|
Spravuje: leena Počet příspěvků: 5820 |
|
|
|
| To si takhle člověk pustí kus Muže z Ria v originále a nestačí se divit, co oba dabingy, které jsem viděl (nejsem si jist, jestli ten první komunistický, i s českými psanými titulky na začátku, a asi novodobý s Krampolem), opomenou...
Bohužel jsem neměl funkční české nebo anglické titulky na film, takže šlo jen o prokliknutí, ale když Belmondo osloví babku s pekinézem, tak spolu mluví převážně anglicky (až na nějaké to jeho oui apod.).
V dabingu to samozřejmě není ani náznakem poznat.
Jinak je samozřejmě jasné, že na francouzskou vatu a vše si tam vymýšleli tolik slov v češtině, dokonce i tam, kde se nemluvilo:-). |
|
|
|
| Telemachus Rhade: jj, seriál má být jen ze stejného "univerza", ale bude se točit nejspíš kolem nějaké partičky lovů odměn. I když vzhledem k tomu, že si Diesel sám prosadil další filmové pokračování (a možná i tento seroš), tak by si v něm mohl střihnout alespoň cameo. Každopádně bez něj to prostě nebude ono. |
|
|
|
| Tak Riddick se dočká i seriálu. Akorát asi bez Riddicka :) |
|
|
|
| Marshall: Věděl jsem o tom a zapomněl. Tak dík :-) |
|
|
|
| The Adventures of Priscilla Queen of the Desert (1994) - Agent Smith už nikdy nebude stejný. |
|
|
|
| Riddick IV bude! Pracovní název "Furya". Jsem nadšen. |
|
|
|
| Pokud se pamatuju dobře, ten konec odpovídá románové předloze, +/- ...
Proto taky vzniklo tolik snah o pokračování a některé se dokonce dočkaly realizace. |
|
|
|
| I když před dávnou dobou, co celkový dojem? Já mám prostě pocit, že fajn, proč ne, ale najednou to končí, protože se podívali na počet cívek a řekli dost. |
|
|
|
| Mvek:
Hm, potřeboval bych si s někým porovnat dojmy z Gone with Wind (Sever proti jihu, 1939)
Vzhledem k tomu, že jsem to viděl někdy před 25 lety... tak asi nepomůžu. :-) |
|
|
|
| Mvek: Jo tak to už nějaký ten pátek, co jsem to viděl. Mám dojem, že to bylo někdy 1998 na podzim a pamatuju si to sice překvapivě dobře, ale ne do detailu.
Zaujala mě spíš TV verze 1994 s Timothy Daltonem.
|
|
|
|
| Hm, potřeboval bych si s někým porovnat dojmy z Gone with Wind (Sever proti jihu, 1939)... Mělo to dobré momenty, ani bych neřekl, že to bylo vysloveně zdlouhavé, ale pár věcí mi prostě nesedí.
Příliš otevřený konec na to, jak předtím se to táhne a je tam vše možné.
Příliš uspěchaná pasáž, kdy *si vezme Retha a stane se bohatou* a najednou rozhazuje.
A dost podivný způsob, jak získat těch 300 dolarů. Koho k tomu využije je ok, ale přišlo mi to překombinované a násilné, jak toho dosáhnout... |
|
|
|
| Pozemstan: Díky za tip, tyhle "podivnosti" v českém filmu mám docela rád, asi se na to podívám. |
|
|
|
| Při pátrání po písních Marty Kubišové z 60. let jsem narazil v seznamu na Wikipedii na "píseň" nazvanou 31° ve stínu. Tu jsem však nikde nemohl najít. Nakonec se z toho vyklubal celý film s názvem Třicet jedna ve stínu (1965), ke kterému Kubišová nazpívala beze slov hlavní melodii z úvodu a závěru...
Původní název filmu je též 90 Degrees in the Shade, protože je to na svou dobu velice netradiční "československo-britský" (takto označený i v úvodních titulcích) koprodukční film s několika známými britskými herci vedle předních českých. "Kapitalistický" divák se kupodivu dozví o rozkrádání v socialistických obchodech nebo nepříliš ideálních rodinných poměrech v "socialistickém ráji". Zápletka se sice točí kolem drahého západního alkoholu, který možná nebyl tak dostupný, jak zde ukazují, ale dokonce zazní, že si jej místní nemohou (finančně) dovolit, a tak zůstává na skladě...
Děj kriminálního dramatu je možná na české filmy až "skandinávsky" strohý, když má většina postav poměrně málo prostoru, ale také si jakoby na nic nehraje, takže tam svým způsobem Hrušínský jako tvrdý kontrolor v jedné z hlavních rolí, ale i Menšík či Sovák působí přirozeněji, bez jakési "žoviálnosti" známé z českých filmů... Donald Wolfit jako kontrolor Bažant a trochu možná i Anne Heywood jako hlavní postava Alena však vypadají v československém prostředí poněkud nepřirozeně, byť myslím hrají dobře a představují místy i příjemné zpestření, ale u ostatních britských herců, zejména vedoucího Vorla/Vorella (James Booth) jsem si ničeho zvláštního ani nevšiml...
Musím přiznat, že jsem nakonec možná úplně nepochopil pointu, kdy *je odhalen v lahvích čaj místo alkoholu a Alena se nakonec otráví plynem, čímž vlastně kryje vedoucího. Předtím se přitom zdá, že pachatelé jen chybějící láhve, se kterými nějak spekulovali, dokoupili a svůj přečin tak, možná až na jednu láhev, kterou nesehnali, zamaskovali. S čajem přitom Alenu, jak to chápu, musel podvést až vedoucí Vorel sám... Ale možná šlo o jiné lahve...*
Není to asi žádný filmový zázrak, ale docela zajímavý počin spojující tehdejší československou klasiku s netradičními prvky určitě ano. Asi bych dal nejméně 3/5... |
|
|
|
| Já jsem teda málem oslepl i z tv teaseru.
Pobavilo mě jak je survivalistická slečinka lučištnice úplně ale úplně extrémně zmalovaná jako děvka :) |
|
|
|
| Jednička a trojka průměr, dvojka byla i docela dobrá. Ale tohle teda bylo peklo. |
|
|
|
| A tos protrpěl i ty první tři? |
|
|
|
| Na Hunger Games 4 mě mrzí jedna věc. Že jsem za ně platil :-/ |
|
|
|
| Ed Wood
Velmi mě mrzí, že jsem neviděl žádný z jeho filmů, abych si tenhle Burtonův snímek mohl patřičně vychutnat. Ale aspoň tu a tam člověk nějaké ty scény z té doby zahlédl (a zejména z Plan 9 from Outer Space), no a po zhlédnutí jsme si proklikali Plan 9... To je fakt strašné a jako samotný film Ed Wood je zajímavý. Sice mě bavily jen úvodní titulky a pak občas něco, ale jako celek to hodnotím kladně kvůli atmosféře atd.
Pro mě takový průměr...
Cloud Atlas
Zas tolik jsem toho neviděl, takže nejvíc se mi nabízí srovnání s Fontánou, z toho by Atlas vyšel lépe, protože si lépe udržel moji pozornost a napětí i přes delší stopáž. Na druhou stranu Fontána aspoň nebyla přeplněná vjemy.
Každopádně se nám to líbilo, připomínky bych měl, pár drobností mi přesně nedošlo a chtělo by to vidět znovu, ale na to zase chuť není.
Já nevím, tenhle film prostě nejde hodnotit "rozumově", ale pocitově. A tam mě sice nepřeválcoval, ale zaujal dostatečně. Takže rozhodně nadprůměr. |
|
|
|
| lagga:
Vesmír: vědecká fikce a skutečnost
Hezké, Kosmokrator na začátku pobavil, holt soudruzi z NDR nebyli takoví kolenovrti a svou velkou high SF produkci natočili v 60. letech na barvu, takže se záběry dají použít dodnes...
což ostře kontrastuje s těmi našimi "soustruhy", kteří na Ikarii XB-1 ve stejné době dali jen čb... ano, díky tomu má XB-1 téměř "artový" look and feel, ale to je bohužel taky tak všechno, protože v 60. letech točit SF na čb materiál byl solidní anachronismus. |
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
[ DISKUZNÍ FÓRA ] VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV
|