ARCHÍV=> Válečný ?táb |
Spravuje: Ptaak
Počet příspěvků: 1442
|
Toto fórum je určeno pro ty, kteří se chtějí zabývat (nejen) vesmírným bojem a v?ím, co s tím souvisí. Prosím vás tímto, abyste proto dodr?ovali následující pravdila:
Chovejte se, jako ?tábní důstojníci, k sobě navzájem s jistou decentní úctou. Vyjadřujte se pokud mo?no přesně a konkrétně a politiku nechte jinde, pokud se přímo netýká probíraného tématu. Pokud někde narazíte na zajímavé stránky se SF vojenskou tématikou, nejlépe mi je po?lete na mail, já je sem přidám. Děkuji.
Pacifistům vstup zakázán a pacifistické příspěvky budu bez milosti mazat!
Bendiho ST Military
Grand Fleet Head Quartres - stránky dočasně mimo provoz
happzova TrekBattle
Dedikův vesmír Moje MEF, stará a nová verze
On War - von Clausewitz
Studie galaktické války
|
|
|
| Vlada: přesně tak, jestli se dá nčemu věřit, co se vojenské techniky týče, tak je to právě Jane´s |
|
|
|
| Vlada: Ohledně Jane´s bych si dovolil oponovat. Osobně o nich mám toti? velmi vysoké mínění. Sám vlastním ročenku Jane´s Fighting Ships of World War 2 a z vlastních zku?eností nemů?u říct, ?e by tam bylo něco ?patně. Pokud někomu důvěřuji, tak je to právě Jane´s. |
|
|
|
| No zkratka konkretne o Lavi bych tam neveril vubec nicemu, u tohoto letounu bych neveril ani Jane's (ostatne u Jane's je spousta pripadu kdy je radno jim spise neverit) |
|
|
|
| Valda: no já to vím, ale podle v?eho, co jsem viděl, četl a vyzkou?el si, je v tomhle právě IAF naprostá světová ?pička (bez ohledu na to, ?e je to 4 roky staré).
Bendi: má to 10 stránek, tak?e nic hrozného... |
|
|
|
| Ptaak: Promin, ale ted si mne vazne dostal, to ze v necem litas ve hre, neznamena ze to bylo programovano podle skutecneho letadla. Zejmena drive u starsich simulatoru byly udaje vycucane z prstu, ani dnesni simulatory se tomu uplne nevyhybaji (ostatne to ani nejde). |
|
|
|
| Není zač.A při tisku ti přeju hodně úspěchů - nevypadá to jako stručný popis :-)) |
|
|
|
| Specialika pro Ptaaka: Lavi |
|
|
|
| Na stránky GFHQ přibyly první údaje o projektu Pretoria |
|
|
|
| Dedik: koná happz: jednodu?e, ?etonem, nak terém bude nápis salva č. xxx, její parametry budou, stejně jako parametry jednotlivých lodí, v databázi. No problemo. |
|
|
|
| k deskove verzi: co takhle pocet objektu na hraci plose? Na pocitaci to neni problem, ale jak znazornit, ze Ptaakova flotila odpalila plnou bocni salvu torped a ted je tam nahle o XXX objektu vic? |
|
|
|
| Kona se ted ve stredu setkani v cajovne nebo ne, ze bych se konecne zucastnil. |
|
|
|
| Vlada: no vzhledem k tomu, ?e jsem na nich lítal v IAF simulátoru, bych řekl, ?e by se někde údaje daly sehnat.
Jinými slovy: nemáte někdo nějaké publikace o Izraelském letectvu od Jane´s?? |
|
|
|
| Ptaak: Zkus to u Izraelcu (nikdo jiny je totiz nezna :)), ale nevim, nevim jestli ti vyjdou vstric... ;) |
|
|
|
| Alpedar: Já bych řekl, ?e úprava času ve hře se bude orientovat podle systému aplikace střel apod. |
|
|
|
| Alpedar: předpokládám, ?e za 14 dní budu na weekend v Brně. Mohli bysme se někde sejít a dát do kupy nějakou základní představu.
Co se týká rychlosti hry, tak na papíře stačí dvě: pro strategickou úroveň a pro taktickou. Proto?e pochybuji, ?e bychom v rozporu se seriálem uva?ovali o reálném zrychlování, nebo alespoň o zrychlení v men?ím řádu ne? stovky tisíc m/s2, tak budou změny rychlostí a manévrování poměrně snadná zále?itost. Souboj na torpéda bude probíhat na cca 11,5 ls, co? torpédo urazí nejdéle za nějakých 16 sekund. Pokud vezmeme dvousekondová kola, bude to celkem v pohodě. Samozřejmě budeme muset vzít v úvahu to, ?e během dvou sekund nebudou moci hráči změnit globální plány (to je nevýhoda v?ech tahovek), tak?e nějaké real-time prvky budeme muset zapojit. |
|
|
|
| Pri premysleni nad pravidly me napadl dalsi problemek. Urcite bude nutne menit rychlost hry. Pokud budou dve lodi v takove vzdalenosti, ze po sobe budou strilet inteligentni strely, tak to nepude v rychlosti 1:1 (bylo by to desne nudne), jakmile se lode (nebo ty strely) priblizi na mensi vzdalenost, tak bude nutne spomalit, aby to slo stihat). To same plati pro jakakoli pravidla pro nepocitacovou (deskovo/papirovou) verzi.
Napr. pokud by lod dosahovala max. a = 500 g (za jadnu s zmeni rychlost o 5km/s, behem prvni sekundy zrychlovani urazi 2.5 km) to se mi zda na veleni v realnem case setsakra svizne, ale prekonani vzdalenosti 1 ls bude (pri startu z klidu) trvat 200 s (a stret tereda/RS se bude asi na mnohem vetsi vzdalenost). |
|
|
|
| MarWarr: trpis zakladnim traumatem mladsich programatoru - neumim-li stejny jazyk, nemuzu se pripojit k vyvoji. Chyba, muzes. Sice uz jsem se presunul z Javy na C, protoze v Jave mi to pripadalo moc slozite a navic Cecko miluju, ale hlavne: kodovani do jazyka je az ta predposledni vec, ktera je potreba. Mnohem dulezitejsi jsou potrebne algoritmy, ktere musime vyuzit (vliv relativistickych efektu, pruniky teles, atp) a ktere musi nekdo teprve navrhnout. A vzhledem k tomu, ze se nechces ucit (zatim) novy jazyk, co takhle se pokusit o zapis neceho vyse zmineneho v Pascalu a ja uz si to preberu (Packal taky jakztakz zvladnu, ale zit bych s nim nemohl) Kazda ruka dobra. |
|
|
|
| Bendi: tak to je v pohodě
Ptaak: aha Java, tak nic. Tu neumím. Nejsem programator, umím jen pascal a delphi. Jestli mě bude je?tě třeba za 2 měsíce, tak se to naučím. |
|
|
|
| Mě jde spí? o to aby se tam daly z SSC transportovat lodě, hudba by ani tak nevadila, ikdy? je to s ní jistě lep?í. |
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
[ ARCHÍV ]
|