránky se SF vojenskou tématikou, nejlépe mi je po?lete na mail, já je sem přidám. Děkuji.

Pacifistům vstup zakázán a pacifistické příspěvky budu bez milosti mazat!

Bendiho ST Military
Grand Fleet Head Quartres - stránky dočasně mimo provoz
happzova TrekBattle

Dedikův vesmír
Moje MEF, stará a nová verze
On War - von Clausewitz

Studie galaktické války


Autor:  Text:     
Nejnovější   Novější 978 - 997 / 1442Starší   Nejstarší

Ptaak - 12. březen 2002 19:50sipka
ZAMĚŘIT
Ptaak
Díky, u? si to tisknu.
Bendi - 12. březen 2002 19:39sipka
ZAMĚŘIT
Bendi
Specialika pro Ptaaka: Lavi
Ptaak - 12. březen 2002 16:56sipka
ZAMĚŘIT
Ptaak
Na stránky GFHQ přibyly první údaje o projektu Pretoria
Ptaak - 12. březen 2002 16:54sipka
ZAMĚŘIT
Ptaak
Dedik: koná
happz: jednodu?e, ?etonem, nak terém bude nápis salva č. xxx, její parametry budou, stejně jako parametry jednotlivých lodí, v databázi. No problemo.
happz - 12. březen 2002 11:18sipka
ZAMĚŘIT
happz
k deskove verzi: co takhle pocet objektu na hraci plose? Na pocitaci to neni problem, ale jak znazornit, ze Ptaakova flotila odpalila plnou bocni salvu torped a ted je tam nahle o XXX objektu vic?
Dedik Larzon - 12. březen 2002 10:07sipka
ZAMĚŘIT
Dedik Larzon
Kona se ted ve stredu setkani v cajovne nebo ne, ze bych se konecne zucastnil.
Ptaak - 12. březen 2002 09:17sipka
ZAMĚŘIT
Ptaak
Vlada: no vzhledem k tomu, ?e jsem na nich lítal v IAF simulátoru, bych řekl, ?e by se někde údaje daly sehnat.
Jinými slovy: nemáte někdo nějaké publikace o Izraelském letectvu od Jane´s??
Vlada - 11. březen 2002 20:38sipka
ZAMĚŘIT
Vlada
Ptaak: Zkus to u Izraelcu (nikdo jiny je totiz nezna :)), ale nevim, nevim jestli ti vyjdou vstric... ;)
Bendi - 11. březen 2002 19:45sipka
ZAMĚŘIT
Bendi
Alpedar: Já bych řekl, ?e úprava času ve hře se bude orientovat podle systému aplikace střel apod.
Ptaak - 11. březen 2002 17:42sipka
ZAMĚŘIT
Ptaak
Alpedar: předpokládám, ?e za 14 dní budu na weekend v Brně. Mohli bysme se někde sejít a dát do kupy nějakou základní představu.
Co se týká rychlosti hry, tak na papíře stačí dvě: pro strategickou úroveň a pro taktickou. Proto?e pochybuji, ?e bychom v rozporu se seriálem uva?ovali o reálném zrychlování, nebo alespoň o zrychlení v men?ím řádu ne? stovky tisíc m/s2, tak budou změny rychlostí a manévrování poměrně snadná zále?itost. Souboj na torpéda bude probíhat na cca 11,5 ls, co? torpédo urazí nejdéle za nějakých 16 sekund. Pokud vezmeme dvousekondová kola, bude to celkem v pohodě. Samozřejmě budeme muset vzít v úvahu to, ?e během dvou sekund nebudou moci hráči změnit globální plány (to je nevýhoda v?ech tahovek), tak?e nějaké real-time prvky budeme muset zapojit.
Alpedar - 11. březen 2002 15:02sipka
ZAMĚŘIT
Alpedar
Pri premysleni nad pravidly me napadl dalsi problemek. Urcite bude nutne menit rychlost hry. Pokud budou dve lodi v takove vzdalenosti, ze po sobe budou strilet inteligentni strely, tak to nepude v rychlosti 1:1 (bylo by to desne nudne), jakmile se lode (nebo ty strely) priblizi na mensi vzdalenost, tak bude nutne spomalit, aby to slo stihat). To same plati pro jakakoli pravidla pro nepocitacovou (deskovo/papirovou) verzi.

Napr. pokud by lod dosahovala max. a = 500 g (za jadnu s zmeni rychlost o 5km/s, behem prvni sekundy zrychlovani urazi 2.5 km) to se mi zda na veleni v realnem case setsakra svizne, ale prekonani vzdalenosti 1 ls bude (pri startu z klidu) trvat 200 s (a stret tereda/RS se bude asi na mnohem vetsi vzdalenost).

happz - 11. březen 2002 11:08sipka
ZAMĚŘIT
happz
MarWarr: trpis zakladnim traumatem mladsich programatoru - neumim-li stejny jazyk, nemuzu se pripojit k vyvoji. Chyba, muzes. Sice uz jsem se presunul z Javy na C, protoze v Jave mi to pripadalo moc slozite a navic Cecko miluju, ale hlavne: kodovani do jazyka je az ta predposledni vec, ktera je potreba. Mnohem dulezitejsi jsou potrebne algoritmy, ktere musime vyuzit (vliv relativistickych efektu, pruniky teles, atp) a ktere musi nekdo teprve navrhnout. A vzhledem k tomu, ze se nechces ucit (zatim) novy jazyk, co takhle se pokusit o zapis neceho vyse zmineneho v Pascalu a ja uz si to preberu (Packal taky jakztakz zvladnu, ale zit bych s nim nemohl) Kazda ruka dobra.
MarWarr - 10. březen 2002 21:35sipka
ZAMĚŘIT
MarWarr
Bendi: tak to je v pohodě

Ptaak: aha Java, tak nic. Tu neumím. Nejsem programator, umím jen pascal a delphi. Jestli mě bude je?tě třeba za 2 měsíce, tak se to naučím.

Bendi - 10. březen 2002 21:30sipka
ZAMĚŘIT
Bendi
Mě jde spí? o to aby se tam daly z SSC transportovat lodě, hudba by ani tak nevadila, ikdy? je to s ní jistě lep?í.
MarWarr - 10. březen 2002 21:27sipka
ZAMĚŘIT
MarWarr
Bendi: jasně, kdy? nese?ene? plnou verzi, tak to nějak zařídíme. V té cracklé myslím není hudba, tak?e zá?itek z hraní nic moc.
Bendi - 10. březen 2002 21:20sipka
ZAMĚŘIT
Bendi
MarWarr: Nejdříve se pokusím poohlédnout po necrackované verzi, ale kdyby to selhalo, tak bych byl vděčný za zapůjčení/přepálení.

happz - 05. březen 2002 17:34: Teorie chaosu je pro Border patrol forces geniální taktika, jak hlídat hranice s co nejmen?ím počtem lodí - pa?eráci & co. nebudou vědět, kde se celníci nacházejí a ti jim pak natrhnou řiť. Je?tě to detailně proberu a pak vyprodukuji konkrétněj?í studii pro účely obrany hranic.
MarWarr - 10. březen 2002 21:12sipka
ZAMĚŘIT
MarWarr
Uf, konečně mám zas chvilinku času.
Ptaak: jasně, ?e bych rád pomohl. Stáhl jsem si jakousi verzi 1, tak?e se kouknu jestli mám schopnosti, který by se daly uplatnit. Uvidíme, ale stejně mám minimum času, tak?e bych toho moc nestihl a učit se novej jazyk nepřipadá v úvahu. Leda a? po maturitě, popř. zkou?kách na věj?ku.
Bendi: hru jménem Star Trek DS9: Dominion Wars mám. Nicméně se jedná o poněkud ořezanou verzi.
Bendi - 10. březen 2002 15:20sipka
ZAMĚŘIT
Bendi
Tak ten SSC 2 u? mi funguje a teď u? jenom chybí ty Dominion Wars abych ho mohl plně vyu?ít. Nemá je někdo z vás?
Bendi - 09. březen 2002 19:05sipka
ZAMĚŘIT
Bendi
No, mě je to celkem jedno jestli ve středu nebo ve čtvrtek. Přizpůsobím se vět?ině.

Jinak u? jsem se vrátil a ten Starship Creator Warp 2 mi nefunguje, tak?e buť přeinstaluju systém a je?tě před tím to někomu z vás dám na otestování proto?e hlá?ka typu Fatal Error. Click to exit. se mi vůbec nelíbí :-(
happz - 08. březen 2002 18:05sipka
ZAMĚŘIT
happz
Nu dobra, ted uz je to v podstate jedno.

Nejnovější   Novější 978 - 997 / 1442Starší   Nejstarší
HLAVNÍ STRÁNKA

UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE

NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV ]


Sponzoruje KRAXNET spol. s r.o