|
Spravuje: leena Počet příspěvků: 5820 |
|
|
|
| Ano, T3 se mi také jinak celkem líbil, jen jsem měl ten pocit lacinosti. |
|
|
|
| Die Hard 4 a Terminátora 3 srovnáváš zcela správně. Obojí jsem si docela užil, ale je to samozřejmě zcela jiná kvalitativní kategorie, než jejich předchůdci. |
|
|
|
| Já se sice opakuji, ale samozřejmě, že čtyřka pobavila, a v kině věřím, že tím spíš. Ale nějak třeba tady v jedničce mi přijde, že je to takové poměrně realisticky postavené. Jasně, že tam budou chybky, ale zase se tak moc nepřehání, zatímco ve čtyřce mi přišlo, že si John zažil už fakt kousky, které nejde přežít ani s přimhouřením oka, a hlavně celek byl takový velkolepý, ale uměle, ve výsledku to bylo takové naoko, prázdné... Podobný pocit jsem měl z Terminátora 3, že tam jde o svět, ale přitom je ten svět prázdný, nežije. |
|
|
|
| Rickman je skvělý záporňák jak tady, tak i v Robinovi Hoodovi.
Čtverka mě kdysi v kině bavila, ale je to samozřejmě nejslabší článek série.
Uvidíme co A Good Day to Die Hard příští rok.... |
|
|
|
| Hu, asi jsem kapitán Vočividnej, ale netušil jsem, že v Die Hard (Smrtonosná past 1) hraje "Snape" - Alan Rickman.
JInak konečně jsem ji viděl, a ne jen doslova maličko úryvků. Je to super, a ne, nemyslím si, že 4ka je důstojný film v řadě, nemá na to, ale tak byla to jiná doba.
Jinak Chuck opravdu naráží na dost věcí z Die Hard, ať už ten samotný policista (černoch), nebo ona věc se střepy v nohách a se zbraní přilepenou na zádech. A možná i další věci (nebo uvidím za týden ve dvojce). |
|
|
|
| TelemachusRhade: Na postavách sem zrovna ve dvě hodiny hodil srovnání staré a nové akční scény ta stará působí asi tak 10x lépa a to bez asi 20 střihů a toho, že trvá 10x déle. |
|
|
|
| TelemachusRhade: Být to S zelené, řeknu, že se lord Voldemort vydal na novou cestu. :-)
|
|
|
|
| Nelíbí.
|
|
|
|
| Narazil jsem na velmi ujetý rozbor filmu Pátý element, který mi připomněl jednu osobu...
Nicméně i já bych řekl, že autor má dobrý přísun zeleného sušeného zboží:
Film 5. element je inspirované dílo, které v symbolech znázorňuje události především posledních 10ti let. Přitažlivým způsobem ukazuje závěr systému věcí a vyvrcholení duchovního boje, který se vede slovem. Přestřelky jsou tedy slovní a zbraně, které se zde používají jsou duchovní. Nejvyšší duchovní zbraň je slovo lásky, které zasahuje lidské srdce a očišťuje ho od tmy, která je odcizena životu. Zrůdičky, které by rádi vypadali jako lidé je organizované nebezpečí , tzv. "duchovní vojáci", nepřátelští vůči všem lidem zdravého rozumu. Jsou shromážděni v organizaci "Svědkové Jehovovi" a tvoří zázemí Zorgova domu. Zbraň, kterou Zorg předvádí (s výbušnými hroty a jedovatými šípy) symbolizuje nově vydaný traktát Svědků Jehovových. Dá se rozložit na 4 díly, nezjistitelné rentgenem, stačí jeden zásah (do vaší hlavy) a každý další výstřel padne do stejného místa, zbraň dále obsahuje Zorgův oblíbený plamenomet, mrazící systém, vrhač sítí... Zorg symbolizuje člověka , který je v jiném díle označen jako Gog z Magogu, tedy člověka s duchem geniálního demagoga, který postaví na hlavu kdykoliv cokoliv. Tento duch se vyskytuje v mnoha lidech, kteří Zorgovi slouží a jsou součástí jeho domu, stejně jako Svědkové Jehovovi, jen bydlí v nižších patrech než vyšlechtěný genius Zorg. Patra domu znázorňují hladiny ducha Zorgova, tedy Zorg je nejvýše postavený demagog. Jeho ženským protějškem je matka Corbena Dallase. Druhý dům, který by měl stát jako protiváha je zlikvidován, neboť zlo se dostane až do posledního lidského srdce,které se pokouší svět zachránit a příslušníky Zorgovy družiny je zlikvidováno,coby 5.kolo u vozu. Z tohoto srdce zbyde jen základ, který je ve filmu symbolizován rukou, která jediná přežila.Tím základem je duch Kristův, z kterého vědec novo-tvoří ženu. Tvoří ji podle svých představ o dokonalosti. Žena vědce okouzlí a láska očistí jeho srdce a z vědce toužícího po slávě se stává hlavní hrdina filmu Corben Dallas. Taxík symbolizuje ochranný systém, bariéru, která má nárazníky proti zlu s kterým se denně hlavní hrdina setkává. Taxík je však zrušen v boji s policií Zorgova domu. Byt Corbena Dallase symbolizuje jeho mysl, ve které bydlí žena, kterou zpočátku považuje za kočku. Až po pochopení souvislostí si uvědomí, že místo kočky choval ve své mysli tu nejvyšší bytost, 5. element. Vyvrcholením filmu je láska, která je tak silná, že očistí kolektivní lidské podvědomí, z kterého se zlo rodí a přináší život do všech konců světa. Corben Dallas symbolizuje Logose, který vládne slovem. Tedy člověka, který je genius slova. Zorg představuje Anti-logose, genia antislova, neboli převráceného slova (Gog de Magog). Zvrat v boji přináší žena, která je pro Logose symbolem lásky a za kterou vede Logos svůj spravedlivý boj. Leeloo Dallasová a Corben Dallas tvoří dokonalý pár. Počáteční písmena CDLD symbolizují dvě jména a jedno příjmení a zároveň symbolizují den a měsíc jejich spojení. |
|
|
|
| Mvek: Ano původní seriál byl jeden z prvních, možná dokonce úplně první animovaný seriál, který používal PC animaci.
Nutno dodat, že narozdíl od drtivé většiny jiných až do dnes, vkusně. |
|
|
|
| Razer: Ale jinak i když toto je ze hry, co jsem v tehdejším seriálu ocenil, byla docela dobrá grafika, právě ty různé průlety městem měli udělané hezky, myslím už za pomocí počítačů. |
|
|
|
| Velmi povedené fan video na téma "Amazing Siderman"
http://www.postavy.cz/spiderman/video-7500/ |
|
|
|
| http://desmond.imageshack.us/Himg638/scaled.php?server=638&filename=tntdallasteasearthorizo.jpg&res=medium |
|
|
|
| Mvek:budeme ti říkat Kostro, ještě si nech narůst fousa :) |
|
|
|
| Já bych do žádného transportéru nechtěl vlézt dneska, protože vidím, jak složité přístroje selhávají, třeba jen drobně, ale zrovna tam sebemenší drobná "moucha":-) způsobí paseku. |
|
|
|
| Mě GQ připadal jako taková parodie na ST obecně.
Scéna s transportérem je myslím primárně narážka na nepodařený transport v TMP? Vím, že jako dítěti, bez znalostí scifi mě tehdy ta scéna poměrně vyděsila a do ničeho podobného bych nikdy dobrovolně nevlezl (to pak podpořil ještě v útlém dětství viděný remake Mouchy :-)
Jïnak jde o důstojnou parodii, které jsou vzácné. Dělá si totiž legraci z věcí, které si ji zaslouží, ne z věcí co jen masa nechápe. |
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
[ DISKUZNÍ FÓRA ] VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV
|