|
Spravuje: leena Počet příspěvků: 5820 |
|
|
|
| BorgDog: Já myslel spíš po stránce jiných kvalit. |
|
|
|
| Mvek:
jaké to je?
Drsné. Mimořádně drsné, až nechutné. Znásilňování, sekání rukou sekerou, zpracování lidí do paštiky... a to si troufám říct, že snesu relativně dost. Z Hopkinsova šílenství jde místy fakt hrůza.
http://www.csfd.cz/film/13368-titus/ |
|
|
|
| To jsem neslyšel, jaké to je? |
|
|
|
| TelemachusRhade: Toho jsem si nedávno stáhnul. Drsné... Hopkins překonávající Hannibala. |
|
|
|
| Mvek:
Mně stejně u historických moc vadí, že vím, jak se vyvinou
Jak se jmenoval ten místy dost nechutný film s Hopkinsem, který ukazoval jak se mohla vyvinout Římská říše, kdyby nikdy nedošlo k pádu? |
|
|
|
| Prostě ta 1963 je v první polovině zajímavá rétorikou Caesara, to v té 1999 určitě nebude. Zas druhá část té staré už mi nijak nevyniká. |
|
|
|
| TelemachusRhade: Viděl jsem a nadšen jsem nebyl. Ale bylo tam pár hezkých exteriérů. Ale viděl, jsem to tak v 15 a to jsem měl dost jiné naladění na tyto věci. Mně stejně u historických moc vadí, že vím, jak se vyvinou, a zrovna smrt Caesara mi vždy vadí. |
|
|
|
| Mvek: Doporučuju verzi 1999, kde Cleopatru hraje Leonor Varela, Caesara Timothy Dalton a Marca Antonia Billy Zane. Dle mého nejlepší zpracování, byť je televizní. |
|
|
|
| Kleopatra (1963) - těžko hodnotit, protože část s Markem Antoniem se mi nelíbila, ale část s Caesarem byla výborná, postava Caesara (Rex Harrison) byla výborná, vtipná, chytrá, zajímavá, prostě charismatická až na půdu. Škoda jen, že interiéry občas vypadají dost slabě (kresleně), tam bych to zrovna tolik nečekal, ale na staré TV by to asi nebylo vidět moc a v kině kdoví, tehdy.
Jinak zaujalo mě, že Asterix a Kleopatra (starý film z 60. let a komiksový sešit taktéž) zjevně jsou tak trošku lehkou parodií i na tento film. Kleopatra je imho i vizuálně stylizovaná do tohoto podání a celkově bych tam viděl víc narážek a podobností, byť děj je samozřejmě jiný. Ale jinak Astérix et Cléopâtre vyšel v roce 1965. |
|
|
|
| Huš! :) Pokud se tedy oprostím od svého vkusu.. Myslím si, že by se Oscar neměl udělovat za omýlání osmi tónů a práci se zesilovačem. Zvlášť ne pokud se třeba Clint Mansell nemohl účastnit souboje o sošku jen kvůli tomu, že určité party jeho soundtracku nejsou podle té osmi-tónové regulace připustitelné, protože jsou defacto "plagiátem" Labutího jezera.
Aneb když se řekně A, mělo by následovat i B. |
|
|
|
| TelemachusRhade: Klišé jsou klišé z toho důvodu, že bývají často pravdivé :-) |
|
|
|
| Mirak:
Nevydávej svoje názory za objektivní pravdu
Zase tohle klišé. Proč já si jen furt myslím, že je tohle diskuzní server? :) |
|
|
|
| TelemachusRhade: Nevydávej svoje názory za objektivní pravdu. SN má pro mě hudbu velice zajímavou, originální a nnudnému filmu dodávala aspoň trochu šťávu.
To, že se tobě nelíbila je druhá věc. Mně se taky nelíbí 10000 BC a neomílám to tu pořád dokola, kdykoliv hu zmíníš. |
|
|
|
| Mirak: V první řadě je to výsměch Hansu Zimmerovi. Sice už má Oscara za Lvího krále, ale tohle si nezasloužil. Sociální síť má jednu z nejjednodušších filmových muzik poslední doby. Má to pár tonů a když už nevěděli kudy kam, tak udělali zesilování do nepříjemných výšin. Na samostatný poslech je potom soundtrack nepoužitelný.
Ale špatný výběr hudby je tak nějak tradicí Akademie, takže se zas nemusím moc rozčilovat. Mistr Goldsmith dostal Oscara taky jenom jednoho, a to ještě za jeho téměř nejhorší počin - Omen. |
|
|
|
| TelemachusRhade: Jestli měl Social Network v nějaké kategorii vyhrát, tak určitě hudba.... |
|
|
|
| ...a několik slov:
Že King's Speech vyžere hlvaní kategirie se čekalo, možná ne u režie, ale čekalo. A taky se čekalo, že z 12-ti nominací promění víc než 4. Natalie Portman se tvrdé lekce baletu z dětství konečně vyplatily; šíleně předimenzovaná výprava Alice z Wonderlandu taky přinesla ovoce.
A teď k tomu, co se mi nelíbí.
- Dát sošku za "original score" té disharmonické příšernosti v Sociální síti?? Opravdu, ctěná poroto, bylo zapotřebí to dát jediné disharmonické hudbě z pěti nominovaných? :-/ Osobně jsem myslel, že Hans Zimmer má sošku jasnou. A za adaptovaný scénář a střih? Za scénář??
- Inception má 4 sošky. Ale pouze v technických kategoriích. Tady vidím velkou nespravedlnost hlavně, co se režie týče, protože zcela upřímě - Firth i Rush by se dokázali klidně odrežírovat sami.
- Ani jedna soška pro True Grit?
Od letošních cen jsem čekal nějakou změnu, ale dopadlo to naprosto stejně jako vždycky. Zkostnatělá Akademie rozdala sošky přesně tak, aby nemusela určovat, který film byl lepší. To není o tom, že v téhle kategii byl lepší ten a ten - "prostě máme 3 filmy, tak jim to rozdáme rovnoměrně, ale aby někdo neremcal, že Facebook má stejně Oskarů jako britský král, tak jim toho 4. nedáme." Z úplně stejného důvodu nedostal před sedmi lety Návrat krále 12-tého Oscara za vedlejší roli pro Seana Austina. Akademii totiž nemohla uznat za nejlepší film své historie Novo-zélandskou fantasy.
Schválně jaké zajímavé projekty se teď okamžitě otevřou Tomu Hooperovi.. |
|
|
|
| 83rd Academy Awards
Actor in a Leading Role
* Colin Firth in “The King's Speech”
Actor in a Supporting Role
* Christian Bale in “The Fighter”
Actress in a Leading Role
* Natalie Portman in “Black Swan”
Actress in a Supporting Role
* Melissa Leo in “The Fighter”
Animated Feature Film
* “Toy Story 3” Lee Unkrich
Art Direction
* “Alice in Wonderland” - Production Design: Robert Stromberg; Set Decoration: Karen O'Hara
Cinematography
* “Inception” Wally Pfister
Costume Design
* “Alice in Wonderland” Colleen Atwood
Directing
* “The King's Speech” Tom Hooper
Documentary (Feature)
* “Inside Job” Charles Ferguson and Audrey Marrs
Documentary (Short Subject)
* “Strangers No More” Karen Goodman and Kirk Simon
Film Editing
* “The Social Network” Angus Wall and Kirk Baxter
Foreign Language Film
* “In a Better World” (Denmark)
Make-up
* “The Wolfman” Rick Baker and Dave Elsey
Music (Original Score)
* “The Social Network” Trent Reznor and Atticus Ross
Music (Original Song)
* “We Belong Together” from “Toy Story 3" Music and Lyric by Randy Newman
Best Picture
* “The King's Speech” Iain Canning, Emile Sherman and Gareth Unwin, Producers
Short Film (Animated)
* “The Lost Thing” Shaun Tan and Andrew Ruhemann
Short Film (Live Action)
* “God of Love” Luke Matheny
Sound Editing
* “Inception” Richard King
Sound Mixing
* “Inception” Lora Hirschberg, Gary A. Rizzo and Ed Novick
Visual Effects
* “Inception” Paul Franklin, Chris Corbould, Andrew Lockley and Peter Bebb
Writing (Adapted Screenplay)
* “The Social Network” Screenplay by Aaron Sorkin
Writing (Original Screenplay)
* “The King's Speech” Screenplay by David Seidler |
|
|
|
| TelemachusRhade:
nejsou Himaláje, nýbrž libyjské či alžírské horstvo
Mno, sice budiž, vysoké hory tam jsou, ale někteří z toho kmene mi přišli moc mongoloidní rasy. Ale jo, pak to je ještě reálnější i když i tak mi ta námaha přijde zbytečná, zvláště skrze ty hory (ostatně vezměme, jak nikdo nečekal, že půjde Hanibal přes Alpy).
Samozřejmě jsem se asi sekl, měl to být Ra, ne Apofis.
Jinak ale oni tohohle teoretického goualda zabili, nevyhnali. Nicméně jsem líčil, jak by mohl vypadat prequel SG filmu, a třeba ho Emmerich měl takhle zhruba v hlavě (těžko říct, zda společně s nějakým time travel, když vezmu pak do úvahy konec 7. řady SG-1, ale to samozřejmě s Emmerichem nebude mít nic společného:-D). Pak by mi toto sedělo až na Ra. |
|
|
|
| Mvek: Tohle a film Stargate si vzájemně neodporují, naopak se občas podporují. Tady toho Goa'ulda vyhnali, těžko říct kdo to byl v původním konceptu, ale určitě ne Ra, nebo Apophis, spíš nějaký minoritní, po jehož failu to přišel Ra dokončit a nakonec poslali k šípku i jeho.
Ty hory opravdu nejsou Himaláje, nýbrž libyjské či alžírské horstvo ze severu, na jehož jižním úpatí dříve začínala sahara.
A jinak jo, až na eskapádu se šavlozubým tygrem si mi to líbí. |
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
[ DISKUZNÍ FÓRA ] VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV
|