|
Spravuje: leena Počet příspěvků: 5820 |
|
|
|
| Také jsem se dočetl, že už před pár lety bylo na spadnutí odstartování natáčení remaku (prý důstojnějšího) snad pod značkou Universal, ale byl problém s herci, a pak s financemi, že režisér nechtěl kvůli potřebné úspoře financí točit v Německu, že by byl dlouho pryč od rodiny.
Ale také jsem našel, že se píše seriál, také zatím neobsazený. |
|
|
|
| Pozemstan:
Barbarella je tuším spojována se "sexuální revolucí" 60. let,
Ano, alespoň to píší na Wikipedii a nedivím se.
A ano, z nějakého důvodu i díky jejímu hlasu jsem měl pocit, že na jejím místě je sexuálně vyspělý Atrej v ženském podání, než schopná, byť na násilí nezvyklá, dospělá žena. Neustále se přiblble ptající jako dítě a případně křičící, nebo nabízející sex:-). |
|
|
|
| Mvek: Barbarella je tuším spojována se "sexuální revolucí" 60. let, i když je jí vyčítán až přílišný důraz na toto téma a zároveň spíše ponížení hlavní hrdinky než ukázka skutečné emancipace žen. Nedávno, když film opět běžel v televizi, jsem také četl, že Jane Fonda tuto roli z výše zmíněných důvodů moc ráda neměla a je to prý znát i na jejím výkonu, na rozdíl od jiných filmů... -) No, nevím. Souhlasím, že je to šílenost, ale zajímavá... -) |
|
|
|
| A ano, když vidím Barbarellu, tak kam se hrabe ST s nějakým polibkem černošky a bělocha, nebo snad někdy později lesbický vztah, to je úplně směšné v porovnání s tím, co je tady. Lesbický vztah je tu dost jasně naznačen. |
|
|
|
| Tak jsem si doplnil vzdělání i tou Barbarellou - UCH, to je šílenost. Předčilo to má očekávání.
Ale aspoň Jane Fonda a ještě pár komparsistek i ta "královna" jsou hezké.
Hráli si tam trochu s efekty zejména v Chamber of Dreams na greenscreenu, a vypadalo to docela dobře.
A má to zajímavou hudbu, na kterou se budu muset podívat.
Jinak to ale za nic nestojí. Francouzi jsou šílenci:-). |
|
|
|
| Mvek: Ano, jedna věc je propracovaná choreografie a druhá pak skutečně hvězdné obsazení (např. Dolly a kapelník) a výkony... |
|
|
|
| Hello Dolly mi mezi My Fair Lady a Funny Girl (a nevím, zda jsem viděl i sequel Funny Lady, ale asi jo) přišla nejnaivnější.
Ale i když odkaz Pozemšťana není ještě to nejpůsobivější, stále ukazuje dlouhé scény choreografie, kterým se mohli střihem vyhnout i tehdy (jen to nebylo v módě). Počítačové efekty neměli, takže těmi filym zaujmout tehdy nemohly, tak se snažilo zaujmout buď jinými efekty, nebo i choreografií mimo muzikály. A to je to, co mi v mnohých dnešních filmech chybí. Snaha natočit to zajímavě v rámci (i cenově) dostupných možnostech, a ne jen to natočit.
Jinak si tak říkám, co se považuje za "nižší" umění, zda film, nebo filmový muzikál. Já měl i vzhledem k tomu, že jsem je do 20 let neměl rád, pocit, že spíše normální film (až na náročnější snímky). |
|
|
|
| Tak muzikál, podobně jako jemu blízká opereta, prostě tradičně patří mezi "lehké žánry" nebo "nižší umění" pro "širší lidové vrstvy". Mnohdy je námět trochu komediální, a už i s tím je spojena jistá naivita. Na druhou stranu i mezi "klasickými" muzikály existují vážnější, byť asi i tak trochu naivní, jako třeba West Side Story, a některé podle mě, ačkoli nejsem velký znalec hudby, patří i k tomu nejlepšímu z vážné hudby vůbec. Jiné by asi šlo označit za nevkusné, ale to možná spíš ty z pozdější doby zpívané i mimo divadla...
Hello Dolly jsem viděl před lety v podání libereckého divadla a později na ČT2 i film. Děj si moc nepamatuji, asi to opravdu až tak zajímavé nebylo, ale třeba tohle provedení hlavního motivu, zejména od času 05:34, bych asi přinejmenším k muzikálové špičce zařadil, a možná i označil jako úžasné... -) |
|
|
|
| Ruku v ruce s muzikály jde hlavně nevkus. |
|
|
|
| Hello Dolly jsem neviděl, ale z podobného ranku My Fair Lady je určitě choreograficky velmi dobře zvládnutá. Určité výjevy mám v paměti zažrané i po dvaceti letech od prvního shlédnutí.
Nově zfilmovaný muzikál, který má dobrou choreo a není naivní, je The Phantom of the Opera. Evita se za naivní taky určitě pokládat nedá. + teda samozřejmě král filmových muzikálů Moulin Rouge!, který na první pohled je CGI, ale když se člověk zaměří, tak vidí, že v jednom záběru je třeba 200 lidí.
Opačný konec hodnocení zabírají veskrze debilní Bídníci z předloňského roku. Krom toho, že CGI je téměř komplet všechno - i voda! - tak tam ani nikdo neumí zpívat :)
A nedělám si iluze o tom, že kdyby v 60-tých letech mohli, že by to neochcali. |
|
|
|
| Ne, že bych nějak moc muzikálů viděl, ale podle mě jde teda naivita s muzikály ruku v ruce. |
|
|
|
| Včera jsme poprvé viděli Hello Dolly. Přestože to není úžasný muzikál, je hooodně naivní, tak jsem si ale říkal, že dneska vzniká hrozně málo filmů, kde by si tvůrci pohráli s choreografií. A není to jen Razerem již zmiňovaná směsnost soubojů, ale i choreografie v různých jiných scénách.
Vemte si tu Hello Dolly - tam je tolik dlouhých záběrů, kde v rámci písničky interaguje několik čísníků a vyvádí docela artistické kousky, které muselo dát práci nacvičit, aby to vše vyšlo, a to včetně načasování. Nemluvě o tom, že tehdy každé opakování záběru stálo víc než teď i co se týče filmového materiálu.
Něco takového jsou dneska tvůrci líní vymýšlet, raději zapůsobí počítačovou obří scenérií nebo počítačovými efekty. |
|
|
|
| Razer: Tak to jsem četl, ale asi předtím, než jsem viděl trailer před ST XII vloni, nebo nevím, proč jsem měl pocit, že vůbec nevím, o čem mluvíš. |
|
|
|
| TelemachusRhade: Film Sharknado to těžko přebije. |
|
|
|
| Mvek: No je to myšleno i tak, že v původním Robovi jak to říct člověk věděl co je určitá nadsázka.
Zde působí TV vstupy např. z Íránu/Iráku? (roboti omnicorpu už jsou po celém světě kromě USA) Kde pochodují stovky robotů, střílí kohokoli se špatně podívá a rozšiřují tak demokracii a svobodu všeljak...
Ale jo zmiňoval
Elysium, od tvůrce District 9
Tentokrát budu stručný. Film má 4x větší rozpočet a je přesto horší než právě District a to snad i v oněch digitálních efektech. Např finální souboj nebo spíš šarvátka je taková nějaká rozostřená - to v Districtu nestalo!
Jinak musím říct, hlavně první polovina nebo spíš 2/3 jsou solidně natočené a filmu se daří i náročnějšího diváka jako sem já skutečně zaujmout. Co víc není stejně jako District do určité chvíle 100% předvídatelný!
Asi hlavním plusem filmu je Sharlto Copley alias šílený spící agent Kruger, který ač nepředvádí prakticky žádné akční chvaty (ačkoli je hlavní "akční" záporák) přehrává Damona i Fosterovou.
http://www.postavy.cz/77343-kruger/
Konec... no co říct, stejně jako u prakticky všech scifek naší doby končí pohádkově... a všichni žili šťastně až do smrti... počkat ono se už ani nestárne a neumírá... .
3,5/5 |
|
|
|
| Razer: Tak i původní Robocop byl smutný. Možná to tak nepřijde dítěti, ale mně před pár lety ano, kdy jsem ho konečně viděl celého.
A jak jsi hodnotil Elysium? Mám pocit, žes to tu nezmiňoval. |
|
|
|
| Robocop: Tak sem se vrátil z kina a film byl přecijen trochu jiný než sem čekal, nejspíš lepší...
Začátek je dobrý a konec taky, vázne v uvozovkách pouze prostředek, kde rodinné drama vyplňují svým způsobem nechutné cgi zbytků Murphyho těla. Nevím možná stárnu, ale film mi celkově připadal nějaký smutný, nebo alespoň tak laděný.
Jinak špatný určitě nebyl, ale Elysium u mě letos přecijen jasně vede.
60% |
|
|
|
| Mno, 3x03 byla celkem ostrá epizoda :) Dost to spravilo chuť po 3x01 a 3x02; ony ty dvě epizody dávají s 3x03 pochopitelně i mnohem větší smysl. I tak z toho mám ale vcelku ambivalentní pocity, asi bych mnohem víc ocenil stand-alone případy typu Scandal in Belgravia. Mám pocit, že až budu dávat rewatch, třetí sérii přeskočím, protože tak polovina scén v 3x02 mi dělala fyzicky zle.
Ale jak kdosi psal na Lapu, nebylo by od věci, kdyby se vzdálenost mezi Sherlockem a Doctorem Who trochu zvětšila. |
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
[ DISKUZNÍ FÓRA ] VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV
|