Vzhledem k třem nezávislým diskuzím, které se stočili k MHD, infrastruktuře, nebo dopravnímu spojení jsem se rozhodl konat! Záhlaví bude představeno na IV. ročníku Winterconu :) |
|
|
| TelemachusRhade: Souhlas, Motol by měl být priorita. Domnívám se, že obecně město se má starat o dvě věci: o co nejlepší infrastrukturu a pořádek (v širokém smyslu). Všechno ostatní jen když zbudou peníze. O efektivitě spravování ani snad nemluvit... |
|
|
|
| Pozemstan:
Ostatně svého času třeba jistý Kladeňák "fušoval" do vedení Chicaga... -)
Hmm... s ohledem na to, jak dotyčný skončil si nejsem tak docela jist, jde-li o vhodné přirovnání...
Upřímně, ne že by mne současný vývoj nějak překvapil... tato garnitura mne může překvapit jen příjemně...
Gynekolog zahazuje asi nejlepší šanci jak se pozitivně zviditelnit a zapadá tak do šedé řady sobě podobných kreatur z řad ODS, které v Praze vládnou posledních 20 let.
|
|
|
|
| AVip: -) Ale zase minimálně tak deset let už žije v Praze, vzhledem k tomu, že obyvatelstvo Prahy i historicky tvořili zejména od začátku průmyslové revoluce hlavně přistěhovalci, a trend do jisté míry dosud pokračuje, tohle bych mu až tak nevyčítal. Třeba bývalý starosta resp. současný místostarosta Jablonce n. N. pochází také z Moravy, byť zde žije a pracuje už desítky let... -) Ostatně svého času třeba jistý Kladeňák "fušoval" do vedení Chicaga... -) |
|
|
|
| Pozemstan: To je dobré... aniž bych chtěl jakkoliv jitřit vášně, nějak si nedovedu představit, že by, dejme tomu, do dopravního řešení Olomouce, chtěl fušovat pražák... |
|
|
|
| TelemachusRhade: Drsné, pravice ale prostě šetří za každou cenu. Lepší je pro ni odseknout celé viditelné části systému, než zefektivnit tento systém samotný tak, aby jednotlivé funkce zůstaly zachovány.
Tomáš Hudeček je bohužel skutečně dopravní expert, na naší katedře sociální geografie a regionálního rozvoje absolvoval před několika lety doktorské studium, přičemž se specializoval na geografii dopravy (před nějakými sedmi až osmi lety měl tento bodrý Hanák, tehdy s ještě silným "holomóckým" akcentem, i když i dnes je to zřejmě znát, i mě na cvičení ze stejnojmenného předmětu). Později se stal zaměstnancem "sousední" katedry aplikované kartografie a geoinformatiky, kde se věnuje mapování různých dopravních modelů... Mám z něj smíšené pocity, politickou kariéru v Praze jsem mu docela přál, naivně jsem doufal, že je schopen "kmotrovské" prostředí patřičně provětrat, a to i teď s nástupem s ročním zpožděním... S jeho politickou stranou, pro kterou je i ODS levice, jsem však nikdy nesouhlasil... A toto (sebe)destrukční chování můj postoj bohužel jen potvrzuje... -(( |
|
|
|
| TelemachusRhade:
aneb jak se ODS a TOPka už nikdy nechtějí nechat zvolit
Bez obav... oni jim to pražští pravicující ovčané zase hodí... |
|
|
|
| Pondělní krutopřísná rána pražské dopravě na dalších 10 let, aneb jak se ODS a TOPka už nikdy nechtějí nechat zvolit na magisrát.
Trasa metra D nebude, Praha šetří, řekl primátor
Bydlet v Písnici / na Libuši a volit TOPku, tak jdu defenestrovat.
"...hodlá najít v hospodaření dopravního podniku úspory, a to i za cenu rušení linek."
Co takhle zrušit třeba I.P. Pavlova, protože metro zastavuje příliš často..
""Metro A se bude muset pravděpodobně dostavět, jen by podle mě stačilo skončit prozatím na Veleslavíně," tvrdí náměstek primátora Tomáš Hudeček, šéf zastupitelů TOP 09 a expert strany na problematiku dopravního podniku."
""Jsme si přitom vědomi toho, že za tři roky budeme muset řešit opravu Nuselského mostu a budeme moct počítat jen s autobusy," uvedl."
Doufám, že mi zruší i linku 18, abych se nemohl dostat z Vyšehradu kloudně vůbec nikam.
Nikdy by mě nenapadlo, že budu nucen spoléhat na jakékoli odbory, že něco zarazí. Smutná to situace.. :-/
Jako, ne že by se nedaly najít úspory, ale rušení stavby metra do Motola a na Libuš? Víc nesystémovější, nelogičtější a protichůdnou strategii už snad ten kokot expert vymyslet ani nemůže. Leda třeba už jen nějaké stanice zbourat.. :-(
Osobně bych to viděl na ukončení provozu linek 2, 5, 6 (byť s těžkým srdcem), 25 a 36. Naopak bych obnovil linku 23, která byla dost nesmyslně včleněná do 22 a 19-ku vrátil na Kubánské nám. Až by soudruzi vymysleli toto, co je každému pražákovi dávno jasné, tak bysme se mohli bavit dál, a ne že se prvoplánově zruší metro...
Uff, to jsem se zas nasral... |
|
|
|
| AVip: BTW v diskuzi "Tramvaje v Brně" teď probíhá dobrý flame mezi různými řidiči, docela baví :-) |
|
|
|
| To je síla no. Taky jsem přemýšlel nad tím, jak to chtějí převést na ten výsledek, že i když ty děti to posílaly na A3, tak jen tak to převést do velké podoby automaticky bude blbý nápad. |
|
|
|
| TelemachusRhade: U tebe se mi to moc často nestává, ale právě jsi mi způsobil výbuch smíchu v openspace :-D |
|
|
|
| Ti zombíci na druhém obrázku jsou skvělí! :-) |
|
|
|
| Bojím se, jak bude samotný polep potom vypadat... v Brně se o něco podobného pokoušeli a dopadlo to dost tragicky... posuďte zde nebo zde. |
|
|
|
| Soutěž - Namalujte svou tramvaj - druhé stupně ZŠ soutěžily v návrhu polepu tramvaje T3, který by pak jeden měl půl roku jezdit po Praze.
Tak můžete hlasovat v anketě:-). |
|
|
|
| Mvek: Tak on by tě tam nikdo neukřižoval, spíš to lehce nemá smysl :-) |
|
|
|
| Yakuzza:
nicméně pouze o brněnských tématech.
To by asi nebylo moc rozumné podiskutování, kdyby tam někdo přišel říct o pražské MHD:-D |
|
|
|
| AVip: Jasně, tak v brněnských sekcích taky bývá veselo a raději se tam do diskuzí nepouštím. Každopádně docela rozumně (existují výjimky) se dá podiskutovat na forum.bmhd.cz, nicméně pouze o brněnských tématech. |
|
|
|
| Yakuzza: Já jsem tam neregistrovaný hlavně kvůli tomu, abych se v těch diskuzích krotil - zejména v částech věnovaných pražské MHD tam někteří jedinci vymýšlí takové hovadiny, že bych se akorát permanentně s někým hádal... |
|
|
|
| AVip: Jo, tak to máme podobné, taky šmírák. Mám tam myslím jeden příspěvek. |
|
|
|
| Yakuzza: Jen jako lurker (velmi, velmi zřídka tam postnu něco pod nějakou šifrou coby neregistrovaný). |
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
[ DISKUZNÍ FÓRA ] VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV
|