|
Spravuje: Mirak Počet příspěvků: 6585 |
|
|
|
|
| Drobná oprava - aspoň to číslo účtu jsem na webu dohledal, ale musí se hledat ve správné otázce, v jedné o platbách není nic ani odkaz na správnou stránku, jinde už ano. A variabilní symbol nechtějí žádný, takže inkaso se zřídilo, ale asi mají uložené špatně mé číslo:-). |
|
|
|
| Netušil jsem, že mě ČEZ dokáže tak pobavit, nechápu, jak ta firma může být v zisku:-).
1) Převod odběrného čísla (v rámci rodiny po darování rekreačky) trval od listopadu do března. A ještě informovali o nesmyslech, kterým nerozuměla ani paní na lince.
2) Dodnes neposlali potvrzenou smlouvu, takže neznáme zákaznické číslo, jen číslo odběrného místa. Takže do online aplikace se nedostaneme. Akorát asi před dvěma měsíci zjistili, že na elektronicky podané (přes portál zákazníka předchozího majitele) smlouvě chybí u volby inkasa číslo účtu, tak se doplňovalo.
3) Poslali dopis Informace o zahájení dodávek energií. Je to pěkné, ale tvrdí, že budou inkasovat z mého účtu, u kterého jaksi zapomněli zanést předčíslí, takže neuspějou.
4) Mám si povolit inkaso, ale neposlali mi info, na jaký účet budou inkasovat, a jaký je můj variabilní symbol, bez toho prvního to na bance nenastavím (a ano, na smlouvě nějaký účet je, ale jen v rámci vizitky, netuším, jestli správný).
5) Na dopise je větička:
V případě dotazů nás prosím kontaktujte na Zákaznické lince 371 100 100 nebo 840 840 840, která je vám k dispozici 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.
Tak jsem tam zavolal teď, dozvěděl jsem se, že jsem se bohužel dovolal mimo pracovní dobu, a že se mi rádi budou věnovat zítra, a že můžu provést samoodečet a kdoví co.
Hm, takže dotazy mám podávat automatu?
Jsem asi fakt v Kocourkově a neskutečně se bavím:-). |
|
|
|
| Ginger bread man, French Kiss a John Snow White me dostali. A jinak Panda je odporna stranka. |
|
|
|
| Telemachus Rhade: Některé jsou hodně trapné, ale některé jsou úžasné. Nápadem nebo provedením. |
|
|
|
| Seven: Hm, myslel jsem si, že jsme blbí, ale Gloglo je blbý. Zkusil jsem hledat pomocí obrázku a zadat tam site:knowyourmeme.com a sice mi to zobrazilo hromadu nálezů těch obrázků, ale z celého Internetu. Tak já nevím, já tomu vyhledávači nějak nerozumím... viz tento odkaz |
|
|
|
| Mvek: jo, ale "guy with weird hair know your meme" už z googlu něco vyhodí. |
|
|
|
| Seven:
knowyourmeme
Ale co koukám, tak podle obrázku tam asi hledat nejde:-). Jinak ale dobrý tip. |
|
|
|
| Když nějaký vtip nepochopím, jdu na knowyourmeme a tam je to většinou vysvětlené anebo je to fandom, co mě nezajímá a tak to neřeším, protože na pochopení nemám znalosti (takové ty různé hry o trůny apod.). |
|
|
|
| Já taky už ne. Jen jsem nechtěl bez reakce házet svůj příspěvek. Mirak začal vysvětlovat, ale když už to zkusil, tak to dojedem (teda už jsme dojeli). |
|
|
|
| Tak nejak. Kdyz nejaky vtip nepochopim, hodim to za hlavu a scrolluju dal. |
|
|
|
| Přiznám se, že když na internetech nějakému vtipu nerozumím, tak to úplně neřeším. Ve chvíli kdy ti to někdo polopaticky vysvětlí, tak už ti to stejně nebude připadat vtipný :) |
|
|
|
| Mirak: To ani není mířené na tebe, tvůj komentář je ještě v poho. A předtím jsi odpověděl dobře.
Tohle je spíš povzdech nad něčím, co mě občas štve, ať už jsem ten nechápavý, nebo jen svědek:
Na moment zapomeňme, že jsme zrovna na SN. Třeba kdybychom byli v hojně navštěvovaném fóru na Nyxu apod. Tak na jednoho nechápajícího (v tomto případě Pozemšťana, který se přehlédl a ještě mu chybí konkrétní vědomosti) se dá čekat, že je tu nějaké procento dalších, kteří se bojí ozvat. Nebo těch, kteří to ani po vysvětlení nepochopili z jiného důvodu, ale následná diskuze (tady kvůli Pozemšťanovi) jim pomohla pochopit. Nebo sem přijde za čas třeba nějaké děcko, které se teprve učí, jak se na netu vyznat, jak chápat všemožné chyby, nebo i vůbec jak diskutovat. I tahle "blbá" diskuze mu může pomoct. No a nakonec zrovna tady se nechápající dobral k výsledku (zjistil, že se přehlédl) a mohl pochopit.
Takže za mě "mission acomplished" a chyba jednoho může pomoct dalším, a i k tomu ten "ztacený" čas na fórech je, aby pomohl třebas jen jednomu dalšímu uživateli. A koho se to netýká, a třeba ho to i otravuje, tak to prostě má odignorovat jako jinou diskuzi, která ho nezajímá.
Ale jasně, tady je ta pravděpodobnost takřka nulová. A obecně by byla nejvyšší pro fóra, která jsou veřejně čitelná a indexovaná vyhledávači. |
|
|
|
| Mvek:
Tohle mě štve. Ne zrovna dneska tento případ tady, kde jde o vysvětlování vtipu, ale děje se to ve vážnějších fórech, třeba v odbornějších na Nyxu apod. Několik lidí se pošle nechápavého do háje a znehodnocuje tak snahu jiných pomoct, vysvětlit nebo objasnit nedorozumění.
Buď mlčím, nebo pomůžu.
Vysvětleno to bylo naprosto jasně v rámci mého prvního příspěvku, další babrání se v tom, jestli je to vtipné, konzistentní nebo logické je takové... lame. |
|
|
|
| Yakuzza:
Uz ne, prosim!
Tohle mě štve. Ne zrovna dneska tento případ tady, kde jde o vysvětlování vtipu, ale děje se to ve vážnějších fórech, třeba v odbornějších na Nyxu apod. Několik lidí se pošle nechápavého do háje a znehodnocuje tak snahu jiných pomoct, vysvětlit nebo objasnit nedorozumění.
Buď mlčím, nebo pomůžu. |
|
|
|
| Mirak: Myslel jsem si, že je to neznalostí. Mladší film(y) neznám, tak nemůžu chápat. |
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
[ DISKUZNÍ FÓRA ] VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV
|