Trekkies.cz StarTrek.cz Sickbay CZ Kontinuum StarTrekKnihy.cz WARP TrekCORE TrekCollective Memory Alpha Memory Beta Ex Astris Scientia Treknews.de


 

   DISKUSNÍ FÓRA

 
 REGISTRACE
 
Nick: 
Heslo: 
  
 Zaslání hesla
 

3) Obecná témata => Záchodová mísa

Spravuje: Mirak
Počet příspěvků: 6585

Autor:  Text:     
Nejnovější   Novější 4309 - 4328 / 6585Starší   Nejstarší

Yakuzza - 21. květen 2008 09:18sipka
ZAMĚŘIT
Yakuzza
Yakuzza - 21. květen 2008 09:16sipka
ZAMĚŘIT
Yakuzza
Dne?ní Dilbert

Yakuzza - 21. květen 2008 09:15sipka
ZAMĚŘIT
Yakuzza
Dne?ní Garfield

Yakuzza - 21. květen 2008 09:14sipka
ZAMĚŘIT
Yakuzza
Dne?ní Wulffmorgenthaler

Yakuzza - 20. květen 2008 18:47sipka
ZAMĚŘIT
Yakuzza
Yakuzza - 20. květen 2008 18:35sipka
ZAMĚŘIT
Yakuzza
Yakuzza - 20. květen 2008 18:34sipka
ZAMĚŘIT
Yakuzza
Yakuzza - 20. květen 2008 18:34sipka
ZAMĚŘIT
Yakuzza
Yakuzza - 20. květen 2008 18:34sipka
ZAMĚŘIT
Yakuzza
Yakuzza - 20. květen 2008 18:33sipka
ZAMĚŘIT
Yakuzza
Yakuzza - 20. květen 2008 18:32sipka
ZAMĚŘIT
Yakuzza
Yakuzza - 20. květen 2008 18:32sipka
ZAMĚŘIT
Yakuzza
Yakuzza - 20. květen 2008 17:02sipka
ZAMĚŘIT
Yakuzza
Vyslanec: Kdyby o 50 :-)
Macek - 20. květen 2008 16:03sipka
ZAMĚŘIT
Macek
Pantarei: nesouhlasím:)
Pantarei - 20. květen 2008 13:41sipka
ZAMĚŘIT
Pantarei
Vyslanec: No, to právě jaksi není.
Vyslanec - 20. květen 2008 12:27sipka
ZAMĚŘIT
Vyslanec
Je to sice práce na hovno, ale je tam o 50 % vy??í produktivita práce :)))
Telemachus Rhade - 20. květen 2008 12:23sipka
ZAMĚŘIT
Telemachus Rhade
Pantarei: 100% souhlas :)
Yakuzza - 20. květen 2008 11:45sipka
ZAMĚŘIT
Yakuzza
Pantarei: Rozumím.
Pantarei - 20. květen 2008 11:37sipka
ZAMĚŘIT
Pantarei
Práce, ve které je zakázané icq, je práce na hovno.
Mvek - 19. květen 2008 21:35sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
Po úvodu, abyste věděli, o co jde, pár lep?ích výňatků z jinak slabého článku/fejetonu/povídky (mobility.2038):

Je ráno 21. května 2038 a pan Václav Cvrček zamířil do práce.
Pan Cvrček cestoval automobilem. Mohl sice jet Nejlep?í integrovanou ekologickou městskou dopravou (NIEMD), ale tím by se jeho cesta do třináct kilometrů vzdálené průmyslové zóny protáhla na dvě hodiny. Vláda koalice Zelených a KSČM zakázala v roce 2020 konkurenci v oblasti dopravy osob (...) Dopravnímu podniku jiný zákon ukládal zaji??ovat dopravní obslu?nost cirka ?edesáti malých obcí kolem Multikultopia City a současně mu nedával mo?nost tuto činnost provozovat se ziskem (tzv. Férová zelená cena pro lidi byla pevně stanovena zákonem v roce 2021 a počítala se z průměrného příjmu, tak?e kdo vydělával víc, platil za dopravu autobusem víc v rámci programu tzv. "zelené solidarity") a tak autobus z bydli?tě p. Cvrčka musel objet je?tě sedm malých obcí, ve kterých nastupoval jeden a? dva lidé. Proto to tak dlouho trvalo.

Pan Cvrček, resp. jeho spolulidé (slova jako rodina, man?elka apod. bylo zákázáno Zákonem o registraci spolulidí z roku 2019) vlastnila dva automobily. (...)
Loni nechal pan Cvrček a jeho spolučlověk přestavět (...)

Kdy? se vzala v úvahu spotřeba energie a surovin spojená s výrobou druhého agregátu a baterií, byla produkce malých hybridů hrubě neekologická. Tato skutečnost byla ?iroce známa, ale také byla veřejným tajemstvím, mezi veřejností kolovaly různé zprávy o celých uzavřených oblastech zpusto?ených tě?bou surovin pro baterie do podoby měsíční krajiny.

Zácpy a dopravní potí?e byly na denním pořádku (Zákon o plynulosti dopravy z roku 2024 stanovil, ?e dopravní zácpy jsou povinné a kde nejsou, tam se musí vytvořit, aby lidé byli nuceni pou?ívat veřejnou hromadnou dopravu nebo jízdní kolo) a proto v podstatě ka?dé auto mělo integrovaný navigační systém, aby se dalo vůbec přijatelně cestovat. Dualis byl připojen na server, se kterým komunikovaly i dal?í Dualisy a Mobilisy, tak?e navigační systém věděl, jakou rychlostí se pohybují auta na předpokládané trase a podle toho navrhl nejrychlej?í cestu do cíle. Třináct kilometrů se dalo ujet za 45 minut.

Paní Vomáčková konstatovala, ?e autobus NIEMDu má asi zpo?dění. Hovořit o zpo?dění veřejně bylo projevem jistého rebelantství, proto?e státní správa a její spřátelená média neustále vysvětlovaly občanům, ?e zpo?dění, tedy jejich jazykem pozitivní časová disproporce, je normální a dokonce někdy správné. Hovořit o zpo?dění se vnímalo jako projev občanské neloajality stejně jako jiné projevy kritiky veřejné správy.

Zhruba 70% produktivní populace pracovalo v místní, regionální nebo centrální správě, existovaly dokonce kluby, restaurace a ?koly určené pouze pro úředníky, kteří byli vnímáni jako privilegovaná vrstva.

Hranice rozpoznání dopravní nehody byla stanovena na přibli?ně desetinásobek ceny nejdra??ího auta na trhu nebo 100 obětí na ?ivotech (Zákon 361/2000 Sb. ve znění novely 511/2032) a tak se ?ádné nehody nestávaly, kdy? se srazila auta s auty nebo auta s lidmi, bylo to nazýváno dopravní kolizní událost. Díky tomuto nařízení se koalici KSZČM podařilo sní?it počet dopravních nehod na nulu.

V rámu byly na několika místech provedeny elementy z polyamidu, které při definované síle praskly a tím pohltily nárazovou energii, současně tím bylo auto neopravitelně zničeno, dalo by se říci, ?e se řízeně rozpadlo. V testu ENCAP získal Dualis 24 hvězdiček, z toho byly dvě ?krtnuty pro ?patnou ochranu hmyzu a národnostních men?in.

billboardy:
Su?enky Bebe. Bu bu. Bé bé. Bú bú.
Sleduj Prostenal-Gambrinus Hologramligu!
Kup poukázky na CO2 a pomoz oddálit Konečnou zkázu!
Libresse, nové multimediální vlo?ky nové generace. Pro úřednice ji? od 65 EUR za balíček.

Nejnovější   Novější 4309 - 4328 / 6585Starší   Nejstarší
HLAVNÍ STRÁNKA

UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA ]
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE

NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV

Sponzoruje KRAXNET spol. s r.o