|
Spravuje: leena Počet příspěvků: 5820 |
|
|
|
| No má špatný poměr svalů na vodního záchranáře :D |
|
|
|
| Telemachus Rhade:
Nové fotky z nové Baywatch ;)
snad umí Dwayne plavat :-) |
|
|
|
| Mně se to moc nelíbilo, ale viděl jsem to někdy okolo toho roku 2001.
Není lepší vidět tu ruskou verzi? |
|
|
|
| lagga: Bez urážky, ale ty dáváš Vzpouře 1/5, čili počkám ještě na další názor ;) |
|
|
|
| Otázka: Je Solaris s Clooneym opravdu taková blbost jakou si pamatuju, nebo tomu mám dát druhou šanci? |
|
|
|
| Terpve teď jsem zjistil kolik recastů bylo provedeno mezi první a druhým dílem Back to the Future. Zajímavé, nikdy jsem si to neuvědomil. |
|
|
|
| Telemachus Rhade: Je to hlavně film, který stojí na "překvapení." Jakmile se vidí jednou, není už důvod koukat znovu. Pokud bych měl za sebe říct film s podobným motivem, který pokládám čistě osobně za nedoceněný, byl by to asi eXistenZ. :-) |
|
|
|
| Mám Wachowské rád, ale pokud pokud něčím neoplývají, tak je to originalita. To už jsem si za těch mnoho let stačil všimnout ;)
Jinak tedy Dark City je zajímavé, ale přesto mě nějak nechytlo. Možná přílišnou devadesátkovostí - postava Kiefera Sutherlanda mi připomněla to horší z Blade Runnera či Dvanácti opic. |
|
|
|
| Marshall: Nosí dříví do lesa. Jistě, že je to podobné, když se třeba úvodní scéna Matrixu (honička Trinity s Agenty po střeše) natáčela v dekoracích po "Dark City." |
|
|
|
| Marshall: Tak uvidíme, za zkoušku stojí. A tys zas viděl Třinácté patro? Je to ze stejného roku jako Matrix a kdyby nevyšel, tak by se o něm možná více mluvilo. Americko-německá koprodukce, je to laciné a zpočátku nic moc, prostě si hrají s virtuální realitou jak z 30. let, ale posléze se to zajímavě propojí, a co jsem ocenil nejvíce, že různé věci, které mi přišly jako chyba, nebo matoucí nedostatky, nakonec sedí, nebo jdou vysvětlit celkem snadno (protože film zase vše nevysvětluje, nechává imho některé konce provázků nespojené).
Každopádně je to z té kategorie "mindfuck", kdy tě třeba i dvakrát překvapí tím, že je situace jinak, než se zdálo. |
|
|
|
| Tohle mi připomnělo vynikající film:
Dark City (1998) 5/5 dokázal mě vtáhnout a překvapit. |
|
|
|
| A Pike o tom mluví vedle, tak když tak taky už reaguj vedle a já už taky nebudu tady. |
|
|
|
| Telemachus Rhade: Jo, myslel jsem i tím, že jsme je nejprve kolonizovali, a pak zas nechali být. O SARu nevím (a myslel jsem, že JAR je na tom taky dobře), ale to je zajímavé a pak to sedí. Buď bychom je museli nechat být od začátku, jen s nimi obchodovat, nebo jsme jim holt pak neměli dát samovolně "svobodu". |
|
|
|
| Mvek:
Nepochybně za to historicky "můžeme"
No... Ano, ale s tímhle bych byl opatrný, protože která země je na tom dnes v Africe suverénně nejlépe? SAR. Proč je na tom SAR nejlépe? Protože se za sebe postavili sami, nikdo jim svobodu nedal, čili za současnou situaci v Africe částečně asi můžeme, ale nedůsledným krachem koloniálního systému bez přechodných období; viz Zimbabwe. |
|
|
|
| Já sice taky moc tyhle humanitární instituce nemusím, protože jsem více "zelený" a vidím důlěžitější globální problémy k řešení. Na druhou stranu jsem rád, že jsou tací, které to zajímá, ale nesmí se to přehánět.
No a jinak je tu jeden malý problém. Nepochybně za to historicky "můžeme", ale napravit to samozřejmě tak snadno a rychle nejde. Kdyby takové státy byly izolované, tak by se tam taky dělo ledacos, ale věřím, že by to nebyla taková nerovnováha.
Ale abychom byli k tématu, díky, na film vím, že se nebudu chtít podívat:-). |
|
|
|
| Telemachus Rhade:
A samozřejmě nechybí tvrzení, že my zlí bohatí Evropané musíme dělat všechno proto, aby se obyčejní Afričané cítili v bezpečí a nasycení.
Přesně tohle mě taky sere. Celá Evropa má mindrák z toho, že je tady životní úroveň vyšší některých dalších zemích. Nechápu proč? Snad kvůli tomu, co se dělo před stovkami let a co teď naše generace musí během pár let napravit :-) |
|
|
|
| Obvykle už film jenom ohodnotím na ČSFD a nikde nic nějak nerozpatlávám, ale včera jsme odkoukali Beyond Borders (Hranice zlomu) s Angelinou o humanitárních pracovnících a zas to se mnou zacloumalo, takže si komentář neodpustím. Trochu budu přesahovat do Mezinárodní politiky.
Snímek měl poukázat na odvahu a statečnost humanitárních pracovníků všude po světě, ale za mě docílil přesného opaku, o čem jsem přesvědčen asi odjakživa - jak moc nemsmyslné a absurdní tyhle humanitární mise jsou.
- Ano, v Africe, i všude jinde po světě, děti trpí. A nejen děti. Kdo to neví, je idiot a tenhle film mu se zvýšením IQ stejně nepomůže.
- Že je práce humanitárních častokrát zcela kontraproduktivní, protože je buď využije zpravodajská služba, nebo slouží ty jejich koncentrační tábory (ve smyslu nahuštění obyvatel) vyhladí protistrana, protože to má jednodušší, to je snad taky jasné.
- Martin Campbell, režisér Casina Royale a Vertikálního limitu, u mě teď tedy celkem klesnul. Dlouhé záběry na trpící děti a dojímající se Angelinu, to byla profesionálně nechutná ždímačka citů hloupější části publika. Yuck!
- V První řadě si Afrika (dtto každá podobně sužovaná krajina) musí pomoct sama. Dokud se jim bude rozdávat a nepřijde přímá vojenská intervence, která jako jediná má smysl (viz Mali), tak se nic nezmění.
- A samozřejmě nechybí tvrzení, že my zlí bohatí Evropané musíme dělat všechno proto, aby se obyčejní Afričané cítili v bezpečí a nasycení.
To mě zase jednou nasralo. 1/5 za Clivea Owena. |
|
|
|
| Mvek:
Jinak Jonas Quinn mi vždy přišel inspirovaný Tintinem. A kdyby byl někdy před 15 lety hraný film, tak by ho měl hrát ten herec.
To jednoznačně :) Každopádně film se mi také nelíbil, a to výrazně. IMHO nebyl dostatečně cílený ani na děti, ani na dospělé a co jsem pochopil, tak Hergé dokázal po téhle hranici chodit celkem schopně. |
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
[ DISKUZNÍ FÓRA ] VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV
|