1) Star Trek => Původní Star Trek (TOS & TAS) |
Spravuje: Mvek Počet příspěvků: 7326 |
|
Tématem tohoto fóra je vše týkající se seriálů:
Odkazy:
|
|
|
| A jak to je vlastně s Warp jadrem.Někde bylo ?e je za pletivem ale to stoho nejde horko?Proč neni za sklem?A na co sou ty 3 bareli uprostřed strojovny?V 1 a na začátku 2 serie tam nebylo nic.... |
|
|
|
| Jo to kolečko s nějakým pravítkem vipadá jako rysovací kolečko,ale nechápu jak to někomu mů?e vadit je to dost dobrý. |
|
|
|
| Ne?el by vyvinout tlak na ČT aby jeden nedělní večer (čt2 Nedělní téma) věnovalo Star-Treku ? :) |
|
|
|
| Mozna daberum zapomneli vysvetlit, jak to maji vyslovovat. Anebo z nejakeho uplne jineho duvodu. |
|
|
Anonym: Polinius - 02. červen 2003 13:33 | |
| ZAMĚŘIT
|
|
| Lep?í Defiant ne? [deviant] |
|
|
|
| Mam poznamku k dabingu/prekladu minuleho dilu. Rikame [entrprajz] a ne Enterprise, [vojidzr] misto Voyager. Tak proc sakra byl tentokrat Defiant jako [defiant]? |
|
|
|
| Valeris:
Vsak ten zadavaci kruh mezi Suluem a Chekovem je jedina vec, ktera mi skutecne na Ent mustku vadi. Protoze to spis vypada jako nedokonala pomucka pro deti :)
V TMP to mely uz vylepseny, ale taky to nebylo ono.. |
|
|
|
| Ty pruhy n apodlaze ci zdech? Podle me urcujou kudy se dostanes kam. Treba znacej cestu k vytahum a tak... |
|
|
|
| Ale no tak, vzdyt "paska" neni nezbytne nutne plastikovy prouzek s potahem oxidu zeleza :) Zapojte trochu fantasii.
Jinak, oproti zaznamu na gramodesky (Ikarie XB-1) skutecne ty pasky jistym pokrokem jsou :) Samozrejme mi lichoti myslet si, ze v Ikarii to bylo CD a ne gramodeska, ale tezko rict :)
V ST displeje maji! Jsou vzdy hned nad ovladacimi panely kolem dokola mustku a promitaji se na ne graficke vystupy vcetne schemat a dokonce jakehosi proto-LCARS. Treba tady je za Spockem videt kus grafu:
A tady za Suluem a Cechovem taky:
A tady je dokonce na prostrednim displeji nejaka chybova hlaska v cervenem ramecku:
Takze, jak vidite, na mustku nejsou zdaleka odkazani jen na svitici kontrolky - spis naopak.
U kormidelniho pultu maji astronavigacni displej - tam je videt Enterprise a jeji okoli hezky v kontextu a da se tam i zadavat kurs. Bohuzel ho nemam na fotce, ale je to ta velka kulata vec na sloupku mezi Suluem a Cechovem. |
|
|
|
| No vono i ty barevný karty/záznamoví pasky sou pokrok |
|
|
|
| A ja se zase vratim k tem blikajicim pocitacum. Je jasme, ze to meli v TOSce jenom na efekt. Ale to je drtiva vetsina LCARs taky.
A v te dobe tak pocitace skutecne vypadali (60. - 70. leta). Muj tata tehdy pracoval na vojne u jednoho pocitace, kterej byl umisteny v obrovskem salu (pocitac byl tak velky) a jednou v noci u nej musel drzet hlidku. Pry to bylo jak z nejake sci-fi, protoze tam blikaly stovky malych kontrolek.
Takze moje odpoved je, ze v TOSce to muzou byt jenom kontrolky, ktere maji sdelit informaci typu ANO-NE (1-0)... At uz jde o indikatory cehokoliv.
A vsimli ste si, ze se v TOSce rika "paska"? No to bude tim, ze v te dobe se skutecne zaznamenavalo na pasky a nikoho ani vesnu nenapadlo, co se bude pouzivat v budoucnu. |
|
|
|
| E?tě se vrátim k tomu modelu nemodelu Enterprise d : Já to pochopil tak ?e největ?í model = vnitřní místnosti enterprise D + nějaká men?í blbost (externí model s kterym se dělali některý jednodu??í scény) +++ počítačovej model kterej byl hlavně při bojovejch scénách ätd... No nedává to smysl??? |
|
|
|
| No tak to je jasný aby to mělo efekt kdyby se tam na chodbě mlátil jeden človík to by ste zase říkali jé voni nemaj lidi.....Stim nasvícenim sem moc dobře nepochopil proč to dělali?A co ty prhy na tý podlaze? |
|
|
|
| Mně spí? baví,?e hlavně v prvních dílech byly lodní chodby hotovej václavák. Obzvlá?ť v Manévru s Korbomitem,..., kdy byly záběry při zásahu na lítající chodce v chodběod stěny k stěně:-).
A vůbec je nachodbách (i v TNG) velký provoz. Ale kdy? se má stát vra?da,... tak tam neni ani noha, třeba kdy? v cestě na Bábel napadl někdo Kirka. |
|
|
|
| Ted nevim, ktere myslis... Ty na zdech? Asi jenom tak...
Ale fascinuje me to jejich nasvecovani zdi... ted uz to moc neni, ale v prvnich epizodach byly zdi (treba v poradni mistnosti) nasviceny fialove, nebo zelene... Pripada mi to dost komicke v provonani treba s Voyagerem. Predstavte si, ze by v zasedacce byly zdi fialove... :-) |
|
|
|
| Jo a nevíte proč na chodbách na podlaze sou ty barevný pruhy? |
|
|
|
| No kdyby byl někdo z vás ve 23.století kdoví jakou techniku tam budou mít třeba to bude celá TOSka.... |
|
|
|
| mobby: LCARS vypada zastarale treba v porovnani s Win XP :-), ale je to prakticke a efektivni. Na LCars mi nevadi nic.
Proti komunistickym hruzam mam hodne! V dobe, kdy se jinde ve svete tocily kvalitni sci-fi (Star Wars aj.) tady nasi budovatele predvadeli mistnosti plne blikajicich a pipajicich obrazu! Jiste, od TOS se to treba moc nelisilo, ale v TOS to melo treba aspon nejalou fci (treba ono cteni udaju), ale tady to bylo uplne na hovno. Jetse ted se mi dela mdlo kdyz si vzpomenu na Navstevniky....
|
|
|
|
| Yakuzza: ...co mas proti "komunistickym hruzam"?? Vzdyt to byla proste tehdejsi vize budoucnosti...mmch jaktoze takhle nekritizujes i LCARS?? Vzdyt to je to samy, akorat to vypada moderneji... proste bych tam chtel v ty dobe videt tebe...:) |
|
|
|
| Jenomze v TOS to vypada ze to je jenom pro efekt. A silne mi to pripomina ty komunisticke hruzy, kterym rikali sci-fi a tam blikalo vsechno mozne a nemelo to vubec zadny smysl.
A navrhar pocitacoveho systemu v TOS musel byt magor, protoze je snad lepsi umistit nekam display, treba i nejaky jednoduchy, ktery by zakladni informace zobrazoval, nez nejake blbe ctverecky... |
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
[ DISKUZNÍ FÓRA ] VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV
|