Vzhledem k třem nezávislým diskuzím, které se stočili k MHD, infrastruktuře, nebo dopravnímu spojení jsem se rozhodl konat! Záhlaví bude představeno na IV. ročníku Winterconu :) |
|
|
| Jeden nasírací článek o OpenCard
Já jsem to fakt nepochopil, jednou mám účtenku, že jsem si kupon koupil, tak jak bych mohl o dané jízdné přijít? A to není neschopnost magistrátu, ale DPP, ti peníze přece dostali.
Štve mě, že si nepamatuji, do kdy mi vloni po kolikáté proloužená karta vydrží, a tedy jestli přesahuje platnost kuponu, nebo ne. I když si myslím, že spíš jo, že bych jim jinak nevěřil. |
|
|
|
| To je divné, velmi často dorazí dopis opravdu druhý den, až se divím. |
|
|
|
| přes prahu, chichi, logika mazec |
|
|
|
| Tohle vlastně také spadá do širšího oboru "dopravy a spojů". Táta podával ve čtvrtek na jablonecké hlavní poště dopis na jabloneckou adresu. Pracovnici u přepážky řekl, že to jistě dorazí v pátek, ale ta jej vyvedla z omylu. Veškerá pošta prý putuje přes Prahu a zpět do Jablonce dorazí až v úterý. Když tomu nechtěl věřit, potvrdila to i další zaměstnankyně pošty... "Dnes podáte, zítra dodáme" zřejmě platí jen pro balíky, a kdo ví, jestli... |
|
|
|
| Kabely v blance me dostaly. Jeden znamy tam jakl zamestnanec resil nejdriv kabely pro stavbu, ty se vytrhaly aby se udelalo misto pro kabely ucelove. A uz tenkrat se rozciloval kolik penez se tak vyhodi. Ted se musi nejspis uz jen blaznive chechtat. |
|
|
|
| Přesně, mě teď tak neskutečně vytáčí Blanka - konkrétně ty kabely. Grrrrr. |
|
|
|
| Mvek: Jen taková technická - v roce 2000 se taky věřilo, že v 2015 bude déčko hotové :) |
|
|
|
| Jo, tak 2030 už bych právě věřil. |
|
|
|
| Vysokorychlostní znamená v tomto případě skutečně vysokorychlostní (kolem 300, možná i víc) s napojením na další evropské VRT. V krajských územních plánech jsou vyznačené koridory těchto tratí. Nicméně, psalo se o výstavbě až někdy po roce 2030, těch 5 let je totální sci-fi. :-) A to i kdyby byl celý projekt zcela hotový a chybělo jen stavební povolení (kvůli různým ekoteroristům, stěžovatelům a jejich neustálému odvolávání se).
Aktuální průběh přípravy Rychlých spojení na SŽDC
Rychlá spojení v České republice |
|
|
|
| Pozemstan: Přijde mi to dost nereálné z finančních i pozemkových důvodů. To by totiž znamenalo stavbu úplně nové tratě, zatímco část cesty z Prahy na Lovosice nebo na Pardubice má už slušné zrenovované cesty, kde opravdu ty vlaky jezdí těch 150. Museli by tedy kvůli opravdu rychlodráze duplikovat i toto.
Jako rád bych byl pesimista, Praha - Brno potřebuje rychlé spojení, ale... Prostě nevěřím:-).
|
|
|
|
| Mvek: Těžko říci, taková evropská železnice by už mohla spadat do kategorie skutečných rychlovlaků, na zcela oplocené speciální trati atd. Každopádně by ale toto spojení významných měst, jak naznačuje i článek, mělo z hierarchických důvodů v Česku nanejvýš dvě zastávky - v Praze a Brně... |
|
|
|
| "Právě dnes ráno probíhaly pohovory s pětici uchazečů, kteří se dostali do fimálového výběru ředitele ROPIDu z původních 18 zájemců. Jedním z nich je bývalý ředitel Dopravního podniku Jaroslav Stůj."
Těch nomen omen je tak moc... V tomo případě tedy jde o poněkud nebezpečný případ, kdyby to mělo vyjadřovat jeho postoje:-). |
|
|
|
| lagga: Jo, to je klasický problém, ze kterého si mimo jiné děláme srandu v těch povídkách a i v tom nepovedném představení. |
|
|
|
| Tak jsem si ve ctvrtek prosla hned 3 typy Zlutych autobusu. Je videt ze porad litaj, sou cim dal vic vyklepany. Taky je videt ze se pravidla pece a uklidu vyplati, jinak by se zlutaci rychle rozpadli.
Jen si nejsem jista, zda je uplne cajk vzrustajici elektronizace jejich vybaveni. Kdyz mrzne nebo kdyz je nestandartni situace, tak maj problem.
|
|
|
|
| A někde mezi těmito dvěma incidenty jsme ještě prokličkovali mezi stádem divočáků taky v devadesátce v lesích pod Bezdězem, taky potmě. |
|
|
|
| Marshall: Ano, podobně, ale lépe jsem dopadl asi po dvou letech ježdění ve dvaceti s rodiči, když jsem neměl návyk dobře to zadupnout, takže jsem to neubrzdil a větší srnče, které se rozběhlo za tmy samozřejmě těsně přede mnou. Srazil jsem ho tak, že snad praskla jen nějaká výztuha plastové mřížky vepředu a srnče se chvíli válelo na silnici a pak zmizelo pryč (i když se obávám, že mohlo mít vnitřní zranění nebo tak), takže jsme odjeli, ale příjmené to není a také od té doby za tmy kdekoliv u lesa zpomaluji, byť vím, že těch 70-80 je pořád strašně moc. Rozsvěcím dálkové i za šera, protože můžou právě více odhalit skryté oko, no a nejezdím tam tedy přes sto, i když některé takové úseky jsou.
Za dne to je ale u lesíků také riziko, srnky jsou i za světla.
No a rodiče taky rozbili světlo a prohnuli blatník kvůli divočákovi asi při 50 km/hod za šera, když odjížděli od nás z chalupy.
|
|
|
|
| Zef: jj, říkali, že tam chodí divočáci.
Moje jediná autonehoda byla právě srážka s divočákem, ráno potmě, jediné co jsem viděl byl odlesk od oka. V cca 60 km/h, světlo v háji a utrhl mi nárazník. Jo a nenašel jsem ho a nutno podotknout, že pro 18tiletého zelenáče to byl docela šok. |
|
|
|
| Jen pro zajímavost a trochu k tématu... Dnes jsem se byl podívat na Kobyliské střelnici a je to tam (ne)pěkně rozryté. Na krtky to nevypadá. |
|
|
|
| AVip: Jak říkám, nedivím se těm, kterým se tam vynoří, ale přijde mi, že ostatní to napálili do nich, ne do kňourů. Ale těžko soudit, to byla jen poznámka nad tím, co vidím v praxi, jak lidi nekoukají dopředu (nebo naopak koukají všude kolem, takže i kvůli stojícímu policejnímu autu se ucpe dálnice, protože všichni zpomalí, a nikoliv kvůli možnému radaru).
|
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
[ DISKUZNÍ FÓRA ] VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV
|