Nejčerstvější novinky z Abrams Treku vždy zde
Toto fórum je určeno pro spoilerové informace o Star Treku (no dejme tomu) s pořadovými čísly:
XIV, 14 a 4 (kde ovšem zase nebude určitě ani ta dvojtečka)
...a diskusi o nich.
Patří sem v první řadě veškeré informace k ději, které nebyly oficiálně zveřejněny - tj. scénář, nástiny děje, fotografie z natáčení, dále fotografie kulis, rekvizit a kostýmů a všechny ostatní spoilery.
Pokud se chcete vyhnout spoilerům, pro klid duše můžete moderátora požádat o BAN přístupu do tohoto fóra. Ten Vám ho rád udělí.
|
|
|
| TelemachusRhade: Já jsem to s tím Sao Paulem pochopil jinak, NCC-75633 ta loď měla jako Sao Paulo, Defiant-A jako takový nemohl mít registr NCC-75633, ale měl mít právě NX-74205-A nebo NCC-74205-A, podle logiky číslování lodí Enterprise...
Co se Yamato týče, tak to je jedna z nejmen?ích bot, které v této oblasti jsou, tady se to dá je?tě krásně vysvětlit - velení se rozhodlo, ?e Enterprise je vlajková loď a jako taková má jako jediná právo "recyklovaného" registru, tak jí NCC-1305-E vzali a dali jí standardní registr... |
|
|
|
| Yakuzza: Ano. Akorát Defiant-A (Sao Paulo) má registračku NCC-75633, akorát v seriálu se recyklovaly záběry.
Největ?í bota byla asi to Yamato, i kdy? i to se dá vysvětlit třeba změnou kapitána a jeho odporem k písmenu E :) |
|
|
|
| Jak pí?e Telemachus, NX má ka?dý prototyp ka?dé třídy do doby ne? se otestuje, v momentě, kdy se třída začne vyrábět sériově, registr se změní na NCC. O refit tedy nejde.
Mluví? ale o refitu - refitem jako takovým pro?la USS Enterprise NCC-1701 (Star Trek I), ale změna registru nebyla. Pak jsou refity u? "hotové", čili USS Enterprise NCC-1701-B a USS Lakota NCC-42768. Ale ty byly u? jako refity postaveny.
Změny v konstrukci USS Excelsior jsou dány spí?e tím, ?e v ka?dém filmu loď vypadala trochu jinak, proto?e pou?ili jiný model. V praxi si to mů?eme vysvětlit tím, ?e ne? třídu definitivně stanovili jako sériově vyráběnou, udělali je?tě pár úprav. Nic zásadního natolik, aby se to pova?ovalo za refit.
Dal?í změny v registrech - akorát ji? zmíněný Sao Paulo -> Defiant-A (Co? se jim krutě nepovedlo, proto?e loď měla mít registr NCC-74205-A, přinejhor?ím NX-74205-A, nicméně ponechali jí straý registr NX-74205.)
Potom je?tě USS Yamato třídy Galaxy, která se jednou objevila jako NCC-1305-E, později jakoby "dostala nový registr" NCC-71807. Autoři ale bohu?el označili NCC-1305-E jako omyl...
Napadla mě je?tě jedna věc - dopátral jsem se před časem, ?e USS Enterprise NCC-1701-A měla být původně USS Yorktown NCC-1717-A, ale po zničení Enterprise ji přejmenovali na NCC-1701-A. (Jedna z teorií říkala, ?e Yorktown NCC-1717-A měl být právě refit původní USS Yorktown NCC-1717, ale není tomu tak.)
A k tomu transwarpu - pojmy a definice. Silně pochybuju, ?e "transwarp" ze Star Treku III byl onen transwarp, který známe z Voyageru. V té době je?tě nebyly úplně známy mo?nosti realizace nadsvětelné rychlosti, souhlasím s Telemachem, ?e ?lo o nějaký "superwarp", na který se pak vyka?lali a jak pí?í v tom článku, co postoval Shark, převedli Excelsior zpátky na klasický warp... |
|
|
|
| Trochu ho přebarvili a přestavěli hangár + sensor array, tak?e ne, není to refit. Excelsior refit je a? Enterprise-B.
Ka?dopádně to s tím tranwarpem jsem netu?il, ale vypadá to zajímavě. |
|
|
|
| takze jak je to s tim transwarpem...
The first starship of the Exselsior class, launched in 2284. The ship served under the command of Captain Styles as the testbed vehicle for the unsuccessful transwarp drive development project.
Star Trek III: The Search for Spock
The Excelsior was designed by Bill George and built at ILM. Although this was never made clear on film, it is generally assumed that the transwarp drive being tested in Star Trek III was a failure, and that the ship was later outfitted with a more conventional warp drive.
Star Trek Encyclopedia II |
|
|
|
| TelemachusRhade: no, ja myslim ze prosel nejakym refitem (vic nez mustek) zmeny tam mezi ST3 a ST6 proste jsou...
|
|
|
|
| Pozemstan: taky mam ten dojem... |
|
|
|
| TelemachusRhade: Myslím, ?e ne. Někde jsem před lety četl, ?e to byl u? transwarp (nezaznělo to někde ve VOY?), ov?em nezvládnutý, tak?e nebýt Scottyho sabotá?e, skončil by první let katastrofou... Myslím, ?e termín transwarp se objeví v ST II i na obrazovce kormidla, ale jist si nejsem. |
|
|
|
| Pozemstan: Vtipná nará?ka :) NX-2000 byl prototypem nějakého superrychlého warpu, ale tehdy tak asi něco kolem warpu 8,5.
Lt.Shark: NX je experiment v testovací fázi, do NCC je přeřazen po otestování, ?e se nerozpadne :-) btw, Excelsior ?ádným refitem nepro?el, pokud nepočítá? přestavbu můstku :)
Jinak ne, jediná změna registračního čísla postihla Defiant, ale to jenom proto, ?e Defiant-A je vlastně São Paulo. |
|
|
|
| Pozemstan: myslis NX-2000 ne? ;o)
Yakuzza: apropo, jak je vubec mozny, tedy tim chci rict, znas nejaky dalsi pripad, kdy by nejaka lod po refitu (Excelsior NX-2000... NCC-2000) zmenila registracni cislo (oznaceni)? |
|
|
|
| TelemachusRhade: A nebyl prototypem transwarpu USS Excelsior NCC-2000?
Vyslanec: Virtuální je značná část ekonomiky, tak?e i ta krize, která částečně vyvěrá u? léta i z onoho faktu, mů?e být virtuální, co? ale nic nemění na její mo?né záva?nosti... ;-) Ale jinak ty asi více ne? kdo jiný z přítomných ví?, co znamená "virtual" anglicky... -)) |
|
|
|
| Ekonomie ká?e o očekávané inflaci, která se skrze očekávání stane skutečnou. Ano, přesně tého? se lze obávat u celkové ekonomické krize, av?ak paradoxně tím se na?e obavy mohou naplnit. |
|
|
|
| TelemachusRhade: Bohajeho důvod, proč dali té lodi NX-01-A, mi je jasný, myslím, ?e jsi pochopil, ?e mi na tom vadí něco jiného... |
|
|
|
| Yakuzza: Proboha nekejhej jak stará ?enská.. :)
NX-01: prototyp warpu, který má ?anci se někam dostat
NX-01-A: prototyp trans-warpu
Máloco mi přijde tak logické jako tohle.. |
|
|
|
| TelemachusRhade: Ano, z hlediska kontinuity je naprosto uzasne, ze NX-01-A byla Dauntless a NX-01 Enterprise...
To uz rovnou muzeme vytvorit radu
USS Enterprise NCC-1701
USS Dauntless NCC-1701-A
USS Enterprise NCC-1701-B
...
(To jenom tak na okraj...)
A BTW zrovna tady mi ta nula taky nevadila, NX-1 by vypadalo blbe... |
|
|
|
| To je přesně ono... kdy? se "nezávislá média" rozhodnou vyhlásit krizi, tak ji prostě vyhlásí.
Dobrá zpráva na druhou stranu je, ?e podobné krize nemají na filmový průmysl obvykle velký vliv, spí? naopak. |
|
|
|
| Razer: Tak ov?em, nejvíc se činí v USA, a to a? podezřele... |
|
|
|
| Vyslanec: A to u nás sou je?tě ti novináři celkem rozumní na Slovensku jim ty katastrofické zprávy museli zakazovat co sem sly?el. |
|
|
|
| Pozemstan: Copak, u? i tebe novinářské hysterky přesvědčily, ?e ta virtuální krize existuje? |
|
|
|
| Vyslanec: To asi ano. Doufejme, ?e film i v době krize skutečně vydělá, ?e diváci nebudou mít jiné akutní starosti... -) |
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
[ DISKUZNÍ FÓRA ] VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV
|