Vzhledem k třem nezávislým diskuzím, které se stočili k MHD, infrastruktuře, nebo dopravnímu spojení jsem se rozhodl konat! Záhlaví bude představeno na IV. ročníku Winterconu :) |
|
|
| AVip: Ano, podle toho by se skutečně zdálo, že jde spíš o nepoužívané karty. |
|
|
|
| Mně se například karta autoprolongovala po načtení ve validátoru někdy před rokem do roku 2016... a to jsem si chtěl jen doslova zjistit stav záznamů na kartě (platnost jízdenek a karty jako takové, nic jiného). |
|
|
|
| Mně fascinuje jedna věc - jak může mít někdo delší platnost kuponu, než karty... mluvím z vlastní zkušenosti, protože mně se před časem karta autoprologovala v podstatě bez ptaní.
Jedině, že by možnost prolongace byla nastavena na taxativně určená čísla karet, ale ani to nedává valný smysl, daleko jednodušší je tam dát podmínku autoprolongace v momentu, kdy kartě končí platnost, dejme tomu, v příštích 24 měsících. |
|
|
|
| Jeden nasírací článek o OpenCard
Já jsem to fakt nepochopil, jednou mám účtenku, že jsem si kupon koupil, tak jak bych mohl o dané jízdné přijít? A to není neschopnost magistrátu, ale DPP, ti peníze přece dostali.
Štve mě, že si nepamatuji, do kdy mi vloni po kolikáté proloužená karta vydrží, a tedy jestli přesahuje platnost kuponu, nebo ne. I když si myslím, že spíš jo, že bych jim jinak nevěřil. |
|
|
|
| To je divné, velmi často dorazí dopis opravdu druhý den, až se divím. |
|
|
|
| přes prahu, chichi, logika mazec |
|
|
|
| Tohle vlastně také spadá do širšího oboru "dopravy a spojů". Táta podával ve čtvrtek na jablonecké hlavní poště dopis na jabloneckou adresu. Pracovnici u přepážky řekl, že to jistě dorazí v pátek, ale ta jej vyvedla z omylu. Veškerá pošta prý putuje přes Prahu a zpět do Jablonce dorazí až v úterý. Když tomu nechtěl věřit, potvrdila to i další zaměstnankyně pošty... "Dnes podáte, zítra dodáme" zřejmě platí jen pro balíky, a kdo ví, jestli... |
|
|
|
| Kabely v blance me dostaly. Jeden znamy tam jakl zamestnanec resil nejdriv kabely pro stavbu, ty se vytrhaly aby se udelalo misto pro kabely ucelove. A uz tenkrat se rozciloval kolik penez se tak vyhodi. Ted se musi nejspis uz jen blaznive chechtat. |
|
|
|
| Přesně, mě teď tak neskutečně vytáčí Blanka - konkrétně ty kabely. Grrrrr. |
|
|
|
| Mvek: Jen taková technická - v roce 2000 se taky věřilo, že v 2015 bude déčko hotové :) |
|
|
|
| Jo, tak 2030 už bych právě věřil. |
|
|
|
| Vysokorychlostní znamená v tomto případě skutečně vysokorychlostní (kolem 300, možná i víc) s napojením na další evropské VRT. V krajských územních plánech jsou vyznačené koridory těchto tratí. Nicméně, psalo se o výstavbě až někdy po roce 2030, těch 5 let je totální sci-fi. :-) A to i kdyby byl celý projekt zcela hotový a chybělo jen stavební povolení (kvůli různým ekoteroristům, stěžovatelům a jejich neustálému odvolávání se).
Aktuální průběh přípravy Rychlých spojení na SŽDC
Rychlá spojení v České republice |
|
|
|
| Pozemstan: Přijde mi to dost nereálné z finančních i pozemkových důvodů. To by totiž znamenalo stavbu úplně nové tratě, zatímco část cesty z Prahy na Lovosice nebo na Pardubice má už slušné zrenovované cesty, kde opravdu ty vlaky jezdí těch 150. Museli by tedy kvůli opravdu rychlodráze duplikovat i toto.
Jako rád bych byl pesimista, Praha - Brno potřebuje rychlé spojení, ale... Prostě nevěřím:-).
|
|
|
|
| Mvek: Těžko říci, taková evropská železnice by už mohla spadat do kategorie skutečných rychlovlaků, na zcela oplocené speciální trati atd. Každopádně by ale toto spojení významných měst, jak naznačuje i článek, mělo z hierarchických důvodů v Česku nanejvýš dvě zastávky - v Praze a Brně... |
|
|
|
| "Právě dnes ráno probíhaly pohovory s pětici uchazečů, kteří se dostali do fimálového výběru ředitele ROPIDu z původních 18 zájemců. Jedním z nich je bývalý ředitel Dopravního podniku Jaroslav Stůj."
Těch nomen omen je tak moc... V tomo případě tedy jde o poněkud nebezpečný případ, kdyby to mělo vyjadřovat jeho postoje:-). |
|
|
|
| lagga: Jo, to je klasický problém, ze kterého si mimo jiné děláme srandu v těch povídkách a i v tom nepovedném představení. |
|
|
|
| Tak jsem si ve ctvrtek prosla hned 3 typy Zlutych autobusu. Je videt ze porad litaj, sou cim dal vic vyklepany. Taky je videt ze se pravidla pece a uklidu vyplati, jinak by se zlutaci rychle rozpadli.
Jen si nejsem jista, zda je uplne cajk vzrustajici elektronizace jejich vybaveni. Kdyz mrzne nebo kdyz je nestandartni situace, tak maj problem.
|
|
|
|
| A někde mezi těmito dvěma incidenty jsme ještě prokličkovali mezi stádem divočáků taky v devadesátce v lesích pod Bezdězem, taky potmě. |
|
|
|
| Marshall: Ano, podobně, ale lépe jsem dopadl asi po dvou letech ježdění ve dvaceti s rodiči, když jsem neměl návyk dobře to zadupnout, takže jsem to neubrzdil a větší srnče, které se rozběhlo za tmy samozřejmě těsně přede mnou. Srazil jsem ho tak, že snad praskla jen nějaká výztuha plastové mřížky vepředu a srnče se chvíli válelo na silnici a pak zmizelo pryč (i když se obávám, že mohlo mít vnitřní zranění nebo tak), takže jsme odjeli, ale příjmené to není a také od té doby za tmy kdekoliv u lesa zpomaluji, byť vím, že těch 70-80 je pořád strašně moc. Rozsvěcím dálkové i za šera, protože můžou právě více odhalit skryté oko, no a nejezdím tam tedy přes sto, i když některé takové úseky jsou.
Za dne to je ale u lesíků také riziko, srnky jsou i za světla.
No a rodiče taky rozbili světlo a prohnuli blatník kvůli divočákovi asi při 50 km/hod za šera, když odjížděli od nás z chalupy.
|
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
[ DISKUZNÍ FÓRA ] VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV
|