1) Star Trek => Původní Star Trek (TOS & TAS) |
Spravuje: Mvek Počet příspěvků: 7326 |
|
Tématem tohoto fóra je vše týkající se seriálů:
Odkazy:
|
|
|
| Yakuzza:
Me samotna hra ani nenapadla :) Ja sem myslel (a porad myslim) pouze na intro :) |
|
|
|
| S.S. Enterprise: Intro v Armada je good, to se nehadam, ale vybuchy v normalni hre jsou hrozne. Vypada to, jakoby ty lode byly z plastu a je to ozvucene necim co spis pripomina rozsypani ryze na podlahu. |
|
|
|
| Prstence při výbuchu sou taky ve speciální edici Star Wasrs!
Jo a stim ?e ve vesmíru se výbuchy chovaj divně na to bych nekoukal.Ve vesmíru se ne?íří zvuk tak?e lodě by něměli vydávat to jejich ??????????vvvvvv????????ssssss |
|
|
|
| Me spis vzdycky dostane, kdyz vesmirny vybuch doprovazi oblaka dymu. To se ale nastesti ST zas tak netyka (no, TOSu mozna jo). |
|
|
|
| To ale neznamena, ze by prstenec mimo atmosferu vzniknout nemohl. |
|
|
|
| Myslim si, ze prstenec ma puvod v atmosferickych vybusich, kde se ve vodorovnem smeru muze tlakova vlna nejlepe sirit (je posilena odrazem od zeme, pri hodne velkem vybuchu se nahoru sirit nemuze, protoze tam ridne atmosfera a klesa rychlost jejiho sireni, takze se mnohem rychleji rozsiri vodorovne nez vertikalne. |
|
|
|
| Dobre byl ten prstenec parodovany v GAlaxyQuestu, pri vybuchu lodi toho padoucha. |
|
|
|
| Vakuum s tim nemusi byt spolecneho. Naopak pirspiva k zachovani prstencoveho utvaru (jinak by se 'zboural' do chuchvalcu). Samozrejme prstenec musi mit nejakou pricinu, jako treba konstrukci warp jadra nebo trupu. |
|
|
|
| Ten prstencovy vybuch se stal posledni dobou modou. Ale byl uz i treba v ST1, ST6, nebo taky mam pocit, ze tak vybuchla materska lod mimozemstanu v Dni nezavislosti. Asi tim chcou dat najevo, ze to je opravdu VELKY a DULEZITY vybuch. Ale taky mam ten pocit, ze to je ve vakuu blbost. :( |
|
|
|
| Ty prstencove vybuchy ve vakuu me celkem stvou. Pokud by to co vybuchuje nebylo konstruovano k takovemu vybuchu, tak by to spis bouchlo kulovite (ale to zas tvurcum asi pripada fadni). |
|
|
|
| Hmm... Armada Intro Movie bylo snad nejhezci video, co sem kdy ve hrach videl :)))... Jeste kdyby to tak bylo v lepsim rozliseni, tak by to byla nadhera. |
|
|
|
| Yakuzza a dalsi: jj, tak asi mate pravdu, dobre udelanej vybuch na PC je fakt asi hezci nez model, ale ohuzel treba ve VOY bylo nespocet tech odflaknutych (i kdyz v Year of the Hell byly sqely) a to hodne ubiralo na me ochote uverit, ze to co vidim je skutecnost...:( |
|
|
|
| Natáčel ste si tu někdo TAS?Docela bych to skouknul! |
|
|
|
| mobby: No krychle ve ST8 byl takova horsi :-) ALe jak tam pak proletela ta Akira tak to bylo efektni :-)
Stejne nic nema na vybuchy ve ST: Armada :-) |
|
|
|
| Ty vybuchy modelu jsou takovy primocary. Protoze tam maji vetsinou jenom jednnu rozbusku, takze to buchne a je to. Ale ty pocitacovy vybuchy se snazi napred bouhnout v melejch castech trupu, pak treba bily zablesk a na konec rozprsknuti materialu do prostoru a nekdy k tomu jeste pridavaji takovy diskovity sireni vybuchleho materialu... :)
Myslim ale, ze vybuchy muzou byt kvalitni pocitacove i treba s modelem (napr. vybuch Bileho domu ve Dni nezavislosti). Jen si s tim musi umet pohrat :) |
|
|
|
| Yakuzza: no nevim...dyz jsem videl bouchat kdychli v ST8, myslel jsem, ze si snad delali legraci... |
|
|
|
| mobby: To si nemyslim. Pocitacove vybuchy jsou uplne super. Pocitacem muzes udelat jaky vybuch chces, kdezto normalni vybuch na modelu je oproti pocitacovemu ubohy.
Kapitán.Spock: Co se takhle naucit cesky? |
|
|
|
| no hlavne jasnou vyhodu modelu je to, ze jsem jeste na pocitaci nevidel skutecne hezky vybuch. Na Modelech to vypada sqele...teda alespon to, co jsem videl |
|
|
|
| Protoze, jak to maji jednou v pocitaci, tak chteji delat s lodi psi kusy :) |
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
[ DISKUZNÍ FÓRA ] VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV
|