Nejčerstvější novinky z Abrams Treku vždy zde
Toto fórum je určeno pro spoilerové informace o Star Treku (no dejme tomu) s pořadovými čísly:
XIV, 14 a 4 (kde ovšem zase nebude určitě ani ta dvojtečka)
...a diskusi o nich.
Patří sem v první řadě veškeré informace k ději, které nebyly oficiálně zveřejněny - tj. scénář, nástiny děje, fotografie z natáčení, dále fotografie kulis, rekvizit a kostýmů a všechny ostatní spoilery.
Pokud se chcete vyhnout spoilerům, pro klid duše můžete moderátora požádat o BAN přístupu do tohoto fóra. Ten Vám ho rád udělí.
|
|
|
| Q: Why do some things appear different in the new Star Trek movie?
A: There is an alternative timeline created by Nero traveling back in time.
Q: Is everything different in the alternative timeline?
A: No, some things remain the same.
Q: Does this alternative timeline wipe out the original timeline (from TOS -Nemesis)?
A: No, quantum theory says they both co-exist.
Q: Does the original timeline continue?
A: Yes, again as explained by quantum theory.
Q: Does this quantum theory approach conform to ?Trek science??
A: Depends on the episode, but it is explicitly cited by Data in the episode ?Parallels.? |
|
|
|
| Anthony: Does the time travel explain why the Enterprise looks different and why it is being built in Riverside Iowa?
Orci: Yes, and yes. |
|
|
|
| TrekMovie: Regarding the alien security officer on the Kelvin, Alnschloss K?Bentayr, is that character in any way related to Arex from The Animated Series?
Roberto Orci: Not in our minds, but possibly in the designer?s. You would have to ask the designer. |
|
|
|
| TelemachusRhade: Tak potom se ale nejedná o Defiant-A (pomineme-li fakt, ?e v poslední epizodě bezosty?ně pou?ili záběry z Tears of the Prophets, kde je NX-74205), ale je to principiálně podobný případ jako u USS Saratoga NCC-1867 a USS Saratoga NCC-31911, obě třídy Miranda...
OK, beru zpět... |
|
|
|
| Yakuzza: Ne, první USS-Definat je NX-74205 a ten druhý je NCC-75633, přičem? oba mají nemlicht stejné jméno, respektivě nemá písměno A. Sao Paulo pouze přejmenovali, změna čísla se nekonala.
S.S.: Přílet do středu galaxie svádím na tehdy aktivní červí díru :)
V STIII to skutečně vidím na nové warp motory, pouze s jiným označením. Ono dokopat se na nějakých 9,5 jim trvalo cca 80 let, tak?e je to mnohem logičtěj?í. |
|
|
|
| Tak dělal to Shatner, no... :) |
|
|
|
| S.S.Enterprise: Technologie pou?itá v ST V se jmenuje "plot drive", případně "pravárukanevícodělálevá". ;-)
|
|
|
|
| S.S.Enterprise:
V ST5 cestovali do středu galaxie díky jaké technologii???
beznej warp... mam dojem ze jen neco pres 6 :o)
to vis, ve ST5 jeste nebyl stred galaxie tak daleko jako ve voyageru ;o) |
|
|
|
| tak?e tentokrát do správného klubu:
jaká loď má jakej registr je mi celkem jedno, pokud by to teda neměli z epizody na epizodu..
pokud jde o transwarp v STIII.... no já bych se nedvil, kdyby ?lo sice o odli?nou technologii od VOY, ale mo?ná měla být stejně výkonná... V ST5 cestovali do středu galaxie díky jaké technologii??? |
|
|
|
| Je?tě oprava k mému příspěvku č. 177331. Samozřejmě jsem myslel film ST III, nikoli ST II.
Lt.Shark, Yakuzza: Díky za objasnění. -) |
|
|
|
| TelemachusRhade: Já jsem to s tím Sao Paulem pochopil jinak, NCC-75633 ta loď měla jako Sao Paulo, Defiant-A jako takový nemohl mít registr NCC-75633, ale měl mít právě NX-74205-A nebo NCC-74205-A, podle logiky číslování lodí Enterprise...
Co se Yamato týče, tak to je jedna z nejmen?ích bot, které v této oblasti jsou, tady se to dá je?tě krásně vysvětlit - velení se rozhodlo, ?e Enterprise je vlajková loď a jako taková má jako jediná právo "recyklovaného" registru, tak jí NCC-1305-E vzali a dali jí standardní registr... |
|
|
|
| Yakuzza: Ano. Akorát Defiant-A (Sao Paulo) má registračku NCC-75633, akorát v seriálu se recyklovaly záběry.
Největ?í bota byla asi to Yamato, i kdy? i to se dá vysvětlit třeba změnou kapitána a jeho odporem k písmenu E :) |
|
|
|
| Jak pí?e Telemachus, NX má ka?dý prototyp ka?dé třídy do doby ne? se otestuje, v momentě, kdy se třída začne vyrábět sériově, registr se změní na NCC. O refit tedy nejde.
Mluví? ale o refitu - refitem jako takovým pro?la USS Enterprise NCC-1701 (Star Trek I), ale změna registru nebyla. Pak jsou refity u? "hotové", čili USS Enterprise NCC-1701-B a USS Lakota NCC-42768. Ale ty byly u? jako refity postaveny.
Změny v konstrukci USS Excelsior jsou dány spí?e tím, ?e v ka?dém filmu loď vypadala trochu jinak, proto?e pou?ili jiný model. V praxi si to mů?eme vysvětlit tím, ?e ne? třídu definitivně stanovili jako sériově vyráběnou, udělali je?tě pár úprav. Nic zásadního natolik, aby se to pova?ovalo za refit.
Dal?í změny v registrech - akorát ji? zmíněný Sao Paulo -> Defiant-A (Co? se jim krutě nepovedlo, proto?e loď měla mít registr NCC-74205-A, přinejhor?ím NX-74205-A, nicméně ponechali jí straý registr NX-74205.)
Potom je?tě USS Yamato třídy Galaxy, která se jednou objevila jako NCC-1305-E, později jakoby "dostala nový registr" NCC-71807. Autoři ale bohu?el označili NCC-1305-E jako omyl...
Napadla mě je?tě jedna věc - dopátral jsem se před časem, ?e USS Enterprise NCC-1701-A měla být původně USS Yorktown NCC-1717-A, ale po zničení Enterprise ji přejmenovali na NCC-1701-A. (Jedna z teorií říkala, ?e Yorktown NCC-1717-A měl být právě refit původní USS Yorktown NCC-1717, ale není tomu tak.)
A k tomu transwarpu - pojmy a definice. Silně pochybuju, ?e "transwarp" ze Star Treku III byl onen transwarp, který známe z Voyageru. V té době je?tě nebyly úplně známy mo?nosti realizace nadsvětelné rychlosti, souhlasím s Telemachem, ?e ?lo o nějaký "superwarp", na který se pak vyka?lali a jak pí?í v tom článku, co postoval Shark, převedli Excelsior zpátky na klasický warp... |
|
|
|
| Trochu ho přebarvili a přestavěli hangár + sensor array, tak?e ne, není to refit. Excelsior refit je a? Enterprise-B.
Ka?dopádně to s tím tranwarpem jsem netu?il, ale vypadá to zajímavě. |
|
|
|
| takze jak je to s tim transwarpem...
The first starship of the Exselsior class, launched in 2284. The ship served under the command of Captain Styles as the testbed vehicle for the unsuccessful transwarp drive development project.
Star Trek III: The Search for Spock
The Excelsior was designed by Bill George and built at ILM. Although this was never made clear on film, it is generally assumed that the transwarp drive being tested in Star Trek III was a failure, and that the ship was later outfitted with a more conventional warp drive.
Star Trek Encyclopedia II |
|
|
|
| TelemachusRhade: no, ja myslim ze prosel nejakym refitem (vic nez mustek) zmeny tam mezi ST3 a ST6 proste jsou...
|
|
|
|
| Pozemstan: taky mam ten dojem... |
|
|
|
| TelemachusRhade: Myslím, ?e ne. Někde jsem před lety četl, ?e to byl u? transwarp (nezaznělo to někde ve VOY?), ov?em nezvládnutý, tak?e nebýt Scottyho sabotá?e, skončil by první let katastrofou... Myslím, ?e termín transwarp se objeví v ST II i na obrazovce kormidla, ale jist si nejsem. |
|
|
|
| Pozemstan: Vtipná nará?ka :) NX-2000 byl prototypem nějakého superrychlého warpu, ale tehdy tak asi něco kolem warpu 8,5.
Lt.Shark: NX je experiment v testovací fázi, do NCC je přeřazen po otestování, ?e se nerozpadne :-) btw, Excelsior ?ádným refitem nepro?el, pokud nepočítá? přestavbu můstku :)
Jinak ne, jediná změna registračního čísla postihla Defiant, ale to jenom proto, ?e Defiant-A je vlastně São Paulo. |
|
|
|
| Pozemstan: myslis NX-2000 ne? ;o)
Yakuzza: apropo, jak je vubec mozny, tedy tim chci rict, znas nejaky dalsi pripad, kdy by nejaka lod po refitu (Excelsior NX-2000... NCC-2000) zmenila registracni cislo (oznaceni)? |
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
[ DISKUZNÍ FÓRA ] VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV
|