(navádění k pirátství = ban) |
|
|
| Nechci to tu pročítat.. takže se zeptám možná blbě: Ten TMP DC vysel remasterovanej do 1080p? |
|
|
|
| TelemachusRhade: Aha, tak to pak nemám žádné výhrady. |
|
|
|
| DC je přirozeně ta menší, protože vyšla jen na DVD. To velké, s modrým deflektorem ikdyž motory neběží, je právě původní verze, tedy ta, co vyšla na BD.
Takže naopak - DC skutečně opravuje, nemrví.
TMP DC připravoval skutečně režisér původního verze, protože nebyl spokojen jak mu studio do filmu zasáhlo. Je to jeden z mála snímků, které si Bob Wise sám nenastříhal. A tlačil ho tehdy čas i na efekty, tudíž teď je udělal svými slovy "tak jak by to šlo i tehdy, ale nestihlo se to".
Vždycky jsem DC obdivoval, ale teď, když jedu scénu po scéně, ji začínám adorovat. Úžasná práce! |
|
|
|
| TelemachusRhade: Škoda, úpravou takových detailů podle mě film ztrácí své historické kouzlo, v tomto případě i trochu návaznost na TOS, ale ano, vzhledem k tomu, že loď, i přes změny interiéru, už v dalším filmu vypadá trochu jinak, budiž... -)
Mile mě ale překvapil představitel Národního filmového archivu v posledních Otázkách Václava Moravce, když v debatě o digitalizaci (českých) filmů říkal, že by se režisérům nemělo dovolit zasahovat do jejich děl a snažit se využít digitalizace k vylepšení filmu. Cílem by prý mělo být navození dojmu jako z premiéry v kině. Na druhou stranu jsem si vzpomněl na Lucase a uznávám, že je to částečně směšné tváří v tvář již dávno probíhající komerční digitalizaci spojené s remasterováním třeba v SW i ST...
Jiří Menzel se proti tomu (a poznámkám, že režisér stejně nenavštěvuje střižnu apod.) ostře ohradil, přičemž ale měl také zajímavý postřeh, když uvedl, že se u filmů pomocí několika kopií ladila stejná světlost celého díla, a vzhledem k důležitosti světla by měl být k digitalizaci přizván i původní kameraman... |
|
|
|
| no, chvíli sem na to koukal než sem si toho všimnul... :-) |
|
|
|
| Opravy v TMP mě nepřestávají mile překvapovat..
|
|
|
|
| TelemachusRhade: Tak ale to je pěkně vprdeli .-( |
|
|
|
| Razer: Takové jsou celé dvě poslední řady TNG. Už v TV to bylo poznat. Údajně je na vině změna materiálu, na který se natáčelo. |
|
|
|
| TelemachusRhade: Tak stejně ale oproti tng mi přijde obraz na stanici rozmazanější. |
|
|
|
| Razer: Tohle je z TNG - epizoda Birthright. |
|
|
|
| TelemachusRhade: Ne tak povedené jako TNG, ale posun vidět je! |
|
|
|
| Razer:
U DS9 prý někde existují původní data... ale společnost je snad nechce jen tak "dát" či co.
Co si vzpomínám, tak existuje jen polovina zdrojů, protože CGI k DS9 dělaly dvě společnosti, které už neexistují. Viz článek a odkazy z něj. |
|
|
|
| Teď ne, ale za rok-dva (až to bude chtít Netflix nebo někdo jinej ve 4k)... |
|
|
|
| Bob van Sikorski: Z filmů tím trpí jen TMP director's cut. Tam je to 720x480. U Vzpoury naštěstí někoho napadlo udělat 2K, takže tam problém není. |
|
|
|
| TelemachusRhade: to je dost smutný. o těch renderech v lowres jsem to myslím zaznamenal i u nějakých ST filmů. |
|
|
|
| TelemachusRhade: U DS9 prý někde existují původní data... ale společnost je snad nechce jen tak "dát" či co. |
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
[ DISKUZNÍ FÓRA ] VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV
|