Trekkies.cz StarTrek.cz Sickbay CZ Kontinuum StarTrekKnihy.cz WARP TrekCORE TrekCollective Memory Alpha Memory Beta Ex Astris Scientia Treknews.de


 

   DISKUSNÍ FÓRA

 
 REGISTRACE
 
Nick: 
Heslo: 
  
 Zaslání hesla
 

1) Star Trek => Původní Star Trek (TOS & TAS)

Spravuje: Mvek
Počet příspěvků: 7326
Tématem tohoto fóra je vše týkající se seriálů: Odkazy:

Autor:  Text:     
Nejnovější   Novější 3089 - 3108 / 7326Starší   Nejstarší

Mirak - 23. květen 2006 23:06sipka
ZAMĚŘIT
Mirak
Mvek: Po matuře to sem hodím
Mvek - 23. květen 2006 23:05sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
On se fakt nikdo k epizodě Shore Leave seriozně nevyjádří?
Kdy? u? něco padlo i k epkám jako Miri, Meanegarie, Court Martial apod, tak přece tady musí taky. Mně se jinak dál nechce jít.
Razer - 18. květen 2006 16:52sipka
ZAMĚŘIT
Razer
Mvek:To si zase plete? s Pharaonem ,-) Caesar měl spí? legie a taak .)
Mvek - 18. květen 2006 16:46sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
Vyslanec: No, jestli tam bude jako monument NCC-1701 Enterprise, tak mo?ná to bylo k tématu.
Vyslanec - 18. květen 2006 16:43sipka
ZAMĚŘIT
Vyslanec
Mvek: Já se nechci hádat, jenom mi to při?lo k tématu, kdy? se tu ře?í budovatelské strategie...
Mvek - 18. květen 2006 16:39sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
Vyslanec: Prosímtě, je?tě ty mi tu zači offtopikovat, navíc na nové téma!
Odpovím ti ve fóru ST Gamesy.

Zapojit se al edo hádky, to ti nebráním:-)
Vyslanec - 18. květen 2006 16:35sipka
ZAMĚŘIT
Vyslanec
Tě?í se tu někdo na Caesara IV?
Mvek - 18. květen 2006 16:35sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
NECHCETE TO ASPOŇ TY PŘÍSPĚVKY POŘÁDNĚ ČÍST!? Kdy? u? tu máme tento off topic, který jsem sám podpořil a toleruju ho, tak laskavě čtěte ty argumenty pořádně. Vidím tady pořád to samé opakovaně, tu od jednoho, tu od druhého, tu od třetího, ale v?dy zůstanou nepov?imnuty adresátem...

Telemachus: Razer měl dobrý argument stejně jako jsem to řekl já. Hlavní příčinou této hádky a hlavní věcí, která nás vedla k obhajobě CS apod. je to, ?e jsi to označil za totální blbost. KDybys řekl, ?e to nemů?e? hrát, ?e to je pro tebe ztráta času, tak to beru a u? by to tu dávno skončilo.
Ale ty jsi to vzal obecně, navíc bez důvodů. A ty důvody byly vesměs podobné, jakpo na?e argumenty. Tedy vyzdvihování příběhu a ekonomické zku?enosti apod. v jedněch hrách je toté? jako to cvičení smyslů, postřehu, orientace (v?echno se dá zlep?it, tak?e to není kec; naučit se to od nuly, to je u? něco jiného, to asi nejde) apod. - jako osobní prioitu proti tomu nci nemám, ale jinak jsou to stejné věci, v?echno mů?e být pozitivní, pro ka?dého ale něco jiného.


PS: Já proti oblečení 10 let nic nemá,. Mo?ná některé takové mám, ale přeci jen je vhodné ho nosti tak doma, nebo na nějakou fyzickou práci apod...
Mirak - 18. květen 2006 16:03sipka
ZAMĚŘIT
Mirak
No nevím, takové ty řečičky, ?e to cvičí prostorovou orientaci nebo ekonomické cítění jsou jenom hloupé výmluvy, proč si tu hru zapařit, kromě dobré zábavy ti CS nic jiného neposkytne :-)

Souhlasím s Telemachem, ?e podstatný je příběh. Doká?u odpustit ovládání atd.

Proto hraju primárně adventury a ty povedeněj?í RPG.... Nicméně Elite Force II je mo?ná dobrý pokud máme rádi ST. Ale porovnáme-li to s některými jinými tituly, tak silně pokulhává
Razer - 18. květen 2006 15:58sipka
ZAMĚŘIT
Razer
TelemachusRhade:No do autu jsi to zahrál teď tak maximálně ty.
Telemachus Rhade - 18. květen 2006 15:48sipka
ZAMĚŘIT
Telemachus Rhade
Razer: Stejný přístup měl kdysi Anry. Zahrát něco do outu, kdy? u? neví? kudy kam. Dost chabý a? trapný přístup. Dokud nedoká?e? pádně arumentovat, tak howg.
Razer - 18. květen 2006 15:42sipka
ZAMĚŘIT
Razer
TelemachusRhade:
64489

Záměrně jsi vynechal to o Az kvízu a autě a dal?í svojí argumentací jsi jenom potvrdil chabost té svojí ,-) proto?e ty moje argumenty byly schválně sejně plytké jako ty tvoje jestli ti to nedo?lo ,-)
Razer - 18. květen 2006 15:38sipka
ZAMĚŘIT
Razer
TelemachusRhade:A tobě zase neříká nic časová posloupnost. V prvních příspěvcích si nic o tom ?e pro tebe je nejdůle?itěj?í příběh a nic jiného tě nezajímá (třeba hratelnost, ovládání, atmosféra) neříkal pouze jsi označil CS za blbost.

CS se od EF odli?uje ve v?em je jako FPS lep?í ,-) EF má navíc pouze příběh, ale mě osobně (a teď se ozvěte i vy ostatní) jeho příběh nijak neomráčil naopak mi připadal jako ?edej průměr, takové SFC 3 nebo bridge commander byly v tomto ohledu daleko lep?í.

Nemů?e? se potom divit, ?e to automaticky navozuje dojem toho, ?e opravdu neví? o čem mluví? (kdy? je?tě dodá?, ?e takové BLBOSTI ZÁSADNĚ NEHRAJE?). Pří?tě kdyby si se vzmohl na víc jak komentář "to je bezduchá blbost" by jsi přede?el takovýmto nedorozuměním. A stejně si myslim, ?e v tomhle případě neví? o čem mluví? ,-)
Telemachus Rhade - 18. květen 2006 15:35sipka
ZAMĚŘIT
Telemachus Rhade
Razer 64483:

1) Prostorovou orientaci má? danou, ta se nevycvičí.

2) Kvalitní příběh nezapomene? nikdy pokud netrpí? nějakou formou mozkové disfunkce.

3) Kvůli posilování obranyschopnosti organizmu.

4) Dobrovolně vstřebávat drogy jako je alkohol (nepočítaje víno jednou za čas) je sebepo?kozování a dělá to jen debil.

5) Třeba proto, ?e by se ti za 10 let rozpadlo?
Telemachus Rhade - 18. květen 2006 15:26sipka
ZAMĚŘIT
Telemachus Rhade
Razer: Plete? si dojmy a pojmy. CS víceméně nemá příběh = non-epic = nemů?e být román. Jak u? ti mám jinak vysvětlit?! EF je interaktivně zpracovaný scénář = epic = "román".

Budovatelská strategie je SimCity, Tycoon, Locomotion, etc... Civilization je spí? tahovka.
Mvek - 18. květen 2006 15:25sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
Razer: Vida, tentokrát jsem psal jen 2 minuty...! :-)

Jinak jsem se ozval v patřičném fóru. Sim City jsem hrál 2000, 3000 a nyní bych hrál 4. A 4 myslím není mo?ná ani star?í ne? Civ III.
Mvek - 18. květen 2006 15:24sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
TelemachusRhade: No, to ekonomické chování je vět?inou moc jednoduché, ačkoliv samotné hraní ne. Já bych to tu tak rů?ově neviděl, byť je to dobrá reklama.
Ale na těch příběhových hrách ti taky ten příběh v reálu k ničemu nebude, tak?e je to toté?. A u CS, jak jsem řekl, je to taky o strategickém my?lení a zase by někdo tvrdil, ?e o cvičení reflexů obecně, i kdy? to je podle mě stejné jako u těch ekonomicko budovatelských strategií, kde jde zase o trénink schopností tak, ?e to v reálu moc nepou?ije?, jen v těch hrách...
Razer - 18. květen 2006 15:22sipka
ZAMĚŘIT
Razer
TelemachusRhade:A tvoje argumentace o profesionální armádě má rovně? nepevné základy ,)

Postřeh mů?u vyu?ít stejně tak dobře v AZ kvízu jako při řízení auta a prostorová orientace se mi zase hodí kdy? zabloudím v lese ,-)

To mů?u úplně stejně argumentovat: Na co jsou ti příběhy kdy? za 10 let z nich stejně půlku zapomene? a co bude za 30 let?

Nebo proč potřebuju chodit do posilovny kdy? se nechystám na olympiádu?

Nebo proč nepít alkohol kdy? ty peníze stejně utrátím za jídlo.

Nebo proč si kupovat nové oblečení víc jak 1x za 10 let kdy? se stejně nechystám na modní přehlídku.
Razer - 18. květen 2006 15:16sipka
ZAMĚŘIT
Razer
TelemachusRhade:Nejsem jako klenotka jestli?e označí? EF za interaktivní román a Cs za blbost jednoznačně neví? o čem mluví? a nebo se jedná o záměrnou provokaci tak?e tys mě naschvál takhle "sporstě" provokoval?

Nejdřív jsem chtěl mvekovi doporučit simcity, ale to je poněkud star?í ne? ta civilizace a tycony osobně nemám rád.
Telemachus Rhade - 18. květen 2006 15:13sipka
ZAMĚŘIT
Telemachus Rhade
Razer: Stejně jako Klenotka - ty ví? prd, co já znám nebo ne, tak tu prosímtě nerozla?uj bludy.

Jeliko? příběh pro mě tvoří 90% v?eho, tak tě?ko ohodnotim kladně něco, kde příběh není vůbec. K čemu ti v reálu bude umění vojenské strategie? Naprosto k ničemu. Kdy? ho nezastřelí? prvního, zastřelí on tebe, co? je dobré, pokud se chystá? do profi armády, jinak je ti to na nic. Budovatelské tě naopak mohou něčemu prospě?nému naučit - minimálně ekonomickému cítění.

EF II, nebo KotOR I jsou výborně napsaná roz?iřující díla zapadající do svých univerz. A jeliko? vím, ?e stříbrné plátno neuvidí, akceptuju je jako hru.

Razer: To není čistě budovatelská :-)

Nejnovější   Novější 3089 - 3108 / 7326Starší   Nejstarší
HLAVNÍ STRÁNKA

UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA ]
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE

NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV

Sponzoruje KRAXNET spol. s r.o