|
Spravuje: leena Počet příspěvků: 5820 |
|
|
|
| lagga: Rozhodně se třeba těším na Interstellar od Nolana. Ale ke Gravitaci mám zásadní výhrady. Ta první je nejzásadnější - je to film na efekt. Nikdy by se Sandra nechovala tak hloupě, pokud by byla reálnou astronautkou. Ta kritéria jsou tak krutopřísně nastavená, že po Challengeru a Columbii takovou krávu do vesmíru nikdo nevyveze. Pokud ten film má poselství, ušlo mi.
viz Honest Trailers - Gravity, který poukazuje na mnohé nedostatky tohohle snímku. |
|
|
|
| Gravitace je na podruhé ještě lepší, dokonce má i velmi pěkné filozofické poselství
a tímto bych ráda negovala všechny debaty jestli ten návrat Clooneyho mohla přežít nebo ne - prostě se jí to zdálo, a basta :)
víc takových filmů! |
|
|
|
| Viděl jsem trailer na Noeho. Nepochybuju, že Aronofsky z toho vykřeše, co po něm bylo chtěno, ale... FUCKIN' SERIOUSLY??? |
|
|
|
| Bylo zveřejněno obsazení nové Fantastic Four. Human Torch je teď nigga. |
|
|
|
| Také jsem se dočetl, že už před pár lety bylo na spadnutí odstartování natáčení remaku (prý důstojnějšího) snad pod značkou Universal, ale byl problém s herci, a pak s financemi, že režisér nechtěl kvůli potřebné úspoře financí točit v Německu, že by byl dlouho pryč od rodiny.
Ale také jsem našel, že se píše seriál, také zatím neobsazený. |
|
|
|
| Pozemstan:
Barbarella je tuším spojována se "sexuální revolucí" 60. let,
Ano, alespoň to píší na Wikipedii a nedivím se.
A ano, z nějakého důvodu i díky jejímu hlasu jsem měl pocit, že na jejím místě je sexuálně vyspělý Atrej v ženském podání, než schopná, byť na násilí nezvyklá, dospělá žena. Neustále se přiblble ptající jako dítě a případně křičící, nebo nabízející sex:-). |
|
|
|
| Mvek: Barbarella je tuším spojována se "sexuální revolucí" 60. let, i když je jí vyčítán až přílišný důraz na toto téma a zároveň spíše ponížení hlavní hrdinky než ukázka skutečné emancipace žen. Nedávno, když film opět běžel v televizi, jsem také četl, že Jane Fonda tuto roli z výše zmíněných důvodů moc ráda neměla a je to prý znát i na jejím výkonu, na rozdíl od jiných filmů... -) No, nevím. Souhlasím, že je to šílenost, ale zajímavá... -) |
|
|
|
| A ano, když vidím Barbarellu, tak kam se hrabe ST s nějakým polibkem černošky a bělocha, nebo snad někdy později lesbický vztah, to je úplně směšné v porovnání s tím, co je tady. Lesbický vztah je tu dost jasně naznačen. |
|
|
|
| Tak jsem si doplnil vzdělání i tou Barbarellou - UCH, to je šílenost. Předčilo to má očekávání.
Ale aspoň Jane Fonda a ještě pár komparsistek i ta "královna" jsou hezké.
Hráli si tam trochu s efekty zejména v Chamber of Dreams na greenscreenu, a vypadalo to docela dobře.
A má to zajímavou hudbu, na kterou se budu muset podívat.
Jinak to ale za nic nestojí. Francouzi jsou šílenci:-). |
|
|
|
| Mvek: Ano, jedna věc je propracovaná choreografie a druhá pak skutečně hvězdné obsazení (např. Dolly a kapelník) a výkony... |
|
|
|
| Hello Dolly mi mezi My Fair Lady a Funny Girl (a nevím, zda jsem viděl i sequel Funny Lady, ale asi jo) přišla nejnaivnější.
Ale i když odkaz Pozemšťana není ještě to nejpůsobivější, stále ukazuje dlouhé scény choreografie, kterým se mohli střihem vyhnout i tehdy (jen to nebylo v módě). Počítačové efekty neměli, takže těmi filym zaujmout tehdy nemohly, tak se snažilo zaujmout buď jinými efekty, nebo i choreografií mimo muzikály. A to je to, co mi v mnohých dnešních filmech chybí. Snaha natočit to zajímavě v rámci (i cenově) dostupných možnostech, a ne jen to natočit.
Jinak si tak říkám, co se považuje za "nižší" umění, zda film, nebo filmový muzikál. Já měl i vzhledem k tomu, že jsem je do 20 let neměl rád, pocit, že spíše normální film (až na náročnější snímky). |
|
|
|
| Tak muzikál, podobně jako jemu blízká opereta, prostě tradičně patří mezi "lehké žánry" nebo "nižší umění" pro "širší lidové vrstvy". Mnohdy je námět trochu komediální, a už i s tím je spojena jistá naivita. Na druhou stranu i mezi "klasickými" muzikály existují vážnější, byť asi i tak trochu naivní, jako třeba West Side Story, a některé podle mě, ačkoli nejsem velký znalec hudby, patří i k tomu nejlepšímu z vážné hudby vůbec. Jiné by asi šlo označit za nevkusné, ale to možná spíš ty z pozdější doby zpívané i mimo divadla...
Hello Dolly jsem viděl před lety v podání libereckého divadla a později na ČT2 i film. Děj si moc nepamatuji, asi to opravdu až tak zajímavé nebylo, ale třeba tohle provedení hlavního motivu, zejména od času 05:34, bych asi přinejmenším k muzikálové špičce zařadil, a možná i označil jako úžasné... -) |
|
|
|
| Ruku v ruce s muzikály jde hlavně nevkus. |
|
|
|
| Hello Dolly jsem neviděl, ale z podobného ranku My Fair Lady je určitě choreograficky velmi dobře zvládnutá. Určité výjevy mám v paměti zažrané i po dvaceti letech od prvního shlédnutí.
Nově zfilmovaný muzikál, který má dobrou choreo a není naivní, je The Phantom of the Opera. Evita se za naivní taky určitě pokládat nedá. + teda samozřejmě král filmových muzikálů Moulin Rouge!, který na první pohled je CGI, ale když se člověk zaměří, tak vidí, že v jednom záběru je třeba 200 lidí.
Opačný konec hodnocení zabírají veskrze debilní Bídníci z předloňského roku. Krom toho, že CGI je téměř komplet všechno - i voda! - tak tam ani nikdo neumí zpívat :)
A nedělám si iluze o tom, že kdyby v 60-tých letech mohli, že by to neochcali. |
|
|
|
| Ne, že bych nějak moc muzikálů viděl, ale podle mě jde teda naivita s muzikály ruku v ruce. |
|
|
|
| Včera jsme poprvé viděli Hello Dolly. Přestože to není úžasný muzikál, je hooodně naivní, tak jsem si ale říkal, že dneska vzniká hrozně málo filmů, kde by si tvůrci pohráli s choreografií. A není to jen Razerem již zmiňovaná směsnost soubojů, ale i choreografie v různých jiných scénách.
Vemte si tu Hello Dolly - tam je tolik dlouhých záběrů, kde v rámci písničky interaguje několik čísníků a vyvádí docela artistické kousky, které muselo dát práci nacvičit, aby to vše vyšlo, a to včetně načasování. Nemluvě o tom, že tehdy každé opakování záběru stálo víc než teď i co se týče filmového materiálu.
Něco takového jsou dneska tvůrci líní vymýšlet, raději zapůsobí počítačovou obří scenérií nebo počítačovými efekty. |
|
|
|
| Razer: Tak to jsem četl, ale asi předtím, než jsem viděl trailer před ST XII vloni, nebo nevím, proč jsem měl pocit, že vůbec nevím, o čem mluvíš. |
|
|
|
| TelemachusRhade: Film Sharknado to těžko přebije. |
|
|
|
| Mvek: No je to myšleno i tak, že v původním Robovi jak to říct člověk věděl co je určitá nadsázka.
Zde působí TV vstupy např. z Íránu/Iráku? (roboti omnicorpu už jsou po celém světě kromě USA) Kde pochodují stovky robotů, střílí kohokoli se špatně podívá a rozšiřují tak demokracii a svobodu všeljak...
Ale jo zmiňoval
Elysium, od tvůrce District 9
Tentokrát budu stručný. Film má 4x větší rozpočet a je přesto horší než právě District a to snad i v oněch digitálních efektech. Např finální souboj nebo spíš šarvátka je taková nějaká rozostřená - to v Districtu nestalo!
Jinak musím říct, hlavně první polovina nebo spíš 2/3 jsou solidně natočené a filmu se daří i náročnějšího diváka jako sem já skutečně zaujmout. Co víc není stejně jako District do určité chvíle 100% předvídatelný!
Asi hlavním plusem filmu je Sharlto Copley alias šílený spící agent Kruger, který ač nepředvádí prakticky žádné akční chvaty (ačkoli je hlavní "akční" záporák) přehrává Damona i Fosterovou.
http://www.postavy.cz/77343-kruger/
Konec... no co říct, stejně jako u prakticky všech scifek naší doby končí pohádkově... a všichni žili šťastně až do smrti... počkat ono se už ani nestárne a neumírá... .
3,5/5 |
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
[ DISKUZNÍ FÓRA ] VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV
|