|
Spravuje: AVip Počet příspěvků: 3786 |
|
Líbil se vám nějaký film nebo pořad, který zrovna budou dávat v TV? Podělte se s ostatními o své tipy a názory.
|
|
|
| Mvek: Ta oznámení symbolizovaná zvonečkem nahoře asi zůstanou aktivní, dokud si je člověk nepřečte, i když už mezitím epizodu zhlédne.
Ano, k titulkům se lze kliknutím vrátit, ale je nutno jednat rychle, protože jinak už začne After Trek... -) |
|
|
|
| Pozemstan: Já ani nevím, že j After Trek samostatná položka (procházel jsem většinu katalogu Netflixu, ale pravda, u různých dokumentů a málo známých položek ke konci jsem to vzdal), takže ho v seznamu nemám a přechází mi to na něj taky. A samozřejmě smrsknutí během titulků dělá všechno, i filmy. Nicméně to beru jako normální a titulky se dají zas snadno rozkliknout.
Ano, vrátit se po zhlédnutí je problematické, to mi to pak pořád vnucuje, abych to dokoukal. I u filmů a nějakou dobu i u těch, co odstraním ze seznamu.
U STD mi zas tedy jednou naopak skip recap nefungovalo, ale jindy jo.
Otravuje mě skutečně jen to, že mi často svítí nahoře notifikace na něco, co jsem dávno viděl. Kdybych byl typický konzumní divák a opravdu se zabýval novinkami, sledoval víc nových věcí atp., tak by byla asi i překážka, proto mě to překvapuje, že to takhle asi systémově (nedokoukané titulky) zlobí. |
|
|
|
| Mvek: Mě Netflix u Discovery, pokud nezasáhnu, ani nenechá závěrečné titulky zhlédnout. Hned je z celé obrazovky přesune do menšího "okna" vlevo a zahájí přechod na After Trek (ale asi proto, že ho mám také ve svém seznamu). Jednou mi také Netflix u epizody Discovery zase na začátku automaticky přeskočil přehled minulého dílu, možná i vůbec celou sekci před titulky... Jinak si Netflix u každé epizody pamatuje, kde jsem s jejím sledováním naposledy přestal, byť jsem ji už předtím viděl celou. Teď mi třeba ukazuje u Discovery novou epizodu, i když jsem vše viděl, a po kliknutí se rozjede poslední epizoda u scény, kterou jsem si opakoval... |
|
|
|
| Původně jsem spíš měl tendenci Netflix chválit, že netrpí tím nešvarem Blu-Ray filmů (jak ripů, tak přímo disků), kdy na běžné stereo soustavě není mluvenému slovu skoro rozumět, ale basy, nebo výbuchy, výstřely a jiné efekty vysklí všechen křišťál v bytě. U mnoha i novějších filmů nebo seriálů to tak vypadá ok.
Ale u Avengers to tedy je fail, to jsem musel vytáhnout vše na max. Jiný film přece jen byl víc v pohodě (no a hudba z Foobaru mě pak stejně ohlušila)...
A druhá věc, která mě ale na Netflixu žere, je jejich notifikace. Zatím jsem nevypozoroval (u Discovery), co vede k odznačení notifikace. Jednu dobu jsem tam dokonce měl pořád upozornění na dvě nové epizody ST Discovery, a přitom jsem obě viděl (pravda, titulky ne do konce). |
|
|
|
| Yakuzza: protože bez toho, abys byl nacpaný v titulkách, se blbě prokazuje, žes na tom a tom dělal a špatně se hledá další práce. |
|
|
|
| Mno tusil jsem, ze to bude podobny svet, jak ten muj korporatni, kde jsou zase Manageri, Senior Manageri, Directori, Executive Directori, Senior Directori, ... Ale nevím, proč to tady cpou do hlavních titulků. |
|
|
|
| Story je v podstatě zápletka. Ono je to často tak, že základní zápletku epizody vymyslí třeba showrunner, ale scénář samotný na základě zápletky píše někdo jiný.
Spousta práce samozřejmě probíhá formou brainstormingu a možná občas třeba i u piva :)
Producenti zařizují praktické věci při tvorbě seriálu, ale často je to jen dojná kráva, kde se dá v patě řadě credit hlavnímu herci, aby mu mohli zvednout prachy, aniž by se měnila smlouva :) |
|
|
|
| Yakuzza: Také si to někdy říkám a myslím, že tady mohou odpovědět povolanější. Ale - možná se zase ztrapním příliš triviální odpovědí - když nad tím tak přemýšlím, zrovna tady se mi zdá vysvětlení relativně jednoduché...
Řekl bych, že se nejprve u piva sešli ti první dva, kteří asi vůbec seriál (námět) vymysleli.
Další tři, jestli dobře chápu význam slova teleplay, zřejmě rozepsali konkrétní scénáře (včetně dialogů postav), zatímco ti další tři (ale všichni už z řad dříve jmenovaných) jim nejprve sepsali základní příběhy jednotlivých epizod.
Ti v posledním odstavci - a zase je tam i již jednou uvedené jméno tvůrce Fullera (i když ten snad odešel? - zákulisí moc nesleduji) - pak na to sehnali peníze a zařídili realizaci, přičemž jejich počet ukazuje na složitost takového počínání v dnešní době... -) |
|
|
|
| Takový dotaz...
Napadlo mě to už několikrát při mnoha seriálech, naposledy Discovery. Co na těch seriálech vlastně dělá takové kvantum lidí? Sedí u piva a řeší, o čem to vlastně bude?
Bryan Fuller ... (created by) &
Alex Kurtzman ... (created by)
Gretchen J. Berg ... (teleplay by) &
Aaron Harberts ... (teleplay by) &
Craig Sweeny ... (teleplay by)
Bryan Fuller ... (story by) &
Gretchen J. Berg ... (story by) &
Aaron Harberts ... (story by)
Produced by
Aaron Baiers ... producer
Bryan Fuller ... executive producer
Kevin Lafferty ... producer
April Nocifora ... producer
Lisa Randolph ... co-executive producer
Rod Roddenberry ... executive producer (as Eugene Roddenberry)
Trevor Roth ... executive producer
Ted Sullivan ... co-executive producer
(copypaste z IMDb) |
|
|
|
| Telemachus Rhade: Ok, dík. |
|
|
|
| Mvek:
Mám tomu rozumět tak, že první díl tedy není dvojdíl?
Je to tak. První epizoda má regulérní délku, druhá je výrazně kratší - bez znělek a tak nemá ani 35 minut - a třetí už odpovídá streamovacímu formátu. |
|
|
|
| Ano, průser bude ten čas... Ale tak třeba chvíli budu na něco víc koukat, místo hraní:-). |
|
|
|
| A dotaz, se kterým nechci jít vedle kvůli spoilerům, než to uvidím:
Na Netflixu mám tři epizody, první The Vulcan Hello (43 minut), Battle at the Binary Stars (39 minut) a Context is for Kings (48 minut).
Mám tomu rozumět tak, že první díl tedy není dvojdíl? Nebo pokud nebudu příliš znechucen, tak budu mít po prvním dílu potřebu dokoukat i druhou? |
|
|
|
| Mvek: Bezevšeho. Netflixových seriálů je dost - za sebe doporučuju zkusit The Crown. |
|
|
|
| Tak ten přehled jazykové podpory Netflixu a dalších trochu kecá ve smyslu, že to vypadá, že (skoro?) vše má aspoň anglické CC titulky. Aspoň, co jsem se zaregistroval a přidal si do mého seznamu, že bych chtěl vidět.
Myslím, že jim chvíli platit budu bez ohledu na kvality Discovery. |
|
|
|
| Seven:
Wesley spadne do záhonku a chtěj ho za to popravit.
Proč jen to včas neudělali? :-) Tribblům jsem na chuť nikdy moc nepřišel, ale Relativity si vzpomínám, ta se mi líbila. |
|
|
|
| BorgDog: záleží na promile...poměrně často běží Tribblové z TOS i DS9, potom Relativity z VOY a že to byla výživná párty poznáš podle toho, že všichni už zase čumí na ten díl, jak Wesley spadne do záhonku a chtěj ho za to popravit. |
|
|
|
| Seven:
Já mám trochu jiný seznam epizod, na které se dívám dokola.
Konkrétně? :-) |
|
|
|
| Mvek: tím jsem nemyslela sebe, ale toho potenicálního diváka, co se už po dvacáté snaží dokoukat Endgame. Já mám trochu jiný seznam epizod, na které se dívám dokola. |
|
|
|
| Nebo samozřejmě krizí identity. |
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
[ DISKUZNÍ FÓRA ] VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV
|