|
Spravuje: Mirak Počet příspěvků: 6591 |
|
 |
|
|
| Pobavilo mě hlavně, ?e na Lapiduchu to do jednoho z klubů postoval právě ná? známý ?ovinista Mirak :-)
|
|
|
|
| Yakuzza 192810: Dokonalý :-D |
|
|
|
| Mvek: Pro mě byl zdrojem opět Hofyland :-) |
|
|
|
| Tak je?tě tu o čmelácích ...
Für Volk, Rasse und Honig!
Vydáno 20. 07. 2009 (35830 přečtení)
Dal?í skandální odhalení Einsatzkommanda Eichler je zde. Nejen Landa, ale taky Čmelda a Brumda jsou neonacisté, ultrapravičáci a meganáckové.
Kdy? pomineme skandál s celosvětovou rasovou svatou válkou, kterou vyhlásili oba čmeláci v písni bílá, bílá, bílá, je naprosto zřejmé, ?e v řádění čmeláčích komand je skryt výrazný rasový podtext.
1. Čmelda a Brumda pochází z tradičního rodinného prostředí. Rodina je rasově jednotná, otec je heterosexuální čmelák a matka je čmelákyně (označení "samička čmeláka" je genderově nespravedlivé a poukazuje na kopulační podstatu vztahu obou bytostí). Bydlí ve společné domácnosti, kterou s nimi nesdílejí ani narkomani, ani příbuzní, ani přátelé z předchozího výkonu trestu. Doma musejí být pravidelně do pěti. Právě z takových rigidních poměrů se často vyvíjejí nejzarytěj?í odpůrci multikulturního sou?ití.
2. Jedná se o tradicionalistickou rodinu, matka si hledí svého medu a otec pořád někde lítá. Dá se předpokládat, ?e i malí čmeláci byli infikováni touto vizí sou?ití natolik nekompatibilní s genderovou rovností. Kdyby otec byl například učitelem v mateřské ?kolce a matka specialistkou na protitankové rakety, byl by obraz rodiny podstatně moderněj?í a realističtěj?í.
3. Hlavní protagonisté sami tvoří genderově a men?inově nevyrovnanou komunitu. Blonďatý Brumda je navíc přímo prototypem nordického čmeláka. V neposlední řadě, oba jsou heterosexuální a v rodině není provozován incest.
4. Z některých příhod, které čmeláci pro?ijí, zcela jasně vyplývá, ?e popírají základní my?lenky multikulturního sou?ití.
a) v příhodě Kroupový: Brumda atakuje Beru?ku, ?e je houby beru?ka, kdy? nemá puntíky. Jednoznačný pokus o segregaci na základě barvy pleti, v tomto případě barvy krovek.
b) v epizodě Stra?idlový: raper a anga?ovaný Róm Pučmeloud obsadí domeček Čmelákových, aby tam zřídil squatt a sociálně-ekologické informační centrum. Čmeláci ho vy?enou za pomoci větru (alegorie na pou?ití otravných plynů).
c) v epizodě Světlu?kový: (černý) krtek je vyobrazen jako subjekt, který zničí Čmelákům domeček. Osoby tmavé barvy pleti tak epizoda prezentuje jako ničitele bytové výstavby
d) v epizodě Čtyřlístkový: čmeláci uniknou ze sklenice, proto?e s sebou mají čtyřlístek. Odkaz na starogermánskou mystiku, tvarová podobnost čtyřlístku a hákového kří?e.
e) Ubrečený: Pučmeloud se věnuje činnosti, která je odjak?iva příznačná pro jeho etnikum a vykrádá byty. Čmeláci jej donutí odevzdat kořist a tím naru?í jeho men?inovou emancipaci a sebeuvědomování, naru?í tak jeho dal?í vývoj útokem na jeho etnické vývojové kořeny
f) epizoda Rohatý, nejvýrazněj?í projev čmeláčího extrémismu. Čmeláci natírají nabílo, co jim přijde pod ruku. Demonstrativně přebarví například duhového motýla (alegorie k násilným akcím proti queer pochodům homosexuálních spoluobčanů). Chytí je brouk Roháč, který symbolizuje neúnavnou a často nedoceňovanou práci represívních slo?ek. Následně jsou oba čmeláci odsouzeni k veřejně prospě?ným pracem.
g) úvodní epizoda Zlobivý, blonďatý čmelák atakuje gaye motýla a je?tě je na něj drzý
5. Dal?í skupina výhrad směřuje k skrytým nebo naopak chybějícím podprahovým vjemům. Pruhovaný outfit obou rasistických čmeláků je jen jiné barevné provedení svetru od Thor Steinar. V úvodní znělce jsou zmíněny beru?ky, světlu?ky, čmeláci apod., přičem? nikdo nebere ohledu na gaye a Rómy. Rozkvetlá louka, po které se rasistický hmyz pohybuje, nereflektuje dostatečně aktuální hrozby globálního oteplování a mů?e vyvolat fale?ný dojem, ?e příroda je u? tak dost krásná a nepotřebuje chránit. Nejsou zachyceny ?ádné vymírající druhy, děj nekonči globální katastrofou. Na loukách nejsou vyznačeny cyklostezky a před cukrárnou v epizodě Bonbónová chybí parkovací místo pro vozíčkáře.
Závadnost tohoto večerníčku svojí nenápadností zachází je?tě dále ne? urá?ky biozemědělců v Krkono?kých pohádkách. Celkově lze pouze konstatovat, ?e nejen jedna píseň, ale celý večerníček o čmelákách je zralý na zásah bratrstva pravdy a lásky. Zákaz a ?mitec. Narozdíl od progresívní pohádky o Křemílkovi a Vochomůrkovi, dvou gayích ?ijících v registrovaném svazku v chaloupce z biomasy, je tohle písek sypaný přímo do soukolí modernizace společnosti. |
|
|
|
| Zephram:
D-FENS je dost silně orientován proti mluti-kulti.
Tak to je hodně lehce řečeno. D-FENS je weblog plný naprosto zcestných bludů. Pokud se tam objeví něco, co alespoň trochu zavání realitou, je to vět?inou zahnáno do extrému a absurdna.
(A pokud je ten článek z D-FENS, tak bych řekl, ?e to je bohu?el my?leno vá?ně.)
Jinak co se extrémních ideologií týče, základní my?lenka vět?inou za něco stojí. Ale je buď nerealizovatelná nebo a? moc právě do extrému. Ano, samozřejmě by to byla nádhera, kdyby měla společnost jednoho schopného a rozumného vůdce, který by to tady vedl... Taky by bylo moc pěkné, kdyby nebylo potřeba ?ádného vůdce a společnost spokojeně ?ila na altruistických principech. On se ale v?dycky najde někdo, kdosi neotevřel učebnici dějepisu a nepochopil, ?e takové vize prostě není mo?né realizovat. |
|
|
|
| Yakuzza: U? jsem zjistil odkud to je, z D-FENSe. Tak?e soudím, ?e je to my?leno jako ukázka absurdnosti honby za symbolikou a také jde o obhajobu některých my?lenek, které zastávali nacisté. D-FENS je dost silně orientován proti mluti-kulti. (Osobně snad neznám ideologii, které by neměla "dobré nápady" a měla jen ty ?patné a ?kodlivé. A to včetně nacismu, fa?ismu a komunismu.) |
|
|
|
| Komunisté se chystali změnit tok řeky Pečory, aby ústila do Volhy místo do Severního ledového oceánu, a sibiřské veletoky Irty? a Ob svést do Střední Asie. Na projektu pracovalo více ne? 150 výzkumných ústavů a plánovalo se, ?e kanál mezi Pečorou a Volhou vyhloubí jaderné výbuchy. Pokusy skončily v roce 1971, kdy nálo? o síle o dvou hiro?imských bomb vytvořila u Permu radioaktivní jezero. |
|
|
|
| Zephram: Netu?ím, repostuju z Hofylandu... |
|
|
|
| ...dla?ební kostko, kam de?, dy? nemá? nohy... |
|
|
|
| Yakuzza: Odkud to je? :-) |
|
|
|
| ?el pes do lesa a potkal dla?ební kostku... |
|
|
|
| Mvek: No to teda je...mě v?dycky bylo ?emíka líto, ?e umřel :) |
|
|
|
| To mi připomnělo moji nará?ku v povídce, co zřejmě v soutě?i Ikaros neuspěla, ?e v budoucnosti bude zakázána pověst o Horymírovi a ?emíkovi, proto?e jde o ostudný příklad týrání zvířete. |
|
|
|
| Yakuzza: No, samotný text doslova vá?ně míněn zřejmě není, ale jistý vá?ný úmysl onen "vtip" skrývat mů?e. Je jen otázkou, zda se jedná o upozornění na úskalí případné slepé honby za skrytou symbolikou i tam, kde není, mo?ná jistý humorný nadhled odborníka, nebo jde o přímou obhajobu neonacismu a zesmě?ňování a? hanobení jeho odpůrců i obětí. Ka?dopádně se zdá, ?e jde o tvorbu relativně novou, viz upozornění na nový výzkum NASA, by? se i dříve u? po zji?tění magnetického pole Merkuru v 70. letech předpokládal výskyt ?eleza alespoň v poměrně velkém jádře. Řekl bych, ?e je v?ak autor docela dobře obeznámen i s problematikou neonacismu, kdy? pou?ívá i příslu?né termíny a značky a zmiňuje jednoho z odborníků. Nedávno jsem oponoval bakalářku na podobné téma... No, ov?em do mísy se to určitě hodí tak či tak... -) |
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
[ DISKUZNÍ FÓRA ] VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV

|