(navádění k pirátství = ban) |
|
|
| TelemachusRhade:
Včetně informací typu, že Marlon Brando chtěl být "future guy", nebože studio chtělo v jídelně na Voyageru "kapelu týdne"
Tak jak aktuálně koukám na Buffy, tak přesně tohle tam je, tak možná proto :D |
|
|
|
| In Conversation - Extrémně zajímavý hodinový dialog Bermana a Bragy hlavně, ale nejenom, o Enterprise. Pokud na něj někde narazíte, dozvíte se spoustu zajímavých věcí zase z jiného úhlu pohledu. Vyšlo to spolu s BD S1 ENT.
In Conversation - ukázka
Včetně informací typu, že Marlon Brando chtěl být "future guy", nebože studio chtělo v jídelně na Voyageru "kapelu týdne" :-) :( |
|
|
|
| S.S.Enterprise: Ne, pouze DVD. |
|
|
|
| Nechci to tu pročítat.. takže se zeptám možná blbě: Ten TMP DC vysel remasterovanej do 1080p? |
|
|
|
| TelemachusRhade: Aha, tak to pak nemám žádné výhrady. |
|
|
|
| DC je přirozeně ta menší, protože vyšla jen na DVD. To velké, s modrým deflektorem ikdyž motory neběží, je právě původní verze, tedy ta, co vyšla na BD.
Takže naopak - DC skutečně opravuje, nemrví.
TMP DC připravoval skutečně režisér původního verze, protože nebyl spokojen jak mu studio do filmu zasáhlo. Je to jeden z mála snímků, které si Bob Wise sám nenastříhal. A tlačil ho tehdy čas i na efekty, tudíž teď je udělal svými slovy "tak jak by to šlo i tehdy, ale nestihlo se to".
Vždycky jsem DC obdivoval, ale teď, když jedu scénu po scéně, ji začínám adorovat. Úžasná práce! |
|
|
|
| TelemachusRhade: Škoda, úpravou takových detailů podle mě film ztrácí své historické kouzlo, v tomto případě i trochu návaznost na TOS, ale ano, vzhledem k tomu, že loď, i přes změny interiéru, už v dalším filmu vypadá trochu jinak, budiž... -)
Mile mě ale překvapil představitel Národního filmového archivu v posledních Otázkách Václava Moravce, když v debatě o digitalizaci (českých) filmů říkal, že by se režisérům nemělo dovolit zasahovat do jejich děl a snažit se využít digitalizace k vylepšení filmu. Cílem by prý mělo být navození dojmu jako z premiéry v kině. Na druhou stranu jsem si vzpomněl na Lucase a uznávám, že je to částečně směšné tváří v tvář již dávno probíhající komerční digitalizaci spojené s remasterováním třeba v SW i ST...
Jiří Menzel se proti tomu (a poznámkám, že režisér stejně nenavštěvuje střižnu apod.) ostře ohradil, přičemž ale měl také zajímavý postřeh, když uvedl, že se u filmů pomocí několika kopií ladila stejná světlost celého díla, a vzhledem k důležitosti světla by měl být k digitalizaci přizván i původní kameraman... |
|
|
|
| no, chvíli sem na to koukal než sem si toho všimnul... :-) |
|
|
|
| Opravy v TMP mě nepřestávají mile překvapovat..
|
|
|
|
| TelemachusRhade: Tak ale to je pěkně vprdeli .-( |
|
|
|
| Razer: Takové jsou celé dvě poslední řady TNG. Už v TV to bylo poznat. Údajně je na vině změna materiálu, na který se natáčelo. |
|
|
|
| TelemachusRhade: Tak stejně ale oproti tng mi přijde obraz na stanici rozmazanější. |
|
|
|
| Razer: Tohle je z TNG - epizoda Birthright. |
|
|
|
| TelemachusRhade: Ne tak povedené jako TNG, ale posun vidět je! |
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
[ DISKUZNÍ FÓRA ] VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV
|