1) Star Trek => Původní Star Trek (TOS & TAS) |
Spravuje: Mvek Počet příspěvků: 7326 |
|
Tématem tohoto fóra je vše týkající se seriálů:
Odkazy:
|
|
|
| TelemachusRhade:
64489
Záměrně jsi vynechal to o Az kvízu a autě a dal?í svojí argumentací jsi jenom potvrdil chabost té svojí ,-) proto?e ty moje argumenty byly schválně sejně plytké jako ty tvoje jestli ti to nedo?lo ,-)
|
|
|
|
| TelemachusRhade:A tobě zase neříká nic časová posloupnost. V prvních příspěvcích si nic o tom ?e pro tebe je nejdůle?itěj?í příběh a nic jiného tě nezajímá (třeba hratelnost, ovládání, atmosféra) neříkal pouze jsi označil CS za blbost.
CS se od EF odli?uje ve v?em je jako FPS lep?í ,-) EF má navíc pouze příběh, ale mě osobně (a teď se ozvěte i vy ostatní) jeho příběh nijak neomráčil naopak mi připadal jako ?edej průměr, takové SFC 3 nebo bridge commander byly v tomto ohledu daleko lep?í.
Nemů?e? se potom divit, ?e to automaticky navozuje dojem toho, ?e opravdu neví? o čem mluví? (kdy? je?tě dodá?, ?e takové BLBOSTI ZÁSADNĚ NEHRAJE?). Pří?tě kdyby si se vzmohl na víc jak komentář "to je bezduchá blbost" by jsi přede?el takovýmto nedorozuměním. A stejně si myslim, ?e v tomhle případě neví? o čem mluví? ,-) |
|
|
|
| Razer 64483:
1) Prostorovou orientaci má? danou, ta se nevycvičí.
2) Kvalitní příběh nezapomene? nikdy pokud netrpí? nějakou formou mozkové disfunkce.
3) Kvůli posilování obranyschopnosti organizmu.
4) Dobrovolně vstřebávat drogy jako je alkohol (nepočítaje víno jednou za čas) je sebepo?kozování a dělá to jen debil.
5) Třeba proto, ?e by se ti za 10 let rozpadlo? |
|
|
|
| Razer: Plete? si dojmy a pojmy. CS víceméně nemá příběh = non-epic = nemů?e být román. Jak u? ti mám jinak vysvětlit?! EF je interaktivně zpracovaný scénář = epic = "román".
Budovatelská strategie je SimCity, Tycoon, Locomotion, etc... Civilization je spí? tahovka. |
|
|
|
| Razer: Vida, tentokrát jsem psal jen 2 minuty...! :-)
Jinak jsem se ozval v patřičném fóru. Sim City jsem hrál 2000, 3000 a nyní bych hrál 4. A 4 myslím není mo?ná ani star?í ne? Civ III. |
|
|
|
| TelemachusRhade: No, to ekonomické chování je vět?inou moc jednoduché, ačkoliv samotné hraní ne. Já bych to tu tak rů?ově neviděl, byť je to dobrá reklama.
Ale na těch příběhových hrách ti taky ten příběh v reálu k ničemu nebude, tak?e je to toté?. A u CS, jak jsem řekl, je to taky o strategickém my?lení a zase by někdo tvrdil, ?e o cvičení reflexů obecně, i kdy? to je podle mě stejné jako u těch ekonomicko budovatelských strategií, kde jde zase o trénink schopností tak, ?e to v reálu moc nepou?ije?, jen v těch hrách... |
|
|
|
| TelemachusRhade:A tvoje argumentace o profesionální armádě má rovně? nepevné základy ,)
Postřeh mů?u vyu?ít stejně tak dobře v AZ kvízu jako při řízení auta a prostorová orientace se mi zase hodí kdy? zabloudím v lese ,-)
To mů?u úplně stejně argumentovat: Na co jsou ti příběhy kdy? za 10 let z nich stejně půlku zapomene? a co bude za 30 let?
Nebo proč potřebuju chodit do posilovny kdy? se nechystám na olympiádu?
Nebo proč nepít alkohol kdy? ty peníze stejně utrátím za jídlo.
Nebo proč si kupovat nové oblečení víc jak 1x za 10 let kdy? se stejně nechystám na modní přehlídku. |
|
|
|
| TelemachusRhade:Nejsem jako klenotka jestli?e označí? EF za interaktivní román a Cs za blbost jednoznačně neví? o čem mluví? a nebo se jedná o záměrnou provokaci tak?e tys mě naschvál takhle "sporstě" provokoval?
Nejdřív jsem chtěl mvekovi doporučit simcity, ale to je poněkud star?í ne? ta civilizace a tycony osobně nemám rád. |
|
|
|
| Razer: Stejně jako Klenotka - ty ví? prd, co já znám nebo ne, tak tu prosímtě nerozla?uj bludy.
Jeliko? příběh pro mě tvoří 90% v?eho, tak tě?ko ohodnotim kladně něco, kde příběh není vůbec. K čemu ti v reálu bude umění vojenské strategie? Naprosto k ničemu. Kdy? ho nezastřelí? prvního, zastřelí on tebe, co? je dobré, pokud se chystá? do profi armády, jinak je ti to na nic. Budovatelské tě naopak mohou něčemu prospě?nému naučit - minimálně ekonomickému cítění.
EF II, nebo KotOR I jsou výborně napsaná roz?iřující díla zapadající do svých univerz. A jeliko? vím, ?e stříbrné plátno neuvidí, akceptuju je jako hru.
Razer: To není čistě budovatelská :-) |
|
|
|
| Razer: S tím bych se přesunul do jiného fóra... (v?ak ví? kam:-)) |
|
|
|
| Mvek:Budovatelské hmm v tom případě ti doporučuju civlilizaci III právě na ní hraju jednu velkou mapku na monarch (tj 5 nejtě??í z 7 úrovní) u? asi 3 neděle ,-) (poka?dé kdy? je čas moc často to neni :p) Zničil jsem francii a rusko, uzavřel pakt o vzájemné pomoci s anglii a započal s masivním vyloďovánín na pobře?í egypta ,-) |
|
|
|
| Razer: Tě?ko uvěřit, ?e ten svůj příspěvek jsem psal 4 minuty...:-/ |
|
|
|
| TelemachusRhade: Proti gustu ?ádný di?putát, ale tvůj komentář psůobí jako objektivní, ačkoliv je čistě subjektivní. Nehraju akční hry téměř vůbec (teda hlavně ty 1st person apod) a EF jsem vůbec nehrál. Ale, mylím, ?e zrovna CS je velmi zalo?ené na taktizování, strategii apod. Tak?e to není vůbec bezduché. Samozřejmě o příběhu to vůbec není ani nemů?e být, kdy? je to skoro jen multiplayer. Samozřejmě to určitě hrajou lidi stejným způsobem jako Dooma po síti, tedy jen jako bezduchou střílečku.
Ale tipl bych si, ?e s trochou nadsázky CS mů?e vypadat i jako Commandos nebo Desperados, kdy? by byli dobře zapojeni spectatoři, byla dobrá komunikace mezi hráči...
Stejně si ale víc potrpím na budovatelské strategie:-), ale poslední dobou nějak ani nevím, co chci. Moc mě hraní nebaví, jen chvíli. |
|
|
|
| TelemachusRhade:Tak to je něco .) prej elite force interaktivní román a Cs blbost hahaha .)
S tim lcd teda dík za radu, ale bohu?el mě zále?í na spí? na té rychlosti ale jako dík za radu co koupit na filmy vysvětlím dále.
Jestli?e hry označuje? za blbosti pak mů?u jednodu?e označit za blbosti seriály a je to. Mimoto nevím proč bych měl chodit ven? Moje hodinka denně u CS jako tvoje hodinka u LOSTU, Dr. Who nebo něčeho podobnýho (neviděl sem to, ale označovat to tím pádem hned za blbosti? to neudělám)
Je smutné, ?e zrovna ty který tak rád tvrdí jak v?e posuzuje a? kdy? to viděl vyřkne něco takovéhoto. CS vůbec není o bezduchosti, ale o prostorovém vnímání, rychlosti, postřehu, rychlém úsudku, taktice, spolupráci atd. je to hlavní důvod proč je populární i po 7 nebo kolika letech. K věcem jako Doom má hodně daleko (dooma neodsuzuju jako odreagování na 1-2 dny je také dobrej, ale asi nic víc) ///Zde přichází na řadu proč by měl monitor s reakční dobou pod 8 ms dělat ?mouhy no já si to nevymyslel ale ka?dej koho znám a hraje cs říká ?e to tak prostě je tak proto..///
Kapitolou samou pro sebe jsou hry jako fallouti, kotoři, spellcross, half life 1, dungeon keeper II ,civilizace 1-3,starcraft, warcrafti, spellforce jednička. Které mají mnohem lep?í příběh nebo alespoň atmosféru ne? 99% celé kinematografické tvorby.
Prostě je smutné kdy? něco hodnotí? jako bezduchou blbost kdy? o tom neví? ani zbla.
|
|
|
|
| Znám hry, které by se daly označit za interaktivní román, ale Elite Force II bych mezi ně asi nepočítal :-) |
|
|
|
| Označit Hiddeny za bezduchou střílečku a Elite Force za interaktivní román :) |
|
|
|
| Ve své podstatě ano. Maximálně mů?u ty, které nějak rozvíjejí příběh konkrétního univerza a jsou koncipované jako interaktivní román - jako například Elite Force II. Ale bezduché střílečky typu Counter Strike, X, Hidden and Dangerous, Doom, Resident Evil, apod. jsou podle podlě mě prostě kraviny, co mě brzdí o mnohem smysluplněj?í práce.
Razer:
1) nechá? si teda poradit, nebo ne?
2) Zkou?el jsi někdy místo Counter Strike vyjít taky ven? :) |
|
|
|
| TelemachusRhade: Kraviny? TO mů?e? říct leda v případě, ?e pova?uje? za kraviny v?echny počítačové hry. |
|
|
|
| Razer:
1) Counter Strike je ukradený. Na kraviny nemám čas.
2) A nevím proč by mi jakýkoli monitor s reakční dobou < 8ms dělal ?mouhy. |
|
|
|
| Razer: Hm, já tím strávil asi čtyři hodinky před třemi nebo dvěma lety v počítačové učebně na gymplu. Od té doby jsem ho nehrál, nemám s kým, aby se to fakt dalo hrát týmově,dohadovat se, plánovat, případně mít nějakého spectatora na kontrolu situace apod. |
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
[ DISKUZNÍ FÓRA ] VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV
|