Trekkies.cz StarTrek.cz Sickbay CZ Kontinuum StarTrekKnihy.cz WARP TrekCORE TrekCollective Memory Alpha Memory Beta Ex Astris Scientia Treknews.de


 

   ARCHÍV FÓR

 
 REGISTRACE
 
Nick: 
Heslo: 
  
 Zaslání hesla
 

ARCHÍV=> Válečný ?táb

Spravuje: Ptaak
Počet příspěvků: 1442
Toto fórum je určeno pro ty, kteří se chtějí zabývat (nejen) vesmírným bojem a v?ím, co s tím souvisí. Prosím vás tímto, abyste proto dodr?ovali následující pravdila:

Chovejte se, jako ?tábní důstojníci, k sobě navzájem s jistou decentní úctou. Vyjadřujte se pokud mo?no přesně a konkrétně a politiku nechte jinde, pokud se přímo netýká probíraného tématu. Pokud někde narazíte na zajímavé stránky se SF vojenskou tématikou, nejlépe mi je po?lete na mail, já je sem přidám. Děkuji.

Pacifistům vstup zakázán a pacifistické příspěvky budu bez milosti mazat!

Bendiho ST Military
Grand Fleet Head Quartres - stránky dočasně mimo provoz
happzova TrekBattle

Dedikův vesmír
Moje MEF, stará a nová verze
On War - von Clausewitz

Studie galaktické války


Autor:  Text:     
Nejnovější   Novější 827 - 846 / 1442Starší   Nejstarší

happz - 28. březen 2002 12:28sipka
ZAMĚŘIT
happz
Jiste, 2D. Ja bych se priklanel k realistictejsi verzi. Pro trekbattle pocitam s tim, ze kdyz se nebudes snazit menit svuj vektor rychlosti, tak proste pokracujes dal dle zakonu nebeske mechaniky.
Alpedar - 28. březen 2002 12:22sipka
ZAMĚŘIT
Alpedar
To mi prave vrta hlavou, ale zatim jsem to nesepsal. Zatim jsem dosel jen k zaveru, ze jsou mozne dva zakladni pristupy:
  1. Aby se to jednoduse hralo.
  2. Aby to bylo realne.
Prvni pristup by kaslal na zrychleni (no, treba jen z casti). (coz je priklad vetsiny (nebo vsech?) her odehravajicich se ve vesmiru (X-wing,..., elite, ST Armada, SFC - tam sice prechod na max. rychlost nejakou dobu trva, ale manevruje se mnohdy jak s atmosferickymi letouny, kdyz vypnes motor, tak stojis).
Druhy pripastup musi respektovat fyziku (daneho vesmiru), a to je tezsi.

Zatim hodlam premislet jen manevrovani v 2D.

happz - 28. březen 2002 12:06sipka
ZAMĚŘIT
happz
No, velice by me potesila podobne zpracovana manevrovani a manevrovatelnost lodi.
Alpedar - 28. březen 2002 11:48sipka
ZAMĚŘIT
Alpedar
Mam se snazit spracovat ostatni aspekty podobnym stylem (hodne obecnym), jak jsem zpracoval stity?
Ptaak - 28. březen 2002 11:41sipka
ZAMĚŘIT
Ptaak
Mám otázku: kolik torpédometů, nejlépe otočných, pota?mo i s nějakou tou municí, lze naládovat do modulu Nebuly? Lze jich tam dát deset?
Bendi - 26. březen 2002 19:57sipka
ZAMĚŘIT
Bendi
Ptaak: Také bych se dr?el té druhé mo?nosti. Bude to oficiální, jednodu??í a vůbec to u?etří mnoho problémů.
Ptaak - 26. březen 2002 12:16sipka
ZAMĚŘIT
Ptaak
Vá?ně? Já četl tun... to by ov?em značně měnilo situaci...

Ale i tak je 62 megatun málo... vá?ně bych si myslel, ?e za čtyři sta let budou mít něco silněj?ího...
happz - 26. březen 2002 11:06sipka
ZAMĚŘIT
happz
Moment, jestli jsem si toho vmanualu dobre vsimnul, tak torpedo navi 274.atd, ale kilogramu.
Ptaak - 26. březen 2002 10:28sipka
ZAMĚŘIT
Ptaak
Tak pokud se dá Winnerovi věřit, tak jedna izotuna se rovná 2,5 Mt TNT, torpédo má tedy rá?i 62,5 Mt. No, nic moc, toho se dá dosáhnout dneska fúzní bombou o hmotnosti kolem čtyř tun... a je?tě vám zbyde 270 tun na torpédo. Na co teda ládovat do torpéd antihmotu??
Ptaak - 26. březen 2002 10:14sipka
ZAMĚŘIT
Ptaak
Bendi: to není mo?né bez detailních znalostí ST fyziky (která ne ?e není ucelený systém, ta de facto neexistuje), pokud bychom to chtěli zalo?it na nějkých solidních základech. Druhou ap ro nás zřejmě bohu?el jedinou mo?ností by bylo prostě říct: takhle to je, nejsem in?enýr nebo subprostorový fyzik, jsem admirál.
Bendi - 23. březen 2002 22:50sipka
ZAMĚŘIT
Bendi
Tak jsem se hrabal DS-9 manuálem a narazil jsem na takovou zajímavost ohledně ?títů. Je to ve zprávě o technologickém stavu Cardassijské unie a pí?e se tam, ?e se Cardassiané zabývají vývojem ?títu, kde by do?lo k odklonění výstřelu s nulovou energetickou výměnou se ?títem, proti čemu? UFP nemá za stávajících podmínek protizbraň. Myslím ?e je to zajímavé proto?e to znamená, ?e ?tít mů?e odvrátit výstřel např. z disruptoru s energií x, ale sám ?tít přijde při jeho odvrácení jen o zlomek energie x, co? mů?e být vzhledem k jeho pou?ití dosti významné. Je?tě se na to podívám a případně se k tomu pokusím zjistit něco na víc nebo prokázat, ?e to je blbost. Ka?dopádně prosím zapřemý?lejte o způspbu, jak by mohl být ?tít vylep?en/upraven natolik, aby byl schopen odrazit více energie, ne? sám vlastní.
Bendi - 22. březen 2002 21:20sipka
ZAMĚŘIT
Bendi
Aha. A já si u? říkal ?e musím být naprosté hovado kdy? ani netu?ím, co by ty zkratky mohly znamenat.
happz - 22. březen 2002 21:18sipka
ZAMĚŘIT
happz
Odpoved: nic. Nemel jsem po ruce manual a vpominat, kde ktery phaser lezi a jak bych ho mohl oznacit mi prislo moc narocne na tu pozdni hodinu, takz jsem tam prsknul nejaka pismenka. podobnost se zijicimi osobami je ciste nahodna.
Bendi - 22. březen 2002 21:10sipka
ZAMĚŘIT
Bendi
Jo, ty ?títy takhle budou asi nejlep?í. Jinak dnes se ke mě po dlouhé době opět vrátil DS-9 tech. manuál, tak?e z něj je?tě příslu?nou pasá? o ?títech nastuduji a podám zprávu - třeba tam je něco, co v TNG manuálu nebylo.

Otázečka: Co znamenají v simulátoru skratky S P a Z u phaserů?
happz - 22. březen 2002 18:49sipka
ZAMĚŘIT
happz
Takze, troska diskuze a nakonec vysledek: adresa http://trekbattle.g8mb.cz/, e-mail trekbattle@g8mb.cz, podpora PHP4/MySQL na strane serveru, ktery byl v pondeli posilen o znacne nezanedbatelny kus vykonu, powered by Linux/Apache. Coz v prekladu znamena, ze je oficialni misto, na kterem muze Trekbattle existovat a zit. Vcetne databaze atd.
happz - 20. březen 2002 16:26sipka
ZAMĚŘIT
happz
alpedar: hm, tak nejak to vidim i ja. Stit bych umoznil posilit, ale tim posilenim v jednom bode zaroven ztracis ucinost na jinem miste - nekde se ta energie musi brat. Jeste by me zajimala nejvyssi mozna frekvence techto posileni - jak casto je mozne takto posilit stit, a jak rychle se da zesileni presouvat.
Alpedar - 20. březen 2002 15:17sipka
ZAMĚŘIT
Alpedar
Ohledne anihilace M/A na plose stitu - to bude pravdepodobne energeticky velmi narocny zpusob utoku. Ta myslenka s kratkodobym posilovanim stitu (pokud by se to nedelo samovolne (z fyzykalni podstaty stitu) pri namaze, ale bylo by to rizene) se mi proste nelibi. Proti dlohodobemu posileni stitu (v sekundach a vic) nic nemam. Pokud ji ale prijmu, tak by to mohlo byt tak, ze je mozne napr. posilit jen jednu oblast (na ukor zbytku), ci cely stit (z "baterek"). Kdyz pak prijdou dva zasahy na jedno misto, muze byt veskera energie stitu na tom miste, kdyz by v tu chvili prisel utok na jine misto, tak by mel vetsi sanci projit. Pokud by ty dva utoky smerovali do ruznych mist, tak by slo bud jedno misto posilit, ale druhym to pak projde, nebo neposilit zadne.
happz - 20. březen 2002 10:44sipka
ZAMĚŘIT
happz
ptaak: popis bude, tohle je zatim jen tak pro pohled :) Jinak, taky jsem si liboval, ze se dlouhodobe drzime v prvni petce :)
Bendi - 19. březen 2002 22:39sipka
ZAMĚŘIT
Bendi
Ptaak: Měl jsem na mysli nechat anihilovat antihmotu na celém povrchu ?títu, pak by to nestíhal.

MarWarr: Chápu. Umístění generátoru v tomto případě sice hraje roli, ale pokud je dostatek energie a situace to vy?aduje, tak je mo?né aby jedna sekce podpořila druhou vět?inou to ale není potřeba proto?e ka?dá sekce musím mít podle předpisů je?tě min. jednu zálo?ní jednotku generátorů.

Jinak jsem se díval na rozdělení sekcí ?títů a zjistil jsem, ?e sekce budou jednoduché:
  • Primární trup (saucer)
  • Sekundární trup (engineering hull)
  • Jedna ka?dá gondola
    s tím, ?e se budou moci něják na vzájem podporovat (detaily je?tě doře?íme).

    Tak?e doufám, ?e se zítra sejdem v co nejhojněj?ím počtu abychom.
  • MarWarr - 19. březen 2002 21:51sipka
    ZAMĚŘIT
    MarWarr
    Ptaak: tak to teda doufám, ?e se stihne ten transport CDček. Jestli to Bendi stihne, tak by sme se měli domluvit na nějakým předání.

    Nejnovější   Novější 827 - 846 / 1442Starší   Nejstarší
    HLAVNÍ STRÁNKA

    UŽIVATELÉ
    DISKUZNÍ FÓRA
    VYHLEDÁVÁNÍ
    STATISTIKY
    AKCE

    NASTAVENÍ
    FAQ
    ARCHÍV ]


    Sponzoruje KRAXNET spol. s r.o